Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σαφώς και είσαι εντός εγγύησης!

 

Οποιος θέλει να γυρίσει στο android ας γυρίσει αλλά ο λόγος "ότι δεν έβγαλε γρήγορα την 8.1 final" είναι τουλάχιστον παιδιαριώδης μια και η Developer Preview ρολάρει εξαιρετικά.

  • Like 2
Δημοσ.

Σαφώς και είσαι εντός εγγύησης!

.

Ok!

Για να εισαι τοσο σιγουρος,κάτι θα ξέρεις περισσότερο από την ms και την Nokia!;)

Δημοσ.
ektor7, on 30 Jun 2014 - 2:05 PM, said:

Είσαι εκτός εγγύησης!

Έλα τώρα... δεν μπορώ να ακούω τέτοια! φυσικα και ΔΕΝ εισαι εκτος εγγύησης! Διαβάστε την εγγύση του κινητού σας! Δικαιόματα σας ειναι και δεν ξέρετε τι λέει; Το λέει ξεκάθαρα! Η εγγύηση δεν ισχύει αν το κινητο υποστεί βλάβη από κακόβουλο λογισμικό είτε από λογισμικό που δεν έχει πάρει την έγκριση της εταιρια! Το DP 8.1 ειναι από την Microsoft και είναι ΝΟΜΙΜΟ! Καταλαβαίνω γιατι υπάρχει αυτή η σύγχηση, καθώς όταν πας να κάνεις εγκατάσταση το DP σου λέει ότι δεν ισχύει η εγγύηση. Το λένε μόνο και μόνο για να σου πούν πως ΑΜΑ και τυχόν το κινητό πάθει κάτι (ΕΞΕΤΙΑΣ του λογισμικού αυτού) ΙΣΩΣ η κατασκευάστρια εταιρία (που δεν είναι η Microsoft) να μην δεχθεί να στο καλύψη! Είναι τρικ της Microsoft  αυτο που σε περίπτωση πάθει κάτι το κινητο απο το DP να μην πας να ζητήσεις εξηγήσεις. Σε περίπτωση όμως που το κινητό σου, πάθει βλάβη η οποία ΔΕΝ οφείλεται στο λογισμικό αυτό, η κατασκευάστρια εταιρία του κινητού σου ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να στο επισκευάσει! Στην περίπτωση που έχεις το DP και σου πει η τάδε εταιρια δεν στο φτιάχνω εξαιτίας αυτού του λογισμικού το δίκιο είναι με το μέρος σου και μπορείς να τους δίξεις και τι εστι εγγύηση! Αν πάθει κάτι το κινητό σου, που δεν έχει σχέση με το DP και φοβάσαι να το πας, τότε επεγκατέστασε το DP και πήγαινε το μετά και κανένας δεν θα ξέρει τίποτα!

 

Υ.Γ

Ζητώ συγνώμη για τα ορθογραφικά μου, έχω δυσλεξία, έκανα ότι καλύτερο μπορούσα στην διόρθωση.

  • Like 2
Δημοσ.

There are a few key items that you must understand before you update your phone:

 

•After you install a preview update, you may void any warranty from your mobile operator and OEM.

•A preview update only includes the Microsoft portion of the update; mobile operator and OEM driver updates will be available when the official update for your phone is available.

•You cannot revert or return to a prior operating system release version after you have updated your phone to a preview update. We will move you forward to a "released state," but we cannot take you back to a prior "released state."

 

https://dev.windowsphone.com/en-us/develop/devpreview

 

The developer preview method will void your device warranty until your carrier has officially rolled out Windows Phone 8.1

http://mobile.theverge.com/2014/4/14/5612322/windows-phone-8-1-download-features

 

Υ.Γ.Τα παράπονα στην nokia ή οποίος είναι ο κατασκευαστής του τηλεφώνου σου!

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω έρθει σε επικοινωνία με την νόκια και μου είπαν το εξείς:

ΟΧΙ, το DP δεν επηρεάζει την εγγύση!

 

και επίσης, σε αυτό το link γίνεται εκτενής αναφορά ακριβώς σε αυτό  :)

http://forums.wpcentral.com/windows-phone-8-1-preview-developers/277081-warranty-does-developer-preview-void.html

 

Καταλαβαίνω πως υπάρχει ένα πρόβλημα με αυτό το θέμα, και το πρώτο link που δίνεις είναι από την Microsoft που προσπαθεί να έχει καθάρη την φωλιά της. Γράφει αυτό που σου έλεγα:

After you install a preview update, you ΜΑΥ void any warranty from your mobile operator and OEM.

 

Όπως εξήγησα και παραπάνω, η εγγύηση ΝΑΙ ΔΕΝ ισχύει εάν το DP χαλάσει το κινητό σου. Αλλα αυτό απλά δεν γίνεται, είναι update από την Microsoft και όπως βλέπεις κανένας δεν έχει πρόβλημα με αυτό.

Επίσης, ΝΑΙ μπορείς να φέρεις το κινητό σου στην προ DP κατάσταση, απλώς δεν μπορείς μέσω Microsoft, εκεί χρειάζεσαι την εφαρμογή της Nokia.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός και να το ξεκαθαρίσαμε :)

Δημοσ.

Δεν ειναι ακριβως το ιδιο αλλα οι νομοι ειναι νομοι:

"If your device becomes defective after the first 6 months, but before 2 years run out, you are still covered. The difference is only that if the defect arises now, the seller can claim that the defect was caused by some action that was triggered by non-normal use of the device. 4 But in order to avoid needing to repair or replace your device, the seller has to prove that your action caused 5 the defect. It is generally recognised by courts that unless there is a sign of abuse of the device, the defect is there because the device was faulty from the beginning. That is just common sense, after all."

 

 

http://matija.suklje.name/rooting-and-flashing-your-device-does-not-void-the-warranty-in-eu

Δημοσ.

Έχω έρθει σε επικοινωνία με την νόκια και μου είπαν το εξείς:

ΟΧΙ, το DP δεν επηρεάζει την εγγύση!

 

και επίσης, σε αυτό το link γίνεται εκτενής αναφορά ακριβώς σε αυτό το θέμα :)

http://forums.wpcentral.com/windows-phone-8-1-preview-developers/277081-warranty-does-developer-preview-void.html

 

Όπως είπα, καταλαβαίνω πως υπάρχει ένα πρόβλημα με αυτό το θέμα, και το πρώτο link που δίνεις είναι από την Microsoft που προσπαθεί να έχει καθάρι την φωλιά της.

Όπως εξήγησα και παραπάνω, η εγγύση ΝΑΙ ΔΕΝ ισχύει εάν το DP χαλάσει το κινητό σου. Αλλα αυτό απλά δεν γίνεται, είναι update από την Microsoft και όπως βλέπεις κανένας δεν έχει πρόβλημα με αυτό.

Επίσης, ΝΑΙ μπορείς να φέρεις το κινητό σου στην προ DP κατάσταση, απλώς δεν μπορείς μέσω Microsoft, εκεί χρειάζεσαι την εφαρμογή της Nokia.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός και να το ξεκαθαρίσαμε :)

Που την στιγμη που η ms εδωσε αυτή την ελευθερία στο κάθε κατασκευαστή και πωλητή να αποφασησει από μόνος του αν είναι ή όχι στην εγγύηση,χάνεις αμέσως το δικαίωμα να διεκδίκησης την εγγύηση βαση νόμου και δικαιωμάτων ως αγοραστής!

Αν η Nokia θελει να σε κάλυψει και το πας π.χ. στο γερμανό όπου το αγόρασες μπορεί να σου αρνηθεί την εγγύηση και να σε στείλει στην Nokia να στο φτιάξουν.Επίσης μια άλλη εταιρία π.χ. η htc,να σου πει ότι δε σε καλύπτει!

Και όσο για τα σφάλματα που μπορούν να σου τύχουν,είναι σφάλματα που τυχαίνουν και σε official αναβαθμίσεις,αλλά εκεί μπορείς να διεκδικήσεις την εγγύηση,ενώ εδω να παρακαλεσεις για την εγγύηση!

 

Υ.Γ.Δε στα λέω σε σένα,αλλά σ'αυτους που διαβάζουν τα γραφομενα μας,να ξέρουν τι πραγματικά παίζει και όχι να γράφουμε με ελαφρά τη καρδιά,δε χάνεις την εγγύηση!

Υ.Γ.2Συγνωμη που δε μπορώ να δω τι γράφουν στο forum του wpcentral,γιατι δεν μπορεί κανένας browser μου είτε σταθερός,είτε κινητού να βρει/μπεί στο συγκεκριμένο forum,μόνο στις ειδήσεις έχω πρόσβαση!

Δημοσ.

Και μόνο στην σκέψη ότι θα γυρνάω τον καρπό ανάποδα, πονάω!

Το πιθανότερο είναι ότι θα λειτουργεί σαν βραχιόλι σε 2 modes. Στο πάνω μέρος του καρπου σαν ρολόι και στο κάτω μέρος για τους μαζόχες γκανγκστα!

Δημοσ.

Που την στιγμη που η ms εδωσε αυτή την ελευθερία στο κάθε κατασκευαστή και πωλητή να αποφασησει από μόνος του αν είναι ή όχι στην εγγύηση,χάνεις αμέσως το δικαίωμα να διεκδίκησης την εγγύηση βαση νόμου και δικαιωμάτων ως αγοραστής!

Αν η Nokia θελει να σε κάλυψει και το πας π.χ. στο γερμανό όπου το αγόρασες μπορεί να σου αρνηθεί την εγγύηση και να σε στείλει στην Nokia να στο φτιάξουν.Επίσης μια άλλη εταιρία π.χ. η htc,να σου πει ότι δε σε καλύπτει!

Και όσο για τα σφάλματα που μπορούν να σου τύχουν,είναι σφάλματα που τυχαίνουν και σε official αναβαθμίσεις,αλλά εκεί μπορείς να διεκδικήσεις την εγγύηση,ενώ εδω να παρακαλεσεις για την εγγύηση!

 

Υ.Γ.Δε στα λέω σε σένα,αλλά σ'αυτους που διαβάζουν τα γραφομενα μας,να ξέρουν τι πραγματικά παίζει και όχι να γράφουμε με ελαφρά τη καρδιά,δε χάνεις την εγγύηση!

Ναι ναι καταλαβαίνω τι λες,

Πάντως, και εγώ το λέω σε όλους, άμα έχουν αγοράσει το κινητό τους από άλλο κατάστημα και τους χαλάσει για τον α ή β λόγο να το πάνε αμέσως στην κατασκευάστρια εταιρία και να μην μπλέξουν με το κατάστημα γιατι εκεί είναι που δεν τους νοιάζει για το τι έπαθε το κινητό σου και δεν ξέρουν και τίποτα οπότε θα πουν πως εσύ το χάλασες για να γλυτώσουν.

Η εγγύηση δεν είναι άσπρη ή μαύρη... Για να πούμε ναι η όχι. Και εγώ είπα το Ναι στην αρχή αλλά μετά το δικαιολόγησα και εξήγησα πότε δεν ισχύει. Έχοντας το DP και σου χαλάσει για παράδειγμα το κουμπι της έντασης δεν φταίει προφανώς το λογισμικό  και η εταιρία πρέπει να στο καλύψη. Η εγγύηση ισχύει! Αν όμως το DP στο χαλάσει και δεν ανοίγει το κινητο, ε τότε δεν ξέρω άμα στο καλύπτει, για να λέμε την αλήθεια μάλλον οχι.

  • Like 1
Δημοσ.

Είσαι εκτός εγγύησης!

ετσι λες;;εχω στειλει 925 σε αρβατο με προβλημα στο ακουστικο και windows 8.1 devs και μου το περασαν κανονηκα.

 

You mad bro??

https://dev.windowsphone.com/en-us/develop/devpreview

http://mobile.theverge.com/2014/4/14/5612322/windows-phone-8-1-download-features

Υ.Γ.Τα παράπονα στην nokia ή οποίος είναι ο κατασκευαστής του τηλεφώνου σου!

Εχεινδιμιο ο φιλος μεγαλε μην το συνεχιζεις σε ΝOKIA CARE εργαζομαι τα στελνιυμε και περνανε κανονικα.το λογισμικο ειναι επισημο της microsoft

Δημοσ.

ετσι λες;;εχω στειλει 925 σε αρβατο με προβλημα στο ακουστικο και windows 8.1 devs και μου το περασαν κανονηκα.

 

You mad bro??

Εγω προειδοποιώ,εσεις καντε ότι θελεται!

Στην αρβατο,αν ηθελαν να στο βγαλουν εκτος εγγυηση,θα στο εβγαζαν λογο υγρασιας,ουτε καν θα ασχολούνταν με το λογισμικο!Να θεωρεις τον εαυτο σου τυχερο που δε το επραξαν και σε σενα!

Δημοσ.

Ναι ναι καταλαβαίνω τι λες,

Πάντως, και εγώ το λέω σε όλους, άμα έχουν αγοράσει το κινητό τους από άλλο κατάστημα και τους χαλάσει για τον α ή β λόγο να το πάνε αμέσως στην κατασκευάστρια εταιρία και να μην μπλέξουν με το κατάστημα γιατι εκεί είναι που δεν τους νοιάζει για το τι έπαθε το κινητό σου και δεν ξέρουν και τίποτα οπότε θα πουν πως εσύ το χάλασες για να γλυτώσουν.

Η εγγύηση δεν είναι άσπρη ή μαύρη... Για να πούμε ναι η όχι. Και εγώ είπα το Ναι στην αρχή αλλά μετά το δικαιολόγησα και εξήγησα πότε δεν ισχύει. Έχοντας το DP και σου χαλάσει για παράδειγμα το κουμπι της έντασης δεν φταίει προφανώς το λογισμικό  και η εταιρία πρέπει να στο καλύψη. Η εγγύηση ισχύει! Αν όμως το DP στο χαλάσει και δεν ανοίγει το κινητο, ε τότε δεν ξέρω άμα στο καλύπτει, για να λέμε την αλήθεια μάλλον οχι.

Ναι ναι καταλαβαίνω τι λες,

Πάντως, και εγώ το λέω σε όλους, άμα έχουν αγοράσει το κινητό τους από άλλο κατάστημα και τους χαλάσει για τον α ή β λόγο να το πάνε αμέσως στην κατασκευάστρια εταιρία και να μην μπλέξουν με το κατάστημα γιατι εκεί είναι που δεν τους νοιάζει για το τι έπαθε το κινητό σου και δεν ξέρουν και τίποτα οπότε θα πουν πως εσύ το χάλασες για να γλυτώσουν.

Η εγγύηση δεν είναι άσπρη ή μαύρη... Για να πούμε ναι η όχι. Και εγώ είπα το Ναι στην αρχή αλλά μετά το δικαιολόγησα και εξήγησα πότε δεν ισχύει. Έχοντας το DP και σου χαλάσει για παράδειγμα το κουμπι της έντασης δεν φταίει προφανώς το λογισμικό  και η εταιρία πρέπει να στο καλύψη. Η εγγύηση ισχύει! Αν όμως το DP στο χαλάσει και δεν ανοίγει το κινητο, ε τότε δεν ξέρω άμα στο καλύπτει, για να λέμε την αλήθεια μάλλον οχι.

Οποιο wp 8.1 χαλασει το πηγαινει στο πλησιεστερο nokia care ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ απο που το προμηθευτηκε και τον εξυπηρετουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.Μην ακουω ασυναρτησιες.ακομα και σε hardware προβλημα οι εταιρεις κοιτουν το λογισμικο.στειλε στην σαμσουνγκ για κουμπι εντασης με cyanogen μεσα και μετα ελα πες μου εμενα για εγγυηση.

 

 

ΥΓ διαβαζουμε και μετα ποσταρουμε

Ναι ναι καταλαβαίνω τι λες,

Πάντως, και εγώ το λέω σε όλους, άμα έχουν αγοράσει το κινητό τους από άλλο κατάστημα και τους χαλάσει για τον α ή β λόγο να το πάνε αμέσως στην κατασκευάστρια εταιρία και να μην μπλέξουν με το κατάστημα γιατι εκεί είναι που δεν τους νοιάζει για το τι έπαθε το κινητό σου και δεν ξέρουν και τίποτα οπότε θα πουν πως εσύ το χάλασες για να γλυτώσουν.

Η εγγύηση δεν είναι άσπρη ή μαύρη... Για να πούμε ναι η όχι. Και εγώ είπα το Ναι στην αρχή αλλά μετά το δικαιολόγησα και εξήγησα πότε δεν ισχύει. Έχοντας το DP και σου χαλάσει για παράδειγμα το κουμπι της έντασης δεν φταίει προφανώς το λογισμικό  και η εταιρία πρέπει να στο καλύψη. Η εγγύηση ισχύει! Αν όμως το DP στο χαλάσει και δεν ανοίγει το κινητο, ε τότε δεν ξέρω άμα στο καλύπτει, για να λέμε την αλήθεια μάλλον οχι.

Ναι ναι καταλαβαίνω τι λες,

Πάντως, και εγώ το λέω σε όλους, άμα έχουν αγοράσει το κινητό τους από άλλο κατάστημα και τους χαλάσει για τον α ή β λόγο να το πάνε αμέσως στην κατασκευάστρια εταιρία και να μην μπλέξουν με το κατάστημα γιατι εκεί είναι που δεν τους νοιάζει για το τι έπαθε το κινητό σου και δεν ξέρουν και τίποτα οπότε θα πουν πως εσύ το χάλασες για να γλυτώσουν.

Η εγγύηση δεν είναι άσπρη ή μαύρη... Για να πούμε ναι η όχι. Και εγώ είπα το Ναι στην αρχή αλλά μετά το δικαιολόγησα και εξήγησα πότε δεν ισχύει. Έχοντας το DP και σου χαλάσει για παράδειγμα το κουμπι της έντασης δεν φταίει προφανώς το λογισμικό  και η εταιρία πρέπει να στο καλύψη. Η εγγύηση ισχύει! Αν όμως το DP στο χαλάσει και δεν ανοίγει το κινητο, ε τότε δεν ξέρω άμα στο καλύπτει, για να λέμε την αλήθεια μάλλον οχι.

Οποιο wp 8.1 χαλασει το πηγαινει στο πλησιεστερο nokia care ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ απο που το προμηθευτηκε και τον εξυπηρετουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.Μην ακουω ασυναρτησιες.ακομα και σε hardware προβλημα οι εταιρεις κοιτουν το λογισμικο.στειλε στην σαμσουνγκ για κουμπι εντασης με cyanogen μεσα και μετα ελα πες μου εμενα για εγγυηση.

 

 

ΥΓ διαβαζουμε και μετα ποσταρουμε

  • Like 1
Δημοσ.

Εχεινδιμιο ο φιλος μεγαλε μην το συνεχιζεις σε ΝOKIA CARE εργαζομαι τα στελνιυμε και περνανε κανονικα.το λογισμικο ειναι επισημο της microsoft

Δλδ αν εχω htc 8x,εισαι σιγουρος ότι θα μου το καλυψει με dp?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...