NickTG Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 γερμανό η ιάπωνα κοίταξε! δεν λέω κάτι άλλο,για να μην γίνομαι "κακός"... Όντως. Κατά προτίμηση twincharger με DSG. Εγγυημένη αξιοπιστία. Οι πολλαπλασιαστές δώρο.
coolerman Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Όντως. Κατά προτίμηση twincharger με DSG. Εγγυημένη αξιοπιστία. Οι πολλαπλασιαστές δώρο. μάλλον θα έχεις group vag,κάτι ξέρεις! *on topic again
Aris St Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 γερμανό η ιάπωνα κοίταξε! δεν λέω κάτι άλλο,για να μην γίνομαι "κακός"... Γιατι ρε τοσο απολυτος; Εχεις καει απο ιταλικο;
coolerman Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Γιατι ρε τοσο απολυτος; Εχεις καει απο ιταλικο; κοίτα,φυσικά και δεν έχω καεί απο την συγκεκριμένη μάρκα,δεν τα πηγαίνω καθόλου με τους "ιταλό/fiat" εγω όταν βλέπω/διαβάζω/ακούω οτι πρόκειτε να γίνει αγορά αυτοκινήτου,τον άλλον δεν τον σπρώχνω στον "γκρεμό",κοιτάω να βρεί τον σωστό "δρόμο"! εγω την γνώμη μου λέω πάντα,αν θέλει την κρατάει..αν όχι,θα δείξει στο μέλλον!
The_Judas Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Σχετικά ακριβό για αυτοκίνητο με 120.000 χλμ. Με τα ίδια χρήματα άνετα βρίσκεις κάτι καλύτερο. Το πιο βασικό για μένα είναι τα χλμ που έχει κάνει αλλά και οι βλάβες που έχει βγάλει και φαίνονται στο βιβλίο σέρβις. Τα 120.000 χλμ είναι πολλά, ακόμη και γιαπωνέζικο να είναι θα χρειάζεται συχνή αντικατάσταση πολλών ανταλλακτικών.
rafail1994 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 κοίτα,φυσικά και δεν έχω καεί απο την συγκεκριμένη μάρκα,δεν τα πηγαίνω καθόλου με τους "ιταλό/fiat" εγω όταν βλέπω/διαβάζω/ακούω οτι πρόκειτε να γίνει αγορά αυτοκινήτου,τον άλλον δεν τον σπρώχνω στον "γκρεμό",κοιτάω να βρεί τον σωστό "δρόμο"! εγω την γνώμη μου λέω πάντα,αν θέλει την κρατάει..αν όχι,θα δείξει στο μέλλον! Ε ναι ο γκρεμός είναι τα ιταλικά και ο σωστός δρόμος τα γερμανικά . Στην οικογένεια είχαμε από το 1996 μια alfa romeo 146 έφτασε μέχρι τα 270.000km ++ χωρίς κανένα απόλυτος πρόβλημα όλα τα service στην ωρα τους ,από τότε ο πατέρας μου έτυχε να οδηγήσει audi,bmw,volvo,ford και το μόνο που εχει να πει είναι οτι σαν την 146 κανένα μόνο το volvo του άρεσε . Σχετικά ακριβό για αυτοκίνητο με 120.000 χλμ. Με τα ίδια χρήματα άνετα βρίσκεις κάτι καλύτερο. Το πιο βασικό για μένα είναι τα χλμ που έχει κάνει αλλά και οι βλάβες που έχει βγάλει και φαίνονται στο βιβλίο σέρβις. Τα 120.000 χλμ είναι πολλά, ακόμη και γιαπωνέζικο να είναι θα χρειάζεται συχνή αντικατάσταση πολλών ανταλλακτικών. Στο car που έριξα μια ματιά ποιο καλό από εστι που το λεει δεν βρίσκω σε αυτά τα χρήματα . Εντωμεταξύ μόνο έμενα δεν μου φαίνονται πολλά τα χιλ ; μαλλον γιατι τα δυο που εχω τωρα το ενα ειναι στα 325.000km και το αλλο 110.000km 1
Aris St Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Σχετικά ακριβό για αυτοκίνητο με 120.000 χλμ. Με τα ίδια χρήματα άνετα βρίσκεις κάτι καλύτερο. Το πιο βασικό για μένα είναι τα χλμ που έχει κάνει αλλά και οι βλάβες που έχει βγάλει και φαίνονται στο βιβλίο σέρβις. Τα 120.000 χλμ είναι πολλά, ακόμη και γιαπωνέζικο να είναι θα χρειάζεται συχνή αντικατάσταση πολλών ανταλλακτικών. Ναι, το αντιλαμβανομαι πως ειναι πολλα, απλα βρισκω πως εχει πληρες βιβλιο σερβις με αρκετα τακτικους ελεγχους. Ιμαντες, φιλτρα, υγρα δεν ειναι ουτε 3 μηνων, και τα τακακια και τα λαστιχα ειναι ενος ετους, οποτε αυτο με καθησυχαζει λιγο (τον τελευταιο λογο τον εχει μηχανικος βεβαια). Απο κει και περα, θεωρω πως ολα τα μεταχειρισμενα λιγο ως πολυ εχουν προβληματακια, ειναι και θεμα τυχης και κυριως καλης συντηρησης εκ μερους του πωλητη.
The_Judas Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5020951/ Αυτό δεν είναι το ίδιο;
rafail1994 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Ναι αυτό είναι , λίγα χιλιόμετρα εχει εάν τον βολεύει ας πάει να το ριξει μια ματια φαίνεται καλή περίπτωση
Aris St Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Καλο ειναι ρε παιδια δε λεω, αλλα βρισκεται στη σπαρτη
iliasbass Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 περι grande punto... το αυτοκινητο που αλλαξε το design στα μικρομεσσαια... και ακομα δεν το λες αδιαφορο ειχαμε στη δουλεια το απλο σε 1,2 και σε 1,4 μικρη η διαφορα στην ιπποδυναμη και το αδικουσε το βαρος του (60hp & 75) καλα κανεις και κοιτας απο 90hp και πανω... εσωτερικα δεν ειναι κακη η ποιοτητα μονο το ντουλαπακι σε μερικα ειχε θεμα (αλλαχθηκαν στην εγγυηση- προσοχη μην το εχεις εκτεθημενο στον ηλιο) και στα πισω μαρσπιε εσωτερικα απο μηχανη ηταν σκυλι, μονο η κρεμαγιερα θελει ελενγχο (και να μην κυνηγας τις λακουβες-οπως και σε ολα τα αμαξια) αφου το αγορασεις επελεξε ενα δρομο με στροφιλικια -θα το λατρεψεις
lary7 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Καλο ειναι ρε παιδια δε λεω, αλλα βρισκεται στη σπαρτη 2 τσιγαρα δρομος! Παρε λεωφορειο και πεταξου μια ματια, κυριως για να κανεις συγκρισεις σε σχεση με αυτο που βρήκες. Για το κομπιασμα μπορει να ειναι και κανένας αισθητήρας η κάτι από, πρεπει να ρωτήσεις μηχανικο που ξερει απο Φιατ. Παντως το καλο με τα Φιατ ειναι οτι πολλοι κινητηρες περνουν ευκολα αεριο, στην Ιταλια τα βγάζουν απευθειας με αέριο.
Dare-Devil Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Όντως. Κατά προτίμηση twincharger με DSG. Εγγυημένη αξιοπιστία. Οι πολλαπλασιαστές δώρο. Στη πρώτη σου πρόταση νομιζα ότι σοβαρολογούσες . Μετά κατάλαβα την ειρωνία. Ειδικά τα DSG μακράν το πιο αναξιόπιστο κιβώτιο του εμπορίου με τεράστιες ανακλήσεις συν ότι είναι το συχνότερο πρόβλημα για όσα αμάξια το φοράνε κοίτα,φυσικά και δεν έχω καεί απο την συγκεκριμένη μάρκα,δεν τα πηγαίνω καθόλου με τους "ιταλό/fiat" εγω όταν βλέπω/διαβάζω/ακούω οτι πρόκειτε να γίνει αγορά αυτοκινήτου,τον άλλον δεν τον σπρώχνω στον "γκρεμό",κοιτάω να βρεί τον σωστό "δρόμο"! εγω την γνώμη μου λέω πάντα,αν θέλει την κρατάει..αν όχι,θα δείξει στο μέλλον! Γερμανό θα λεγα όχι και τόσο αξιόπιστος. Ιάπωνα ναι πιο αξιόπιστος (ειδικά αν μιλάμε για suzuki mitsubishi honda) αλλά το βραβείο αξιοπιστίας πάει στην Hyundai /KIA .Να προσθέσω ότι σε ερευνα που έγινε για την συνολική αξιοπιστία των αυτοκινητων (περα απο αξιοπιστια περιλαμβανει και την ποιότητα κατασκευής αλλά και την εμπερία χρήσης του αυτοκινήτου) Βγήκαν πρώτες οι AUDI JAGUAR και KIA Ναι, το αντιλαμβανομαι πως ειναι πολλα, απλα βρισκω πως εχει πληρες βιβλιο σερβις με αρκετα τακτικους ελεγχους. Ιμαντες, φιλτρα, υγρα δεν ειναι ουτε 3 μηνων, και τα τακακια και τα λαστιχα ειναι ενος ετους, οποτε αυτο με καθησυχαζει λιγο (τον τελευταιο λογο τον εχει μηχανικος βεβαια). Απο κει και περα, θεωρω πως ολα τα μεταχειρισμενα λιγο ως πολυ εχουν προβληματακια, ειναι και θεμα τυχης και κυριως καλης συντηρησης εκ μερους του πωλητη. Ενα αμάξι καλοσυντηρημένο δεν πάει να πει ότι δεν έχει ή δε θα βγάλει προβλήματα. Η συντήρηση αφορά μερικά μηχανικά μέρη του αμαξώματος. Η συντήρηση η τακτική και σωστή δεν είναι αυτή που ευθύνεται για το αν τα ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου θα έχουν περισσότερο μέσο όρο διάρκειας ζωής ή είναι προβληματικά απο τον κατασκευαστή . Βλέπε παράδειγμα τους πρώτους FSI . Προβληματικοί εκ φύσεως . Για μένα φιλε μου αν σε νοιάζει πάνω απ όλα η αξιοπιστία και τα φθηνά ανταλλακτικά (καλα και η fiat έχει φθηνά) πας σε KIA /Hyundai και εναλλακτικα suzuki . Το swiftaki είναι σκυλί οικονομικό και ευχάριστο να το οδηγείς αν είσαι και νεαρός και σου αρέσουν οι .. νευρικότητες (εντάξει δεν γράφει και στην ασφαλτο απλα είναι σβέλτο και παιχνιδιάρικο)
NickTG Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Αν μιλάς για το Swift Sport να δεχθώ το σβέλτο. Το απλό 1.3 είχε πολύ μακρύ κιβώτιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα