Προς το περιεχόμενο

Ποιά mirrorless μέχρι 250ευρω;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ότι λέει ο τίτλος...συγκλίνω προς Samsung NX2000 μιας και μου μοιάζει πιο value for money, αλλά ελπίζω κάποιοι πιο έμπειροι με το θέμα να βοηθήσουν. Βασικά θα την είχα πάρει αν ήδη αν δε με χάλαγε η μη ύπαρξη σταθεροποιητή εικόνας.

 

Η άλλη επιλογή είναι να ξεχάσω τις mirroless οπότε και έχω ξεκάθαρη εικόνα για την επιλογή μου:

compact Sony HX50.

 

Ξεκίνησα ψάχνωντας compact κάμερα για αγορά, αλλά το διαδίκτυο είναι κακός μπελάς. Ανακάλυψα τις mirrorless και κόλλησα εκεί.

 

Τη φωτογραφική τη θέλω για γενική χρήση, ερασιτεχνική, είμαι εντελώς άσχετος από φωτογραφίσεις και δεν θέλω-μπορώ να διαθέσω πάνω απο 250 ευρώπουλα. 

 

...και ακριβώς επειδή δεν πρόκειται να ξαναλλάξω για κάμποσα χρόνια, ψάχνω μια να είναι overall σχετικά καλή.

 

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ'αυτά τα λεφτά δεν έχεις πολλές Link.png Site: επιλογές

 

Αποκλείοντας εντελώς την Pentax λόγω μικροσκοπικού αισθητήρα, μένουν Nikon και Samsung, εκ των οποίων Samsung!

Μεταξύ NX1000 και NX2000 θα προτιμούσα την πρώτη επειδή έχει περισσότερα κουμπάκια και όχι οθόνη αφής. Αυτή είναι και η βασική διαφορά τους. Κατά τα άλλα θα πάρεις ίδιες φωτογραφίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μ'αρεσει ο τιτλος.....

"Ποιά mirrorless μέχρι 250ευρω;"

λες και εχεις επιλογες.......οτι ειπε ο απο πανω..............υποψην,το οτι ειναι φθηνες(οι σαμυ ντε) οφειλεται στο ονομα και πουθενα αλλου.αν εγραφαν πανω,κασονικον θα τις πληρωνες τουλαχιστον στα διπλασια λ7...........

αν προλαβεις,η νχ2000 στο εσοπ στα 219.....πιο φτηνη,πιταινεις..............

 

τα μειονεκτηματα της νχ 2000 που ξεχωρισε το  dpreview στο συγκριτικο των ακαθρεπτων που εκανε,ηταν το οτι παιρνει καρτα μικροσδ,οτι εχει λιγα κουμπια και το οτι πολλα κοματια απο το εξωτερικο σασι ειναι πλαστικα...........