Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν πάρεις πολύ απλά τα βασικά paradigms του προγραμματισμού, δηλ. imperative(procedural/object-oriented), functional, και logic programming η C/C++ δεν ενδείκνυνται για κανένα από αυτά. C/C++ αξίζει να μάθει κάποιος όταν ασχοληθεί με κάποιο συγκεκριμένο και εξειδικευμένο application domain (π.χ. system programming, games), όχι όμως για να μάθει προγραμματισμό, και ιδιαίτερα αλγοριθμική σκέψη.

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Αν πάρεις πολύ απλά τα βασικά paradigms του προγραμματισμού, δηλ. imperative(procedural/object-oriented), functional, και logic programming η C/C++ δεν ενδείκνυνται για κανένα από αυτά. C/C++ αξίζει να μάθει κάποιος όταν ασχοληθεί με κάποιο συγκεκριμένο και εξειδικευμένο application domain (π.χ. system programming, games), όχι όμως για να μάθει προγραμματισμό, και ιδιαίτερα αλγοριθμική σκέψη.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι για τους βασικούς αλγορίθμους (διάβασμα από αρχείο, λίστες, υπολογισμοί παραστάσεων, συναρτήσεις κλπ) δε χρειάζεται να είσαι και master στη C. Απλώς η ψευδογλώσσα που κάναμε εμένα προσωπικά με μπέρδευε απίστευτα, συν ότι δεν έβλεπα το νόημα σε όλο αυτό.

 

 

U WOT M8?! :shock:

 

Ναι ναι. Με full κανόνες, σύνταξη, οι πίνακες αρχίζουν από 1 κλπ κλπ...

Δημοσ.

U WOT M8?! :shock:

Ισχύει αλλα το εργαστήριο των δομών γίνεται σε C όποτε πρακτικά αυτό το μάθημα μπορεις να το πεις και C 2 :P 

Δημοσ.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι για τους βασικούς αλγορίθμους (διάβασμα από αρχείο, λίστες, υπολογισμοί παραστάσεων, συναρτήσεις κλπ) δε χρειάζεται να είσαι και master στη C. Απλώς η ψευδογλώσσα που κάναμε εμένα προσωπικά με μπέρδευε απίστευτα, συν ότι δεν έβλεπα το νόημα σε όλο αυτό.

 

 

 

Ναι ναι. Με full κανόνες, σύνταξη, οι πίνακες αρχίζουν από 1 κλπ κλπ...

Καλά από το να μαθαίνεις σε Ελληνική ψευδογλώσσα 100 φορές καλύτερα C δεν τίθεται θέμα.

Δημοσ.

Σε οσες περιγραφες αλγοριθμων  εχω συναντήσει υπάρχουν εννοιες όπως : επαναληψη (for while do), συνθήκη (if case), αναδρομή, ανάθεση, collections klp.

Μια χαρα τα υποστηρίζανε οι C/C++ και πριν βγει η python.

Δημοσ.

Σε οσες περιγραφες αλγοριθμων  εχω συναντήσει υπάρχουν εννοιες όπως : επαναληψη (for while do), συνθήκη (if case), αναδρομή, ανάθεση, collections klp.

Μια χαρα τα υποστηρίζανε οι C/C++ και πριν βγει η python.

"Μια χαρά" δεν τα υποστηρίζουν με την καμία όμως. Και δε μιλάμε μόνο για σύγκριση με Python αλλά και με άλλες αξιοπρεπείς high level γλώσσες (π.χ. C#).

Δημοσ.

"Μια χαρά" δεν τα υποστηρίζουν με την καμία όμως. Και δε μιλάμε μόνο για σύγκριση με Python αλλά και με άλλες αξιοπρεπείς high level γλώσσες (π.χ. C#).

Για πες μας. Πόσες φορές κόπηκες Προγραμματισμό 1; Για πες μας. Ήταν πολύ δύσκολο το μάθημα με τις διακλαδώσεις σε C;

 

Πότε μία γλώσσα θεωρείται αξιοπρεπής; Όταν δεν περιέχει pointers;

 

Τέλος θα με χαροποιούσε αν έλεγες πώς, με ποιο τρόπο οι C/C++ δεν υποστηρίζουν επανάληψη, συνθήκες, ανάθεση κλπ... Άνοιξέ μου τα μάτια.

Το να χρησιμοποιεί κάποιος C/C++ για να διδάξει αλγοριθμική σκέψη είναι σαν να προσπαθεί να διδάξει χειρουργική χρησιμοποιώντας αλυσοπρίονο.

Έχω την εντύπωση πως εννοούσες:

 

...να μάθει να κόβει ξύλα, μαθαίνουντας χειρουργική.

  • Like 1
Δημοσ.

Η C στην σχολή χρησιμοποιείται σαν πρώτη γλώσσα και για ένα μονο εξάμηνο οποτε δεν προλαβαίνουν να μπουν βαθιά στην γλώσσα και να λύσουν δυσκολα προβλήματα.

Ναι ισως και η python θα ηταν μια καλη επιλογή σαν πρωτη γλωσσα αλλα δεν εχει τοσο μεγαλη σημασία οσο να καταλαβουν τις βασικές αρχες του συναρτησιακου προγραμματισμου και να κατσουν πισω απο εναν compiler για πρωτη φορά.

Μην παθιάζεστε τοσο με τα εργαλεία. Το νόημά τους ειναι να γίνεσαι εσυ καλύτερος οποια γλώσσα και αν χρησιμοποιησεις για αρχή.

Δημοσ.

Από τι;

Από το είδος των μαθημάτων . Δεν μπορείς να κάνεις γραμμική άλγεβρα και στατιστική πρώτο έτος, ποιο το νόημα; Αυτά τα μαθήματα ειναι για το τέλος της σχολής και εξάλλου ποιος ο λόγος να κάνω εγώ στατιστική και γραμμική άλγεβρα και διάφορα μαθηματικά , με χαρτί και με μολύβι; Ούτε εναν κώδικα δεν έχουμε γραψει πάνω σε αυτά, ξένα μαθήματα χωρίς να προσαρμοστούν στην λογική της πληροφορικής . 

Δημοσ.

Από το είδος των μαθημάτων . Δεν μπορείς να κάνεις γραμμική άλγεβρα και στατιστική πρώτο έτος, ποιο το νόημα; Αυτά τα μαθήματα ειναι για το τέλος της σχολής και εξάλλου ποιος ο λόγος να κάνω εγώ στατιστική και γραμμική άλγεβρα και διάφορα μαθηματικά , με χαρτί και με μολύβι; Ούτε εναν κώδικα δεν έχουμε γραψει πάνω σε αυτά, ξένα μαθήματα χωρίς να προσαρμοστούν στην λογική της πληροφορικής . 

Υπομονή. Δε θα λες τα ίδια σε 2 χρόνια από τώρα. Όταν είσαι 4ο έτος θα τα βλέπεις μπροστά σου.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μπορείς να κάνεις γραμμική άλγεβρα και στατιστική πρώτο έτος, ποιο το νόημα;

 

Σκέψου: Αν ήσουν σε θέση να καταλάβεις "ποιο το νόημα", δεν θα ήσουν πρωτοετής στο ΤΕΙ Αθήνας. Θα σου είχαν δώσει πτυχίο με το καλημέρα, και θα σε είχαν βάλει να διδάσκεις.

 

Δεν έχεις ακόμα σφαιρική άποψη για τα πράγματα, και δεν πρόκειται να έχεις για αρκετά χρόνια μετά την αποφοίτηση.

  • Like 2
Δημοσ.

Σκέψου: Αν ήσουν σε θέση να καταλάβεις "ποιο το νόημα", δεν θα ήσουν πρωτοετής στο ΤΕΙ Αθήνας. Θα σου είχαν δώσει πτυχίο με το καλημέρα, και θα σε είχαν βάλει να διδάσκεις.

 

Δεν έχεις ακόμα σφαιρική άποψη για τα πράγματα, και δεν πρόκειται να έχεις για αρκετά χρόνια μετά την αποφοίτηση.

Δεν διαφωνώ, αλλά δεν διαβασες αυτο που εγραψα λογικα. Δεν ειπα οτι ειναι αχρηστη η γραμμικη και ότι δεν πρέπει να διδάσκεται ,αυτό θα ήταν βλακεία να υποθεί, είπα οτι και να το μαθεις τωρα τι θα θυμασαι στα επομενα χρονια που , ισως, χρειαστεί να δουλέψεις με αυτήν; Το ιδιο ισχύει και για την στατιστική. Στάθηκες στην πρόταση "ποιο το νόημα" χωρίς να δεις τα υπολοιπα που ειπα

Δημοσ.

Δεν διαφωνώ, αλλά δεν διαβασες αυτο που εγραψα λογικα. Δεν ειπα οτι ειναι αχρηστη η γραμμικη και ότι δεν πρέπει να διδάσκεται ,αυτό θα ήταν βλακεία να υποθεί, είπα οτι και να το μαθεις τωρα τι θα θυμασαι στα επομενα χρονια που , ισως, χρειαστεί να δουλέψεις με αυτήν; Το ιδιο ισχύει και για την στατιστική. Στάθηκες στην πρόταση "ποιο το νόημα" χωρίς να δεις τα υπολοιπα που ειπα

Απλά κάνε υπομονή. :)

 

Hints: Αν δεν υπήρχε γραμμική άλγεβρα, δε θα υπήρχε google, δε θα υπήρχαν γραφικά και άλλα πολλά. Δε θα μιλήσω για στατιστική και πιθανότητες. Απλά κάνε υπομονή!

Δημοσ.

Δεν διαφωνώ, αλλά δεν διαβασες αυτο που εγραψα λογικα. Δεν ειπα οτι ειναι αχρηστη η γραμμικη και ότι δεν πρέπει να διδάσκεται ,αυτό θα ήταν βλακεία να υποθεί, είπα οτι και να το μαθεις τωρα τι θα θυμασαι στα επομενα χρονια που , ισως, χρειαστεί να δουλέψεις με αυτήν; Το ιδιο ισχύει και για την στατιστική. Στάθηκες στην πρόταση "ποιο το νόημα" χωρίς να δεις τα υπολοιπα που ειπα

 

Δεν στάθηκα σε τίποτα, και μια χαρά διάβασα αυτό που έγραψες. Εσύ δεν με κατάλαβες.

 

Για να στο εξηγήσω καλύτερα, αλλά πάλι με λίγα λόγια, για οτιδήποτε βλέπεις να γίνεται γύρω σου στη σχολή, και αναρωτιέσαι "ποιο το νόημα", δίνε μόνος σου την απάντηση στον εαυτό σου:

 

"Κάποιος λόγος θα υπάρχει (1) που γίνεται, και (2) που γίνεται έτσι, τον οποίο δεν είμαι σε θέση να κρίνω".

 

Και πρόσεξε, δεν λέω ότι όλα γίνονται για σωστούς λόγους, ούτε απαραίτητα από αγαθές προθέσεις. Το μόνο που λέω είναι ότι εσύ δεν είσαι σε θέση να κρίνεις. Με άλλα λόγια, στο συγκεκριμένο που λες μπορεί να τυγχάνει να έχεις δίκιο, μπορεί και όχι. Η λέξη-κλειδί είναι τυγχάνει. ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...