Dr.Fuzzy Δημοσ. 28 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2014 Ωραίος ρε thanks, τo έπιασα! Αυτό που δεν έπιασα είναι γιατί ο Kernel δεν είναι C και είναι C-like (εκτός και αν με το C-like εννοείς την OpenCL που ειναι framework πάνω στη C): __kernel void float_sum(__global float* vec,__global float* result){ int gid = get_global_id(0); result[gid] = vec[gid] * vec[gid]; } ΥΓ Στο OSX είναι BSD executable (MACH-O format) και ELF-format στο Linux.
sonyxp Δημοσ. 28 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2014 Μήπως μπορεί κάποιος να μου δώσει υλικό για OpenCL, δηλαδή πως φτιάχνουμε κώδικα που εκτελείται από GPU, θέλει να του πούμε εμείς ποιο κομμάτι να εκτελέσει; πως; ... έχει πολύ ενδιαφέρον ...
παπι Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Ωραίος ρε thanks, τo έπιασα! Αυτό που δεν έπιασα είναι γιατί ο Kernel δεν είναι C και είναι C-like (εκτός και αν με το C-like εννοείς την OpenCL που ειναι framework πάνω στη C): __kernel void float_sum(__global float* vec,__global float* result){ int gid = get_global_id(0); result[gid] = vec[gid] * vec[gid]; } ΥΓ Στο OSX είναι BSD executable (MACH-O format) και ELF-format στο Linux. Αυτο που παραθετεις ειναι ενας shader γραμμενος σε μια γλωσσα που μοιαζει με την c. Αυτο δεν θα το κανεις compile με εναν c compiler. Θα το κανεις compile με το compiler που εχει το openCL. (on the fly κατα προτιμηση) Αυτο δεν παραγει executable. Μην διαβαζεις αυτα τα link που εβαλες πριν. Θα σε μπερδεψουν (οπως και εκαναν), εκει εχεις code generators που παραγουν αυτα που εχει το link του chris. Μήπως μπορεί κάποιος να μου δώσει υλικό για OpenCL, δηλαδή πως φτιάχνουμε κώδικα που εκτελείται από GPU, θέλει να του πούμε εμείς ποιο κομμάτι να εκτελέσει; πως; ... έχει πολύ ενδιαφέρον ... ψαξε για compute shaders ειτε για gl ειτε για dx.
Dr.Fuzzy Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2014 Έχεις δίκιο όντως με μπέρδεψαν... Θα το δω ξανά από το λινκ του chris.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα