Προς το περιεχόμενο

Η Google αποκάλυψε στο Google I/O το Android Auto


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτή τη στιγμή νομίζω ελάχιστες εταιρείες (2-3) προσφέρουν δυνατότητα χρήσης android συσκευών εντός του αυτοκινήτου σε συνεργασία με το stock σύστημα ήχου/εικόνας/πλοήγησης που έχει από το εργοστάσιο. Όλες βέβαια δίνουν δυνατότητες ΒΤ για voice στο τηλέφωνο ή για music, αλλά αυτό δεν είναι ακριβώς "πλήρης χρησιμοποίηση". Δυστυχώς όμως τα stock infotainment κοστολογούνται -παράλογα- ψηλά.

 

Υπάρχουν εκατοντάδες aftermarket συστήματα με WinCE και τελευταίως Android που κάνουν τα πάντα όλα, και κοστίζουν περίπου τα μισά από τα "μαμά" (από 400 εώς 800€). Και εκεί όμως δεν έχουμε ακόμα πλήρη αξιοποίηση όλων των υποσυστημάτων του αυτοκινήτου (π.χ. πρέπει να κάνεις μόνος σου τη μόντα για να συνδέσεις το infotainment πάνω στην OBD για να βλέπεις την ECU και τα data streams της).

 

Και φυσικά πάντα υπάρχει η λύση του carPC/tablet/μεγάλου κινητού, το οποίο βάζεις σε μια όσο το δυνατόν καλύτερη βάση, το συνδέεις με ΒΤ (με το 3.0 μπορείς να συνδέσεις πολλές συσκευές ταυτόχρονα, όπως audio, OBD, GPS κλπ) και κάνεις αυτό infotainment κέντρο (στο στυλ π.χ. της Merc A, που όμως φαίνεται λίγο παράταιρο...)

 

Νομίζω ότι αυτή η προσπάθεια πηγαίνει προς μια πιο σωστή και ολοκληρωμένη λύση, αφού όλα τα απαραίτητα συστατικά υπάρχουν και ήδη δουλεύουν, απλώς χρειάζεται ένα καλύτερο...μάγειρα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω μόνο πως το συστημα πλοηγησης με οθονη στο ταμπλο του αυτοκινητου θα περιλαμβανει και car play και google i/o.. Βλέπω να επιλέγουμε και λειτουργικό κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου..Επιλέγω το astra με ios carplay/ android :P Στην περιπτωση του carplay ειδαμε πως λειτουργει..Εαν ομως χρειαστει να πληρωνεις 4/8core cpu,8gb ram για να τρεχει νορμαλ android i/ο δεν θα περπατησει.. Εδω οι εταιριες κοστολογουν τα infotainment συστηματα τους στα 600-700 ευρώ αυτή τη στιγμή,που δεν εχουν και ιδαιτερες δυνατοτητες..Αυξηση τιμων εν οψει λοιπόν...

  Αμα εχεις android κινητο και θελεις, θα ανοιγει το google auto. Αμα εχεις iphone θα ανοιγει το carplay. Θα εχει anyway το μανισιο του καθε κατασκευαστη .

 

   Απλα συμπληρωματικα θα ειναι, δεν νομιζω να κανουνε κατι παραπανω απο αυτα που θα κανει το αυτοκινητο μονο του. Πχ η audi ηδη εχει google maps στο navi της, και ολες οι εταριες εχουνε applications τυπου spotify tunein, fb twitter και αλλες τετοια. Και οι επεξεργαστες δεν κοστιζουνε τιποτα να βαλεις ωστε να μην βαλεις εναν 4 core. Και ραμ εχουνε ηδη γιατι τρεχουνε ηδη ολο το λειτουργικο του αμαξιου .

 

   Και τα infotainment  συστηματα ειναι αρκετα πιο ακριβα απο 600, γυρω στα 1500 συνηθως ειναι , αν και οσο παει πεφτει η τιμη τους, και γινεται και στανταρ. Απλα μετα διαλεγεις αμα θελεις να βαλεις πιο ακριβο με μεγαλυτερη οθονη και δυνατοτητες. 

Δεν μπορώ να καταλάβω μόνο πως το συστημα πλοηγησης με οθονη στο ταμπλο του αυτοκινητου θα περιλαμβανει και car play και google i/o.. Βλέπω να επιλέγουμε και λειτουργικό κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου..Επιλέγω το astra με ios carplay/ android :P Στην περιπτωση του carplay ειδαμε πως λειτουργει..Εαν ομως χρειαστει να πληρωνεις 4/8core cpu,8gb ram για να τρεχει νορμαλ android i/ο δεν θα περπατησει.. Εδω οι εταιριες κοστολογουν τα infotainment συστηματα τους στα 600-700 ευρώ αυτή τη στιγμή,που δεν εχουν και ιδαιτερες δυνατοτητες..Αυξηση τιμων εν οψει λοιπόν...

  Αμα εχεις android κινητο και θελεις, θα ανοιγει το google auto. Αμα εχεις iphone θα ανοιγει το carplay. Θα εχει anyway το μανισιο του καθε κατασκευαστη .

 

   Απλα συμπληρωματικα θα ειναι, δεν νομιζω να κανουνε κατι παραπανω απο αυτα που θα κανει το αυτοκινητο μονο του. Πχ η audi ηδη εχει google maps στο navi της, και ολες οι εταριες εχουνε applications τυπου spotify tunein, fb twitter και αλλες τετοια. Και οι επεξεργαστες δεν κοστιζουνε τιποτα να βαλεις ωστε να μην βαλεις εναν 4 core. Και ραμ εχουνε ηδη γιατι τρεχουνε ηδη ολο το λειτουργικο του αμαξιου .

 

   Και τα infotainment  συστηματα ειναι αρκετα πιο ακριβα απο 600, γυρω στα 1500 συνηθως ειναι , αν και οσο παει πεφτει η τιμη τους, και γινεται και στανταρ. Απλα μετα διαλεγεις αμα θελεις να βαλεις πιο ακριβο με μεγαλυτερη οθονη και δυνατοτητες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή η τεχνολογία αλλά ΕΙΔΙΚΑ στο αυτοκίνητο θα είναι καταστροφική όσον αφορά την ασφάλεια.Εδώ δεν μπορούν να περιορίσουν την χρήση του κινητού με τα γνωστά αποτελέσματα φαντάζεστε να έχουν και μια οθόνη;Έχω να ρίξω μπινελίκια με την μοτοσυκλέτα που θα βάλουν και στις τσέπες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή η τεχνολογία αλλά ΕΙΔΙΚΑ στο αυτοκίνητο θα είναι καταστροφική όσον αφορά την ασφάλεια.Εδώ δεν μπορούν να περιορίσουν την χρήση του κινητού με τα γνωστά αποτελέσματα φαντάζεστε να έχουν και μια οθόνη;Έχω να ρίξω μπινελίκια με την μοτοσυκλέτα που θα βάλουν και στις τσέπες!

 

Οθόνες στα αυτοκίνητα υπάρχουν εδώ και περίπου 10 χρόνια, οπότε δεν είναι κάτι νέο, ούτε κάτι που θα αλλάξει τη συμπεριφορά των οδηγών "αύριο"...εδώ στην Ελλάδα είμαστε λίγο πίσω βέβαια, αλλά αυτό ισχύει π.χ. και για την συμπεριφορά των μοτοσυκλετιστών, οπότε θεωρώ ότι αλλαγές προς το καλύτερο ή χειρότερο δεν θα υπάρξουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή η τεχνολογία αλλά ΕΙΔΙΚΑ στο αυτοκίνητο θα είναι καταστροφική όσον αφορά την ασφάλεια.Εδώ δεν μπορούν να περιορίσουν την χρήση του κινητού με τα γνωστά αποτελέσματα φαντάζεστε να έχουν και μια οθόνη;Έχω να ρίξω μπινελίκια με την μοτοσυκλέτα που θα βάλουν και στις τσέπες!

  Το αντιθετο. Θα κανει θαυματα γιατι πλεον οταν θα εισαι στο αμαξι δεν θα βγαζεις ποτε το κινητο απο την τσεπη, η το πολυ πολυ να το βαζεις να φορτησει και δεν θα το ξαναπιασεις στα χερια σου.

 

   Ηδη στα νεα αμαξια αυτο γινεται, χρησιμοποιουνε το κινητο μονο για δεδομενα ουσιαστικα, και τρεχουνε πχ spotify μεσα απο το αμαξι, οποτε δεν χρειαζεται λεπτο να αγγιξεις το κινητο . Η οθονη του αυτοκινητο ειναι σε σημειο που βλεπεις και τον δρομο, και το control της γινεται με Knobs συνηθως οποτε τελειως στα τυφλα, δεν παιρνεις ουσιαστηκα ποτε τα ματια απο τον δρομο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πώς θα απαντούν οι μπαλότσες στο fb,tweeter,sms,whatsup...etc.Πριν μία εβδομάδα με τράκαρε μια ,οπου ήμουν σταματημένος με κόκκινο στο φανάρι και συνέχιζε να στέλνει μηνύματα στο κινητό.Περασε ένα άσχημο απόγευμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή η τεχνολογία αλλά ΕΙΔΙΚΑ στο αυτοκίνητο θα είναι καταστροφική όσον αφορά την ασφάλεια.Εδώ δεν μπορούν να περιορίσουν την χρήση του κινητού με τα γνωστά αποτελέσματα φαντάζεστε να έχουν και μια οθόνη;Έχω να ρίξω μπινελίκια με την μοτοσυκλέτα που θα βάλουν και στις τσέπες!

όταν είδα το πρώτο μήνυμα λέω εντάξει ίσα ίσα που θα δώσει περισσότερες ελευθερίες επειδή δεν θα κρατάνε το κινητό και θα είναι πιο ασφαλές.

Και πώς θα απαντούν οι μπαλότσες στο fb,tweeter,sms,whatsup...etc.Πριν μία εβδομάδα με τράκαρε μια ,οπου ήμουν σταματημένος με κόκκινο στο φανάρι και συνέχιζε να στέλνει μηνύματα στο κινητό.Περασε ένα άσχημο απόγευμα.

τώρα με έβαλες σε πολύ κακές σκέψεις,βλέποντας όλες τις γυναίκες όλη μέρα τσάκα τσάκα με ένα ανδροιδές να τσατάρουν στο fb......έχει να γίνει της μπουμπούς του φουμπου έτσι και μπει και σε αμάξι και τσατάρουν την ώρα που "οδηγάνε" .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Το Android Auto τρώει πόρτα από την Porche η οποία θα διατίθεται αποκλειστικά με το Apple play.....γιατί άραγε?

 

Screen_Shot_2015_10_06_at_05_32_20.png

So much for "Do No Evil." There's no technological reason the 991/2 doesn't have Android Auto playing through its massively upgraded PCM system. But there is an ethical one. As part of the agreement an automaker would have to enter with Google, certain pieces of data must be collected and mailed back to Mountain View, California. Stuff like vehicle speed, throttle position, coolant and oil temp, engine revs—basically Google wants a complete OBD2 dump whenever someone activates Android Auto. Not kosher, says Porsche. Obviously, this is "off the record," but Porsche feels info like that is the secret sauce that makes its cars special. Moreover, giving such data to a multi-billion dollar corporation that's actively building a car, well, that ain't good, either. Apple, by way of stark contrast, only wants to know if the car is moving while Apple Play is in use. Makes you wonder about all the other OEMs who have agreed to Google's requests/demands, no?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...