Προς το περιεχόμενο

Ubuntu 14.04 και ATI "πάει";


aris1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θελω να περασω σε ενα παληκαρι. Εχει μια ιδεα απο ubuntu απο 8.04 ~ 10.04.

Αφου θα παω για καφε σπιτι του θα ειμαι διπλα μην σκαλώσει πουθενα και τα κανει μανταρα με τους σκλήρους στο install...

 

To θεμα ειναι εχει την shapphire HD 6670 1 GB GDDR5

 

Tι νεα εχουμε απο το μετωπο με τους drivers κλείστους/ανοιχτους.

 

Γιατι απ' οτι θυμαμαι linux και ΑΤΙ δεν πήγαιναν μαζι... Αντιθέτως με την Νvidia εγω προσωπικά δεν ειχα θέμα μονο σε κατι VLC video tearing κτλπ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο προσωπική μου εμπειρία στο pc της υπογραφής μου η apu με τους κλειστούς drivers μια χαρά πάει στα video.. σε debian που είχα δοκιμάσει μου στεσάριζε την cpu αλλά μάλων θα έκανα εγώ κάτι λάθος ( είμαι αρχάριος χρήστης ).. το ίδιο και σε ένα δεύτερο pc με athlon ii x2 270 και ati 5450, οι drivers δουλεύουν καλά για ταινίες που το χρισιμοποιώ.. τώρα για παιχνίδια δεν ξέρω να σου πώ.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά άσε αρχικά τους open driver και δες πως συμπεριφέρετε ιδίως σε ταινίες και αν παίζει παιχνίδια βάλε και κανα game μέσω steam να δεις πως πάει. Αν δεις προβλήματα πέρνα τους κλειστού κώδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπο video καλα παει. Δεν κανει σπασιματα ή δεν ξερω εγω τι.

Απο παιχνιδια αργοτερα.

 

Εκτος απο αυτα που προτειναν τα παιδια, να τσεκαρεις και θερμοκασιες .

Αυτο πως το κάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλός χρυσός ο ανοικτός driver απο άποψη performance αλλά απο θερμοκρασίες βράστα. Στην κυριολεξία...

 

Σε δυο pc με ati που έχω δοκιμάσει με τον κλειστό έχει αισθητά πιο χαμηλή θερμοκρασία. Αν και σε θέματα επιδόσεων ο open εξακολουθεί να είναι πιο γρήγορος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο