Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 18,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

29 & 29 σύμφωνα με αυτό.

 

Αν θυσιάσεις καμιά ωρίτσα και λίγη βενζίνη, υπάρχει και εναλλακτική διαδρομή που τα γλιτώνεις όλα (δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα βεβαια γιατί το άρθρο είναι 2ετίας), προσωπικά θα την δοκίμαζα αν είχα παρέα κάποιον να βρίζω όποτε χάνομαι. ;p

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν σκεφτείς ότι θέλεις σχεδόν 20 (19,60 αν θυμάμαι σωστά) για να πας Μεσολόγγι, ας πούμε, από Αθήνα, τζάμπα είναι συγκριτικά τα 29 για να κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο, αντί για την καρμανιόλα που είναι πλέον η Κορίνθου-Πατρών.

 

Προσωπικά, εκτός κι αν είχα άφθονο επιπλέον χρόνο, δε θα έπιανα καμία εναλλακτική διαδρομή, το δοκίμασα και χάνεις χρόνο, μπλέκεις σε αγροτικές περιοχές (αναστροφή τρακτέρ με δρεπάνια στην ουρά ftw) και γενικά αυξάνεις κατανάλωση τρελά αν πέσεις σε κίνηση. Όχι της τάξης των 29 ευρώ, βέβαια, αλλά δεν νομίζω να τα γλιτώνεις όλα τα διόδια, εκτός κι αν πιάσεις κανένα 12ωρο.

Δημοσ.

Σύμφωνα με το ίδιο άρθρο πάντως, οι διαφορές σε βενζίνη και χάσιμο χρόνου είναι σχετικά μικρές.

 


Αθήνα-Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια
 
Συνολική απόσταση: 475 χλμ. από Αγ. Στέφανο μέχρι Λευκό Πύργο
Χρόνος: 6 ώρες
Μέση ταχύτητα: 79,2 χλμ./ώρα
Μέση Κατανάλωση: 6,2 λτ./100 χλμ.
Κόστος καυσίμου: 39,7 ευρώ (1,348 ευρώ/λίτρο)
Κόστος διοδίων: 0
Συνολικό κόστος: 39,7 ευρώ
 
Θεσσαλονίκη-Αθήνα με διόδια
 
Συνολική απόσταση: 486 χλμ. από Λευκό Πύργο μέχρι Αγ. Στέφανο
Χρόνος: 4 ώρες και 30 λεπτά
Μέση ταχύτητα: 108 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση: 5,8 λτ./100 χλμ.
Κόστος καυσίμου: 38,5 ευρώ (1,348 ευρώ/λίτρο)
Κόστος διοδίων: 29,30 ευρώ
Συνολικό κόστος: 67,80 ευρώ

 

 

 

Όλα αυτά βέβαια αυξομειώνονται ανάλογα το αυτοκίνητο, τον οδηγό και την πιθανή κίνηση που θα βρει.

Πάντως και 30 ευράκια διαφορά δε τα λες και λίγα, και καμιά φορά οι επαρχιακοί δρόμοι είναι αρκετά πιο ευχάριστοι από τους ατελείωτους αυτοκινητόδρομους.

Δημοσ.

Αν σκεφτείς ότι θέλεις σχεδόν 20 (19,60 αν θυμάμαι σωστά) για να πας Μεσολόγγι, ας πούμε, από Αθήνα, τζάμπα είναι συγκριτικά τα 29 για να κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο, αντί για την καρμανιόλα που είναι πλέον η Κορίνθου-Πατρών.

 

Προσωπικά, εκτός κι αν είχα άφθονο επιπλέον χρόνο, δε θα έπιανα καμία εναλλακτική διαδρομή, το δοκίμασα και χάνεις χρόνο, μπλέκεις σε αγροτικές περιοχές (αναστροφή τρακτέρ με δρεπάνια στην ουρά ftw) και γενικά αυξάνεις κατανάλωση τρελά αν πέσεις σε κίνηση. Όχι της τάξης των 29 ευρώ, βέβαια, αλλά δεν νομίζω να τα γλιτώνεις όλα τα διόδια, εκτός κι αν πιάσεις κανένα 12ωρο.

 

Άσχετο, αλλά επειδή 19,60 ευρώ για Αθήνα-Μεσολόγγι μου ακούγονται πολλά, συνυπολογίζεις και τη γέφυρα Ρίο-Αντίρριο;

Δημοσ.

Αθήνα-Σαλόνικα και τούμπαλιν πόσο πάει το μαλλί στα διόδια;

Έκανα τη Τρίτη τη διαδρομή 33 ευρώ το Θεσσαλονίκη Αθήνα
Δημοσ.

Έκανα πρόσφατα τη διαδρομή Αθήνα-Ελασσόνα, βενζίνες δεν έχουν διαφορά από το να πήγαινα από Εθνική. Τα μόνα αναγκαστικά διόδια που πληρώνεις είναι 0.45 ευρώ στο Μπράλο, η διαδρομή είναι ασύγκριτα ομορφότερη, αλλά πολύ δύσκολα θα κάνεις την ίδια ώρα που θα έκανες από Ε.Ο. Ενδεικτικά, μέχρι Λάρισα έκανα 4 ώρες, όσο κάνει δλδ και το τραίνο, ενώ παλιότερα μέσω Εθνικής είχα κάνει 4.5 ώρες μέχρι Θεσσαλονίκη (άδειος δρόμος βέβαια και γκάζι-παντόφλα στα 170).

 

Αν άλλαζα τώρα κάτι, θα πήγαινα από Εθνική μέχρι να βγω Θήβα (για να γλιτώσω Ελευσίνες/Μαγούλες και το κωλόβουνο) και από εκεί πάλι παλιά Εθνική. Οι τράκτορες και οι νταλίκες στα μεγαλύτερα μέρη της διαδρομής παλεύονται, με την έννοια ότι λίγα είναι τα σημεία που δε μπορείς να προσπεράσεις και είναι κυρίως (αν όχι αποκλειστικά) από Θήβα μέχρι Λιβαδειά/Αγχίαλο.

Δημοσ.

Βράδυ θα ταξιδέψω για να κοιμηθούν τα παιδια στη διαδρομή, δεν την παλεύω απο επαρχιακούς μέσα στα σκοτάδια για να γλιτώσω μερικά ευρω.

 

Αυτά τα γυαλιά που τα φοράς και μειώνουν υποτίθεται την αντανάκλαση απο τα φώτα των άλλων οδηγών, κάνουν δουλειά;

Δημοσ.

Δεν ξέρω για τα γυαλιά, αλλά κι εμένα στο γυρισμό που με έπιασε η νύχτα και είπα να βγω εθνική γι' αυτό το λόγο, πήρα τα @@ μου, φώτα δεν είχε από το ύψος της εξόδου για Χαλκίδα μέχρι Μαλακάσα. Από εκεί και προς Θεσσαλονίκη δεν ξέρω τι παίζει, αλλά κράτα μικρό καλάθι, τουλάχιστον για τμήματα της διαδρομής.

Δημοσ.

Το ταξίδι το βράδυ είναι πολύ κουραστικό πάντως, σε περίπτωση που δεν το έχεις δοκιμάσει ξανά.

Αυτά τα γυαλιά μόνο σε κάτι τελεμάρκετινγκ σπαμ τα θυμάμαι, δεν θα τα εμπιστευόμουν για κανένα λόγο.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Οι επαρχιακοί δρόμοι είναι λοταρία. Για να αποφύγω τα διόδια από Λάρισα μέχρι Αθήνα, έπιασα Καρδίτσα, Δομοκό, Θήβα, Λιβαδειά κτλ.

 

Εντάξει, πιο φτηνά από διόδια, αλλά απίστευτη κίνηση (εκεί είχα και τη σούπερ-ουάου εμπειρία της αναστροφής τρακτέρ με τα δρεπάνια κοτσαρισμένα λίγο πριν την Καρδίτσα... άλλο να το γράφω κι άλλο να το βλέπεις). Και σε τρία (3) σημεία η πλέον άχρηστη δημόσια υπηρεσία, η Τροχαία, να σε περιμένει στις ισάριθμες ευθείες που μπορείς να προσπεράσεις με ασφάλεια, για να σε γράψει που "τρέχεις" αντί με 70, με 90 ξέρω 'γω. 

 

Δεν λέω ότι είναι λίγα τα τριάντα ευρώ, αλλά νύχτα με παιδιά, εγώ δεν πήγαινα σε εκείνους τους παλιόδρομους (ειδικά Δομοκό, καρμανιόλα) ούτε για ανέκδοτο.

 

Και, ναι, υπολογίζω στο Μεσολόγγι και τη γέφυρα. Και την παντόφλα να πάρεις (που έχω ορκιστεί σε ό,τι έχω ιερό αυτούς τους κυρίους που μας ταλαιπωρούσαν δεκαετίες να μην τους ξαναπληρώσω) άντε να σου βγει 10 ευρώ. Δέκα ευρώ για αυτό το δρόμο είναι σκάνδαλο. Και, υπόψιν, δεν ανήκω στην ευγενή κατηγορία εκείνων που χθες δεν πλήρωναν. Να φτιαχτεί δρόμος και να τον πληρώσω. Δέκα ευρώ στην καρμανιόλα είναι ντροπή.

Δημοσ.

Το Δομοκό το έχω καταευχαριστηθεί με την μηχανή, τέλειος δρόμος, πέρασα όμως και πριν ένα μήνα σούρουπο με το αυτοκίνητο και ομίχλη να μη βλέπεις στο ένα μέτρο τίποτα και λέκιασα σώβρακο.

Δημοσ.

Αυτη η παντόφλα ριο-αντιρροιο πόση ωρα έκανε και την σιχαινεσαι τοσο ;

<p>Το Δομοκό το έχω καταευχαριστηθεί με την μηχανή, τέλειος δρόμος, πέρασα όμως και πριν ένα μήνα σούρουπο με το αυτοκίνητο και ομίχλη να μη βλέπεις στο ένα μέτρο τίποτα και λέκιασα σώβρακο.</p>

 

Κατι παρομοιο , χριστούγεννα προ 2ετίας , γύριζα βράδυ απο Γιαννιτσά--> Θεσσαλονίκη. Η ομιχλη να ειναι λες και εχεις ριξει σεντονια στο παρμπριζ .

Φοβομουν απιστευτα αλλα εμπειρια.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν ήσουν γκαντέμης και έφτανες την ώρα που γέμιζε κι έφευγε η άλλη... άστα να πάνε. Και ώρα έχω περιμένει, χειμώνα, για να "γεμίσει". 

 

Τώρα είναι αλλιώς, φεύγουν τακτικά, στο στυλ του Περάματος προς Σαλαμίνα. Εκείνα τα χρόνια, όμως (δεκαετίες ολόκληρες) μας έψηναν το ψάρι στα χείλη. Έχω φίλους Μεσολογγίτες που προτιμούν την παντόφλα για το χαβαλέ, αλλά αυτοί σε μισή ώρα έχουν φτάσει στον προορισμό τους. Να ανεβαίνεις Γιάννενα, από τη μονοδρομημένη Κορίνθου-Πατρών, και να θες άλλες τρεις ώρες και να έχεις Τροχαία γκαραντί μετά την παράκαμψη Αγρινίου και πριν την παράκαμψη Άρτας (τα δύο κομμάτια της Ιονίας που έχουν παραδοθεί) και όλα τα χωριά με τα ραντάρ και τα όρια στα 50 χλμ., θέλει πολύ φιλοσοφημένη προσέγγιση να φας άλλο ένα 20λεπτο εκεί κάτω.

 

Ki επειδή είπε ο DhZou για Δομοκό με μηχανή, και η παλιά Ε.Ο Ιωαννίνων-Θεσσαλονίκης από Κατάρα, (μετά που δόθηκε η Εγνατία στην κυκλοφορία και προτού κλείσει αφού έπαψε να συντηρείται) ήταν φανταστική διαδρομή, ειδικά άνοιξη, 5 ρομαντικοί όλοι κι όλοι. Και γενικά στην επαρχία υπάρχουν υπέροχες διαδρομές, αλλά να έχεις ώρα και να το κάνεις για βόλτα, να πρέπει να πας κάπου (και ειδικά με παιδιά) εγώ δε θα το έκανα.

 

Τέλος πάντων, το ρίξαμε στις αναμνήσεις και τις προτάσεις για εναλλακτικές διαδρομές, αν έχετε διάθεση πείτε να τα μαζέψω σε κανένα νήμα να μη μπλοκάρουμε το σκοπό αυτού εδώ.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...