Προς το περιεχόμενο

Μικρές Απορίες - Σύντομες Απαντήσεις


Lucifer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμένα η γάτα μου χέζει μονίμως μπροστά στην είσοδο

παρόλο που έχει στη διάθεση της ολόκληρο κήπο, παρόλο που ψέκασα με απωθητικό ακριβώς γι'αυτό το σκοπό, παρόλο που της φώναξα ακόμα και τη χαστούκισα... αυτή συνεχίζει να τα κάνει, παρόλο που είναι και στειρωμένη!

 

το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να γεμίσεις τον πάγκο με πράγματα για να μην μπορεί να ανέβει

 

αν έχετε καμία ιδέα και για το δικό μου πρόβλημα. . .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 18,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εχετε κανενα καλο προγραμμα να προτεινετε για μετατροπη epub σε pdf;

Εγώ χρησιμοποιώ το zamzar.com, που έχει και δυνατότητα αφαίρεσης υδατογραφημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ χρησιμοποιώ το zamzar.com, που έχει και δυνατότητα αφαίρεσης υδατογραφημάτων.

 

Ηθελα να αποφυγω τα ονλαιν, για τα κοπυραιτ κλπ, ποτε δεν ξερεις, γι'αυτο ρωτησα. Ελεγα μηπως βρω κανενα ελαφρυ για κατεβασμα. Εντυπωση μου κανει παντως που ειναι δυσευρετα σε πρωτη φαση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, στα κινητά που στέλνουν τα κινεζοκαταστήματα, το ανταπτοράκι για τους φορτιστές είναι από US σε EU; Ή άλλο;

 

 

Συνήθως γράφει, αν όχι κατά πάσα πιθανότητα είναι US

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα χθες γυαλιά ηλίου από κατάστημα οπτικών. Κόστιζαν αρχικά 75€ και με την έκπτωση πλήρωσα 50€. Μου καρφώθηκε όμως η ιδέα ότι μπορεί να μην είναι και τόσο καλά λόγω τιμής. Βέβαια δεν είναι rayban ή κάποια άλλη γνωστή μάρκα αλλά LAK (LAKis Gavalas  :lol:). 

Και ρωτώ : εφόσον είχαν αυτοκόλλητο 100% UV PROTECTION και τα άλλα τα γνωστά (CE κλπ) δεν έχω να φοβάμαι κάτι για τα μάτια μου ε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.pcsteps.gr/933-hdmi-diafores-kalodion/

 

Ρε σεις, διαβάστε τι λέει το άρθρο. Δηλαδή υπάρχει τόσο μεγάλη απάτη από 2,5 ευρώ στα 250 ευρώ και να προσφέρουν το ίδιο. Γενικά δεν ξέρω και πολλά από τακτικές μάρκετινγκ, αλλά γίνεται να υπάρχει τόσο κοροιδία ή δεν ισχύουν αυτά που λέει το άρθρο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.pcsteps.gr/933-hdmi-diafores-kalodion/

 

Ρε σεις, διαβάστε τι λέει το άρθρο. Δηλαδή υπάρχει τόσο μεγάλη απάτη από 2,5 ευρώ στα 250 ευρώ και να προσφέρουν το ίδιο. Γενικά δεν ξέρω και πολλά από τακτικές μάρκετινγκ, αλλά γίνεται να υπάρχει τόσο κοροιδία ή δεν ισχύουν αυτά που λέει το άρθρο;

Χωρίς να είμαι ειδικός, από αυτά που έχω ακούσει ισχύει ότι ειδικά στα hdmi δεν μπορείς να δεις διαφορά ανάμεσα σε φτηνό και ακριβό! Τουλάχιστον σε νορμάλ συστήματα, αν μιλάμε για τπτ που κοστίζουν χιλιάρικα ίσως αλλάζει αλλά και πάλι δε νομίζω. Ψηφιακό σήμα είναι, ή θα παίζει ή δε θα παίζει! 

Αγόρασα χθες γυαλιά ηλίου από κατάστημα οπτικών. Κόστιζαν αρχικά 75€ και με την έκπτωση πλήρωσα 50€. Μου καρφώθηκε όμως η ιδέα ότι μπορεί να μην είναι και τόσο καλά λόγω τιμής. Βέβαια δεν είναι rayban ή κάποια άλλη γνωστή μάρκα αλλά LAK (LAKis Gavalas  :lol:). 

 

Και ρωτώ : εφόσον είχαν αυτοκόλλητο 100% UV PROTECTION και τα άλλα τα γνωστά (CE κλπ) δεν έχω να φοβάμαι κάτι για τα μάτια μου ε; 

Τέτοια αυτοκόλλητα βάζουν και σε αυτά που πουλάνε στα περίπτερα πάντως... :P  Νομίζω ότι αφού είναι από μαγαζί είσαι οκ, ίσως ήταν στοκ γιατί μάλλον δεν βγάζει γυαλιά πλέον ο Γαβαλάς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.pcsteps.gr/933-hdmi-diafores-kalodion/

 

Ρε σεις, διαβάστε τι λέει το άρθρο. Δηλαδή υπάρχει τόσο μεγάλη απάτη από 2,5 ευρώ στα 250 ευρώ και να προσφέρουν το ίδιο. Γενικά δεν ξέρω και πολλά από τακτικές μάρκετινγκ, αλλά γίνεται να υπάρχει τόσο κοροιδία ή δεν ισχύουν αυτά που λέει το άρθρο;

 

ισχύει σε πολλά προϊόντα, το κουφό είναι ότι μπορεί να προέρχονται από την ίδια εταιρία με μόνη διάφορα την επωνυμία .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψηφιακό σήμα είναι, ή θα παίζει ή δε θα παίζει!

Δεν ισχύει αυτό ρε παιδιά! Η πληροφορία που μεταδίδεται είναι μεν ψηφιακή, αλλά κωδικοποιείται με αναλογικό τρόπο για να μεταδοθεί μέσω του καλωδίου (διαφορά δυναμικού), στο οποίο υπάρχουν και απώλειες λόγω απόστασης, παρεμβολές από κοντινές πηγές Η/Μ πεδίων κλπ. Γι' αυτό, τα πρότυπα που συντάσσουν τα σχετικά working groups ορίζουν ΚΑΙ προδιαγραφές για το φυσικό μέσον μετάδοσης (διατομές αγώγιμου υλικού, αντίσταση, θωρακίσεις, μέγιστο μήκος κ.ά.).

 

Γιατί π.χ. ένας εκτυπωτής USB κάνει νερά αν πας να τον συνδέσεις με απλό καλώδιο USB μεγαλύτερο από 4-5m; Αφου "ψηφιακό είναι το σήμα, ή θα παίζει ή δεν θα παίζει"... ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει αυτό ρε παιδιά! Η πληροφορία που μεταδίδεται είναι μεν ψηφιακή, αλλά κωδικοποιείται με αναλογικό τρόπο για να μεταδοθεί μέσω του καλωδίου (διαφορά δυναμικού), στο οποίο υπάρχουν και απώλειες λόγω απόστασης, παρεμβολές από κοντινές πηγές Η/Μ πεδίων κλπ. Γι' αυτό, τα πρότυπα που συντάσσουν τα σχετικά working groups ορίζουν ΚΑΙ προδιαγραφές για το φυσικό μέσον μετάδοσης (διατομές αγώγιμου υλικού, αντίσταση, θωρακίσεις, μέγιστο μήκος κ.ά.).

 

Γιατί π.χ. ένας εκτυπωτής USB κάνει νερά αν πας να τον συνδέσεις με απλό καλώδιο USB μεγαλύτερο από 4-5m; Αφου "ψηφιακό είναι το σήμα, ή θα παίζει ή δεν θα παίζει"... ;)

Ναι σωστό κι αυτό! Σε καλώδια hdmi πάντως έχω διαβάσει ότι δεν μπορείς να δεις διαφορά (για νορμάλ μήκη και για νορμάλ οικιακά συστήματα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά δεν ξέρω και πολλά από τακτικές μάρκετινγκ, αλλά γίνεται να υπάρχει τόσο κοροιδία ή δεν ισχύουν αυτά που λέει το άρθρο;

Για το συγκεκριμένο καλώδιο δεν ξέρω, αλλά γενικά ναι, υπάρχει περίπτωση να πληρώνεις πολλαπλάσια χρήματα για δύο προϊόντα που είναι σχεδόν πανομοιότυπα, τόσο αντικειμενικά όσο και υποκειμενικά.

 

Για τα υποκειμενικά ας πούμε, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το ..κρασί. Σομελιε(ρ), κι experts in the field, και κρασια σε μπουκάλια που κοστίζουν πολλά μεροκάματα και ποτήρια κολωνάτα, το θέμα είναι ότι

 

The first experiment took place in 2005. The last was in Sacramento earlier this month. Hodgson's findings have stunned the wine industry. Over the years he has shown again and again that even trained, professional palates are terrible at judging wine.

 

"Only about 10% of judges are consistent and those judges who were consistent one year were ordinary the next year.

 

People could tell the difference between wines under £5 and those above £10 only 53% of the time for whites and only 47% of the time for reds. Overall they would have been just as a successful flipping a coin to guess.

 

In 2001 Frédérick Brochet of the University of Bordeaux asked 54 wine experts to test two glasses of wine – one red, one white. Using the typical language of tasters, the panel described the red as "jammy' and commented on its crushed red fruit.

 

The critics failed to spot that both wines were from the same bottle.

 

The only difference was that one had been coloured red with a flavourless dye.

Ίδιο πείραμα με το παραπάνω έγινε στο πανεπιστήμιο του Standford στις αρχές του 2008, όπου η διαφορά στην τιμή ήταν 20$ και >100$, ίδια αποτελέσματα.

 

Αν αυτά προκύπτουν από ανθρώπους που πληρώνονται και είναι η δουλειά τους κι ασχολούνται χρόνια και θεωρούνται experts και καθαρίζουν το λαιμό ανάμεσα στις δοκιμές, τι διαφορά στην ποιότητα να περιμένει ο μέσος άνθρωπος που περνάει μετά τη δουλειά, ξοδεύει πέντε λεπτά να διαλέξει κρασί για να γιορτάσει την επέτειο ή από αυτόν που πίνει κρασί έχοντας κατεβάσει και μισό κιλό Ribeye. Both θα διαλέξουν το ακριβότερο όμως γιατί "είναι καλύτερο"

 

Και δεν είναι μόνο αυτό. Δεν μπορείς ποτέ να πείσεις κάποιον ότι αυτό που χρυσοπλήρωσε είναι το ίδιο με ένα φτηνότερο προϊόν γιατί:

In 2008 a study of 6,000 blind tastings by Robin Goldstein in the Journal of Wine Economics found a positive link between the price of wine and the amount people enjoyed it.

 

http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2013/jun/23/wine-tasting-junk-science-analysis

 

Άμα βάλεις και όρους όπως το "Cognitive dissonance" και το "Anchoring" που οι μαρκετίστες παίζουν στα δάχτυλα, είμαστε χαμένοι από χέρι :P

 

Ένας καθηγητής marketing (και επαγγελματίας μαρκετίστας) είχε παρουσιάσει και το παρακάτω case study. Μια γνωστή εταιρία κρασιών είχε δει τις πωλήσεις της να μειώνονται και θέλησε να βγάλει ένα κρασί αρκετά ποιοτικό, αλλά στην φθηνότερη τιμή που μπορούσε ώστε να είναι "πρώτη επιλογή" σε επετείους, γιορτές κτλ.

 

Το κρασί κυκλοφόρησε στην αγορά (σε επιλεγμένες περιοχές αρχικά) και οι πωλήσεις ήταν από μέτριες ως κακές. Τα πρώτα samples έδειχναν ότι οι καταναλωτές είχαν την αίσθηση του φτηνιάρικου κι όλες οι διαφημίσεις του κόσμου, συμμετοχή σε διαγωνισμούς κτλ δεν μπορούσαν να τους πείσουν για το αντίθετο.

 

Τελικά στο προϊόν έγινε rebranding, αγοράστηκε ακριβότερη συσκευασία, τοποθετήθηκε σε καλαθάκι με φρου φρου η τιμή πήρε μια αύξηση πάνω από 150% και voila, problem solved το συγκεκριμένο έγινε ισχυρό χαρτί στο portfolio της εταιρίας.

 

Σε μια άλλη περίπτωση, (δεν θυμάμαι που τη διάβασα, νομίζω στο Wikinomics) καθηγητής πολύ καλός στο αντικείμενο του διαφήμισε ότι για ένα περιορισμένο διάστημα θα κάνει δωρεάν μαθήματα σε φοιτητές οικονομικών σε όποιον ενδιαφέρεται γιατί ..έτσι. Ο καθηγητής αυτός παρουσίαζε τα qualifications του, τι έχει καταφέρει κτλ. Η συμμετοχή ήταν απογοητευτική. Ο ίδιος καθηγητής πληρωνόταν πολλά λεφτά για να κάνει παρουσιάσεις σε στελέχη. Πείραμα παρόμοιο με αυτό, με τη διαφορά ότι οι άνθρωποι δεν βιάζονταν, ο καθηγητής δεν είχε παρουσίαση άστεγου, και δεν χρειάζεσαι μέγαρο μουσικής για να μάθεις μακροοικονομία.

 

Σε πιο αντικειμενικά πεδία, εκτός από το καλώδιο που αναφέρθηκε παραπάνω νομίζω το ίδιο ισχύει και με τα καθαριστικά. Ας με διορθώσουν οι χημικοί του forum αν κάνω λάθος αλλά πάλι σε case study παρουσιαζόταν ότι αυτοί οι μπλεπράσινοι κόκκοι και τα συστατικά Ινδονησιανής παρθένας από το νησί του Κογκό προσφέρουν στο απορρυπαντικό ακριβώς τίποτα, μόλαταυτα τα πληρώνεις χρυσά. Το ίδιο και με το σαπούνι των χεριών (εκτός αν είναι κάτι πολύ εξειδικευμένο).

 

Ο γνωστός (?) brandίστας Martin Lindstrom αναλύει παρόμοιες περιπτώσεις για όποιον ενδιαφέρεται στα βιβλια του "Buology" και "Brandwashed".

 

Μιας που είμαστε και σε τεχνολογικό φόρουμ, κάτι τελευταίο. Έστω ότι αύριο το Πλαίσιο αποφάσιζε να εισάγει μια premium κατηγορία TurboX στην οποία κόντραρε ανοιχτά στην ποιότητα τις εταιρίες HTC, Nokia κτλ. Υπήρχε ποτέ περίπτωση, χωρίς να ρίξει το 100% των revenues σε διαφημιστικές καμπάνιες και κάνοντας ανθρωποθυσίες στο θεό Ήλιο να πουλήσει στις ίδιες τιμές?

 

Αντίστοιχα τα ακουστικά Dre ή ακόμα χειρότερα μερικά γνωστά brands σε ρούχα, προφανώς και δεν αξίζουν τις τιμές που έχουν. Αλλά συμβαίνει το εξής παράδοξο. Το premium (αέρας) που πληρώνει κάποιος για να αγοράσει τη στάμπα είναι αυτό ακριβώς το οποίο δίνει αξία στο προϊόν να έχει την τιμή που έχει.

 

Ας πούμε σίγουρα το βιομηχανικό κωλόχαρτο από το ΕΝΑ έχει διαφορά με αυτό που χρησιμοποιεί η βασίλισσα Ελισάβετ. Αλλά το κωλόχαρτο με τα σκυλάκια (δεν θυμάμαι ελληνικό όνομα, στην Αγγλία ονομάζεται Andrex), εκτός κι αν περιέχει puppies ως συστατικά γιατί έχει τέτοια τιμή?

 

Αντικειμενικά οι εταιρίες ξέρουν ότι μπορούν να διαθέσουν προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές, αλλά αυτομάτως θα χάσουν από τους καταναλωτές την αίσθηση premium, άρα αυτομάτως θα χάσουν τις πωλήσεις. Για να επιστρέψω στην ερώτηση σου, αν ΕΝΑΣ καταναλωτής αγοράσει το καλώδιο των 250 γιατί θέλει/μπορεί, η εταιρία αντέχει να χάσει 99 χωρίς να την ενδιαφέρει. Παρόλο που ο ένας "πιάστηκε κορόιδο" και 99 άλλοι δεν έκαναν τη δουλειά τους. Και μην τυχόν και προσπαθήσεις να εξηγήσεις σε αυτόν που πλήρωσε 250 ευρώ ότι το καλώδιο του είναι ίδιο με το 2,5.

 

Disclaimer: Όλα τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι προϊόντα που κοστίζουν 2 ή 100 φορές παραπάνω είναι ίδια με τα φτηνότερα υποκατάστατα τους. Η Reventon δεν είναι Dastsun, τα Nike Airmax δεν είναι σανδάλια από το Μοναστηράκι και η Bang & Olufsen δεν συγκρίνεται με τα ακουστικά από το πανηγύρι.

 

Απλά το "ό,τι πληρώσεις παίρνεις" είναι ο λόγος που κάθε Marketing/Pricing dept κοιμάται ευτυχισμένο τα βράδια.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...