Προς το περιεχόμενο

[tv]F&U 50'' FLS50222 299€ @ you[ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΑ-ΜΑΖΕΜΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ]


dobro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί παρόλο που έκαναν λάθος όπως λένε, και βάση των όρων χρήσης του καταστήματος τους είναι καλυμμένοι, αποφάσισαν να τιμήσουν τους πελάτες τους.

 

Αν θέλετε να το κάνουν και άλλα καταστήματα τιμήστε τους με ένα ευχαριστώ.

 

Αρέσει δεν αρέσει αν καταφέρουν και τις δώσουν σε αυτή την τιμή θα έχουν φερθεί σαν Ευρωπαϊκό κατάστημα.

Ας προσπαθήσετε να γίνετε για λίγο Ευρωπαίοι

και ποιός σου είπε ότι οι όροι χρήσης ενός μαγαζιού υπερισχύουν των νόμων ενός κράτους, ρε "ευρωπαίε"? που στον πλανήτη έχεις δει να νομοθετεί οποιοδήποτε μαγαζάκι, για την ακρίβεια οποιοσδήποτε  εκτός από την εκάστοτε κυβέρνηση?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 437
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δηλαδή αν όντως έγινε λάθος, το μαγαζί είναι υποχρεωμένο να στείλει σε αυτούς που παρήγγειλαν? Δεν έχει δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία? (δεν μιλάω για τη συγκεκριμένη περίπτωση ούτε για το αν το μαγαζί δε θέλει να δυσφημιστεί)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί παρόλο που έκαναν λάθος όπως λένε, και βάση των όρων χρήσης του καταστήματος τους είναι καλυμμένοι, αποφάσισαν να τιμήσουν τους πελάτες τους.

 

Αν θέλετε να το κάνουν και άλλα καταστήματα τιμήστε τους με ένα ευχαριστώ.

 

Αρέσει δεν αρέσει αν καταφέρουν και τις δώσουν σε αυτή την τιμή θα έχουν φερθεί σαν Ευρωπαϊκό κατάστημα.

Ας προσπαθήσετε να γίνετε για λίγο Ευρωπαίοι

αδιάβαστος μας ήρθες, "ευρωπέε"

 

http://www.efpolis.g...=startdown&id=8

 

http://europa.eu/leg...n/l32010_el.htm

 

http://www.synigoros..._nomologia.html

 

http://www.synigoros...logia.html#nom7

 

http://www.efpolis.g...-diafimisi.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή αν όντως έγινε λάθος, το μαγαζί είναι υποχρεωμένο να στείλει σε αυτούς που παρήγγειλαν? Δεν έχει δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία? (δεν μιλάω για τη συγκεκριμένη περίπτωση ούτε για το αν το μαγαζί δε θέλει να δυσφημιστεί)

 

Ειτε εγινε ειτε Δεν εγινε λαθος ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενοι να σου στειλουν το προιον σε καμια περιπτωση. Αν μαζευτουν πολλες καταγγελιες ομως το πιο πιθανο να φαει προστιμο το εκαστοτε καταστημα, απλα τα πραγματα. Απο εκει και περα αν η χασουρα απο το να δωσουν ενα προιον στην τιμη Α ειναι μεγαλυτερη απο την χασουρα του προστιμου τιμης Β τοτε θα προτιμησουν το προστιμο (κατι αναλογο με την Ελλ. Κυβερνηση που φορολογει εισαγωμενα αυτοκινητα εντος Ε.Ε οταν τρωμε προστιμο για αυτο καθε χρονο. Απλα - τουλαχιστον παλιοτερα - η χασουρα του προστιμου ηταν μικροτερη απο τα κερδη των φορων).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί παρόλο που έκαναν λάθος όπως λένε...

Πάρα πολύ συχνό όμως αυτό το λάθος, δεν νομίζεις?

 

...και βάση των όρων χρήσης του καταστήματος τους είναι καλυμμένοι...

Οι νόμοι του κράτους υπερισχύουν, αλλοίμονο αν ίσχυε το αντίθετο...

 

...αν καταφέρουν και τις δώσουν σε αυτή την τιμή θα έχουν φερθεί σαν Ευρωπαϊκό κατάστημα...

Τα Ευρωπαϊκά καταστήματα δεν κάνουν τέτοια "λάθη", ούτε σε περίπτωση λάθους βάζουν τους υπαλλήλους να λένε λ@λ@κίες στους πελάτες...

 

Ας προσπαθήσετε να γίνετε για λίγο Ευρωπαίοι...

Μήπως πρέπει να προσπαθήσουν κάποιοι άλλοι πρώτα ή παράλληλα?

 

...αποφάσισαν να τιμήσουν τους πελάτες τους...

Μετά από "κράξιμο"? WOW!

 

Δηλαδή αν όντως έγινε λάθος, το μαγαζί είναι υποχρεωμένο να στείλει σε αυτούς που παρήγγειλαν? ...

Nαι, όπως και σε φυσικό κατάστημα, η τιμή που πληρώνεις είναι αυτή που αναγράφεται στην ταμπέλα...

Και 99,999% δεν έγινε κανένα λάθος, απλώς δοκίμασε και το You την κλασσική στρατηγική marketing άλλων Ελληνικών e-shops...

Επεξ/σία από zacharis1955
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Αμα το you ήθελε να δοκιμάσει την στρατηγική δεν θα είχε την τιμή στο site του αρκετές μέρες πριν εμφανιστεί στον τσιγκούνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παιδια πηρα τηλ. σημερα και με ενημερωσε η κοπελια οτι θα την παρουμε την τηλεοραση... Απλα αναμενουμε να τις φερουν και θα τηρηθει σειρα προτεραιοτητας... Μια χαρα νομιζω αν δεν κανουν καμια κωλοτουμπα παλι! Θετικη εξελιξη παντως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
sir ImPeCaBlE, on 23 Jun 2014 - 7:58 PM, said:

Παίδες μη σχολιάζετε αγγελίες και κυρίως μη βάζετε τα link.Δεν υπάρχει λόγος να τους κάνουμε διαφήμιση.

Ακριβως αυτό.

 

Πριν 2.5 ωρες εφυγαν 5 ποστς που εκαναν το ιδιο, τωρα αλλα 5. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΓΓΕΛΙΩΝ συμφωνα με τους ορους του φορουμ ολοκληρου, κατ'επεκταση δεν επιτρεπεται ουτε και στην ενοτητα μας. Πεφτετε σε παραπτωμα και επιπλέον το μονο που κανετε είναι να ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΕ.

 

Ειχαμε καιρο να το δουμε αυτό, ειχε... μαλλιασει το πληκτρολογιο μου πριν κατι μηνες, τωρα παλι τα ιδια...

 

:shifty:

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Διαβάστε τί έγινε στην υπόλοιπη Ευρώπη σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Και δείτε τί κάνουν συνήθως οι υπόλοιπο Ελληνάρες σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

 

300 ευρώ κάτω απο τη χαμηλότερη του σκρουτζ ΚΑΙ να τιμήσουν το λάθος το βλέπω πρώτη φορά στην Ελλάδα.

 

Χειροκροτήστε το.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάστε τί έγινε στην υπόλοιπη Ευρώπη σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Και δείτε τί κάνουν συνήθως οι υπόλοιπο Ελληνάρες σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

 

300 ευρώ κάτω απο τη χαμηλότερη του σκρουτζ ΚΑΙ να τιμήσουν το λάθος το βλέπω πρώτη φορά στην Ελλάδα.

 

Χειροκροτήστε το.

Sorry, αλλα εχω δει πολυ καλυτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...