Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το είχα δει αυτό αλλά ήθελα να προσπαθήσω να κάνω κάτι μόνος.

 

Ακόμα είναι πολύ πρόχειρο αλλά μπορείς να το δεις in action εδώ

Τη παρασκευή βγαίνω σε άδεια οπότε θα έχω χρόνο να το πιάσω πάλι από την αρχή και να δώσω μια ανάλυση του τι έχει γίνει.

 

(Best score so far 12000)

Αυτά είναι! Μπράβο φίλε Xvipes, πολύ ωραίος! Υπάρχει περίπτωση κάποια στιγμή να θελήσεις να το ενσωματώσεις στον κύριο κώδικα του 2048cc (που ούτε λίγο ούτε πολύ σημαίνει να μετατραπεί ο κώδικας σε C);

 

Το ΑΙ για hints και τουλάχιστον ένα GUI είναι κατά την άποψή μου τα 2 βασικά που λείπουν αυτή την στιγμή από το 2048cc.

 

Για το AI, υπάρχει και αυτό εδώ το νήμα στο SO με διάφορες ιδέες, προσεγγίσεις και υλοποιήσεις σε javascript.

 

Κατά τα άλλα, πριν από λίγο έκανα ένα pull-request στον geomagas με το dev-branch του GTK2 Replayer (ελπίζω μονάχα να μην τα έχω κάνει μαντάρα κι έχω χαλάσει τίποτα στο master branch :P).

 

Το branch περιλαμβάνει 2 README.md αρχεία: ένα στο root directory σχετικά με το εκτελέσιμο, κι ένα στο src/ directory με οδηγίες για το πως μπορεί να κάνει κανείς compile τα sources σε Windows και σε Linux. Έχω βάλει κι έναν φάκελο ss/ με screen-shots από Windows XP.

  • Απαντ. 272
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Είδα στο δικό σου fork ότι υπάρχει το ξεχωριστό branch, άρα δεν νομίζω.

Θεώρησα ότι θα το κάνει pull αυτούσιο.

Δημοσ.

Νομίζω τα ξεμπέρδεψα...

Ας ρίξει μια ματιά κάποιος πιο νηφάλιος, γιατί εγώ αυτή τη στιγμή βλέπω octocats παντού! wacko.png

Δημοσ.

Νομίζω τα ξεμπέρδεψα...

Ας ρίξει μια ματιά κάποιος πιο νηφάλιος, γιατί εγώ αυτή τη στιγμή βλέπω octocats παντού! wacko.png

Φαίνεται ok!

Δημοσ.

Σκεφτόμουν μήπως τελικά είναι καλύτερα τα branches των replayers να μην περιέχουν κανένα από τα αρχεία του κυρίως παιχνιδιού, μιας και δεν τα χρησιμοποιούν. Τι λέτε;

Δημοσ.

Σκεφτόμουν μήπως τελικά είναι καλύτερα τα branches των replayers να μην περιέχουν κανένα από τα αρχεία του κυρίως παιχνιδιού, μιας και δεν τα χρησιμοποιούν. Τι λέτε;

Φαίνεται καλή ιδέα. Θα μειωθούν κατά πολύ και οι πιθανότητες για wtfs κατά το merging.

Δημοσ.

Σκεφτόμουν μήπως τελικά είναι καλύτερα τα branches των replayers να μην περιέχουν κανένα από τα αρχεία του κυρίως παιχνιδιού, μιας και δεν τα χρησιμοποιούν. Τι λέτε;

 

Όπως το σκέφτομαι (διορθώστε με) δεν νομίζω να είναι αυτή η φιλοσοφία των branches.

 

Έστω ότι έχω ένα repo που περιέχει τα αρχεία a,b. Φτιάχνω ένα dev branch στο οποίο επεξεργάζομαι το αρχείο c σαν προσθήκη στο project. Αν από το dev branch σβήσω τα a,b, όταν θα τα κάνω merge, μήπως το "τζίνι" υποθέσει ότι η διαγραφή των a,b είναι μέρος των τροποποιήσεων;

 

Μήπως δηλαδή μετά το merge μείνω μόνο με το c στο χέρι; :-D

 

Με άλλα λόγια, το κάθε branch θα πρέπει να περιέχει την τελική εικόνα του project μετά το merge, στο κομμάτι που το αφορά. Έχω καταλάβει λάθος;

Δημοσ.

Έστω ότι έχω ένα repo που περιέχει τα αρχεία a,b. Φτιάχνω ένα dev branch στο οποίο επεξεργάζομαι το αρχείο c σαν προσθήκη στο project. Αν από το dev branch σβήσω τα a,b, όταν θα τα κάνω merge, μήπως το "τζίνι" υποθέσει ότι η διαγραφή των a,b είναι μέρος των τροποποιήσεων;

 

Μήπως δηλαδή μετά το merge μείνω μόνο με το c στο χέρι; :-D

Το merge θα ενώσει τα δύο κλαδιά οπότε όταν κάνεις merge το branch (με δεδομένο ότι τα a,b δεν έχουν αλλάξει εν τω μεταξύ στο master ώστε να δημιουργηθούν διενέξεις) όντως θα σβηστούν τα a,b. Εσύ όμως γιατί στο branch θέλεις να σβήσεις τα a,b ? και δεν δουλεύεις απλά το c ?

Δημοσ.

Εγώ δεν θέλω. Σχολιάζω αυτό που είπε ο migf1.

 

Τα a,b αντιστοιχούν στα "αρχεία του κυρίως παιχνιδιού" ενώ το c αντιστοιχεί στον replayer.

Δημοσ.

Εγώ δεν θέλω. Σχολιάζω αυτό που είπε ο migf1.

 

Τα a,b αντιστοιχούν στα "αρχεία του κυρίως παιχνιδιού" ενώ το c αντιστοιχεί στον replayer.

Ο replayer δεν είναι κάπως tied στο παιχνίδι ?

 

Θέλεις δηλαδή να έχεις δύο ξεχωριστές γραμμές ανάπτυξης σαν να λέμε δύο διαφορετικά προγράμματα που δεν έχουν σχέση μεταξύ τους αλλά αντί να είναι σε δύο διαφορετικά repo να είναι στο ίδιο σε ξεχωριστά branches ?

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...