Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε την περασμένη Δευτέρα για το Reuters, το ηλεκτρονικό έγκλημα κοστίζει περίπου 445 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο, με τις κλοπές πνευματικής ιδιοκτησίας στις επιχειρήσεις να υπερβαίνουν σε απώλεις τα 160 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο από άτομα που ασχολούνται με το hacking.Η αναφορά από το Center for Strategic and International Studies (CSIS) καταγράφει πως το ηλεκτρονικό έγκλημα είναι μια αναπτυσσόμενη βιομηχανία που καταστρέφει το εμπόριο, την ανταγωνιστικότητα και τη καινοτομία. Η έρευνα, η οποία είναι χρηματοδοτούμενη από την εταιρεία παροχής λογισμικού ασφαλείας MacAfee, υπολογίζει τις απώλειες περίπου στα 375 δισεκατομμύρια δολάρια με μέγιστο τα 575 δισεκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα οι απώλειες που σχετίζονται με προσωπικές πληροφορίες, όπως κλοπή στοιχείων πιστωτικών καρτών, φτάνουν τα 150 δισεκατομμύρια δολάρια.

 

Περίπου 40 εκατομμύρια άνθρωποι στις Η.Π.Α (15% του συνολικού πληθυσμού) έχουν πέσει θύματα των hackers για κλοπή προσωπικών πληροφοριών ενώ επίσης θύματα παρόμοιων κλοπών έχουν πέσει 54 εκατομμύρια άνθρωποι στη Τουρκία, 16 εκατομμύρια στη Γερμανία και περισσότεροι από 20 εκατομμύρια στη Κίνα.

 

Όπως καταγράφεται στην έρευνα, το μεγαλύτερο μερίδιο των απωλειών, περίπου 200 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο, βαραίνει τις πιο ανεπτυγμένες οικονομίες του πλανήτη, δηλαδή των Ηνωμένων Πολιτειών, της Κίνας, Ιαπωνίας και Γερμανίας.

 

Σε δήλωσή του ο Jim Lewis του CSIS επισημαίνει πως το ηλεκτρονικό έγκλημα έχει σοβαρές συνέπειες στην απασχόληση εργαζομένων και είναι μια πληγή στη καινοτομία που επιβραδύνει το ρυθμό μείωσης της παγκόσμιας καινοτομίας με ταυτόχρονη μείωση της απόδοσης των καινοτομιών και επενδυτών.

 

Η MacAfee, θυγατρική της Intel, τονίζει πως η συνεργασία μεταξύ κρατών θα βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα ενάντια του ηλεκτρονικού εγκλήματος, όπως για παράδειγμα η καταστολή του botnet Gameover Zeus πριν λίγο καιρό

 

Link.png Site: Reuters

Δημοσ.

Σοβαρά τώρα δεν έχουν τι να πουν για τα κλεμμένα φράγκα των κυβερνήσεων και τα ρίχνουν στο ηλεκτρονικό έγκλημα. Ας αφήσουν τότε την τεχνολογία και ας επιστρέψουμε στον μεσαίωνα

  • Like 6
Δημοσ.

Απο την μια δεν έχουν να κατηγορισουν τον απλό κόσμο για κάτι τέτοιο τα μεγάλα κεφάλια. Αλλά οι μέσοι χρήστες το έχουν δει χάκερς απλα επειδή κατεβάζουν τσαμπα ταινίες, παιχνίδια κλπ. Με αυτή την έννοια κλέβουν την δουλειά των άλλων αλλά που να το καταλάβουν ορισμένοι ψευτοπεριφανοι...

Δημοσ.

Όλο το σύστημα βασίζεται στην κλοπή δουλειάς άλλων. Αλλά αυτό είναι ψιλά γράμματα. Τα τορρεντάδικα φταίνε. Δεν αγοράζουμε τις ταινίες και τα βάζουμε κάτω απο το στρώμα.

  • Like 2
Δημοσ.

Επισης θα σταματησουμε να χουμε 8 σκληρους ο καθενας, smart tv, tablets  κτλπ. Αφου ενα browsing θα το κανουμε με το laptop. Επισης αμα κοψεις την πειρατεια δεν σου εγγυαται κανεις οτι θα αγοραζει ο κοσμος αυτα που κατεβαζει. Οπως ολοι ξερουμε αυτα τα νουμερα ειναι φανταστικα 

  • Like 6
Δημοσ.

Πολύ ωραία η έρευνα της MacAfee.
Παρόμοια συμπεράσματα είχα βγάλει κι εγώ σε μία έρευνα που έκαναν για τον εαυτό μου. Συγκεκριμένα διαπίστωσα ότι είναι πολύ σημαντικό να με χρηματοδοτήσει κάποιος για να ζω άνετα, διαφορετικά το κόστος θα είναι πολύ βαρύ.

Το κακό με τις έρευνες αυτές είναι ότι δεν τις παίρνουν όλοι στα σοβαρά.

  • Like 1
Δημοσ.
ας σταματησουν να βαζουν τα παιχνιδια πχ του πσ3 60-70 ευρω και θα μειωθει η πειρατια

 

Μα δεν επηρεάζονται οι κονσόλες αυτές καλά πουλάνε τα εκατομύρια τους. Στα pc υπάρχει το θέμα που κάθε γύφτος θεωρεί δεδομένο να έχει στην κατοχή του παιχνίδια που άλλοι έλιωσαν καρέκλες για να τα φτιάξουν.

  • Like 4
Δημοσ.

Μα δεν επηρεάζονται οι κονσόλες αυτές καλά πουλάνε τα εκατομύρια τους. Στα pc υπάρχει το θέμα που κάθε γύφτος θεωρεί δεδομένο να έχει στην κατοχή του παιχνίδια που άλλοι έλιωσαν καρέκλες για να τα φτιάξουν.

πόσο δίκιο έχειςάλλα δεν την πληρώνουν εταιρίες όπως activision γιατί ιδια-διαφορετικα τα παιχνίδια τα αγοράζουν για το online, την πληρώνουν μικρότερες εταιρίες (η και μεγαλύτερες κάποιες φορές) με game όπως outlast/Tomb Raider/Murdered Soul Suspect που δεν έχουν online και μετά απορούν γιατί δεν βγάζουν κάλα παιχνίδια όταν ο 1/2 τα κατεβάζει πειρατικά (κλέβει όσο και αν δεν θέλει να το παραδεχτεί)

  • Like 3
Δημοσ.

Δε βλέπω καμία από τις μεγάλες εταιρείες software να "αιμορραγεί" οικονομικά λόγω αυτών των hacker. Επίσης οι πολίτες πέφτουν κάθε μέρα θύματα κλοπης των προσωπικών τους δεδομένων από μεγαλοεταιρείες, αλλά εκεί βέβαια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα παρόλο που τα ποσοστά είνα πολύ πιο τραγικά... ;)

Παρεπιπτόντως στην Τουρκία έχουν πέσει θύματα 54 εκατομμύρια;.. Όλος ο πληθυσμός της χώρας είναι περίπου 74 εκατομμύρια... Είτε από τη γέννησή του ο κάθε κάτοικος κουβαλάει ένα pc, είτε το νούμερο είναι μάλλον λάθος.. :confused:

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...