rizla7 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 παιδιά, το BYOD δεν είναι " πλήρωνε μαλάκα εργαζόμενε για να μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου σωστά"...μη τα μπερδεύουμε... μη παίρνουμε μια συγκεκριμένη συλλογιστική πορεία/ερμηνεία και τις όποιες αρνητικές συνέπειες έχει και βάσει αυτή βγάζουμε γενικότερο συμπέρασμα για τους λογους και τις αιτίες... σα τάση δεν εμφανίστηκε για να εκμεταλλευτεί απλά ο κάθε εργοδότης το hardware του εργαζομενου ή να τον "αναγκάσει" να βάλει κεφάλαιο σε υποδομή για να την εκμεταλλευτεί ο ίδιος γλιτώνοντας λεφτά... μπορεί να υπάρχουν αρκετά αρνητικά σε διάφορα ζητήματα και σε πολλές περιπτώσεις κακή ιδέα ή χρήση της πολιτικής αυτής, αλλά ο σκοπός και το πνεύμα αυτής είναι άλλο..
defacer Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Μόλις ανέφερα μπας και πάρουμε καφετιέρα καινούρια , άκουσα το ''βάζεις πλάτη?''. Δε φτάνει που πίνατε καφέ με έξοδα της επιχείρισης... Εγώ θα της έλεγα κοίτα, η καφετιέρα κάνει 20 ευρώ. Πάρε σε παρακαλώ μια να πίνουμε καφέ σαν άνθρωποι αντί να κάνουμε σα φοιτητές τέλη του μήνα, και για πλάτη ρώτα με στα νούμερα που δε φτάνουν τα δάχτυλα να μετρήσουμε. Το οποίο θεωρώ ότι είναι ένας κομψότερος τρόπος να πεις "τελείωνε με τις μαλακίες καφετιέρα ζήτησα όχι Harley".
hewey Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Αν η κουβέντα τελείωσε εκεί για μένα μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση δεν έχει μόνο το αφεντικό αλλά και οι υπόλοιποι. Για πολλά πράγματα πρέπει να παλέψεις μέχρι να γίνουν (και δεν εννοώ απαραίτητα τσαμπουκά). Δε δικαιολογώ την απαράδεκτη απάντηση, αλλά στη ζωή συναντάς και καραγκιόζηδες και πάλι κάπως πρέπει να βγάλεις άκρη μαζί τους. Επίσης δε θέλω να το παίξω μάγκας σε κάποιον που σκέφτεται πώς θ' αγοράσει τσάντα στο παιδί του, όμως γενικά μιλώντας το γεγονός ότι παίρνεις τέτοια απάντηση και την αποδέχεσαι κάτι λέει όχι μόνο γι' αυτόν που την έδωσε αλλά και για σένα. Δεν ξέρω αν τελείωσε εκεί, ξέρω μόνο ότι ζήτησαν καλύτερες οθόνες αρκετές φορές - θέλω να πω, δεν αποδέχθηκαν έτσι απλά, όπως λες, την κατάσταση. Μίλησαν και διεκδίκησαν. Αλλά όντως δεν ξέρω μετά τι έγινε. Επίσης στο χώρο του Τύπου κόσμος φεύγει κι έρχεται πολύ εύκολα (έχει και υψηλή ανεργία ο κλάδος), οπότε η απόλυση είναι πραγματική απειλή και δε μπορείς να διεκδικήσεις πολλά πράγματα. Στου κουφού την πόρτα...
Anorymous Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Παντως επαγγελματίες πωλητες δε βρίσκονται γιατι σπανια οι εργοδοτες θα ζητουν πραγματικα επαγγελματιες πωλητες και οχι παιδί για ολες τις δουλειές που να λεει "αυτο κανει τοσο". Και στατιστικα θα ειναι αλλο το αντικειμενο του και απλα το εριξε στις πωλησεις "μεχρι να βρει κατι αλλο". Οι επαγγελματιες πωλητές ειναι μια χαρα στις θεσεις που ηδη έχουν και οι σωστοι εργοδοτες (αμαν με τη μανια της λεξης αφεντικο ε) προσπαθουν να τους κρατησουν συνήθως. Εντιτ δε διαβασα ολο το νημα, φανταζομαι θα εχει αναφερθει παλι βεβαια. Τι οριζεις σαν επαγγελματιας πωλητης αληθεια ? Το εχω απορεια 9/10 οι υπαλληλοι δεν εχουν ουτε τα βασικα να σημερα πηγα σε γνωστη αλυσιδα κινητης τηλεφωνιας και ρωταω μηπως εχετε σπλιτερ και με κοιταγε η πωλητρια σαν μαλακας, μετα απο 3-4 δευτερα που εκανε ριμπουτ μου λεει τι ειναι το σπλιτερ!!! Απο την μερια μου αν ημουν εργοδοτης θα διαλεγα εναν που το κατεχει σε θεμα τεχνογνωσιας και ας μην ειναι τοσο καλος στις πωλησεις.
De@th L0rd Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Διάβασα σχεδόν όλο τοπικ, είδα σχεδόν όλες τις απόψεις, θα καταλήξω στο εξής. Κανείς δεν έχει άδικο. Πλέον έτσι όπως έχουν τα πράγματα στο Ελλαδιστάν, σχεδόν όλοι εργάζονται με πατέντες. Οι περισσότεροι δικαιλογημένα ασχολείστε με τον τομέα του ΙΤ, τομέας ο οποίος έχω ασχοληθεί κι εγώ στο παρελθόν σε μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις, μέχρι κολοσσούς τηλεπικοινωνιών. Η κατάσταση με τα απαρχαιωμένα pc, είναι καθεστώς σχεδόν σε όλες τις εταιρίες στην Ελλάδα. Το ταπεινό pc όμως μπορεί να αντικασταθεί με ένα πολύ πιο γρήγορο με ξεκούραστη οθόνη, με λιγότερα από 500 ευρώ. Αυτή την περίοδο εργάζομαι δυστυχώς έξω από το πεδίο μου ως απλός εργάτης σε βαριά βιομηχανία. Τα μηχανήματα εκεί, στοιχίζουν εκατομμύρια ευρώ, τα ανταλλακτικά τους είναι ακριβά κι έρχονται από εξωτερικό. Λοιπόν η μισή ταλαιπωρία είναι τα μηχανήματα που δεν δουλεύουν σωστά και πάει πίσω την παραγωγή. Όλα δουλεύουν με πατέντες κ ιμιτασιόν ανταλλακτικά που δεν αντέχουν ούτε μήνα πολλές φορές ούτε βδομάδα. Πατέντα στη πατέντα, ω πατέντα, δες κοστούμι ο ανάπηρος. Μετά από λίγο καιρό ξεχνάς κι αυτά που ξέρεις, σα το στρατό ένα πράμα. Αν ο άλλος δεν βλέπει ζημία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ στον ισολογισμό του από τη στάση ή της βλάβες ενός μηχανήματος, δεν υπάρχει περίπτωση να το φτιάξει, πόσο μάλλον να το αντικαταστήσει. Οπότε γράφεις κανονικότατα στα @@ σου την παραγωγικότητα και την ποιότητα υπηρεσιών και κάνεις ότι κάνουν κι άλλοι. Ελληνάρας autopilot. Με πορδές δε βάφονται αυγά, καποια στιγμή αργά ή γρήγορα όλα γυρνάνε μπούμπερανγκ. 3
defacer Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δεν ξέρω αν τελείωσε εκεί, ξέρω μόνο ότι ζήτησαν καλύτερες οθόνες αρκετές φορές - θέλω να πω, δεν αποδέχθηκαν έτσι απλά, όπως λες, την κατάσταση. Μίλησαν και διεκδίκησαν. Αλλά όντως δεν ξέρω μετά τι έγινε. Επίσης στο χώρο του Τύπου κόσμος φεύγει κι έρχεται πολύ εύκολα (έχει και υψηλή ανεργία ο κλάδος), οπότε η απόλυση είναι πραγματική απειλή και δε μπορείς να διεκδικήσεις πολλά πράγματα. Στου κουφού την πόρτα... Φαντάζομαι πως όντως είναι απειλή γιατί ο κλάδος έχει πάρει το πτηνό. Η μέλλουσα γυναίκα ενός κολλητού είναι κόρη εκδότη και μας έχει πει κατα καιρούς διάφορα -- κλεισίματα εντύπων που δε βγαίνουν πια πακέτο με την απόλυση ανθρώπων που τους ξέρεις χρόνια και ξέρεις ότι περιμένουν παιδί και άλλα τέτοια ωραία. Σ' αυτό το πλαίσιο όντως δεν έχεις πολλά περιθώρια. Απο την μερια μου αν ημουν εργοδοτης θα διαλεγα εναν που το κατεχει σε θεμα τεχνογνωσιας και ας μην ειναι τοσο καλος στις πωλησεις. Αυτό το έχεις ξαναπεί νομίζω, και σου έχω ξαναπεί και γω ότι αν το έκανες αυτό δε θα ήσουν εργοδότης για πολύ.
viper2005 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Τι οριζεις σαν επαγγελματιας πωλητης αληθεια ? Το εχω απορεια 9/10 οι υπαλληλοι δεν εχουν ουτε τα βασικα να σημερα πηγα σε γνωστη αλυσιδα κινητης τηλεφωνιας και ρωταω μηπως εχετε σπλιτερ και με κοιταγε η πωλητρια σαν μαλακας, μετα απο 3-4 δευτερα που εκανε ριμπουτ μου λεει τι ειναι το σπλιτερ!!! Απο την μερια μου αν ημουν εργοδοτης θα διαλεγα εναν που το κατεχει σε θεμα τεχνογνωσιας και ας μην ειναι τοσο καλος στις πωλησεις. plot twist ατομο που ειναι εκπαιδευμενο σε οτιδηποτε δεν δυναται να παιρνει τον βασικο μισθο...
NickTG Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Όποιος φέρνει λεφτά ή γλιτώνει λεφτά (χειροπιαστά όμως) στην Ελλάδα είναι κομπλέ. Οι περισσότεροι εργοδότες μόνο αυτό καταλαβαίνουν. Για ποιότητα υπηρεσίας και τα ρέστα, πιάσε το αυγό και κούρευτο. Κομπλέ στο να πληρωθεί το βασικό. Γιατί να πάρει κάτι από αυτά που τους γλίτωσε δεν παίζει.
viper2005 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Παντως επαγγελματίες πωλητες δε βρίσκονται γιατι σπανια οι εργοδοτες θα ζητουν πραγματικα επαγγελματιες πωλητες και οχι παιδί για ολες τις δουλειές που να λεει "αυτο κανει τοσο". Και στατιστικα θα ειναι αλλο το αντικειμενο του και απλα το εριξε στις πωλησεις "μεχρι να βρει κατι αλλο". Οι επαγγελματιες πωλητές ειναι μια χαρα στις θεσεις που ηδη έχουν και οι σωστοι εργοδοτες (αμαν με τη μανια της λεξης αφεντικο ε) προσπαθουν να τους κρατησουν συνήθως. Εντιτ δε διαβασα ολο το νημα, φανταζομαι θα εχει αναφερθει παλι βεβαια. δεν δινουν τα bonus και γιατι δεν δινουν τα bonus
ZAKKWYLDE Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 @Defacer Σύμφωνοι για τις "ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ". Τις αντιπαρέβαλα όως με τις δικές σου. Οι δικές μου ακρότητες τουλάχιστον ήταν πολυ κοντά τουλάχιστον στην Ελληνική πραγματικότητα. Κάποια ποστ μετά μίλησαν για Pentium IV, ένας άλλος για Core 2 Duo. Δεν έχει και μεγάλη διαφορά με τον 486 αφού ούτως η άλλως είναι εντελώς απαράδεκτα όλα. Απο την άλλη δεν θα δεις ποτέ MacBook Pro για να έχεις να το απορρίψεις σε Ελληνική επιχείρηση. Το πιο συνηθισμένο σενάριο για να "φέρεις το device" σου είναι ότι ο εργοδότης δεν σου έχει δώσει ικανοποιητικό εξοπλισμό, και όχι επειδή δε γουστάρεις την Apple. Συνεπώς οι ακρότητες οι δικές μου είναι όντως αληθινά σενάρια σε αντίθεση με το δικό σου (τουλάχιστον για Ελλάδα). Εσένα λοιπόν ο εργοδότης σου ήταν ευσυνείδητος και σου έφερε αξιοπρεπή καρέκλα. Εγώ όταν παραπονέθηκα ομόιως με πήγαν να επιλέξω άλλη καρέκλα, η μία πιο άθλια απο την άλλη. Σύμφωνοι ότι χαλάω τη πιάτσα...αλλά δεν είναι το χειρότερο πρόβλημα που χαλάει τη πιάτσα. Εγώ την εργασία μου θέλω να την απολαμβάνω. Να έχω δυο οθονάρες να γράφω κώδικα, ένα κάρο μνήμη για να φορτώνω τα πάντα πάνω και τούμπανη CPU και να πηγαίνουν όλα σφαίρα. Ομόιως θέλω η καρέκλα που θα κάθομαι να είναι ανθρώπινη και να μη θέλω βουλκανιζατερ σε 2 χρόνια να με ισιώσει. Αν ο εργοδότης δεν θέλει να τα προσφέρει, αλλά παρ'όλα αυτά σε όλα τα άλλα είναι εντάξει, τα βάζω εγώ απο τη τσέπη μου ευχαρίστως. Κακώς; Κάκιστα. Θα έπρεπε να τα βάζει αυτός. Όπως ακριβώς αυτός θα έπρεπε να βάζει το device που θέλεις. Με βάση τις παρούσες συνθήκες λοιπόν ναι το BYOD μας εξυπηρετεί περισσότερο απο το να υπήρχε μια αυστηρή πολιτική. Ξαναλέω επίσης ότι με βάση αυτό που λές εσύ (έχω να επιλέξω ανάμεσα σε MacBook pro και το δικό μου) έχει λογική. Με βάση αυτό που όντως θα έπρεπε να συμβαίνει, δηλαδή να σου έπαιρνε ο εργοδότης το μηχάνημα που θέλεις είναι ένα βήμα πίσω. Αύριο θα γίνει Bring your own desk, chair, pay your own electricity, phone bills etc. Αντίστοιχα είναι bring your μηχανάκι για deliveras, bring your own suit/uniform σε δουλειές όπου αυτό απαιτείται και γενικότερα φέρε ο ίδιος τον εξοπλισμό ο οποίος είναι απαραίτητος για τη δουλειά σου...ο οποίος κατα τ'άλλα στο παρελθόν ήταν το κεφάλαιο που έβαζε ο εργοδότης. Πλέον ο εργοδότης δεν βάζει ούτε καν το κεφάλαιο και έχει αυτοκαταργηθεί ο καπιταλισμός. Τι τον θέλουμε λοιπόν; Γιατί πλέον να μη βρώ άλλους 9, να φέρουμε τα devices μας να κάνουμε ένα συνεταιριστικό software house? 3
LiquidTroll Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Καλά ακόμα μιλάτε μέσα στο νήμα??? Και ο χειρότερο , μιλάτε χωρίς εμένα? :-D Μουσικό διαλειμα
Anorymous Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Αυτό το έχεις ξαναπεί νομίζω, και σου έχω ξαναπεί και γω ότι αν το έκανες αυτό δε θα ήσουν εργοδότης για πολύ. διαφωνω μαζι σου σαν πελατης προτιμω εναν που να ξερει τι ζητω απο εναν μου θα μου τα πρηζει να το αγορασω ντε και καλα χωρις να ξερει τιπουτα για αυτο. plot twist ατομο που ειναι εκπαιδευμενο σε οτιδηποτε δεν δυναται να παιρνει τον βασικο μισθο... δεν χρειαζεται να το αναγνωρισεις αν εχω τελιωσει τει-αει πληροφορικης και με παρει για απλο πωλητη στο τμημα η/υ ποιος ο λογος να μου δινει πιο πολλα απο τον βασικο τωρα αν με εχει στο service αλλαζει το θεμα.
Moderators stormrain Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Moderators Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 @ stormrain Καλα ενταξει.Να ταν μονο η Ελλαδα..Το ''δραμα'' των εργοδοτων ειναι παγκοσμιο http://www.kathimerini.gr/760884/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/o-my8os-ths-elleiyhs-de3iothtwn-kai-h-anergia-stis-hpa Κοίτα δεν είναι μισθολογικο μονο το θεμα παντως. Προ κρισης ηξερα πωλητές που καθαριζαν εναμιση χιλιάρικο στο άνετο γιατι υπήρχε δουλεια στο εμποριο και οι εργοδοτες τους εδιναν τοσα. Προφανως αναλογικα εχει πεσει τρελα αυτό το ποσο πλεον. Και ειναι λογικό απο τη στιγμη που δεν υπαρχει κινηση. Απο κει και περα εντοπίζεις απο τη συνέντευξη για τι ακριβως σε προορίζει ο υποψηφιος εργοδότης. Και ως εργοδοτης εντοπιζεις αν ο υποψηφιος πωλητής ειναι επαγγελματιας ή οχι. Πάντως αυτο που ειπε ο ντηφεησερ ισχυει, η σχεση ειναι συμβιωτικη και θελει υποχωρησεις και απο τις δυο πλευρες σε ανθρώπινο επιπεδο.. Προσωπικα μιλαω μοναχα για λιανικη ως πρωην εργοδοτης και νυν πωλητης με καλους εργοδοτες μέχρι στιγμης.
viper2005 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 διαφωνω μαζι σου σαν πελατης προτιμω εναν που να ξερει τι ζητω απο εναν μου θα μου τα πρηζει να το αγορασω ντε και καλα χωρις να ξερει τιπουτα για αυτο. δεν χρειαζεται να το αναγνωρισεις αν εχω τελιωσει τει-αει πληροφορικης και με παρει για απλο πωλητη στο τμημα η/υ ποιος ο λογος να μου δινει πιο πολλα απο τον βασικο τωρα αν με εχει στο service αλλαζει το θεμα. 1) αλλο πωλητης και αλλο συμβουλος πωλησεων. εσυ θελεις το δευτερο 2) αλλο εκπαιδευμενος και αλλο πτυχιουχος. εγω μιλαω για το πρωτο και εσυ μιλας για το δευτερο. #αυτα 2
Moderators stormrain Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Moderators Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 @μπλουζατακ εννοειται πως οι υπερωριες πρεπει να αποζημιώνονται. Απλα αν δεν υπαρχει τροπος να γίνεται με χρηματα τοτε μπορει να βγει αλλιως. Πχ δε θα με ενοχλουσε να μαζευα μερα οφφ απο υπερωριες και το εχω κανει στο παρελθον. Ξέρεις τι θα με ενοχλουσε αφανταστα; Να μη γινοταν καν νυξη για το θεμα και να περνουσε στο ντουκου... Ειμαι και στη δουλεια και δεν μπορω να πολυαναλυσω γμτ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις