man of steel Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Ξανα αποχωρώ γιατί δεν βγάζουμε άκρη. Καλή συνέχεια. Είναι η πέμπτη φορά! Αλλά μου αρέσει που θεωρείς σωστό εργοδότη τον εαυτό σου από την στιγμή που καταπατάς το ωράριο του υπαλλήλου σου.Δηλαδή αν θα κάναμε συμφωνία σε άλλο επίπεδο;Θα μου δώσεις τρεις χιλιάδες ευρώ και θα σου επιστρέψω 2.850.Λίγο καταπατάς εσύ το ωράριο του υπαλλήλου σου λίγο θα σε ρίξω και εγώ!Αυτό πως σου φαίνεται;
DrLo Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Γιατί μπορεί να σου λέει παίρνεις στην Αγγλία 25.000 λίρες το χρόνο όμως από αυτές τις 5.000 στις παίρνει το κράτος 20% δηλαδή, στην Ελλάδα πλέον πληρώνω 26% (minimum) στα "μπλοκάκια" που κόβω στον "εργοδότη"/συνεργάτη μου => What's your point ? Το κίνημα του 1917 κατέληξε με την Ρωσία μονίμως να υποβαθμίζεται και τους ανθρώπους να υποφέρουν (με εξαίρεση φυσικά λίγους στην κορυφή της πυραμίδας). Όσον αφορά τον εμφύλιο, εγώ γνωρίζω ότι οι αντάρτες το κίνημα του 1917 είχαν ως πρότυπο, οπότε εύκολα καταλήγω στο συμπέρασμα ότι από εκεί πηγάζουν οι όποιες συμφορές προκλήθηκαν. σκρόλαρα στα γρήγορα και πήρε το μάτι μου αυτό ... πως στο διάολο πήγαμε στο 1917 από το θέμα του topic ? 4
mathsrule Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 πως στο διάολο πήγαμε στο 1917 από το θέμα του topic ? Εκεί κοντά βρισκόμασταν ήδη από την 5η σελίδα.
defacer Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Η διαφορά μας δεν είναι σε αυτά που λες (LiquidTroll) γύρω από την γενική κατάσταση (τα οποία σίγουρα αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα που όλοι βιώνουμε καθημερινά). Η διαφορά μας είναι ότι πιστεύεις (μέχρι το μεδούλι σου απ' ότι φαίνεται) ότι "δίνεις" και πουθενά δεν είδα να αισθάνεσαι ότι "παιρνεις". Λοιπόν ούτε δίνεις ούτε παίρνεις. Σχολιάζω αυτό επειδή είναι το πρώτο στη σειρά των post με θέμα "αν δίνει ο LiquidTroll", στην πραγματικότητα θέλω να αναφερθώ γενικά στο θέμα. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτό το "δίνω" που λέει το λέει επειδή το να είσαι μικροεπιχειρηματίας στην Ελλάδα σήμερα σου κόβει χρόνια απ' τη ζωή σε μια εποχή που η ανεργία έχει χτυπήσει κόκκινο, παίρνει πάνω του όλα τα άγχη της επιχείρησης και ταυτόχρονα έχει εργαζόμενους που εκτιμούν το ότι τους φέρεται όπως θα έπρεπε και όχι όπως θα μπορούσε εκμεταλλευόμενος τις συνθήκες Νομίζω λοιπόν ότι έχετε και οι 2 πλευρές δίκιο εδώ. Από τη μία όντως, δε θα του δώσουμε μετάλλιο επειδή κάνει αυτά που σε άλλες χώρες είναι αυτονόητα, αλλά από την άλλη νομίζω πρέπει να του αναγνωρίσουμε πως σύμφωνα μ' αυτά που λέει είναι ευσυνείδητος και άρα αυτομάτως εδώ, στην Ελλάδα του σήμερα, "he's fighting the good fight" προσπαθώντας να διατηρήσει μια επιχείρηση στην οποία οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζονται με αξιοπρέπεια -- κάτι που δυστυχώς δεν είναι ο κανόνας. Όποιος το έχει προσπαθήσει αυτό ή έχει δουλέψει για κάποιον που το προσπαθεί ξέρει ακριβώς τι εννοώ. Και μιλάω πάντα ακαδημαϊκά, γιατί είμαι βέβαιος πως παρά τις φαινομενικά καλές προθέσεις του αν κάτσουμε να το ψειρίσουμε θα βρούμε σκοτεινές κηλίδες ακόμα και στον ήλιο. Όσο για εκείνους που ανέχονται κάθε καταπίεση γιατί έχουν ανάγκη, στην πραγματικότητα, εκτός του ότι παίρνουν στο λαιμό τους και τους άλλους, ουσιαστικά και οι εργοδότες τους δεν έχουν να ωφεληθούν πολλά. Διότι ο άνθρωπος που ξεζουμίζεται στη δουλειά, μεσοπρόθεσμα γίνεται λιγότερο παραγωγικός, δεν αντέχει και να δουλεύει και να νοιάζεται, δεν έχει ισχυρά κίνητρα, δεν είναι ευτυχισμένος. Πολύ σωστά όλα όσα έγραψες εκεί. Επιλέγω να σχολιάσω το bold επειδή το ότι πέρασε έτσι ήσυχα το θεωρώ δείγμα της αγκύλωσης που έχουν μερικοί. Θα μπορούσες (ακαδημαϊκά μιλάω, δεν κάνω σύσταση) να έχεις πει το ίδιο ακριβώς πράγμα με άλλα λόγια: δουλεύοντας για έναν εργοδότη που σε εκμεταλλεύεται γίνεσαι μέρος του προβλήματος. Πράγμα που προφανώς είναι αλήθεια λόγω προσφοράς/ζήτησης: αν δε βρίσκεις προσωπικό με τους όρους που προσφέρεις, θα πρέπει να τους βελτιώσεις ή να το πάρεις απόφαση ότι δε μπορείς να διατηρήσεις την επιχείρηση. Θα είχε πολύ γέλιο να βλέπαμε τα σχόλια μερικών τότε. Γιατί βέβαια δε θα έλεγαν "το ξέρω αλλά έχω ανάγκη οπότε αναγκάζομαι να κάτσω στον εκμεταλλευτή όπως και συ θα αναγκαζόσουν να κλέψεις ψωμί αν πεινούσες", αλλά "πώς τολμάς νεοφιλελέ να μιλάς έτσι για τον εργάτη, για όλα φταίει το κεφάλαιο".
Ntinaras Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Ξανα αποχωρώ γιατί δεν βγάζουμε άκρη. Καλή συνέχεια. τοσες αποχωρησεις ουτε ο Jordan 2
bluesattack Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Ενα μικρό credit σε μας που πασχίζουμε πιστευω ότι το αξίζουμε ρε παιδιά , και όχι να μας κράζετε.............!! Τι καημος ειναι αυτος για credit ? Eσυ ειδες εδω να δινεται credit σε καποιον εργαζομενο ? Εδω τους εχετε χιλιοκραξει. Ακουσες καποιον να λεει,μπραβο στον εργαζομενο μου, εχει χιλια προβληματα και σκοτουρες,υποχρεωσεις ,αρρωστιες , αλλα εμενα παρολα αυτα μου δουλευει και με το παραπανω.Οχι το θεωρειτε αυτονοητο.Προς τι η κλαψα για δικη σας αναγνωριση λοιπον ? Λεφτα βγαζετε,φραγκα.Σε οποιον δεν αρεσει να πει να γινει υπαλληλος σε αλλον.Ευκαιρια να ειναι και κακομαθημενος και αραχτος 3
zio10 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 τοσες αποχωρησεις ουτε ο Jordan Τι καημος ειναι αυτος για credit ? Eσυ ειδες εδω να δινεται credit σε καποιον εργαζομενο ? Εδω τους εχετε χιλιοκραξει. Ακουσες καποιον να λεει,μπραβο στον εργαζομενο μου, εχει χιλια προβληματα και σκοτουρες,υποχρεωσεις ,αρρωστιες , αλλα εμενα παρολα αυτα μου δουλευει και με το παραπανω.Οχι το θεωρειτε αυτονοητο.Προς τι η κλαψα για δικη σας αναγνωριση λοιπον ? Ρε μην τον τσιγκλάτε! Δεν επιστρέφει!
bluesattack Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Και αφου γινει υπαλληλος σε αλλον να μπαινει μετα στο φορουμ και να λεει ποσο αγαπαει το αφεντικο του.Ιδου η Ροδος.. Ρε μην τον τσιγκλάτε! Δεν επιστρέφει! Πανω που θα περιμενε τα ευσημα ε...
sphinxgr Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 τοσες αποχωρησεις ουτε ο Jordan Τι καημος ειναι αυτος για credit ? Eσυ ειδες εδω να δινεται credit σε καποιον εργαζομενο ? Εδω τους εχετε χιλιοκραξει. Ακουσες καποιον να λεει,μπραβο στον εργαζομενο μου, εχει χιλια προβληματα και σκοτουρες,υποχρεωσεις ,αρρωστιες , αλλα εμενα παρολα αυτα μου δουλευει και με το παραπανω.Οχι το θεωρειτε αυτονοητο.Προς τι η κλαψα για δικη σας αναγνωριση λοιπον ? Λεφτα βγαζετε,φραγκα.Σε οποιον δεν αρεσει να πει να γινει υπαλληλος σε αλλον.Ευκαιρια να ειναι και κακομαθημενος και αραχτος copy paste απο κομουνιστικό site για να τελειώνουμε και να μην συνεχίσετε να μας το φέρνετε γύρω γύρω. Απλά πράγματα. Οι απαντήσεις σας βασίζονται ξεκάθαρα σύμφωνα με τα ακόλουθα οπότε και είναι γνωστές σε κάθε είδους ερώτηση: Υπάρχουν δύο απόψεις στον κομμουνισμό. Η πρώτη είναι το να θέσουμε υπό την κυριότητα όλων ολόκληρο τον πλούτο του κόσμου, στο όνομα ολόκληρης της ανθρωπότητας, επειδή ο πλούτος αυτός αποτελεί τη συλλογική εργασία της. «΄Όλα ανήκουν σε όλους». Αυτό προϋποθέτει την κατάργηση ολόκληρης της ιδιοκτησίας, την κατάργηση της παρακράτησης από λίγους όλων των πόρων για την ευημερία όλων. Η δεύτερη είναι το να οργανωθεί η κοινωνία σύμφωνα με την αρχή «από τον καθένα σύμφωνα με τις ικανότητές του, στον καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του». Αυτό σημαίνει ότι κάθε τι πρέπει να παράγεται, να διανέμεται και να ανταλλάσσεται ελεύθερα σύμφωνα με τις ανάγκες. Ο καθένας μπορεί να είναι γνώστης των αναγκών του και μπορεί να παίρνει δωρεάν από την κοινή αποθήκη ό,τι χρειάζεται. Εάν υπήρχε έλλειψη, τα αγαθά θα μοιράζονταν ανάλογα με τις ανάγκες. Ένας από τους λόγους που η κατάργηση του χρήματος αποτελεί μια αναγκαιότητα είναι επειδή δεν μπορεί να υπάρξει ακριβές μέτρο της παραγωγικής συνεισφοράς κάθε ατόμου καθώς η παραγωγή είναι σήμερα τόσο περιπλεγμένη. Αυτές οι δύο απόψεις του κομμουνισμού είναι στενά συνυφασμένες μεταξύ τους: κοινή κατοχή των απαραίτητων προϋποθέσεων παραγωγής και κοινή απόλαυση των καρπών αυτής της παραγωγής. Η κατάργηση της ιδιοκτησίας προϋποθέτει την κατάργηση του συστήματος μισθωτής εργασίας. Η διατήρηση κάποιας μορφής ιδιωτικής ιδιοκτησίας ή χρηματικής ανταλλαγής θα μπορούσε να οδηγήσει στην ανασυγκρότηση των τάξεων και του κράτους. Όπως σημείωσε ο Κροπότκιν «η Επανάσταση, υποστηρίζουμε, πρέπει να είναι κομμουνιστική. Εάν δεν είναι, τότε θα καταπνιγεί σε ποταμούς αιμάτων και πρέπει να αρχίσουμε ξανά από την αρχή».
bluesattack Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Με τετοιο προστατευτισμο για τις επιχειρησεις που θελετε μαλλον εσεις κοντευετε να σηκωσετε την κοκκινη παντιερα. Σαν να πηγαινει ο μαυρογυαλουρος στο χωριο να επιθεωρησει το γιοφυρι και στο δρομο να βγαζει λογο για την ελευθερη αγορα.Τοσο σουρεαλ ειναι η κατασταση σας.Γινανε και φιλελευθεροι...οι επιχειρηματιες της πιστωτικης καρτας (των αλλων) .Που νομιζουν οτι η καινοτομια και η εξωστρεφεια ειναι ομαδες του Βελγικου πρωταθληματος
doctor_667 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Ρε τι κομμουνισμούς τσαμπουνάτε; Εδώ μιλάμε για βασικά και αυτονόητα δικαιώματα των εργαζομένων. Δουλεύω σε τέρμα καπιταλιστική χώρα και με αυτά που ακούω εδώ πέρα θα νομίζω ότι ήρθε η δευτέρα παρουσία του Στάλιν.
bluesattack Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 οποτε μην μας ζοριζετε γιατι εμεις μπορουμε να γινουμε πιο φιλελευθεροι απο εσας.Και μετα θα φωναζετε οτι υπερασπιζομαστε τις πολυεθνικες και τα μονοπωλια
LiquidTroll Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Με τετοιο προστατευτισμο για τις επιχειρησεις που θελετε μαλλον εσεις κοντευετε να σηκωσετε την κοκκινη παντιερα. Σαν να πηγαινει ο μαυρογυαλουρος στο χωριο να επιθεωρησει το γιοφυρι και στο δρομο να βγαζει λογο για την ελευθερη αγορα.Τοσο σουρεαλ ειναι η κατασταση σας.Γινανε και φιλελευθεροι...οι επιχειρηματιες της πιστωτικης καρτας (των αλλων) .Που νομιζουν οτι η καινοτομια και η εξωστρεφεια ειναι ομαδες του Βελγικου πρωταθληματος
Timonkaipumpa Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 copy paste απο κομουνιστικό site για να τελειώνουμε και να μην συνεχίσετε να μας το φέρνετε γύρω γύρω. Απλά πράγματα. Οι απαντήσεις σας βασίζονται ξεκάθαρα σύμφωνα με τα ακόλουθα οπότε και είναι γνωστές σε κάθε είδους ερώτηση: Υπάρχουν δύο απόψεις στον κομμουνισμό. Η πρώτη είναι το να θέσουμε υπό την κυριότητα όλων ολόκληρο τον πλούτο του κόσμου, στο όνομα ολόκληρης της ανθρωπότητας, επειδή ο πλούτος αυτός αποτελεί τη συλλογική εργασία της. «΄Όλα ανήκουν σε όλους». Αυτό προϋποθέτει την κατάργηση ολόκληρης της ιδιοκτησίας, την κατάργηση της παρακράτησης από λίγους όλων των πόρων για την ευημερία όλων. Η δεύτερη είναι το να οργανωθεί η κοινωνία σύμφωνα με την αρχή «από τον καθένα σύμφωνα με τις ικανότητές του, στον καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του». Αυτό σημαίνει ότι κάθε τι πρέπει να παράγεται, να διανέμεται και να ανταλλάσσεται ελεύθερα σύμφωνα με τις ανάγκες. Ο καθένας μπορεί να είναι γνώστης των αναγκών του και μπορεί να παίρνει δωρεάν από την κοινή αποθήκη ό,τι χρειάζεται. Εάν υπήρχε έλλειψη, τα αγαθά θα μοιράζονταν ανάλογα με τις ανάγκες. Ένας από τους λόγους που η κατάργηση του χρήματος αποτελεί μια αναγκαιότητα είναι επειδή δεν μπορεί να υπάρξει ακριβές μέτρο της παραγωγικής συνεισφοράς κάθε ατόμου καθώς η παραγωγή είναι σήμερα τόσο περιπλεγμένη. Αυτές οι δύο απόψεις του κομμουνισμού είναι στενά συνυφασμένες μεταξύ τους: κοινή κατοχή των απαραίτητων προϋποθέσεων παραγωγής και κοινή απόλαυση των καρπών αυτής της παραγωγής. Η κατάργηση της ιδιοκτησίας προϋποθέτει την κατάργηση του συστήματος μισθωτής εργασίας. Η διατήρηση κάποιας μορφής ιδιωτικής ιδιοκτησίας ή χρηματικής ανταλλαγής θα μπορούσε να οδηγήσει στην ανασυγκρότηση των τάξεων και του κράτους. Όπως σημείωσε ο Κροπότκιν «η Επανάσταση, υποστηρίζουμε, πρέπει να είναι κομμουνιστική. Εάν δεν είναι, τότε θα καταπνιγεί σε ποταμούς αιμάτων και πρέπει να αρχίσουμε ξανά από την αρχή». Σε αυτές τις γραμμές που έκανες c/p με πιάνει ένα ρίγος όμοιο με αυτό που έρχεται από τα γραπτά του Αδόλφου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις