johnrock1 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 Καλησπέρα, έχω την εξής απορία... Έχω την Asus HD6950/2GB/GDDR5, η συγκεκριμένη κάρτα γραφικών αγοράστηκε 21/07/2011. Τώρα τελευταία την παρατήρησα οτι μια θύρα dvi παρουσιάζει προβληματάκια όταν την συνδέω στην τηλεόραση (το έκανε και όταν την πρώτο πήρα άλλα στην οθόνη του pc "έστρωσε" και το θεώρησα λογικό) . Η εγγύηση ξέρετε πόσα χρόνια ισχύει; Μπας και γλιτώσω το να πληρώσω για προβλήματα που προ-υπήρχαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Σαϊνόμπι Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 2 χρονια ειναι συνηθως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AiWaaa Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 3 δίνει η asus στις καρτες τις οπότε προλαβαίνεις βρες αποδειξη και πισω στην ασους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnrock1 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 σίγουρο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
drkar Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 ναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 3 χρόνια ειναι σίγουρα αλλα επειδή παίζει κατι περίεργο με την εγγύηση της asus γενικά πάρε αμέσως τηλέφωνο οσο προλαβαίνεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnrock1 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Οπότε παίρνω αντιπροσωπεία ρωτάω αν ισχύει η εγγύηση και το πάω! Ευχαριστώ πολύ!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Αντιπροσωπεία κανονική της asus στην ελλάδα δεν υπάρχει παρα μονο ο επίσημος προμηθευτής που αν δεν κανω λάθος ειναι η Infoquest. Υπάρχει ενα τηλέφωνο Asus service που σε παραπέμπει στην ιταλία οπου και θα σου μιλήσουν στα ελληνικά, ειναι 00800-44142044. Μίλα πρώτα με Infoquest μηπως και βρείς άκρη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnrock1 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Σχετικά με αυτά που είπες κάτι ερωτήσεις... 1) Είναι κανονική η χρέωση έτσι; 2) Όταν βγάλω άκρη να φανταστώ την κάρτα την πάω στην infoquest ή στο κατάστημα που την αγόρασα; (που δεν πολύ-εμπιστεύομαι τώρα πια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 1) Για την χρέωση δεν θυμάμαι γιατι παει αρκετός καιρός απο τοτε που ειχα μιλήσει 2) Αν δεν βγάλεις άκρη με infoquest ή με το κατάστημα που την πήρες μετα πας στην λύση της asus στην ιταλία , μίλα με το κατάστημα που την πήρες αν και συνήθως και αυτοι με τον αντιπρόσωπο / προμηθευτή μιλάνε πρώρα και ειδικά για εγγύησεις που φτάνουν στο τέλος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα