MavroManitari Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Ποια ήταν τα καγκουράμαξα που έβγαζε? Εκτός αν εννοείς το πως τα έκαναν οι ιδιοκτήτες μετά. Ξεκίνα από την πρώτη pic. Εκτός αν θεωρείς ότι ένα 200άλογο είναι τόσο ακυβέρνητο που θέλει απλώστρα ρούχων για spoiler.
NickTG Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Η εργοστασιακή Supra. Μάλιστα. Η αεροτομή βέβαια ήταν εκεί για τη μεγάλη έκδοση και τα 320+ άλογα. Τι να μας πει και η 156.
MavroManitari Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Μωρέ εάν δεν σου άρεσε το παράδειγμα σου πιάνω και τον Τσέλιγκα που έχει μεγαλύτερη απλώστρα για και πιάνει 188 άλογα εκεί θα κολλήσουμε?? Το καγκουρό βρωμάει. H 156 που μου λες βγαίνει και χωρίς το spoiler εκτός αν δεν κατάλαβες πως η φωτογραφία είναι από καγκουροσυνεργείο που πουλάει το spoiler πρόσθετο. Η εργοστασιακή Supra. Μάλιστα. Τι εννοείς? δηλαδή προοριζόταν να κατασκευαστεί έτσι ώστε να την καγκουρεύουν ? Αυτό δεν το κάνει εξ ορισμού καγκουράμαξο?
NickTG Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Η φωτογραφία μπορεί να είναι από οτιδήποτε αλλά η αεροτομή ήταν έξτρα από το εργοστάσιο και στην 1.6. Οι μόνες Celica με μεγάλη αεροτομή στάνταρ που θυμάμαι ήταν οι GT4 οι οποίες ήταν στην ουσία rally replica. Στην τελευταία ακόμα και η T-sport την είχε στα έξτρα. Τέλος πάντων. Δεν έχει νόημα η κουβέντα. Για εσένα μια αεροτομή κάνει το αμάξι καγκουράμαξο. ΟΚ. Δεκτόν.
nektarios_rs Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Ξεκίνα από την πρώτη pic. Εκτός αν θεωρείς ότι ένα 200άλογο είναι τόσο ακυβέρνητο που θέλει απλώστρα ρούχων για spoiler. Μωρέ εάν δεν σου άρεσε το παράδειγμα σου πιάνω και τον Τσέλιγκα που έχει μεγαλύτερη απλώστρα για και πιάνει 188 άλογα εκεί θα κολλήσουμε?? Η "απλώστρα" βρίσκεται εκεί για να κρατάει το αυτοκίνητο σταθερό σε ταχύτητες άνω των 120χλμ. Όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα όπως και το χαμήλωμα συμβάλουν σημαντικά στη σταθερότητα του οχήματος στις μεγάλες ταχύτητες, σε ευθεία, σε στροφές, αλλά και στο φρενάρισμα από πολλά χιλιόμετρα.
rfc Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Ενημερωνω ολους τους αξεστους οτι δεν ειναι απλωστρα ρουχων η εν λογω, αλλα......... εκδρομικο τραπεζακι παραλιας για το φραπε, για να κοιτας τις γκομενες και να ακουμπας και τον αγκωνα σου πανω.
Papakaliati Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Η "απλώστρα" βρίσκεται εκεί για να κρατάει το αυτοκίνητο σταθερό σε ταχύτητες άνω των 120χλμ. Όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα όπως και το χαμήλωμα συμβάλουν σημαντικά στη σταθερότητα του οχήματος στις μεγάλες ταχύτητες, σε ευθεία, σε στροφές, αλλά και στο φρενάρισμα από πολλά χιλιόμετρα. Τοτε να την κανουνε σωστα, ωστε να μαζευεται στις μικροτερες ταχυτητες οπως κανουνε οι Γερμανοι ( Audi A7, Porsche, BMW 3 GT) ετσ, που σου δινουνε και επιλογη να την βγαλεις αμα θελεις και σε μικροτερες. Και ΠΡΟΦΑΝΟΣ δεν ειναι σαν αυτην την απλωστρα, αλλα πολυ μικροτερη και δεν κανει το αμαξι να φαινεται λες και εγινε κατευθειαν για καγκουρισταν. Και σιγα να μην φτιαχνει την αεροδυναμικη μια απλωστα με 1 μετρο υψος σε αμαξι που το υπολοιπο σχημα του καμια σχεση δεν εχει με αεροδυναμικη...
NickTG Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Βέβαια τα αμάξια αυτά δεν βγήκαν πριν 21 χρόνια όπως η Supra. Πόσα είχαν τότε αυτόματη αεροτομη? Υποθέτω τα ίδια ισχύουν και για τα Evo και STi? 1
nektarios_rs Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Τοτε να την κανουνε σωστα, ωστε να μαζευεται στις μικροτερες ταχυτητες οπως κανουνε οι Γερμανοι ( Audi A7, Porsche, BMW 3 GT) ετσ, που σου δινουνε και επιλογη να την βγαλεις αμα θελεις και σε μικροτερες. Το '93 δεν υπήρχαν αεροτομές που επεκτείνονται... Και σιγα να μην φτιαχνει την αεροδυναμικη μια απλωστα με 1 μετρο υψος σε αμαξι που το υπολοιπο σχημα του καμια σχεση δεν εχει με αεροδυναμικη... Μια χαρά αεροδυναμική είχε για μοντέλο του '93, οι γερμανοί εκείνο το καιρό έφτιαχναν αυτοκίνητα με αεροδυναμική τούβλου... Αν και νομίζω ξεφεύγουμε τελείως από το αρχικό μας θέμα... άσχετα με το αν είναι ωραίο εμφανισιακά ή όχι, σίγουρα ο κάθε κατασκευαστής ξέρει κάτι παραπάνω από εμάς. Εμείς σαν καταναλωτές κρίνουμε και επιλέγουμε αυτό που πιστεύουμε πως μας ταιριάζει. Και το supra δεν κυκλοφόρησε καν στην Ελλάδα οπότε δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση...
MavroManitari Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 (επεξεργασμένο) Μια χαρά αεροδυναμική είχε για μοντέλο του '93, οι γερμανοί εκείνο το καιρό έφτιαχναν αυτοκίνητα με αεροδυναμική τούβλου... Cool story bro... Αν και νομίζω ξεφεύγουμε τελείως από το αρχικό μας θέμα... άσχετα με το αν είναι ωραίο εμφανισιακά ή όχι, σίγουρα ο κάθε κατασκευαστής ξέρει κάτι παραπάνω από εμάς. Χμμμ....ναι... Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2014 από MavroManitari
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα