Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου


Aris St

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια, ειμαι φοιητης και προσφατα πηρα διπλωμα, οποτε εχω βγει στη γυρα για αμαξι. Μιας και θα υποστει σιγουρα "κακοποιηση" στην αρχη, απεκλεισα την αγορα καινουριου. Με ταβανι τα 3.000 ποια θα ηταν η καλυτερη επιλογη? Τα δεδομενα ειναι οτι θα το εχω για μεσα στην πολη (Αθηνα) οχι για μεγαλα ταξιδια κλπ, και πως γενικα δεν ειναι προτεραιοτητα για μενα οι επιδοσεις, αλλα κυριως ασφαλεια, αξιοπιστια, οικονομια. Δυο μοντελα που κοιταζω ειναι το seicento 1.1 και το micra του 2000. Αξιζουν, η θα με αφησουν στη μεση του δρομου? Περισσοτερο εχω αμφιβολιες για την ασφαλεια τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασφάλεια δεν έχει κανένα από τα 2.

Με 3000Ε βρίσκεις εύκολα αυτοκίνητα πιο σύγχρονα. Δεν υπάρχει λόγος να πας τόσο πίσω. 

 

συμφωνώ με τον προλαλλήσαντα. Οριακά ίσως βρίσκεις κανένα ford του 06-07 στα 3500-4000 ή αν θες μικρό κανένα huyindai i10 (4000) ή getz (<3000)... Αναφέρεις το seicento στο οποίο προσωπικά ΔΕΝ θα εμπαινα καν, οποτε θα σου προτείνω και το panda της fiat που το θεωρώ τίμιο και παίζει στα 2500-3000 συχνά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, γενικα δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα για τις γαλλικες εταιρειες (κυριως peugeot). Ξεχωρα απο αυτο νομιζω ειναι λιγο μεγαλο για τα γουστα μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και κανένα Fiesta 1250cc ή κανένα Peugeot 206 1.1 10ετίας που είναι αρκετα καλα αμάξια. Το seicento καλύτερα αστο στην άκρη, αν θες να πέσεις ακόμα ποιο χαμηλα δες και τα 106-Saxo που είναι και φθηνα σε συντήρηση. Γενικά να έχεις μια καβάντζα 500Ε γιατι ότι και να πάρεις θα χρειαστεί κάποια μαζεματάκια όπως service, λαστιχα, αλλαγή κανενα αμορτισερ κτλ.Παντως οτι και να παρεις να φροντήσεις να έχει υδραυλικο τιμόνι+air condition+ABS+ αεροσακο . Αυτά ειναι τα βασικα που χρειάζεται ενα αμάξι για να κινηθει ανετα ακόμα και σήμερα, οτι άλλο παραπάνω είναι απλά πολυτέλεια και όχι αναγκαιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και κανένα Fiesta 1250cc ή κανένα Peugeot 206 1.1 10ετίας που είναι αρκετα καλα αμάξια. Το seicento καλύτερα αστο στην άκρη, αν θες να πέσεις ακόμα ποιο χαμηλα δες και τα 106-Saxo που είναι και φθηνα σε συντήρηση. Γενικά να έχεις μια καβάντζα 500Ε γιατι ότι και να πάρεις θα χρειαστεί κάποια μαζεματάκια όπως service, λαστιχα, αλλαγή κανενα αμορτισερ κτλ.Παντως οτι και να παρεις να φροντήσεις να έχει υδραυλικο τιμόνι+air condition+ABS+ αεροσακο . Αυτά ειναι τα βασικα που χρειάζεται ενα αμάξι για να κινηθει ανετα ακόμα και σήμερα, οτι άλλο παραπάνω είναι απλά πολυτέλεια και όχι αναγκαιότητα.

 

 

σωστός, ψάψε 206 ή φιεστα 2005. Το 2ο εβγαινε και σε 1,25 με 130-135€ τέλη και ειναι τίμιο, αρκετά σταθερό και πολύ φθηνό σε συντήρηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, γενικα δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα για τις γαλλικες εταιρειες (κυριως peugeot). Ξεχωρα απο αυτο νομιζω ειναι λιγο μεγαλο για τα γουστα μου

 

Αυτός που σου είπε κακά λόγια για τα peugeot, είναι ο ίδιος που σου πρότεινε seicento?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός που σου είπε κακά λόγια για τα peugeot, είναι ο ίδιος που σου πρότεινε seicento?

Οχι οχι προς θεου  :P

 

Το fiesta φαινεται καλη επιλογη, μαλλον προς τα εκει θα στρεψω την προσοχη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι τα seicentάκια ρε! Έχουμε ένα 15 χρονιά και είναι μια χαρά! :-)

 

Εξαρτάται τι οδηγάς πρίν/μετά.

Πχ μια συνάδελφος είχε κάνει την μετάβαση απο Seicento σε Getz,ελέω παιδιού και μου έλεγε οτι είχε πάθει την πλάκα της για το πόσο αμαξάρα είναι το Hyundai,πατάς φρένο και γονατίζει etc etc etc.

Σκυλί και το Fiat δέν λέω,άλλα δέν θα έμπαινα μέσα σε τέτοιο ακόμα και αν ήταν το τελευταίο νοικιάρικο αμάξι που έχει απομείνει σε όλο το νησί...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται τι οδηγάς πρίν/μετά.

Πχ μια συνάδελφος είχε κάνει την μετάβαση απο Seicento σε Getz,ελέω παιδιού και μου έλεγε οτι είχε πάθει την πλάκα της για το πόσο αμαξάρα είναι το Hyundai,πατάς φρένο και γονατίζει etc etc etc.

Σκυλί και το Fiat δέν λέω,άλλα δέν θα έμπαινα μέσα σε τέτοιο ακόμα και αν ήταν το τελευταίο νοικιάρικο αμάξι που έχει απομείνει σε όλο το νησί...

Τα παραλές λίγο νομίζω αλλά οκ... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι τα seicentάκια ρε! Έχουμε ένα 15 χρονιά και είναι μια χαρά! :-)

 

Βρε δεν είπαμε να το πετάξεις, μακάρι να σου κρατήσει άλλα 15 χρόνια και να το χαίρεσαι.

 

Εκεί που ήθελα να καταλήξω είναι πως δεν μπορείς να λες "όλα τα πεζώ είναι ΓΤΠ, άρα θα πάρω seicento" , το 206 που αναφέρθηκε πιο πάνω, είναι μια χαρά αμάξι, και μια κατηγορία (σε μέγεθος) πιο πάνω απο το seicento, να μπαίνουν 4 ενήλικοι μέσα και να χωράνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται τι οδηγάς πρίν/μετά.

Πχ μια συνάδελφος είχε κάνει την μετάβαση απο Seicento σε Getz,ελέω παιδιού και μου έλεγε οτι είχε πάθει την πλάκα της για το πόσο αμαξάρα είναι το Hyundai,πατάς φρένο και γονατίζει etc etc etc.

Σκυλί και το Fiat δέν λέω,άλλα δέν θα έμπαινα μέσα σε τέτοιο ακόμα και αν ήταν το τελευταίο νοικιάρικο αμάξι που έχει απομείνει σε όλο το νησί...

 

Το Seicento εχει διάφορα άσχημα πλέον αλλά τα φρένα και η συμπεριφορά δεν είναι μέσα σε αυτά. Ειδικά απέναντι σε Hyundai!

Στην ουσία το κύριο μειονέκτημα είναι η ανύπαρκτη παθητική ασφάλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...