Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,


θα ηθελα να σας ρωτησω αν ξερει καποιος πως μπορω να φτιαξω ενα παιχνιδι με λαβυρινθο σε c#,πως να δημιουργησω το λαβυρινθο και πως γινεται η εξουδετερωση της βομβας,χρησιμοποιώντας ευφυεις πρακτορες που επικοινωνουν μεταξυ τους.


Γενικα θα ηθελα μια πρωτη ιδεα για να ξεκινησω.


Ευχαριστω πολυ.


  • Like 1
Δημοσ.

Μία πιθανή υλοποίηση είναι να μοντελοποιήσεις με κάποιον τρόπο τον λαβύρινθο και μετά να χρησιμοποιήσεις έναν αλγόριθμο αναζήτησης (δες ως παράδειγμα τον A* που έχει χρησιμοποιηθεί πάρα πολύ για pathfinding) ώστε οι πράκτορες να μπορούν να περιηγηθούν στον λαβύρινθο και να εκτελούν εργασίες.

 

Ο τρόπος με τον οποίο θα σχεδιάσεις τους πράκτορες θα εξαρτηθεί με το τι θέλεις να κάνουν. Υπάρχουν αρκετές αρχιτεκτονικές που μπορείς να ακολουθήσεις (π.χ. reactive, deliberative, BDI agents) ή να δανειστείς στοιχεία ώστε να δημιουργήσεις τη δική σου. Βασικά πράγματα τα οποία θα πρέπει να αποφασίσεις είναι αν θα είναι αυτόνομοι ή όχι, με ποιον τρόπο θα επικοινωνούν, αν θα συνεργάζονται ή όχι, κλπ.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...