baskat Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Γεια σας, θα ηθελα να σας ρωτησω αν ξερει καποιος πως μπορω να φτιαξω ενα παιχνιδι με λαβυρινθο σε c#,πως να δημιουργησω το λαβυρινθο και πως γινεται η εξουδετερωση της βομβας,χρησιμοποιώντας ευφυεις πρακτορες που επικοινωνουν μεταξυ τους. Γενικα θα ηθελα μια πρωτη ιδεα για να ξεκινησω. Ευχαριστω πολυ. 1
StathisG Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2014 Μία πιθανή υλοποίηση είναι να μοντελοποιήσεις με κάποιον τρόπο τον λαβύρινθο και μετά να χρησιμοποιήσεις έναν αλγόριθμο αναζήτησης (δες ως παράδειγμα τον A* που έχει χρησιμοποιηθεί πάρα πολύ για pathfinding) ώστε οι πράκτορες να μπορούν να περιηγηθούν στον λαβύρινθο και να εκτελούν εργασίες. Ο τρόπος με τον οποίο θα σχεδιάσεις τους πράκτορες θα εξαρτηθεί με το τι θέλεις να κάνουν. Υπάρχουν αρκετές αρχιτεκτονικές που μπορείς να ακολουθήσεις (π.χ. reactive, deliberative, BDI agents) ή να δανειστείς στοιχεία ώστε να δημιουργήσεις τη δική σου. Βασικά πράγματα τα οποία θα πρέπει να αποφασίσεις είναι αν θα είναι αυτόνομοι ή όχι, με ποιον τρόπο θα επικοινωνούν, αν θα συνεργάζονται ή όχι, κλπ. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα