ghadhika Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Ας τα πάρω από την αρχή. Έχω Cyta εδώ και περίπου 8 μήνες. Είμαι σχετικά ικανοποιημένος. Προχτές με παίρνουν τηλέφωνο από τη Wind, για μία πολύ καλή προσφορά. Τους λέω ότι είμαι στη Cyta και δε μπορώ να φύγω γιατί δεν έχει τελειώσει το συμβόλαιο. Τότε λοιπόν, η πωλήτρια, που πρέπει να παραδεχτώ ότι ήταν τρομερά πειστική, ισχυρίστηκε ότι αυτά τα 70κάτι ευρώ μπορώ να μη τα πληρώσω, κι αν μου ζητήσει η Cyta να τα πληρώσω να πω ότι δεν τα πληρώνω, και να επιμένω. Πρέπει να παραδεχτώ ότι πείστηκα και έκανα την αίτηση, μιας και ήταν αρκετά πιο συμφέρουσα από τη τωρινή. Μέχρι στιγμής δε με έχουν πάρει τηλέφωνο από τη Wind αλλά σίγουρα θα το κάνουν τις επόμενες ημέρες.Εγώ θα πω ότι δε τα πληρώνω αλλά φυσικά αν επιμείνουν θα ακυρώσω την αίτηση στη Wind, άλλωστε δεν έχω υπογράψει ακόμα τίποτα. Έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο; Ότι δηλαδή μπορώ να μη πληρώσω αυτή τη "ποινή" διακοπής συμβολαίου; Αν έρθει πρώτα το γνωστό courier με την αίτηση, την υπογράψω, και τελικά η Cyta επιμένει να πληρώσω αυτά τα 70€, μπορώ μετά να την ακυρώσω;
infin1tyGR Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Πες στην πωλήτρια να τα πληρώσει αυτή αφού επιμένει τόσο. 6
angmar Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Η Cyta προφανώς και θα ζητάει τα χρήματα διαρκώς, θα το τραβήξει όσο μπορεί και καλά θα κάνει, είναι όρος του συμβολαίου, το γνώριζες από την αρχή ότι υπάρχει ποινή. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι τα στοιχεία σου θα πάνε σε εισπρακτική εταιρεία και θα σου σπάνε τις μπάλες στο τηλέφωνο, όλες τις ώρες της μέρας, μέχρι να πληρώσεις. Την πωλήτρια δεν την ενδιαφέρει αν θα σου σπάσουν εσένα τις μπάλες ή αν θα πληρώσεις τελικά. Την ενδιαφέρει να παραδώσει ένα χαρτί με την αίτηση σύνδεσης του ghadhika, γιατί απ αυτό πληρώνεται. Προφανώς και αυτό που σου είπε είναι τεράστια πίπα. 1
harris78 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Τι μετράει η υπογραφή σου στο συμβόλαιο της Cyta ή οι βλακείες που σου είπε η πωλήτρια για να πάρει το bonus??? Έχει συζητηθεί άπειρες φορές, προφανώς και θα πληρώσεις. Υπάρχει θέμα που κάποιος "έξυπνος" ισχυριζόταν ότι δεν θα πληρώσει και του εξηγούσαμε ότι πλέον όλες οι εταιρίες κάνουν μαζικές αγωγές σε όσους δεν πληρώνουν λογαριασμούς, σπασίματα συμβολαίου, κτλ και τα παίρνουν τα λεφτά τους διπλά και τριπλά λόγω δικαστικών εξόδων...
ghadhika Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Αυτό που με έπεισε περισσότερο είναι ότι και στο παρελθόν που με έπαιρναν από διάφορες εταιρίες για προσφορές που δε με ενδιέφεραν, για να τους ξεφορτωθώ τους έλεγα ότι έχω συμβόλαιο το οποίο λήγει τότε, και αρκετοί, όχι όλοι, μου έλεγαν ότι μπορώ να το σπάσω χωρίς να πληρώσω. Επειδή η προσφορά πραγματικά συμφέρει, αυτό που έλεγα να κάνω είναι να "δώσω" τη Wind στη Cyta, ότι μου είπαν αυτό κι αυτό και να τα κανονίσουν μεταξύ τους. Αν τελικά δε γίνεται να αποφύγω τη ρήτρα, ακυρώνω την αίτηση και τελειώνει το ζήτημα. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι, αν υπογράψω την αίτηση της Wind που θα μου έρθει, μετά μπορώ να την ακυρώσω;
poulinos Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 +1 στους αποπανω.απλα αυτη ηθελε να δωσει την αιτηση να πληρωθει .το τελος δεν πληρωνεται μονο αν υπαρχουν συγκεκρικεμενοι λογοι οπως πχ προβλημα ενεργοποιησης ή μονιμα προβληματα στην γραμμη που δεν μπορουν να λυθουν Αυτό που με έπεισε περισσότερο είναι ότι και στο παρελθόν που με έπαιρναν από διάφορες εταιρίες για προσφορές που δε με ενδιέφεραν, για να τους ξεφορτωθώ τους έλεγα ότι έχω συμβόλαιο το οποίο λήγει τότε, και αρκετοί, όχι όλοι, μου έλεγαν ότι μπορώ να το σπάσω χωρίς να πληρώσω. Επειδή η προσφορά πραγματικά συμφέρει, αυτό που έλεγα να κάνω είναι να "δώσω" τη Wind στη Cyta, ότι μου είπαν αυτό κι αυτό και να τα κανονίσουν μεταξύ τους. Αν τελικά δε γίνεται να αποφύγω τη ρήτρα, ακυρώνω την αίτηση και τελειώνει το ζήτημα. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι, αν υπογράψω την αίτηση της Wind που θα μου έρθει, μετά μπορώ να την ακυρώσω; αν γινει ενεργοποιηση επειδη η wind θα πληρωσει τον οτε τοτε δεν μπορεις να διακοψεις.πρεπει να γινει κοινως σχετικα γρηγορα η ακυρωση.καλα οι πωλητες για να πουλησουν λενε τα παντα.το υπογραφεις στους ορους και αυτοι λενε οτι γινεται να μην το πληρωσεις.οκ και εγω θα δανειστω απο την τραπεζα 100.000 ευρω και δεν θα τους τα δωσω.αν δεν πληρωσεις τελος διακοπης η γενικα χρωστας λεφτα απλα καποια στιγμη αργοτερα θα σου ερθει χαρτι απο δικηγορικο γραφειο. 1
paylidis Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 οι πωλήτριες αυτές 99% ειναι απο εξωτερική εταιρεία και λενε χιλιες δυο αρλούμπες-εως και ψέματα για να πουλήσουν και να πιάσουν το στόχο τους (bonus+παραμονη στη θέση). Σου ειπε ψέματα, ξεκαθαρα. 1
ghadhika Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Παίδες, ευχαριστώ. Έστειλα ήδη mail στη Wind και ακύρωσα την αίτηση. Άσχετο αλλά γιατί οι καλύτερες προσφορές βγαίνουν πάντα όταν είμαστε εγκλωβισμένοι σε ένα συμβόλαιο και όταν αυτό τελειώνει και ψάχνουμε για κάτι καλύτερο δε βρίσκουμε τίποτα. Δε γίνεται να είμαι ο μόνος που του έχει συμβεί αυτό! 2
poulinos Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 μην κανεις ανανεωση για ενα χρονο αν θες να προλαβεις προσφορα.αλλα ετσι ειναι πιο ακριβα.δηλαδη να εισαι με αοριστου συμβολαιο
dkmaster Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Δεν βγαίνουν πάντα όταν είσαι εγκλωβισμένος. Απλά είσαι πάντα εγκλωβισμένος έτσι και αλλιώς. 1
poulinos Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 αν πηγαινεις απο ανανεωση χρονου σε ανανεωση χρονου ε ναι παντα εισαι εγκλωβισμενος.
ghadhika Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Πάντα περιμένω να λήξει ο χρόνος και μετά ψάχνω για κάτι καλύτερο. Και στη Cyta που είμαι τώρα, 8 μήνες είμαι μόνο. Μόνο μια δυο φορές έχω ανανεώσει συμβόλαιο παλιότερα κι αυτό γιατί ακριβώς εκείνη τη περίοδο δεν υπήρχε καμία καλή προσφορά. Αυτό είναι το γαμώτο, ότι οι καλές προσφορές τυχαίνει και βγαίνουν πάντα όταν είμαι εγκλωβισμένος, και όταν ψάχνομαι να αλλάξω δεν υπάρχει τπτ!
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Παίδες, ευχαριστώ. Έστειλα ήδη mail στη Wind και ακύρωσα την αίτηση. Άσχετο αλλά γιατί οι καλύτερες προσφορές βγαίνουν πάντα όταν είμαστε εγκλωβισμένοι σε ένα συμβόλαιο και όταν αυτό τελειώνει και ψάχνουμε για κάτι καλύτερο δε βρίσκουμε τίποτα. Δε γίνεται να είμαι ο μόνος που του έχει συμβεί αυτό! Μη στηριχτείς μόνο στο mail.Για τη wind έχω διαβάσει πολλά.......Στείλε φαξ και πάρε μετά τηλέφωνο για επιβεβαίωση.Εκτός κι αν έχεις ο τηλ. του υπαλλήλου που μίλησες για τη σύνδεση, οπότε πάρε αυτόν. Μην αποκλείσεις αύριο να σε πάρουν τηλ. από εταιρία courier για τα συμβόλαια.Φυσικά και μην υπογράψεις τίποτα.
manzana Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Να πω επίσης οτι αυτήν την αρλούμπα με το και καλά δεν χρειάζεται να πληρωθουν τελη προωρης αποσυνδεσης,πραγμα το οποιο φυσικα και δεν ισχυει,εχουν αρχισει και το υιοθετουν διαφορα call center ασχετα με το ποια εταιρεια προωθουν.Εμενα μου συνεβει παρομοιο περιστατικο με Forthnet.Συγκρατηθηκα πολυ για να μην βαλω τις φωνες.....
HadesGR Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Πες στην πωλήτρια να τα πληρώσει αυτή αφού επιμένει τόσο. Ε μα , με τους πωλητές και τις ανακρίβειες τους! ΕΛΕΟΣ!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα