Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τόσα χρόνια τι έλεγαν; You are plugging it wrong ? Όταν έχεις χρυσοπληρώσει ενα κινητό περιμένεις ενα αξιοπρεπές quality control. Αλλά δε βαριέσαι... Αφού υπάρχει κόσμος που το αγοράζει, γιατί να ασχοληθούν με τέτοιες λεπτομέρειες;

 

Σε βλέπω που έχεις κατεβάσει το τζάμι του αυτοκινήτου και αγοράζεις φορτιστή από τον αλλοδαπό ε! :P

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους.

 

Στην ουσία του θέματος (γιατί από την θεωρητική ανάλυση, ποτέ και κανείς δεν είδε προκοπή).

Πήγα χτες στο istorm Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη (το οποίο και υποδεικνύει η APPLE στη σελίδα της) και ρώτησα.

Γνώριζαν το θέμα αλλά:

1) Η πωλήτρια με ενημέρωσε ότι χρειάζεται 2-3 μέρες γιατί θα πρέπει να το στείλουν στο Σερβις στο κεντρικό τους στην Τσιμισκή.

2) Χρειάζονται εκτός από την συσκευή ΚΑΙ απόδειξη ή τιμολόγιο. Όταν της είπα ότι δεν το λέει αυτό στη σελίδα τους, "υποχώρησε" λέγοντας ότι και μόνο με το ΙΜΕΙ θα γινόταν...

3) για μεμονωμένους φορτιστές (που πιθανόν να αγόρασες σαν 2ο για το γραφείο, σπίτι, εξοχικό) θέλουν ΚΑΙ απόδειξη ή τιμολόγιο. 

 

Λίγο "κακή" διαδικασία για μια τόσο υπέυθυνη κίνηση της Apple προς τους καταναλωτές. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σήμερα στο κατάστημα της apple στη Μεσογείων μου είπαν ότι δεν έχουν φορτιστές και ότι θα φέρουν μετά από 3 ημέρες και αν....

Κατόπιν στο κατάστημα του Golden Hall, μου είπαν ότι θα κρατήσουν το δικό μου φορτιστή για 10 ημέρες και μετά θα πάρω το νέο.....

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...