Hal9000 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Elon Musk, ιδρυτής μεταξύ άλλων των εταιρειών Tesla και Space X, μας έχει εκπλήξει ευχάριστα με τα κατορθώματα του, με τη σημερινή ημέρα να είναι ακόμα μια από αυτές.Σε ανακοίνωση του στο επίσημο blog της εταιρείας, ο Musk δηλώνει ότι η Tesla Motors, ο γνωστός κατασκευαστής ηλεκτροκίνητων πολυτελών αυτοκινήτων διαθέτει πλέον τις πατέντες της σε όσους θέλουν «καλή τη πίστη να τις χρησιμοποιήσουν», χωρίς να προτίθεται να προβεί σε μήνυση. Με τίτλο "Όλες οι πατέντες μας ανήκουν σε εσάς", ο ιδρυτής της Tesla δε χάνει την ευκαιρία στο μήνυμα του να προχωρήσει σε αυτοκριτική για τη μέχρι τώρα στάση της εταιρείας στο θέμα αυτό και το φόβο που υπήρχε για αντιγραφή της τεχνολογίας της από ανταγωνιστές, κάτι που αποδείχτηκε «ένα μεγάλο λάθος αφού η τεχνολογική υπεροχή δεν ορίζεται από διπλώματα ευρεσιτεχνίας αλλά από ταλαντούχους μηχανικούς». Η αιτία για αυτή την απόφαση είναι ο "πόλεμος" που έχει κηρύξει η Tesla απέναντι στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα προκειμένου ολόκληρη η αγορά των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων να κινηθεί πιο γρήγορα αφού αποτελούν μέχρι σήμερα ένα πολύ μικρό ποσοστό στο σύνολο των 100 εκατομμυρίων αυτοκινήτων που πωλούνται κάθε χρόνο. Στο μήνυμα του ο Musk αναφέρει πως πλέον δεν αντιμετωπίζει άλλες εταιρείες κατασκευής ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ως ανταγωνιστές, βάζοντας στο στόχο του τα εκατομμύρια βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Με την εφαρμογή της φιλοσοφίας του ανοιχτού κώδικα στα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της, η Tesla πιστεύει ότι η θέση της στην αγορά θα ενισχυθεί σημαντικά και θα οδηγηθούμε σε αυτοκίνητα με μηδενική εκπομπή ρύπων. Site: Tesla Blog
Bourdoulas Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Να δεις πόσο άφωνος θα μείνεις με τα σχόλια που θα ακολουθήσουν και φυσικά την συνομοσιολογία. 17
orphaeus Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 1δις μπράβο από μένα. Μακάρι όλοι να σκέφτονταν έτσι. Τότε πράγματι η τεχνολογία θα έκανε τεράστια άλματα εξέλιξης. 7
Sapadak Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Βρήκε τοίχο και ζητάει βοήθεια με τρόπο? ή ειναι πραγματικά ιδεαλιστής? Οπως και να 'χει αυτό που έκανε ειναι αξιέπαινο 1
ZauZ Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δεν ξέρω τους λόγους για τους οποίους το έκανε, αλλά καθαρά επιχειρηματικά, σαν κίνηση έχει νόημα. Εάν οι πατέντες της Tesla οδηγήσουν στην παγκόσμια αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημαίνει παγκόσμια αύξηση στη παραγωγή μπαταριών άρα σταδιακή μείωση του κόστους παραγωγής. Επομένως εάν έχει σαν στόχο (που έχει, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Tesla) την παραγωγή φτηνών ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα προσεχή χρόνια με αυτόν τον τρόπο θα επιταχυνθεί σημαντικά η όλη διαδικασία. Όπως και να έχει όμως είναι ένα μάλλον θετικό βήμα για τον καταναλωτή. Για το περιβάλλον θα διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου προς το παρόν.
sonyxp Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Ελπίζω να μην αυτοκτονήσει αυτός που έχει την εταιρεία!
geoal1973 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 τα ηλεκτρικα αυτοκινητα με χρηση μπαταριων εχουν σοβαρα μειονεκτηματα τα οποια και ειναι δυσκολο να λυθουν. Οι μπαταριες οι οποιες εκτος απο βαριες και με μικρη και φθινουσα διαρκεια ειναι και πανακριβες οταν ολοκληρωθει ο κυκλος επαναφορτισεων τους. Επισης η αποδοση και τα χαρακτηριστικα τους επιρεαζονται αμεσα απο την θερμοκρασια περιβαλοντος με αποτελεσμα σε περιοχες με θερμοκρασιες ανω των 35 βαθμων κελσιου (τις οποιες και εμεις εχουμε για πλακα τους καλοκαιρινους μηνες) η απο χωρητικοτητα και αποδοση τους πεφτει παρα πολυ με αποτελεσμα την μεγαλη μειωση της αυτονομιας του οχηματος. Καλυτερη λυση ειναι για οικολογικα αυτοκινητα ειναι τα fuel Cells (υπαρχει το Honda Clarity απο το 2008) αλλα δυστυχως αυτη την τεχνολογια καποιοι δεν θελουν να την προωθησουν σε μαζικη παραγωγη επειδη η λεξεις φθηνο/δωρεαν και ενεργεια δεν πρεπει να βρισκονται στην ιδια προταση γιατι ειναι πολλα τα λεφτα που παιζονται και φυσικα αυτοι που τα κερδιζουν εδω και πανω απο εναν αιωνα δεν εχουν καμια διαθεση να τα χασουν ή εστω να τα βλεπουν να μειωνονται. 11
xteliox Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Διορθωστε με αν κανω λαθος, αλλα δεν ξερω ποσο οικολογικο και φιλικο προς το περιβαλλον ειναι να εχεις μεν ηλεκτροκινητο αυτοκινητο με μηδενικους ρυπους,αλλα το ρευμα που καταναλωνεις να προερχεται απο εργοστασια λιγνιτη. Ειναι λιγο ψευδεπιγραφη η μοδα με την οικολογια οταν δεν κοιταμε λιγο τη συνολικη παραγωγικη αλυσιδα και αναπαραγουμε ευκολα τσιτατα και ευχολογια 15
wantone Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Προφανως σε αναπτυγμενες οικονομιες παιζει πολυ η πυρηνικη ενεργια αλλα και ποιο καθαρα καυσιμα οπως το φυσικο αεριο. Αλλα εχω και την εντυπωση οτι παλι λιγοτερους ρυπους θα εχουμε. Εξαλλου τα ηλεκτρικα αυτοκινητα συνηθως φορτιζουν το βραδυ οπου η καταναλωση ηλεκτρικου ειναι χαμηλη. Για fuel cells ειμαι παλια ιστορια και δεν επιασε (δεν γνωριζω ακριβως το λογο). Οι μπαταριες του Τεσλα ψυχονται, το αμαξι δουλευει στην Νεβαντα. Εριξα μια ματια στο Τεσλα, το αυτοκινητο φαινεται πολυ πιο απλο απο ενα τυπικο βενζινοκινητο παροτι πρεπει να κουβαλαει τις μπαταριες και το συστημα ψυξης τους. Το προβλημα που υπαρχει ειναι οτι ειναι πανακριβο. 100 χιλ για ενα σενταν που αγοραζεις παρομοιο Αουντι με 50, τα μισα λεφτα. Η τεσλα πουλαει μονο 22 χιλ αυτοκινητα το χρονο, αυτο ειναι το προβλημα του οτι το αμαξι δεν μπορει να πουλησει πολυ γιατι απευθυνεται σε ενα πολυ περιορισμενο κοινο που μπορει να πληρωσει τετοια χρηματα για αυτοκινητο. Αρα προσπαθει να δωσει τα σουπερchargers και τις μπαταριες μηπως και φτιαχτουν περισσοτερα αυτοκινητα ωστε να πεσει το κοστος ανα μοναδα. Αλλοιως κινδυνευει να εξαφανιστει σε 2-3 χρονια. 1
Nomedor Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Από ότι έχω καταλάβει το μεγάλο πρόβλημα στα ηλεκτροκίνητα είναι οι μπαταρίες, οι σημερινή τεχνολογία δεν μας καλύπτει.
st2 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 geoal1973 και xteliox έχουν πολύ δίκιο σε όσα λένε τα ηλεκτροκίνητα δεν είναι κάτι καινούριο εχουν βγεί τόσο παλιά που το έιχαμε ξεχάσει και προφάνως είχαμε ξέχασει ότι δεν βολεύουνκαι για αυτό επικράτησε το πετρέλαιο πράγματι το Honda Clarity είναι η σωστή κατεύθυνση αλλά είναι μια νέα τεχνολογία που οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προώθησαν αλλά προτίμησαν τα δικά τους σχέδια (όπως ΤΟΥΟΤΑ με υβριδικά) η HONDA θα έπρεπε να είχε κάνει κάτι αντίστοιχο αν θέλει να προωθήσει τα προϊόντα της να ελευθέρωσει τις πατέντες και να κοινοποίησει την τεχνολογία της και επίσης προωθείται η λογική του : ΦΒ στην σκεπή και παράγω ρεύμα που το καταναλώνω στις ανάγκες μου , όπου είναι και το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πάντως αντικειμένικα είναι πολύ μεγάλο θέμα σε όλο τον τεχνικό και τεχνολογικό κόσμο ότι μια τόσο αναπτυσσόμενη εταιρεία ελευθερώνει τις πατέντες τις μακάρι να το κάνει και για την Space X (τελικά Elon Musk= Tony Stark ??)
Redshift Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 ειναι επιχειρηματικη κινηση εξυπνη κ μαλλον αναποφευκτη αν σκεφτει κανεις την θεση της στην αγορα κ τις προοπτικες ανοδου αν δεν ηταν επιχειρηματικη αποφαση θα τον ειχαν ξεσκισει οι μετοχοι στις αγωγες τις οποιες κ θα κερδιζαν ευκολα
dchatz Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Στις 13/6/2014 στις 6:14 ΠΜ, xteliox είπε Διορθωστε με αν κανω λαθος, αλλα δεν ξερω ποσο οικολογικο και φιλικο προς το περιβαλλον ειναι να εχεις μεν ηλεκτροκινητο αυτοκινητο με μηδενικους ρυπους,αλλα το ρευμα που καταναλωνεις να προερχεται απο εργοστασια λιγνιτη. Ειναι λιγο ψευδεπιγραφη η μοδα με την οικολογια οταν δεν κοιταμε λιγο τη συνολικη παραγωγικη αλυσιδα και αναπαραγουμε ευκολα τσιτατα και ευχολογια. Έχει κάποια πλεονεκτήματα. 1. Μείωση των ρύπων σε πόλεις καθώς η εκπομπή των ρύπων γίνεται εκτός των πόλεων σε αντίθεση με το σήμερα που οι πόλεις είναι τίγκα στα αέρια. Αυτό βέβαια βοηθάει σε τοπικό επίπεδο και όχι τον πλανήτη γενικότερα. 2. Η ολοκλήρωση του συστήματος θα γίνει όταν η φόρτιση στο σπίτι μας γίνεται από τα ηλιακά πάνελ + ανεμογεννήτριες του σπιτιού μας. Νέα κόστη συντήρησης και αλλαγής πανελ, μπαταριών κλπ στο σπίτι βέβαια αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε. Και βέβαια η παραγωγή ρεύματος όσο περνάνε τα χρόνια θα γίνονται με ΑΠΕ. Μην κοιτάτε εδώ, στη Γερμανία ολόκληρες πεδιάδες στην ενδοχώρα με πόλεις χωριά κλπ είναι γεμάτες ανεμογεννήτριες. Εδώ για να βάλεις μια ανεμογεννήτρια σε βουνό πρέπει να πάρεις υπογραφή από τον πρόεδρο της δημοκρατίας και να λαδώσεις πενήντα τοπικούς παράγοντες. 6
gbras Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Ο ανθρωπος αυτος ειναι ενα απο τα λαμπρα μυαλα της εποχης μας. Οσον αφορα τις αντιρρησεις στα ηλεκτρικα εχω να πω το εξης: Απο τη στιγμη που θα επικρατησουν καθολικα η τεχνολογια σε ολα τα μερη και κυριως τις μπαταριες θα εξελιχθει ραγδαια. Ειδικα στα τεσλα τα προβληματα πρακτικα εχουν ξεπεραστει σε μεγαλο βαθμο. Ακομα και αν δεν ειναι οικολογικο ( εξαρταται απο την πολιτικη της καθε κυβερνησης σε σχεση με την παραγωγη ενεργειας) στο ελαχιστο φευγει το καυσαεριο απο την πολη με οτι αυτο συνεπαγεται για την υγεια. Επισης εξαλειφεται η η ηχορρυπανση.... Μπορω να γραφω ολη μερα για τα θετικα.. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα