mythodea Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Καλησπέρα παίδες! Θα ήθελα κάποιες γνώμες (βασισμένες σε εμπειρία και πραγματικά δεδομένα κατά προτίμηση) σχετικά με τοποθέτηση υγραεριοκίνησης σε Honda Civic Type S. Επειδή σκέφτομαι να πάρω μεταχειρισμένο το εν λόγω αυτοκίνητο και να του τοποθετήσω κάποιο κιτ υγραεριοκίνησης, θα ήθελα αν κάποιος έχει βάλει στο αμάξι αυτό ή αν ξέρει ο,τιδήποτε να με βοηθήσει Ρωτάω επειδή έχω ακούσει ότι με τον i-vtec κινητήρα που διαθέτει μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τις βαλβίδες του... Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Το type-s λόγω της συμπίεσης του θεωρώ οτι θα σου βγάλει θέμα με το υγραεριο... Αν πιστευεις οτι δε μπορείς να το συντηρήσεις με τη βενζίνη απλά μην το πάρεις - πικρή αλήθεια αλλα αντικειμενική.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Φίλε μου,θά σού πώ νά μήν τοποθετήσεις τό σύστημα υγραερίου.Θά σού βγάλει πρόβλημα στίς βαλβίδες σίγουρα.Βέβαια οι διάφοροι τοποθετητές συστημάτων υγραερίου θά σού πούν πώς "μέ σωστή τοποθέτηση,σωστές ρυθμίσεις καί μέ εξτρα τοποθέτηση λαδιέρας,δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα".Μήν τους πιστεύεις γιατί απλά θέλουν νά πουλήσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mythodea Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Εντάξει, δεν είναι θέμα συντήρησης, άλλωστε είναι και οικονομικό στο καύσιμο (6,6λίτρα/100km). Απλώς επειδή θα το παίρνω κάθε μέρα για τη δουλειά και είναι μέσα στην πόλη, έλεγα μπας και γλίτωνα τίποτα Αυτό με τη συμπίεση που λες το 'χω ακούσει όντως, αλλά μήπως ισχύει πιο πολύ για τα type R που λειτουργούν σε πολύ υψηλότερες στροφές; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Εντάξει, δεν είναι θέμα συντήρησης, άλλωστε είναι και οικονομικό στο καύσιμο (6,6λίτρα/100km). Απλώς επειδή θα το παίρνω κάθε μέρα για τη δουλειά και είναι μέσα στην πόλη, έλεγα μπας και γλίτωνα τίποτα Αυτό με τη συμπίεση που λες το 'χω ακούσει όντως, αλλά μήπως ισχύει πιο πολύ για τα type R που λειτουργούν σε πολύ υψηλότερες στροφές; Για το typer ήταν δεδομένο ότι θα έχεις πρόβλημα... Και για αυτό όμως θα σου έργα να το αποφύγεις αφού δεν καίει τόσο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mythodea Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Ελήφθη ;-) Αν είναι αυτά που θα γλιτώσω στη βενζίνη να τα δώσω πολλαπλάσια μετά για επισκευές σε βαλβίδες και τα σχετικά, ασ' το καλύτερα! Απλώς, ήθελα μια γνώμη! Θα το κρατήσω έτσι λοιπόν. Ευχαριστώ!! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Πως μπλέκεται η συμπίεση με όλα αυτά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Εντάξει, δεν είναι θέμα συντήρησης, άλλωστε είναι και οικονομικό στο καύσιμο (6,6λίτρα/100km). Απλώς επειδή θα το παίρνω κάθε μέρα για τη δουλειά και είναι μέσα στην πόλη, έλεγα μπας και γλίτωνα τίποτα Οικονομικό;Ούτε κάν... Η κατανάλωση που δίνουν (αστική 8,3) δέν έχει επαφή με τα Ελληνικά δεδομένα (9,2) και μιλάω για ένδειξη στο trip computer,οπότε υπολογίζεις και το όποιο λάθος στην μέτρηση,ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την κατανάλωση. Τα νούμερα εκτός αστικού κύκλου είναι σαφώς καλύτερα,με τα 6,1~6,2lt να έρχονται σχετικά εύκολα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mythodea Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Οικονομικό εννοώ για τα δεδομένα της κατηγορίας του (1.800cc 140hp) αφού έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (i-vtec)... άλλωστε εγώ έχω γενικά "ελαφρύ" πόδι στο γκάζι Αλλά αν μου τη βαρέσει θα το πατήσω έτσι για το γαμώτο :-p Δεν είμαι καρμίρης να σκέφτομαι τη βενζίνη, δεν μπορούμε να τα χουμε όλα στη ζωή και επιδόσεις και οικονομία ;-) Η κατανάλωση που γράφω πάντως πιο πάνω είναι από τη honda αλλά φυσικά θα αναφέρεται σε τελείως εξιδανικευμένες συνθήκες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Το είχα το αμάξι. 6,6 είναι υποτίθεται η μεικτή,άλλα όπως λές και εσύ, υπο εξιδανικευμένες συνθήκες.Κατάφερα 6,1lt/100 σε ταξίδι με μέγιστη ταχύτητα τα 120km/h και χρήση cruise control. Μέσα στην πόλη δέν θα δείς κάτω απο ~9,0 εκτός και αν οδηγάς γραμμικά μέχρι τις 2500 (και μετά αλλαγή).Θα αντέξεις κανα 10' σε αυτό το tempo,οχι ελέω βαρεμάρας,άλλα επειδή θα οδηγάς επικίνδυνα αργά σε σχέση με τους γύρω σου. Πάντως οι επιδόσεις δέν έχουν καμία σχέση (και θέση) όταν ένα όχημα κινείται αποκλειστικά (ή σχεδόν αποκλειστικά) εντός αστικού κύκλου.Άλλαξα αυτοκίνητο, -200cc, -20 άλογα, -5lt ντεπόζιτο και βγάζω +100 km παραπάνω απο το civic... ΥΓ. Ου μπλέξεις με υγραέριο ΥΓ2. Ου μπλέξεις με Σαρακάκη... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mythodea Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Τόσο μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση ε;!! Χμμμ, τώρα μ' έβαλες σε σκέψεις να μην το πάρω καν! Απλώς μ' εντυπωσίαζε ως προς το design μέσα-έξω. Και φαντάζομαι και τα service του θα "έτσουζαν" ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Το design (αν και υποκειμενικό),είναι το δυνατό χαρτί του συγκεκριμένου οχήματος,μαζί φυσικά με την "αξιοπιστία" που έρχεται με το όνομα της Honda. Το πρόβλημα δέν είναι στην κατανάλωση per se (τι να πούν και τα RX8),ούτε και το κόστος συντήρησης (με ~160 ευρώ καθαρίζεις το ετήσιο).Απλά όταν παρουσιάστηκε ως concept το 2006,τα κεφάλια της Honda Ευρώπης μυριστήκαν οτι θα πουλήσει σάν ζεστό ψωμάκι (τόσο ποζεράδες που είναι και οι Βρετανοί) και το έβγαλαν όπως όπως στην παραγωγή.Το αποτέλεσμα ήταν αρκετές μικρό ατέλειες,προβλήματα συναρμογής και παραχωρήσεις στην ποιότητα, για να μειωθεί το κόστος και κατα συνέπεια η τελική τιμή πώλησης.Όχι πως δέν ήταν υπερκοστολογημένο @24Κ ευρώ σάν καινούριο. Όπως και να έχει,αν σου αρέσει και το βρίσκεις προσεγμένο, σε λογική τιμή (14Κ πούλησα το δικό μου με 20Κ km) χτύπα το. Αν οδηγούσες πρίν αμάξια χωρίς φρού φρού και αρώματα,χωρίς ηλ. βοηθήματα,χωρίς ανέσεις και κάτω απο 100 άλογα...ναί,είναι μια σημαντικότατη αναβάθμιση που καθιστά ότι γνώριζες μέχρι εκείνη τη στιγμή τενεκέδες ξεγάνωτους.Απλά έχε κατα νού οτι ανάρτηση είναι απο τις πλέον σκληρές και σε συνδυασμό με τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω,δέν αποτελεί την καλύτερη οδηγική εμπειρία μέσα στην πόλη.Κοινώς...ελπίζω να μήν έχεις πολλά σφραγίσματα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chrisxkar Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 επειδη ο αδερφος του κολλητου μου εχει συνεργιο που περναει αεριο θα σου πω οτι εχω μαθει πανω στο θεμα: Το αεριο μπορει σε ενα αυτοκινητο να μειωση την καταναλωση σε αλλο οχι,παντα εξαρταται απο το μοντελο.Στις περισσοτερες περιπτωσεις την μειωνει λιγο οποτε για να αξιζει πρεπει να κανεις αρκετα χιλιομετρα.Αμα βαλεις αεριο να ξερεις αυτοι που κανουν προσφορες και φτηνες τιμες κατα παρα περιπτωση θα σου δημιουργησουν προβλημα επειδη κιτ απο κιτ αεριου διαφερει πολυ.Για να λειτουργει σωστα το αεριο πρεπει να γινει πολυ καλη ρυθμιση στο ποτε θα ανοιγει το αεριο και ποτε η βενζινη κτλ κτλ (Πραγμα που πραγματικα ελαχιστοι το κανουν ). Και μην ξεχνας οτι ο κινητηρας εχει φτιαχτει για να λειτουργει με βενζινη η οποια περιεχει και λιπαντικα το αεριο δεν τα εχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Το type-s λόγω της συμπίεσης του θεωρώ οτι θα σου βγάλει θέμα με το υγραεριο... Αν πιστευεις οτι δε μπορείς να το συντηρήσεις με τη βενζίνη απλά μην το πάρεις - πικρή αλήθεια αλλα αντικειμενική.. δεν εχει προβλημα κανεναν οποιος στο λεει δεν ξερει. εδω βαζουνε στα type r. δεν παθαινει τπτ. για εμενα βαλε Brc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mythodea Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Αυτή τη στιγμή έχω suzuki swift (sedan) 1.300cc 72hp μοντέλο του '92 και του 'χω βάλει κιτ υδρογονοκίνησης και "πετάει". Απλώς, λόγω παλαιότητας είναι "άδειο", δεν έχει ανέσεις και λοιπά (χρήσιμα) κομφόρ. Πάντως το καλό μου μ' έχει βγάλει ασπροπρόσωπο Παντού μ' έχει πάει. Η αντιπροσωπία της honda πάντως, που της έστειλα email να τη ρωτήσω για το αν μπορώ να βάλω υγραέριο μου απήντησε πως δεν το προτείνει για το λόγο ότι το αμάξι αυτό δεν έχει σχεδιαστεί για dual fuel χρήση! Αλλά εδώ που τα λέμε και ποιό αμάξι έχει σχεδιαστεί απ' τη μάνα του για διπλό καύσιμο; Ή μήπως εννοούσαν κάτι άλλο που εγώ δεν κατάλαβα καλά; Ας με διαφωτίσει κάποιος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα