p3tran Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Αφού είδαν την ανταπόκριση που έχουν τα Dark Souls στο PC, για ποιό λόγο δεν το βγάζουν και εκεί? Ας κάνουν το παιχνίδι time-exclusive. κανε ενα petition χριστιανε μου κι εσυ!! πφφφφφ... Αμαν αυτο το master race, εχει καταντησει ο αρχι-ζητουλας των ports ρε παιδακι μου.... παμε και σε ουσια: Ασχημα νεα για ολους τους μαζοχιστες, (σας λεω ετσι δυο χρονια τωρα οσοι γουσταρετε soul-μαζοχισμο), καλα νεα για νορμαλ ανθρωπους (οχι αρχιμαζοχες) Bloodborne: “The sense of punishment is much less,” “wider audience” is the target Bloodborne developer From Software said today it’s walking a line between disappointing Souls fans and opening up the concept to a wider audience. From Software is aiming for a wider audience with Bloodborne, the next game based on the Souls concept, but is mindful there can be no compromise in regards of the series’s difficulty-demanding following. “In terms of who the game is aimed at, and who we want to capture in terms of the audience, obviously we can’t betray or disappoint the fans out there,” said producer Masaaki Yamagiwa, speaking at gamescom today. “They’re very, very important. They’ll be the main ambassadors of the game.” But “we do want more people to share in this experience,” he admitted. While he couldn’t expand on it, Yamagiwa said that Bloodborne’s “new online concept and experience… will capture a wider audience.” Bloodborne is being developed by an amalgam of the Demon’s Souls and Dark Souls teams, two RPGs legendary for their toughness. Yamagiwa said the brutal feeling of the original has been altered for the stunning-looking new title. “You died a lot in the previous games, and you had to persevere, but one of our main goals with this game is that we don’t want to focus on punishing the player,” he said. “We want to deliver a game that gamers love. If the gamer likes the game they’ll definitely like it enough to have that bit of perseverance, but the way in which we’re making the game? The sense of punishment is much less.” Yamagiwa warned that players testing Bloodborne at gamescom should not “get too disappointed that it’s too easy”: the public demo has been toned down in difficulty compared to the retail version as From wants players to experience the full demo. http://www.vg247.com/2014/08/13/bloodborne-the-sense-of-punishment-is-much-less-wider-audience-is-the-target/
ultralisk Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 αν είναι σαν το DS2 καλά κρασσά...δεν θέλω να σκέφτομαι καν περίπτωση να είναι ακόμα ευκολότερο
stavros88 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 κανε ενα petition χριστιανε μου κι εσυ!! πφφφφφ... Αμαν αυτο το master race, εχει καταντησει ο αρχι-ζητουλας των ports ρε παιδακι μου.... παμε και σε ουσια: Ασχημα νεα για ολους τους μαζοχιστες, (σας λεω ετσι δυο χρονια τωρα οσοι γουσταρετε soul-μαζοχισμο), καλα νεα για νορμαλ ανθρωπους (οχι αρχιμαζοχες) Bloodborne: “The sense of punishment is much less,” “wider audience” is the target http://www.vg247.com/2014/08/13/bloodborne-the-sense-of-punishment-is-much-less-wider-audience-is-the-target/ Ναι τα ιδια λεγανε και για το dark souls 1.Τα ιδια και για το 2.Εδω θα ειμαστε Αν καταφερεις ποτε να μπεις στο πνευμα αυτων των παιχνιδιων θα καταλαβεις οτι δεν υπαρχει θεμα μαζοχισμου. 2
p3tran Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 σταυρο δεν θελω να ανοιξω κουβεντα, γιατι ξερω καλα οτι υπαρχουν φανς, οπως ξερουν και αρκετοι απο εδω μεσα τη γνωμη μου γενικα για τα souls, πολυ πριν υπαρξει εστω hint για battleborne ή γενικα νεο παιχνιδι. η γνωμη μου ειναι οτι απαιτειται μεγαλη δοση μαζοχισμου, μονο και μονο για να "μπεις στο πνευμα" και να κατσεις εστω 2 λεπτα αφου καταλαβεις τι παιζει. για αυτο και οπως εγραψα χαιρομαι με αυτη την ανακοινωση, φτανει βεβαια να γινει και πραξη. το καλο ειναι οτι μπορει κανεις να εχει αποψη σχετικα με το τι εννοει η sony οταν λεει "wide audience", οποτε ευελπιστω.. σιγουρα θα χρειαστει περισσοτερη δουλεια απο αυτους και μεγαλυτερο environment εαν ο φοβος δεν ειναι ενα βαρυδι στα ποδια του παιχτη για την εξερευνηση, πιστευω ομως οτι τελικα θα ειναι καλυτερο ετσι, τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα.
stavros88 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Καταρχας διαβαζω δεν θα εχει ασπιδες οποτε η ευκολη λυση να γινεις tank και να μην καταλαβαινεις τιποτα ακομα και απο bosses σαν τον manus δεν θα υπαρχει στο παιχνιδι.Με λιγα λογια πρεπει να μαθεις να παιζεις με dodle,roll,sidestep κτλ κατι που ειναι αρκετα πιο δυσκολο και απαιτει μεγαλη ακριβεια στις κινησεις σου. Σιγουρα επειδη πλεον το προοριζουν για aaa exclusive(σε αντιθεση με το demons souls που οταν βγηκε δεν το ηξερε σχεδον κανενας) θα κανουν τετοιες δηλωσεις για να μην αποθαρρυνουν υποψηφιους αγοραστες αφου εμας μας εχουν στο τσεπακι τους 4
HadesGR Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Το Bloodborne πρέπει να είναι hardcore σαν το DS1 για να απομακρύνει noobs , γι'αυτούς υπάρχει ΠΑΝΤΑ το Ms. Pacman
lordelesar Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Όπως λέει και ο ENB όταν λέει ο Miyazaki για ευκολότερο setting, καλό είναι να θυμόμαστε ότι ο ίδιος άνθρωπος έβαλε τους archers στο Anor Londo. 2
hollow_83 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Aπο οτι εχω καταλαβει οταν εννοουν ευκολοτερα και πιο προσβασιμα αναφερονται στην ιστορια και πως ξεδειπλωνει. Δε μπορω να φανταστω ποσο ευκολο ή δυσκολο θα ηταν για καποιον να τα βαλει με 7 Gargoyles ή με 10 Ghosts ταυτοχρονα ή με 2 pursuers, αν δεν εχοyν ξαναπαιξει τι σειρα. (Ασχετως αν στο θεμα μαχη οι κακοι του 2 ειναι για γελια.)
NickTG Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 δεν θα'λεγα εύκολο το Ms Pacman Έστω κανά Ryse! 2
lordelesar Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Εν αναμονή φυσιολογικού gameplay footage: Όσοι το έπαιξαν στην gamescom πάντως λένε ότι είναι ξεκάθαρα souls game. Κάπου διάβασα ότι έχουν ρίξει τη δυσκολία στο playable demo. προς mods: τι κάνω λάθος και μου βγάζει error στο Site: video που έχω κάνει embed?
Tilemaxx Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Mακριά απο εμένα τέτοια παιχνίδια. Μπορεί να είναι εξαιρετικό παιχνίδι και θα είναι, δεν αμφιβάλλω περί αυτού. Αλλά ψυχικά και μόνο πλέον δεν μπορώ να κάτσω να παίξω με τίποτα τέτοιου είδους τίτλους. Δεν έχω τα αποθέματα. 1
HadesGR Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Mακριά απο εμένα τέτοια παιχνίδια. Μπορεί να είναι εξαιρετικό παιχνίδι και θα είναι, δεν αμφιβάλλω περί αυτού. Αλλά ψυχικά και μόνο πλέον δεν μπορώ να κάτσω να παίξω με τίποτα τέτοιου είδους τίτλους. Δεν έχω τα αποθέματα. Είπαμε for the rest :http://www.youtube.com/watch?v=wuycpL_AmHg
gkalas Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Αδη μια μέρα θελω να σε δω λιώνεις το ms pacman ρε φίλε. 1
Tilemaxx Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Είπαμε for the rest :http://www.youtube.com/watch?v=wuycpL_AmHg Eνδιάμεσες καταστάσεις δεν υπάρχουν έτσι; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα