Προς το περιεχόμενο

Bloodborne [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις κονσολες ΟΤΙ και hardware να εχουν ,τον Θεο τον ιδιο να κατεβασουν μεσα στη συσκευη,θα βλεπουμε κατα βαση 30fps ,γιατι η προτεραιοτητα των devs θα ειναι οοοοολα τα υπολοιπα πρωτα(γραφικα κυριως) και ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ,Τ Ε Λ Ε Υ Τ Α Ι Ο το 60αρι. :P:P

 

Eχουμε κουραστει να διαβαζουμε για τα 60 fps ,oταν ποτε μα ποτε μα ποτε μα ποτε( :P) δεν αποτελει generation leap το frame rate. ΠΟΤΕ!

Oι γενιες υπαρχουν για τις κονσολες, οποτε δεν υπαρχει ΓΕΝΙΚΑ στον ορισμο της ''νεας γενιας'' το αναβαθμισμενο frame rate.ΔΕΝ υπαρχει.

 

Αλλο το δεν κοιτάνε να κάνουν optimise για 60 frames η συντριπτική πλειοψηφία των devs εκεί έξω και άλλο το δεν είναι generational leap του να πας από το 30 στο 60. Το να προσφέρεις 60 frames gameplay απαιτεί πολλές περισσότερες θυσίες από οποιοδήποτε άλλο εφέ οπότε μια χαρά generational leap είναι όταν μπορείς να προσφέρεις πραγματικά HD γραφικά με κίνηση νερό.

 

Καλώς ή κακώς τα γραφικά έχουν εδώ και καιρό φτάσει σε ένα diminishing returns επίπεδο.  Αρα το να προσφέρεις κάτι ελαφρώς καλύτερο σε γραφικά με super smooth gameplay είναι σίγουρα και 100% generational leap. 

 

Οι μόνοι λόγοι που πραγματικά δεν ασχολούνται με τα 60 frames οι περισσότεροι είναι καθαρή τεμπελιά, πολύ δυσκολότερο το optimisation των 60 frames και περισσότερος χρόνος με περισσότερες γραφικές παραχωρήσεις στο development και (εξίσου σημαντικό) ότι οι gamers "μαθαίνουν" στα 60 frames και τους είναι σχεδόν αδύνατον να πάνε μετά παρακάτω. Υπάρχει βέβαια και η γαμάτη λύση των 30 frames που είναι τόσο καλά coded που θα μπορούσε άνετα να τα μπερδέψει κάποιος για 60 frames αλλά και αυτό είναι δύσκολο και ελάχιστες εταιρίες μπορούν να το προσφέρουν.  

  • Like 1
  • Απαντ. 3,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

Εγώ πάντως την from δεν θα την εμπιστευόμουν να κάνει optimize όλο το παιχνίδι στα 60. Και ούτε με ενδιαφέρει να πω την αλήθεια. Και στο PC το πρώτο Dark Souls πέφτει στα < 30 σε αρκετά σημεία ακόμα και με το Dsfix.
 
Δεν είναι Ninja Gaiden ή DMC που χρειάζεσαι ταχύτητα και κανεις chain combo. Το gameplay των souls είναι μεθοδικό και στρατηγικό. Δεν λέω ότι με χαλάει το 4k60fps που έπαιξα και τα δυο DkS στο PC αλλα δεν έχω κανένα θέμα με ένα σωστό τριαντάρι. Από ότι είδα μέχρι τουλάχιστον τα 30 τα κρατάει άνετα οποτε δεν πρόκειται για πρόβλημα.
 
Και σαν παιχνίδι όχι μονο γραφικά είναι αρκετά κλικ πιο πάνω από τα προηγούμενα souls. Είναι από τα λίγα παιχνίδια που φαίνεται το generational leap imo.

 

 

Όπως είπε πολύ σωστά και αστειευόμενος ο metallica 13 εδώ παίξαμε τα πρώτα souls στα 15 fps τώρα στα 30 θα κολλήσουμε. Κι εγώ είμαι από αυτούς που έπαιξαν το πρώτο souls στο 360 και το πήγα εννοείται μέχρι το τέλος, αλλά δεν σας κρύβω όταν μετά από λίγο καιρό το έπαιξα στο pc με το 60αρι λίγο στράβωσα με το τι πραγματικά έχασα στην συνολική εμπειρία που προσφέρει ο τίτλος. Βέβαια εκεί χαλούσαν το gameplay οι βουτιές των fps και όχι τοσο το 30αρι. Έτσι λοιπόν όπως είπε και ο σπαρταν αν είναι σταθερό 30αρι μια χαρά εμπειρία θα προσφέρει ο τίτλος αλλά αφενός σκεπτόμενος όλα αυτά και αφετέρου μιας και το DS2 Scholar of the first sin θα τρέχει στα 60 δεν θα μπορούσα να μην εκφράσω το παράπονο μου.

Δημοσ.

ikaruga, και όσοι μιλάτε για τεμπελιές, έχετε φτιάξει ποτέ κανένα παιχνίδι ή ξέρετε προσωπικά κανέναν που να δουλεύει σε games development, ώστε, τουλάχιστον, να έχετε κάποια εικόνα του τι γίνεται που δε βασίζεται μόνο στη φαντασία σας;

 

Από περίεργεια ρωτάω, επειδή πολύ εύκολα ανεβοκατεβάζουν πλέον όλοι όποιον δε φτιάχνει παιχνίδια όπως θα ήθελε ο ίδιος ως τεμπέλη.

Δημοσ.

Γιατί είναι απόλυτα εφικτό με τη δύναμη που έχουμε σήμερα. Μπορώ να καταλάβω ότι δεν γίνεται όλα τα παιχνίδια να τρέχουν 60άρια αλλά μπορώ και να καταλάβω το λόγο για τον οποίο -και να μπορεί- να γίνει απλά να μην προχωρήσουν στην υλοποίηση των 60 frames. Οταν λέμε τεμπελιά δεν εννοούμε βαρεμάρα, εννοούμε ότι επαναπαύονται στην εύκολη λύση από το να πάνε επί της ουσίας την κατάσταση παρακάτω που είναι τα 60 frames.  Εχουμε φτάσει σε σημείο να θεωρούμαι τα 60 frames στις κονσόλες ταμπού λες και δεν είναι ΤΟ σημαντικότερα θέμα στο playability οποιουδήποτε τίτλου (ναι ακόμα και αυτών που δεν το χρειάζονται).  

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Αλλο το δεν κοιτάνε να κάνουν optimise για 60 frames η συντριπτική πλειοψηφία των devs εκεί έξω και άλλο το δεν είναι generational leap του να πας από το 30 στο 60.

Εγραψα πολυ καθαρα οτι το generation leap καθοριζεται απο τις κονσολες.

Αυτο το generation leap(δεν υπαρχει αλλο ετσι και αλλιως, οι γενιες αφορουν τις κονσολες) δεν περιλαμβανει αυξηση των frames και ουτε προκειται(κατ'εμε).Μονο οταν φτασουμε στο τερμα κυριολεκτικα και μπορουμε να εχουμε real life γραφικα με συστηματα των 100euro.

 

Ειπα επομενως τι ειναι το πραγματικο generation leap. Περιεγραψα τον ορισμο του μεχρι σημερα.

 

Καποιο θεωρητικο generation leap θα μπορουσε να ειναι σαν αυτο που περιγραφεις, δεν διαφωνουμε.Αλλα το πραματικο ειναι διαφορετικο.

Γενικα δεν διαφωνουμε, απλα ισως δεν προσεξες τι ακριβως ειπα.

 

ΥΓ.Απλα δεν καταλαβαινω την γκρινια και ειδικα απο εμπειρους gamers για ενα τετοιο fact.

Eιναι σαν να συζηταμε-διαφωνουμε μετα απο καθε εξαετια για το αν η γη γυριζει γυρω απο τον ηλιο ή συμβαινει το αναποδο.Να βλεπουμε τελικα οτι γυριζει γυρω απο τον ηλιο και μετα απο μια εξαετια παλι το ιδιο debate.

Δημοσ.

Γιατί είναι απόλυτα εφικτό με τη δύναμη που έχουμε σήμερα. Μπορώ να καταλάβω ότι δεν γίνεται όλα τα παιχνίδια να τρέχουν 60άρια αλλά μπορώ και να καταλάβω το λόγο για τον οποίο -και να μπορεί- να γίνει απλά να μην προχωρήσουν στην υλοποίηση των 60 frames. Οταν λέμε τεμπελιά δεν εννοούμε βαρεμάρα, εννοούμε ότι επαναπαύονται στην εύκολη λύση από το να πάνε επί της ουσίας την κατάσταση παρακάτω που είναι τα 60 frames.  Εχουμε φτάσει σε σημείο να θεωρούμαι τα 60 frames στις κονσόλες ταμπού λες και δεν είναι ΤΟ σημαντικότερα θέμα στο playability οποιουδήποτε τίτλου (ναι ακόμα και αυτών που δεν το χρειάζονται).  

Το ότι επιλέγουν να δώσουν αλλού βάση δεν είναι τεμπελιά ούτε επανάπαυση, νομίζω. Είναι απλώς διαφορά απόψεων με τη δική σου, ή του οποιουδήποτε. Δεν είναι τεμπελιά ή επανάπαυση να κάτσεις να βγάλεις το οπτικό αποτέλεσμα του The Order ή του DriveClub ή του Ryse. Θα συμφωνούσα ισως μαζί σου αν μιλούσαμε για περιπτώσεις last-genish γραφικών (βλέπε Resi Revelations) που είτε ήταν κλειδωμένα στα 30 είτε δεν έτρεχαν ομαλά. 

 

Με εκπλήσσει πάντως το πόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό αυτό που λέει ο PDS. Λιγότερο με εκπλήσσει η εμμονή που έχει προκύψει τελευταία με αυτά τα ζητήματα - αν και δε λείπει η έκπληξή μου όταν σε αυτή την εμμονή συμμετέχουν και άτομα πέρα από τον τυπικό αναγνώστη του DF ή τον τυχαίο σχολιαστή στο youtube channel του gamespot - επειδή την τρέφουν τα media συνεχώς. 

 

Δεν είναι ταμπού τα 60 καρέ στις κονσόλες. Δεν υπονοεί κανείς αυτό. Το σοκ ή η ξαφνική απογοήτευση - λες και η πρώτη μας επαφή με το console gaming ήταν το PS360 - είναι που δε βγάζει νόημα απλώς. Θεωρητικά, όπως είπε κι ο PDS, ναι, στέκουν αυτά που λες 100%. Πρακτικά, όμως, δεν εφαρμόζονταν ποτέ. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Γιατί είναι απόλυτα εφικτό με τη δύναμη που έχουμε σήμερα. Μπορώ να καταλάβω ότι δεν γίνεται όλα τα παιχνίδια να τρέχουν 60άρια αλλά μπορώ και να καταλάβω το λόγο για τον οποίο -και να μπορεί- να γίνει απλά να μην προχωρήσουν στην υλοποίηση των 60 frames. Οταν λέμε τεμπελιά δεν εννοούμε βαρεμάρα, εννοούμε ότι επαναπαύονται στην εύκολη λύση από το να πάνε επί της ουσίας την κατάσταση παρακάτω που είναι τα 60 frames.  Εχουμε φτάσει σε σημείο να θεωρούμαι τα 60 frames στις κονσόλες ταμπού λες και δεν είναι ΤΟ σημαντικότερα θέμα στο playability οποιουδήποτε τίτλου (ναι ακόμα και αυτών που δεν το χρειάζονται).

Εγω προσωπικα προτιμω εμπειριες στα 30fps, σε κοσμους οσο πιο κοντα σε αυτο που εχουν στο μυαλο τους οι devs να δωσουν(δλδ σπρωξιμο στα γραφικα,art direction).

Μονο οταν που λεει ο λογος το art direction τους που εχουν στο χαρτι, γινει παιχνιδι και μπορουν και να εχουν και τα 60 fps, τοτε και μονο δεν θα ειχα θεμα.

 

Τωρα προτιμω υλοποιηση της ιδεας και του κοσμου οσο γινεται πιο κοντα σε αυτο που θελουν και μετα ολα τα αλλα.Αρκει να μην εχουμε κατω απο 30.

 

Δεν ειμαι βεβαια και του ανταγωνιστικου gaming.Προτιμω να ''ζω'' εμπειριες(the last of us, journey).Ισως αυτο παιζει ρολο στην προτιμηση μου.Αν και τα ανταγωνιστικα games συνηθως ειναι 60 και στις κονσολες.

 

 

Aπο την αλλη θελουν δεν θελουν τα παιχνιδια του morpheus θα ειναι στα 60fps.

 

Θα συμφωνούσα ισως μαζί σου αν μιλούσαμε για περιπτώσεις last-genish γραφικών (βλέπε Resi Revelations) που είτε ήταν κλειδωμένα στα 30 είτε δεν έτρεχαν ομαλά.

Ε εκει ειναι τεμπελια ναι :P

Δημοσ.

Το ότι επιλέγουν να δώσουν αλλού βάση δεν είναι τεμπελιά ούτε επανάπαυση, νομίζω. Είναι απλώς διαφορά απόψεων με τη δική σου, ή του οποιουδήποτε. Δεν είναι τεμπελιά ή επανάπαυση να κάτσεις να βγάλεις το οπτικό αποτέλεσμα του The Order ή του DriveClub ή του Ryse. Θα συμφωνούσα ισως μαζί σου αν μιλούσαμε για περιπτώσεις last-genish γραφικών (βλέπε Resi Revelations) που είτε ήταν κλειδωμένα στα 30 είτε δεν έτρεχαν ομαλά. 

 

Με εκπλήσσει πάντως το πόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό αυτό που λέει ο PDS. Λιγότερο με εκπλήσσει η εμμονή που έχει προκύψει τελευταία με αυτά τα ζητήματα - αν και δε λείπει η έκπληξή μου όταν σε αυτή την εμμονή συμμετέχουν και άτομα πέρα από τον τυπικό αναγνώστη του DF ή τον τυχαίο σχολιαστή στο youtube channel του gamespot - επειδή την τρέφουν τα media συνεχώς. 

 

Δεν είναι ταμπού τα 60 καρέ στις κονσόλες. Δεν υπονοεί κανείς αυτό. Το σοκ ή η ξαφνική απογοήτευση - λες και η πρώτη μας επαφή με το console gaming ήταν το PS360 - είναι που δε βγάζει νόημα απλώς. Θεωρητικά, όπως είπε κι ο PDS, ναι, στέκουν αυτά που λες 100%. Πρακτικά, όμως, δεν εφαρμόζονταν ποτέ. 

 

Είναι εύκολη λύση Vole, όλοι μπορούν να παράγουν με λεφτά και τεχνολογίες γραφική απεικόνιση. Ολοι όμως. Δεν μπορούν όμως όλοι να δώσουν πραγματικά playable τίτλους. Gamers game που λέμε. Δεν έχει να κάνει καν με την προτίμηση μεταξύ 30 και 60, είναι γεγονός και fact ότι το framerate αυξάνει το Playability του παιχνιδιού. Είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση του PDS που θέλει 30άρι μόνο και μόνο για να αυξάνει η γραφική δύναμη (όχι του art direction PDS, αυτό μπορείς να το έχεις με οποιασδήποτε δύναμης κονσόλα). Εχουμε πλήρως διαφορετική οπτική γωνία για το πως προτιμούμε τα παιχνίδια μας αλλά δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι 60 > 30 σε όλες τις περιπτώσεις.  

 

Αυτό το τελευταίο που λες είναι το ανάποδο. Θα έβγαζε νόημα να περιμένει κάποιος 30 frames αν ξεκινούσε την PS360 περίοδο του gaming. Γιατί πολύ απλά ήταν η γενιά με τα περισσότερα 20-30άρια framerate παιχνίδια με διαφορά. Εμείς όμως που έχουμε και ένα υπόβαθρο και κάνουμε και gaming σε πολλές πλατφόρμες (συμπεριλαμβανομένου PC που τα 60 frames είναι δεδομένα) σίγουρα είναι πισωγύρισμα αυτή η λογική του να αυξάνουμε γραφικά και να κόβουμε από άλλα σημαντικότερα πράγματα. Αυτή η λογική επίσης ξεκίνησε και θριάμβευσε την PS360 περίοδο. Ηταν η εύκολη λύση, το αντίβαρο στην απότομη εκτόξευση του κόστους των παιχνιδιών. 

 

Κατά τα άλλα δεν αποτελεί σοκ και απογοήτευση ότι το παιχνίδι τελικά τρέχει στα 30. Νομίζω ότι αυτό ήδη το ξέραμε από πριν, ούτε και είναι απαραίτητο να τρέχει ντε και καλά 60 frames τη στιγμή που ξέρουμε ότι είναι γενικά αργό παιχνίδι (και ας είναι ποιο γρήγορο από τα προηγούμενα, και πάλι αργό παιχνίδι θεωρείται). Γενικό debate κάνουμε για το πως και που τελικά αποφασίστηκε ότι τα 30 frames είναι και αποδεκτό και καλύτερο αποτέλεσμα σε βάρος του playability επειδή κάποια παιχνίδια είναι wonnabe ταινίες. Μην μου λέτε όμως ότι δεν θα δείτε διαφορά από τα 30 στα 60 frames γιατί το Dark souls στο PC (με το fix ντε) και το Dark Souls 2 άλλα μας έδειξαν. Μας έδειξαν ότι τελικά αυτά τα παιχνίδια παρά το πόσο αργά είναι κερδίζουν πολλά τρέχοντας στα 60 καρέ. Ξαναλέω ότι δεν είναι πρόβλημα το σταθερό και συμπαγές 30άρι (χωρίς droped frames, stutering και judering) αλλά το bloodborne σίγουρα θα κέρδιζε πολλές μονάδες στο playability του με 60 frames ακριβώς όπως τα τα DaS στο PC. 

Δημοσ.

Να αναφερω παντως για αυτο που λεει ο Ikaruga οπως το αναφερω σε καθε παρομοια κουβεντα το προσφατο παραδειγμα του RE HD remastered 30fps στις κονσολες και 60fps στο Pc. Για τοσο παλιο παιχνιδι δηλαδη δεν μπορουσαν να το βγαλουν με 30fps και στις κονσολες??? Και εγω συμφωνω με τον Ikaruga οτι αλλου δινουν βαση δυστηχως(αφου και το 1080p δεν ειναι και αυτο δεδομενο).

  • Like 1
Δημοσ.

Η προτίμηση καλύτερων γραφικών αντί των 60 καρέ σίγουρα δεν ξεκίνησε στην προηγούμενη γενιά. Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση αυτή η συζήτηση. Απλώς παλιότερα δεν είχε γίνει βιομηχανία το να μετράς τα νούμερα στη γωνία της οθόνης. Και στο PS2 και στο PS1 (στις γενιές τους, τέλος πάντων) τα περισσότερα παιχνίδια στην ίδια φάση τα θυμάμαι. Αυτά που θυμάμαι τουλάχιστον.

  • Like 1
Δημοσ.

Η προτίμηση καλύτερων γραφικών αντί των 60 καρέ σίγουρα δεν ξεκίνησε στην προηγούμενη γενιά. Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση αυτή η συζήτηση. Απλώς παλιότερα δεν είχε γίνει βιομηχανία το να μετράς τα νούμερα στη γωνία της οθόνης. Και στο PS2 και στο PS1 (στις γενιές τους, τέλος πάντων) τα περισσότερα παιχνίδια στην ίδια φάση τα θυμάμαι. Αυτά που θυμάμαι τουλάχιστον.

Για την ακριβεια παλιοτερα οι κονσολες βασιζονταν κυριως στα exclusives τους, ενω τωρα στα Multiplattforms και γιαυτο οπως λες επρεπε να σκεφτουν ενα τροπο για να ξεχωρισουν ας πουμε μεταξυ τους.Και το βρηκανε αυτο με τις αναλυσεις και τα Frames.

Αλλωστε κακα τα ψεμματα,ακομα και με το Bloodborne και το Halo 5  παλι το 2015 θα βασιστει στα Multiplattforms(το Tomb raider δεν το μετραω γιατι ειναι Timed Exclusive).

Δημοσ.

Η προτίμηση καλύτερων γραφικών αντί των 60 καρέ σίγουρα δεν ξεκίνησε στην προηγούμενη γενιά. Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση αυτή η συζήτηση. Απλώς παλιότερα δεν είχε γίνει βιομηχανία το να μετράς τα νούμερα στη γωνία της οθόνης. Και στο PS2 και στο PS1 (στις γενιές τους, τέλος πάντων) τα περισσότερα παιχνίδια στην ίδια φάση τα θυμάμαι. Αυτά που θυμάμαι τουλάχιστον.

 

Δεν είπα ότι ξεκίνησε από την εποχή PS360, είπα ότι έγινε πάγια τακτική γιατί έπρεπε να λειτουργήσει ως οικονομικό και χρονικό αντίβαρο στις απαιτήσεις των νέων παιχνιδιών. Ηταν επίσης η εποχή που έπεισαν μπόλικο κόσμο ότι τα 30 frames είναι καλύτερα και ποιο "cinematic" (μη χέσω). Επίσης εποχές PS2/GC/Xbox/DC είχαμε τόσο γραφική αύξηση όσο και αύξηση framerate (τόσο σταθερού 30 όσο και optimise για 60) στους περισσότερους high profile τίτλους.   

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είπα ότι ξεκίνησε από την εποχή PS360, είπα ότι έγινε πάγια τακτική γιατί έπρεπε να λειτουργήσει ως οικονομικό και χρονικό αντίβαρο στις απαιτήσεις των νέων παιχνιδιών. Ηταν επίσης η εποχή που έπεισαν μπόλικο κόσμο ότι τα 30 frames είναι καλύτερα και ποιο "cinematic" (μη χέσω). Επίσης εποχές PS2/GC/Xbox/DC είχαμε τόσο γραφική αύξηση όσο και αύξηση framerate (τόσο σταθερού 30 όσο και optimise για 60) στους περισσότερους high profile τίτλους.   

 

 

 

 

Αυτό το τελευταίο που λες είναι το ανάποδο. Θα έβγαζε νόημα να περιμένει κάποιος 30 frames αν ξεκινούσε την PS360 περίοδο του gaming. Γιατί πολύ απλά ήταν η γενιά με τα περισσότερα 20-30άρια framerate παιχνίδια με διαφορά. Εμείς όμως που έχουμε και ένα υπόβαθρο και κάνουμε και gaming σε πολλές πλατφόρμες (συμπεριλαμβανομένου PC που τα 60 frames είναι δεδομένα) σίγουρα είναι πισωγύρισμα αυτή η λογική του να αυξάνουμε γραφικά και να κόβουμε από άλλα σημαντικότερα πράγματα. Αυτή η λογική επίσης ξεκίνησε και θριάμβευσε την PS360 περίοδο. Ηταν η εύκολη λύση, το αντίβαρο στην απότομη εκτόξευση του κόστους των παιχνιδιών. 

 

 

Δεν τα λέω εγώ, τα quotes τα λένε :P

 

Εικάζω ότι δε θυμάσαι καλά πώς έτρεχαν τα παιχνίδια στο PS2, πάντως. 

Δημοσ.

Δεν τα λέω εγώ, τα quotes τα λένε :P

 

Εικάζω ότι δε θυμάσαι καλά πώς έτρεχαν τα παιχνίδια στο PS2, πάντως. 

 

Αρχισε η λογική της παγίωσης τότε ρε :P 

 

Κατά τα άλλα δεν χρειάζεται να θυμάμαι καθώς παίζω αραιά και που ακόμα και σήμερα στο live fat PS2 μου και όχι σε κάποιον emulator. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...