keropi Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Τι εννοεις filler game?? Μαζι με τα DLC και μεγαλυτερο ειναι και καλύτερο απο τα προηγούμενα.. filler μεταξύ DkS1 - BB , όχι λόγω διάρκειας αλλά λόγω ουσίας
ADHD Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δεν εχει καμια σχεση το BB με τα souls, παλι δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις λογο ουσιας??
Spartan117 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Filler από την άποψη ότι το DkS2 είναι ένα game που δούλεψε μια άλλη ομάδα στην From όσο το "βασικό" team που έκανε τα DeS και DkS1 δούλευε στο Bloodborne. Είναι παράλληλα developed games, και μεγαλύτερη βάση δόθηκε στο Bloodborne από ότι φαίνεται καθαρά από την ταξινόμηση της ομάδας της From.
keropi Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Εννοώ ότι το DkS2 σαν χειρότερο από DeS/DkS1 σε επίπεδο lore/levels/ποιότητας , για έναν fan της σειράς/genre είναι απλά ένα filler όσπου να βγεί το επόμενο (ΒΒ) που θεωρητικά θα είναι αντάξιο των προηγούμενων. Να θυμίσω επίσης ότι όλα σχετίζονται, όχι μόνο σε επίπεδο mechanics αλλά και σε αυτά που δηλώνανε οι devs: Το DkS1 είναι "spiritual successor" του DeS, το BB είναι "spiritual successor" του DeS και πάει λέγοντας... δεν είναι απαραίτητο να είναι όλα πλήρως ενοποιημένα σε επίπεδο lore για να έχουν σχέση... άρα ναι, το DkS2 παραμένει το filler της παρέας για έναν fan ...
ADHD Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Ε προφανως χρονικα δεν βγαινει, παραλληλα θα τα εκαναν αλλα δεν λεει κατι αυτο για την ποιοτητα, το DS2 και τα DLC του ηταν εξαιρετικη συνεχεια του πρωτου. Το BB μοιραζεται καποια πραγματα αλλα ακολουθει για πρωτη φορα και διαφορετικη φιλοσοφια χωρις shields και με health regen κτλπ. Δεν σημαινει οτι απαραιτητα θα ειναι καλυτερο ουτε εχει και καποια σχεση με τη σειρα souls για να λεμε οτι ειναι filler. Αν μετραει μονο ο Miyazaki σαν director τοτε ουτε filler ειναι.. Εννοώ ότι το DkS2 σαν χειρότερο από DeS/DkS1 σε επίπεδο lore/levels/ποιότητας , για έναν fan της σειράς/genre είναι απλά ένα filler όσπου να βγεί το επόμενο (ΒΒ) που θεωρητικά θα είναι αντάξιο των προηγούμενων. Να θυμίσω επίσης ότι όλα σχετίζονται, όχι μόνο σε επίπεδο mechanics αλλά και σε αυτά που δηλώνανε οι devs: Το DkS1 είναι "spiritual successor" του DeS, το BB είναι "spiritual successor" του DeS και πάει λέγοντας... δεν είναι απαραίτητο να είναι όλα πλήρως ενοποιημένα σε επίπεδο lore για να έχουν σχέση... Δεν ειναι χειροτερο πρωτον, δευτερον το BB ειναι εντελως διαφορετικο concept το εχει πει ο Miyazaki εδω και καιρο. Δεν εχει καμια σχεση με το DeS, εδω δεν εχει shields λεμε.. Επισης αν ηθελαν να κανουν DeS 2 η Sony εχει το IP δεν θα χρειαζοταν "spiritual successon"
Spartan117 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Χειρότερο/καλύτερο δεν θα το ξέρουμε μέχρι να βγει. Και εμενα μου άρεσε το DkS2 αλλα όχι όσο το 1.
ADHD Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Χειρότερο/καλύτερο δεν θα το ξέρουμε μέχρι να βγει. Και εμενα μου άρεσε το DkS2 αλλα όχι όσο το 1. Χειροτερο δεν ειναι το 2 απο το 1 ειπα, προσωπικη γνωμη καποιος μπορει να προτιμαει το 1 αλλα δεν ειναι de facto καλυτερο, ουτε το BB θα ειναι καλυτερο απο κανενα πριν το δουμε.
keropi Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Sorry man, δεν πρόκειται να κάτσω να σου εξηγήσω γιατί θεωρώ το DkS2 είναι ψιλομάπα... έχει άπειρα threads στα dedicated fora , έχει και δικά μου εκεί. Όχι για να σε τρολάρω αλλά γιατί βαριέμαι γιατί στο τέλος όλα είναι "ΙΜΗΟ" : εσένα σου άρεσε και σε ικανοποίησε, πάσσο. Εγώ το έπαιξα και το ένοιωσα σαν filler με τις τραγικές ελείψεις του. Γούστα είναι αυτά. Σε σχέση με το 1 δεν πιάνει μία, concepts σαν το Darkroot Forest, Anor Londo, κτλ απλά πήγαν περίπατο. Αυτό δεν είναι αναβάθμιση, downgrade περιεχομένου είναι. Δεν αναφέρω καν τους NPCs , εκεί πήγαμε εντελώς πίσω. Και το DkS1 είναι διαφορετικό concept από το DeS, και το ΒΒ είναι διαφορετικό concept και πάει λέγοντας. Αυτό ονομάζεται εξέλιξη. Τα core mechanics όμως ΔΕΝ έχουν αλλάξει , απλά βελτιωθήκανε. Και το ΒΒ έχει ασπίδες και τον mini-boss που λέει Umbassa.
ADHD Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Γουστα ειναι συμφωνουμε σε αυτο δεν εχει νοημα να διαφωνησουμε στο ποιο ειναι καλυτερο. Οχι εχουν αλλαξει τα core mechanics γιατι στην ουσια δεν μπορεις να παιξεις με shield και υπαρχει health regen στο hit(το οποιο οδηγει σε πιο fast/reckless προσεγγιση), αν αυτο δεν ειναι αλλαγη τοτε τι ειναι?? Εγω παντα τα DS/DeS τα επαιξα με high block % shield και fast weapon και ελαχιστο rolling, τωρα πρεπει να το μαθω απο την αρχη, αυτο ειναι τεραστια αλλαγη για εμενα.
keropi Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Ναι, άλλαξε η προτεραιότητα στις ασπίδες, δεν έχει magic, έχει όπλα... και τα προηγούμενα τα έπαιζες χωρίς ασπίδα , δεν ήταν 100% απαραίτητη, είχες το roll. Τώρα όπως είναι στημένο το ΒΒ που άλλαξε το μοτίβο και από "μεσσαιωνικό" έγινε πιο νέο άλλαξε και ο εξοπλισμός του παιχνιδιού. Roll/evade/whatever είναι ακόμα εδώ, stamina management είναι ακόμα εδώ, ο τρόπος μάχης (με άλλα εργαλεία-όπλα) είναι ακόμα εδώ... δεν το λες και παντελώς διαφορετικό παιχνίδι. Σου πήρε την ασπίδα και σου άφησε ένα παραθυράκι για recover. Εξέλιξη για να μην είναι μια από τα ίδια τεσπα, ΟΤ είναι αυτά... 16 μείνανε
ADHD Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Κοιτα οταν εχω παιξει ολα τα προηγουμενα με ενα συγκεκριμενο τροπο το λεω αλλαγη μεγαλη, τωρα μην παιξουμε με τις λεξεις "εξελιξη", "θεσμοι" κτλπ. Σιγουρα παιζοταν χωρις shields, μπορουσες με 2hander, χωρις καθολου, με parrying shields με greatshields, φυσικα εχει κρατησει το βασικο gameplay και φιλοσοφια των souls αλλα εχει αλλαξει εντελως και ενα κομματι του. Κοιτα εγω δεν λεω οτι ειναι για κακο μπορει να αποδειχθει και καλυτερο το συστημα απλα διαφωνω στο οτι ειναι spiritual successor κανενος(το DS ηταν μονο του DeS για να γινει multiplatform) διοτι οπως ειπα, δεν εχει καποια σχεση οπως λεει και ο ιδιος ο Miyazaki ειναι νεο projects και επισης για το λογο οτι αν ηθελαν DeS 2 θα μπορουσαν ανετα να το εχουν.
keropi Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Μα "spiritual successor" δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι όλα το ίδιο και να μην αλλάζει κάτι... δεν είναι COD3->4 φάση ας πούμε. Έχουν έναν τρόπο "στησήματος" του παιχνιδιού και αρχίζουν και βγάζουν σε αυτό το καλούπι παιχνίδια. Αλλάζουν και κάτι να μη γίνεται βαρετό και προχωράνε. Τα DkS1/2 τα κάνανε γιατί θέλανε 100% δικό τους ΙΡ στην FROM. Το ΒΒ γιατί η SONY ήθελε αποκλειστικό. DkS3 πιστεύω θα κάνουν πάλι γιατί η Bamco θέλει και αυτή κομμάτι από την πίτα αφού πέτυχε η συνταγή. Όλα όμως το ίδιο στήσιμο έχουν, αυτό σημαίνει το "spititual successor" , μην εστιάζεις στο lore και στα γραφικά ή αν έχεις ασπίδα ή όχι , ένα πράγμα από τα 15 είναι αυτό.
ikaruga24 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Γουστα ειναι συμφωνουμε σε αυτο δεν εχει νοημα να διαφωνησουμε στο ποιο ειναι καλυτερο. Οχι εχουν αλλαξει τα core mechanics γιατι στην ουσια δεν μπορεις να παιξεις με shield και υπαρχει health regen στο hit(το οποιο οδηγει σε πιο fast/reckless προσεγγιση), αν αυτο δεν ειναι αλλαγη τοτε τι ειναι?? Εγω παντα τα DS/DeS τα επαιξα με high block % shield και fast weapon και ελαχιστο rolling, τωρα πρεπει να το μαθω απο την αρχη, αυτο ειναι τεραστια αλλαγη για εμενα. Και το Dark Souls ήταν αρκετά διαφορετικό από το Demon Souls. Ηταν εντελώς μεσαιωνικό χωρίς ίχνος γκοθιάς πουθενά και με ποιο "στανταρ" πλάσματα και χαρακτήρες. Ηταν επίσης αρκετά ποιο αργό στο gameplay του σε σχέση με το Demon και ο κόσμος ήταν ενιαίος και όχι χωρισμένος σε χάρτες που άνοιγαν σιγά σιγά. Το βασικό gameplay όμως ήταν ίδιο. Η αίσθηση που έπαιρνες και από το ένα παιχνίδι και από το άλλο ήταν ίδια. Ε και το bloodborne είναι απλά μια ακόμα πτυχή του κλασσικού souls παιχνιδιού που ξέρουμε με γρήγορο gameplay (σε σχέση με τα προηγούμενα) και έναν κόσμο φουλ στη γκοθιά και στη σαπίλα. Είναι όπως τα παιχνίδια Zelda. Ολα είναι ίδια και όμως τόσο διαφορετικά που τα παίζεις και παρά τις μεγάλες διαφορές η αίσθηση που αποκομίζεις είναι πάντα η ίδια. Αυτό συμβαίνει γιατί η καρδιά της σειράς παραμένει η ίδια και η όλη υλοποίηση γυρνάει γύρω από την καρδιά. Εκεί μου φάνηκε ότι έκανε λάθος το DaS 2. Ασχολήθηκα στο PC για κάνα 15ωρο όταν πρωτοβγήκε αλλά δεν με κέρδισε και το παράτησα. Ηταν μεγάλη αλλαγή, διαφορετικό focus, διαφορετικός σχεδιασμός και ο τίτλος μου φάνηκε ότι έπασχε από "χαλαρότητα". Το Bloodborne φαίνεται από τώρα ως γνήσιο παιδί των (κανονικών) Souls παιχνιδιών. Το έμπειρο μου μάτι δεν λέει ψέματα.
ADHD Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Επειδη τα επαιξα προσφατα ειναι οντως αρκετα διαφορετικο σε πολλα, οπως πχ οτι εχεις item burden/no estus flask κτλπ αλλα οπως λες το core gameplay ειναι ιδιο. Εδω ειναι η διαφωνια μου με το BB, δεν το βλεπω σαν setting/lore κτλπ αλλα βλεπω οτι αλλαξαν ενα παρα πολυ core σημειο του παιχνιδιου δηλαδη τη χρηση greatshields και αυτο δεν ξερω πως θα βγει ακομα. Για το 2 που λες το main game θα το ελεγα χειροτερο απο το 1 αλλα μαζι με τα DLC το 2 εγω προσωπικα το θεωρω ανωτερο, οπως θεωρω οτι fan των souls και να μην το τελειωσεις μια φορα τουλαχιστον να κρινεις συνολικα απο μονος σου ειναι μεγαλο λαθος.
d4ydr33m3r Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 PBGA-HJNC-LQ99 ο κωδικός για το free theme για ευρωπαϊκό store US Code: J4ND-DJNH-K3C7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα