marios_geo Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Τι κρίμα που δεν έχει ένα επίπεδο δυσκολίας που να επιτρέπει save όπου θες. Ενώ μου άρεσε πολύ, ο κόσμος, χειρισμός, ατμόσφαιρα το παράτησα. Απλά δεν μππρω κάθε φορά που χανω να παίζω από την αρχή. 1
D.Luffy Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Τι κρίμα που δεν έχει ένα επίπεδο δυσκολίας που να επιτρέπει save όπου θες. Ενώ μου άρεσε πολύ, ο κόσμος, χειρισμός, ατμόσφαιρα το παράτησα. Απλά δεν μππρω κάθε φορά που χανω να παίζω από την αρχή. Μερικές συμβουλές: -Προσπάθησε να ξεκλειδώσεις shortcuts. -Δεν χρειάζεται κάθε φορά που χάνεις, να σκοτώνεις ξανά όποιον εχθρό βρίσκεις μπροστά σου. Το τρέξιμο είναι καλύτερο σε πολλές περιπτώσεις. -Βρες ένα καλό σημείο με εύκολη πρόσβαση σε lantern και κάνε λίγο farming να δυναμώσεις το χαρακτήρα σου και τα όπλα σου. Θα δεις μεγάλη διαφορά αν το κάνεις αυτό. -Φρόντισε να ξοδεύεις τα blood echoes σύμφωνα με το build που θέλεις να φτιάξεις και όχι όπως να ναι. -Τέλος, πρόσεχε το insight σου γιατί παίζει ρόλο στο πόσο δυνατοί είναι μερικοί εχθροί. Να το κρατάς πάντα κάτω από 10. Ξαναδιάβασε τα bold για μια καλή σούμα 2
Fulgore Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Τι κρίμα που δεν έχει ένα επίπεδο δυσκολίας που να επιτρέπει save όπου θες. Ενώ μου άρεσε πολύ, ο κόσμος, χειρισμός, ατμόσφαιρα το παράτησα. Απλά δεν μππρω κάθε φορά που χανω να παίζω από την αρχή. Πολυ απλα δεν ειναι αυτα τα παιχνιδια για σενα. Δεν φταιει η σειρα που ειναι ετσι καθως ειναι μερος του γιατι τα παιχνιδια Souls(και αρα και το Bloodborne)εγιναν τοσο δημοφιλη οσο ειναι σημερα. Επισης αν θυμαμαι καλα manual save μπορεις να κανεις. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2015 από Fulgore
Alex21121988 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Manual save γίνεται. Όχι απαραίτητα στο ακριβές σημείο που το άφησες άλλα πχ αν σκοτώσεις μια περιοχή με εχθρούς κάνεις quit game, σε πάει δηλαδή στην αρχική ξανά, εκεί είτε πας continue είτε κλείσεις game και κονσόλα, στο έχε κρατήσει ότι έχεις κάνει σε μια περιοχή. Υπάρχει και το rest mode όπου θα βάλει το game σε suspension και όταν ανοίξεις την κονσόλα θα βρίσκεσαι ακριβώς εκεί που το άφησες έτοιμος να παίξεις χωρίς loading κτλ. Αν και δεν το συνιστώ λόγω πιθανής διακοπης ρεύματος(Ελλαντα ήμαστε..) αλλά είναι και αυτό μια επιλογή.
marios_geo Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Υπάρχει κόσμος που δεν αρέσει να μαζοχιζεται ούτε έχει άπειρο χρόνο να παίζει την ίδια πιστα δέκα φορές απο την αρχή. Για αυτούς λοιπόν, θα έπρεπε να έχει μια τέτοια επιλογή. Από εκεί και περα,περί ορεξεως κολοκυθοπιτα. Σε κάποιον πχ μπορεί να αρεσει κάθε φορά που χάνει να ξανακάνει εγκατάσταση το παιχνίδι(για τιμωρία). 3
Alex21121988 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 ^Μan, έτσι είναι τα Demon/Dark souls όπως και το Bloodborne. Απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, δεν πάει να προσελκύσει και άλλους gamers με το να αλλάξει σε κάτι που δεν είναι. Τουλάχιστον από όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής έτσι θα είναι τα games τους. Και ναι ούτε σε μένα άρεσε να χάνω στο Bloodborne. Και εγώ νέος είμαι σε αυτό το είδος game, και έπρεπε να χάσω αρκετά για να το εκτιμήσω και να καταλάβω τι παίζει. Όπως ειπώθηκε παραπάνω, κάθε φορά που τον πίνεις από κάποιον enemy, οπότε βγαίνουν όλοι οι enemies ξανά, δεν είναι ανάγκη να τους αντιμετωπίσεις ξανά πέρα από το σημείο που έχασες τα echoes. Πρέπει να έχεις στρατηγική στο game. Αν πας χύμα σε μικρό level σε περιοχή που δεν την έχεις ακόμα, ε μοιραίο είναι να ψοφάς. Αυτό που κάνει το game τόσο διασκεδαστικό είναι αυτό που απεχθάνεσαι my friend. Σε κάποια σημεία ΔΕΝ πρέπει να χάσεις. Απλά δεν πρέπει. Το κόστος είναι μεγάλο. Δεν είναι game που σε παίρνει από το χέρι. 2
Fulgore Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Υπάρχει κόσμος που δεν αρέσει να μαζοχιζεται ούτε έχει άπειρο χρόνο να παίζει την ίδια πιστα δέκα φορές απο την αρχή. Για αυτούς λοιπόν, θα έπρεπε να έχει μια τέτοια επιλογή. Από εκεί και περα,περί ορεξεως κολοκυθοπιτα. Σε κάποιον πχ μπορεί να αρεσει κάθε φορά που χάνει να ξανακάνει εγκατάσταση το παιχνίδι(για τιμωρία). Τι εννοεις δεν εχει απειρο χρονο να παιζει την ιδια πιστα δεκα φορες????Πρωτα απο ολα το παιχνιδι δεν εχει ουτε πιστες,ουτε Chapters(εκτως απο τα Chalice dungeons που ουτως ή αλλως δεν ειναι υποχρεωτικα) .Απο την αρχη μεχρι το τελος συνεχομενο ειναι. Ειχαν πει στο Dark Souls 2 να βαλουν επιπεδο δυσκολιας για αυτο ακριβως που γραφεις και ο κοσμος εριξε τρελο κραξιμο http://kotaku.com/5941602/yeah-so-about-that-easy-mode-for-dark-souls- .Αρα μην βιαζεσαι να κρινεις ετσι απλα. Και εγω εχω ψοφησει απειρες φορες σε ολα τα παιχνιδια της σειρας αυτης,ειδικα στο Dark Souls 1 που πρωτοξεκινησα την σειρα. Αλλα του εδωσα τον χρονο του,εψαξα και στο Internet απο δω και απο εκει για συμβουλες κλπ και με αυτα και με εκεινα το εκανα και 100% στο playstation 3 απο Trophies και εγραψα και κοντα 170ωρες.
BigBOSS Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Υπάρχει κόσμος που δεν αρέσει να μαζοχιζεται ούτε έχει άπειρο χρόνο να παίζει την ίδια πιστα δέκα φορές απο την αρχή. Για αυτούς λοιπόν, θα έπρεπε να έχει μια τέτοια επιλογή. μπα απλώς δεν το παιζεις. σε αυτή τη σειρά πρώτα απ'όλα πρέπει να αποδεχτείς πως θα χάσεις άπειρες φορές.
marios_geo Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν καταλαβαίνω την ανάγκη κάποιων για καυγά. Για τον φιλο που μας λέει μετά τρανταχτά επιχείρηματα ότι κάποιοι διαφωνούσαν με το επίπεδο δυσκολίας, έχεις στοιχεία που να δείχνουν πόσοι συμφώνου; Αν όχι,ας σωπασει. Τέλος,το γεγονός ότι μου παρουσιάζεις σαν θετικό ότι έπαιξες 170 ώρες, στα δικά μου μάτια (επαναλαμβάνω στα δικά μου μάτια) μια απάντηση υπάρχει.get a life. μπα απλώς δεν το παιζεις. σε αυτή τη σειρά πρώτα απ'όλα πρέπει να αποδεχτείς πως θα χάσεις άπειρες φορές. Αυτό λέω, ένα παιχνίδι που μου άρεσε και απλά δεν το παίζω. 1
BigBOSS Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Τέλος,το γεγονός ότι μου παρουσιάζεις σαν θετικό ότι έπαιξες 170 ώρες, στα δικά μου μάτια (επαναλαμβάνω στα δικά μου μάτια) μια απάντηση υπάρχει.get a life. αυτό τώρα τι ήταν lol εγώ αυτό που λέω ειναι οτι ενα μεγάλο μέρος της μαγειας του παιχνιδιού ειναι η δυσκολια και η πρόκληση που προσφέρει στον παιχτη και καλα κάνουν που δεν βάζουν easy mode.
marios_geo Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν διαφωνω για την δυσκολία. Έτσι είναι και τέλος. Ας βαλοθν μερικές παλιολατερνες για εμάς.
Fulgore Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν καταλαβαίνω την ανάγκη κάποιων για καυγά. Για τον φιλο που μας λέει μετά τρανταχτά επιχείρηματα ότι κάποιοι διαφωνούσαν με το επίπεδο δυσκολίας, έχεις στοιχεία που να δείχνουν πόσοι συμφώνου; Αν όχι,ας σωπασει. Τέλος,το γεγονός ότι μου παρουσιάζεις σαν θετικό ότι έπαιξες 170 ώρες, στα δικά μου μάτια (επαναλαμβάνω στα δικά μου μάτια) μια απάντηση υπάρχει.get a life. Αυτό λέω, ένα παιχνίδι που μου άρεσε και απλά δεν το παίζω. Get a life επειδη ενα παιχνιδι στα ματια μου επιασε με το παραπανω τα λεφτα του και με εβαλε στον κοσμο μιας απο τις καλυτερες σειρες αυτη την στιγμη στα video games??? Και στην τελικη να το πω πιο απλα,δεν σε τραβαει το παιχνιδι και γενικα η σειρα οκ το καταλαβαινω. Στο topic του Bloodborne γιατι ομως εισαι και απαντας? Οσο για την τελευταια προταση δεν νομιζω οτι πολυ στεκει.δηλαδη το μου αρεσει αλλα το παραταω. Απο περιεργεια μεχρι σε ποιο boss εφτασες???ή ποια boss εφαγες?? 1
D.Luffy Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Εαν τα επόμενα souls/borne αποκτήσουν επίπεδο δυσκολίας, θα είμαι από τους πρώτους που θα ρίξουν άκυρο στη σειρά. Εδώ δεν διαφωνούμε επειδή δεν σου άρεσε η δυσκολία του παιχνιδιού. Αυτό είναι απόλυτα σεβαστό. Εκεί που διαφωνούμε είναι στο να αλλάξει η σειρά ταυτότητα για να γίνει πιο προσβάσιμη στο ευρύτερο κοινό. Είδαμε όλοι που ακριβώς οδηγούν τέτοια πειράματα (πχ Mass Effect, Resident Evil, Dead Space κ.α.). Στο τέλος, δεν μένει ευχαριστημένος κανένας και πέφτει το κράξιμο της αρκούδας ενώ είναι ήδη αργά και η σειρά καταστράφηκε. Εύκολα generic παιχνίδια για να σπάσουμε πλάκα έχουμε στην αγορά με το τσουβάλι σήμερα. Ας μείνει και κάτι αυθεντικό με την δική του ταυτότητα και χαρακτήρα. Δεν χρειάζεται να το παίξουν όλοι. Τέλος, το "get a life" ήταν πάρα πολύ άκυρο σχόλιο. Κι εγώ πάνω κάτω έριξα 100 ώρες και έχω δουλειά, σπίτι και οικογένεια. Ο καθένας κάνει το κουμάντο του και αφιερώνει το χρόνο του εκεί που γουστάρει. Εδώ είμαστε για να συζητάμε για video games, όχι για να κάνουμε κριτική στη ζωή του άλλου που δεν τον ξέρουμε κιόλας στην τελική. 6
marios_geo Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Και στην τελικη να το πω πιο απλα,δεν σε τραβαει το παιχνιδι και γενικα η σειρα οκ το καταλαβαινω. Στο topic του Bloodborne γιατι ομως εισαι και απαντας? Εσένα πρέπει να στα κάνω ταλιρακια να καταλάβεις. Το παιχνίδι μου αρεσε, θα μπορούσε να είναι όμως όχι μαζοχιστικο. Εαν τα επόμενα souls/borne αποκτήσουν επίπεδο δυσκολίας, θα είμαι από τους πρώτους που θα ρίξουν άκυρο στη σειρά. Αν βάλει μερικές παλιολατερνες παραπάνω δεν θα χαλασει το παιχνίδι. ΑΣΕ που εσύ μπορείς να παίζεις σε ότι επίπεδο δυσκολίας θες.
Spartan117 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Μα τα souls δεν είναι δύσκολα (τουλάχιστον το βασικό "campaign"), ούτε άδικα ειναι, ούτε πολύ περίπλοκα είναι. Πρέπει απλά να ξοδέψεις χρονο να καταλάβεις με τι πολεμάς και δεν ειναι το τυπικό cowadooty που μπορείς δεν μπορείς, προσέξεις δεν προσέξεις θα σου πεί "ναι τι να κάνουμε εχει προβλήματα αλλα και αυτός άνθρωπος είναι, ας του πούμε οτι οι χειροβομβίδες δεν ειναι καραμέλες". Τα souls απο πάντοτε ήταν niche σειρά για συγκεκριμένο κοινό, αμα δεν σου αρέσει, μην το παίζεις, δεν σε αναγκάζει κανείς. Και εγώ προσωπικά το καταλαβαίνω, γιατι η πρώτη επαφή με το Dark Souls και Demon's Souls ηταν ακριβώς η ίδια, τα παράτησα μέσα στην πρώτη ώρα γιατι δεν είχα χρόνο τοτε να αφιερώσω. Όταν τα ξανα επισκέφτηκα και άφησα το παιχνίδι να μου μάθει τα mechanics μεσο trial & error και οχι απλα να βαραω το κεφαλι μου στον τοιχο τοτε το ευχαριστήθηκα πραγματικά. Θυμάμαι στον Gwyn στο Dark Souls πρέπει να πέθανα καμια 40-50 φορες. Αυτό γιατί δεν είχα μάθει πως να κάνω parry σε όλο το game και πήγα με Shadow Armor + spider shield να το παίξω μάγκας... E λοιπόν έκατσα και έμαθα πως να κάνω parry στους black knight και μετά από 10 προσπάθειες κατάφερα να τον σκοτώσω (και λίγα games ευχαριστήθηκα τόσο, γιατί ένιωσα ότι πραγματικά έκανα κάτι). Μετά όταν έπαιξα το Bloodborne ήξερα πως δουλεύει το συγκεκριμένο mechanic και έκανε όλο το παιχνίδι 3 φορες πιο εύκολο. Αυτή η σειρά είναι μεθοδική και χωρίς cheap gimmick που ανεβάζουν την δυσκολία (Ninja Gaiden 2 master ninja I am looking at you). Αμα αφιερώσεις χρόνο μπορείς να είσαι θεωρητικά και πρακτικά unbeatable. Aμα δεν θες να το κανεις κατανοητό αλλα για πιο λόγο έρχεσαι να μας το πεις; tl;dr: git gud 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα