Προς το περιεχόμενο

Bloodborne [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δεν αλλαξε τιποτα οσον αφορα το frame pacing!κατι πειραξαν στο gamma του παιχνιδιου μου το εβγαλε πιο σκοτεινο μετα το update!ισως να το διορθωσαν γιατι στην δικη μου tv πριν επρεπε να το ανοιξω το gamma για να δειχνει σωστα!τωρα ειναι στο default κομπλε!

Δημοσ.

Ο αριθμος των insights  δεν επηρεαζει το επιεπεδο δυσκολιας των Mobs/bosses sta chalice dungeons  σωστα?Γιατι κυκλοφορω με καμια 75αρια ...

Δημοσ.

Aναλυτικα για το patch!

Bloodborne patch 1.04 is available now!

The full list of patch notes, translated from Japanese by DualShockers, is below:

-By using password matching, you can now be matched regardless of level difference, and even with a hostile oath.
-Conditions for the appearance of the insight store changed: it will appear when the player has one or more insight instead of 10 (Once unlocked, it will now remain unlocked for the rest of the game, even if you have zero insight).
-Added a “blood chunk” item to the insight store (it will appear after playing the game up to a point). It costs 30 Insight.
-Up to 600 Blood vials and quicksilver bullets can now be stored in the storage.
-Adjusted the strength of some enemies in some areas in new game plus.
-Adjusted the resistance and vulnerability of some enemies to bolt and arcane attacks.
-Changes made to how Beasthood accumulates. This increases duration and improves attack of beast mode.
-Adjusted the effect of Beast Blood Pellet item.
-Fixed a bug of the attack force of the Rifle Spear. In particular, it was fixed a problem with the use of Blood Gems.
-Reduced the stamina use of the Kirkhammer.
-Reduced the stamina use of the Logarius’ Wheel.
-Increased the duration of Old Hunter Bone and reduced the use of Quicksilver Bullets (reduced from 5 to 4).
-Increased the duration of the effect of Tiny Tonitrus. Increased attack force. Attack force with low arcane will be higher.
-Increased the duration of the effect of Augur of Ebrietas. Attack force with low arcane will be higher.
-Reduced the Quicksilver Bullet cost for use of A Call Beyond (reduced from 8 to 7).
-Reduced the Quicksilver Bullet cost for use of Choir Bell (reduced from 8 to 7).
-Added Short Ritual Root Chalice to the insight store after completing the Pthumeru Chalice dungeon. It costs 10 Insight.
-It’s possible to take advantage of the Short Ritual Root Chalice from an earlier stage of the game.
-Added a random rewards when killing a Chalice dungeon boss. They will now drop a random Blood Gem in addition to weapon enhancement materials.
-Different depths of Chalice Dungeons will now drop different Blood Stones
Depth 1: Blood Stone Shard
Depth 2: Twin Blood Stone Shard
Depth 3: Twin Blood Stone Shard and Blood Stone Chunk (Rare)
Depth 4: Blood Stone Chunk
Depth 5: Blood Stone Chunk and Blood Rock (Rare)
-Increased the level of Blood Gems available in Depth 1-3 Dungeons.
-Increased the amount of Blood Echoes dropped in Chalice Dungeons.
-Co-op partners joining a cursed dungeon will only see their HP reduced by 50%, and not by 65% as it was before.
-When starting co-op in a chalice dungeon, you will now spawn in the lantern room.
-Weapons with special names like “uncanny” and so forth can now be purchased from the Bath Messengers once found.
-Adjusted the brightness of the screen when finding a pool of Blood Echoes on the ground.
-Corrected the bug that disconnect you from online mode when in stand-by.
-Corrected a bug that caused enemies not to be displayed correctly for co-op guests when moving fast.
-Further tweaks and bug fixes.

  • Like 3
Δημοσ.

Ο αριθμος των insights  δεν επηρεαζει το επιεπεδο δυσκολιας των Mobs/bosses sta chalice dungeons  σωστα?Γιατι κυκλοφορω με καμια 75αρια ...

Aπό κάποια insight και μετά, βλέπεις διάφορα. Στο 1 insight έρχεται στην ζωή η κούκλα στο Hunter's Dream, καθώς και οι messengers. Από 10 και πάνω εμφανίζεται το insight bath messenger. Aπό τα 40 και πάνω (αν δεν κάνω λάθος)μπορείς πλέον να δεις για πρώτη φορά την Amygdala στο Cathedral Ward. Από τα 50 και πάνω αλλάζει λίγο το Hunter's Dream, από τα 60 και πάνω ακούς ένα μωρό αρκετά συχνά σε περιοχές να κλαίει.

 

Από εκεί και πέρα όσο αφορά την δυσκολία, και εγω επιβεβαιώνω ότι όσο πιο πολλά insight έχεις, τόσο πιο απρόβλεπτοι και με περισσότερες κινήσεις/δυνάμεις είναι τα Mobs/bosses κτλ.

Δημοσ.

Aπό κάποια insight και μετά, βλέπεις διάφορα. Στο 1 insight έρχεται στην ζωή η κούκλα στο Hunter's Dream, καθώς και οι messengers. Από 10 και πάνω εμφανίζεται το insight bath messenger. Aπό τα 40 και πάνω (αν δεν κάνω λάθος)μπορείς πλέον να δεις για πρώτη φορά την Amygdala στο Cathedral Ward. Από τα 50 και πάνω αλλάζει λίγο το Hunter's Dream, από τα 60 και πάνω ακούς ένα μωρό αρκετά συχνά σε περιοχές να κλαίει.

 

Από εκεί και πέρα όσο αφορά την δυσκολία, και εγω επιβεβαιώνω ότι όσο πιο πολλά insight έχεις, τόσο πιο απρόβλεπτοι και με περισσότερες κινήσεις/δυνάμεις είναι τα Mobs/bosses κτλ.

Ναι συμφωνω για το κανονικο game οτι επηρεαζουν και το γνωριζω .Ρωτησα αν επηρεαζουν και  στα dungeon  γιατι δεν μου φαινονται  πολυ δυσκολα  τα mobs sto depth 3 που ειμαι  και παιζω με 75 insights στην πλατη .Αν ξερει  κανεις αν ισχυει αυτο η' απλα το status twn insights einai το ιδιο  παντου .

Δημοσ.

Τα dungeon που παίζεις τώρα αν κατάλαβα από το depth που ανέφερες δεν είναι τόσο δύσκολα και είναι για πιο μικρά level για αυτό σου φαίνονται εύκολα. Πιο μετά δυσκολεύουν αρκετά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...