dimyok Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Βρήκα τι φταιει , αν εισαι strategist και μαζευεις να εχεις στον hunter ολα τα armor sets / weapons για να κανεις συνεχεια switch αναλογα με αν θες πχ poison resistance , lantern λοσ πουλος http://www.polygon.com/2015/4/15/8423375/bloodborne-secret-hand-lantern-weight-stamina 2 secs more για stamina recovery σημαινει σιγουρος θανατος οταν εισαι μπροστα σε boss και δεν μπορεις να κανεις dodge ....
red1 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 1.03 patch is out. 2.7GBΒελτιώνει χρόνους φορτωματος και προσθέτει περιγραφή αντικειμένων κατα την οθονη φορτώματος.Aπο 'κει και πέρα - και σχετικά με το πως τρέχει το παιχνίδι :Μάγκες, στο new game+ εχω παρατηρήσει πως...το παιχνίδι τρέχει χειρότερα ? Το stuttering είναι χειρότερο και τα framedips πιο συχνά ? Ιδέα μου είναι ? Mηπως έχει να κάνει με το save το οποίο είναι πιο "φορτωμένο" σε σχεση με ενα "καθαρό" οταν πρωτοξεκινάς ? Πως ηταν το Skyrim στο PS3 ? Ε, κατι τετοιο (σχετικά με το μεγεθος του game save και την επίδοση του παιχνιδιού).Μιλάμε για σημείο που το βρίσκω απίστευτα αισθητό σε σχέση με το 1ο playthrough...Το παίζω offline κιόλαςΤι να πω, ελπίζω o Χαρούλης να κάνει like σε ετούτο το Post τουλάχιστον... 6
Spartan117 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Edit: Δεν ξέρω τι βλέπεις red αλλα εγώ λίγο που έπαιξα στο 1.03 στο central yharnam που είχε και τα περισσότερα προβλήματα τρέχει μια χαρά. Επίσης κάτι έχουν βελτιώσει οπτικά, μάλλον έχει μειωμένο CA. Τα loading πολύ βελτιωμένα πάντως. 2
keropi Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Main points of UPDATE 1.03-Reduced loading times (approx. 5-15 seconds; may vary by circumstance) -Fixed bug that left certain lifts and elevators inoperable -Fixed bug that resulted in bosses becoming immobilized -Fixed bug that left players unable to advance NPC events during multi-play -When the PS4 is put into Rest Mode during online play, the game will now return to the main title screen upon resuming play This will resolve matchmaking issues related to Suspend/Resume. -Other various bug fixes -Item descriptions were added to loading screen We will continue to make improvements to better the play experience. για να δούμε...
vag.patrick Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 red καρνταση σ αγαπαμε ρε φιλε....Χαμογελασε το προσωπακι μου την σημερινη κωλο μερα με το ποστ σου 1
Spartan117 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Τα loading δεν είναι πρόβλημα πια, επιτέλους! Δοκίμασα από Hunter's Dream σε Cathedral Yard και Central Yharnam. Καμια σχέση με τα προηγούμενα patch. 2
D.Luffy Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Παιδιά έχει παρατηρήσει κανείς διαφορά στο frame pacing?
Alex21121988 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Εγώ θα καταλάβω διαφορά στο perfomance στο lecture buliding στο αμφιθέατρο με τα πολλά τέρατα. Εκεί το 15αρι και το Stutt πηγαίνει σύννεφο. Έβαλα να κατεβαίνει και εγώ το patch. Να δω και τα loadings.
tidus666 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Πατσαρίστηκε και το Graveyard skip επιτέλους, να αποκτήσουν περισσότερο ενδιαφέρον τα speedruns.
Alex21121988 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Η μόνη διαφορά που παρατήρησα στο loading είναι όταν πας στο hunter's dream όπου και μειώθηκε αρκετά ο χρόνος. Όλα τα υπόλοιπα το ίδιο μου φάνηκαν με την διαφορά ότι δεν έχουμε πλέον αυτό το μονότονο logo του Bloodborne αλλα κάποιες πληροφορίες σχετικά με items κτλ. Το framerate του είναι το ίδιο. Στα σημεία που έτρωγε τα framedrops τα τρώει και τώρα. Δεν είδα δηλαδή καμία βελτίωση σε αυτό. Παρατηρησε κάνεις αν έγινε downgrade? Γιατί έχει φοβηθεί το μάτι μας πλέον..
zeke Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Βρήκα τι φταιει , αν εισαι strategist και μαζευεις να εχεις στον hunter ολα τα armor sets / weapons για να κανεις συνεχεια switch αναλογα με αν θες πχ poison resistance , lantern λοσ πουλος http://www.polygon.com/2015/4/15/8423375/bloodborne-secret-hand-lantern-weight-stamina 2 secs more για stamina recovery σημαινει σιγουρος θανατος οταν εισαι μπροστα σε boss και δεν μπορεις να κανεις dodge .... τα items στο inventory σου δεν μετρανε σαν extra βαρος,, αλλα οσα εχεις equipped. το lantern ειναι λιγο περιεργο πως συμπεριφερεται με το stamina σου. πχ αργει να κανει consume stamina αλλα αργει να κανει και regen ενω χωρις lantern γίνεται το αντιθετο. βεβαια λενε οτι παιζει ρολο και το πόσο vit εχεις (tier) σε σχεση με τα equipped items σου (εκτος του lantern) μικροδιαφορες που παιζουν οντως σημαντικο ρολο
dimyok Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Οτι και να λενε ειναι μεγαλη π@#$^ αυτο το κρυφο mechanic . Το καταλαβα στα boss στο ΝG+ . Στο παλιο Demon Souls επαιζε πολυ hardcore weight management αν θυμαμαι καλα αλλα για system seller AAA title που υποτιθεται μπορουν να το ευχαριστηθουν ολοι , εχουν τρελανει τους casual gamers στις τρολιες ...
Spartan117 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δεν ξέρω άμα είναι ιδέα μου αλλα φαίνεται πως στο 1.03 έχει αρκετά λιγότερο chromatic aberration. Πολύ καλή αλλαγή imo και βελτιώνει το παιχνίδι οπτικά. 2
Alex21121988 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Όπου να ναι πρέπει να το τελειώνω το game γιατί έχω διαβάσει κάποια πραγματάκια για το true ending και έχω φτάσει σε κομβικό σημείο. Θα το καθυστερήσω γιατί είμαι σίγουρος ότι μου έχουν ξεφύγει ένα - δυο boss. Οπότε θα αρχίσω πάλι να εξερευνώ κάποιες περιοχές και πάλι, και βλέπουμε. Αν δεν βρω άκρη αναγκαστικά wiki για να δω που και πως.
keropi Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) όντως φαίνεται ότι έχει μειωθεί το chromatic aberration , οι χρόνοι φορτώματος είναι πολύ καλύτεροι τώρα, τέλειο! edit: τρελή βελτίωση στο load, είμαι στο Cainhurst και φορτώνει λες και παίζω Dark Souls 2 Επεξ/σία 23 Απριλίου 2015 από keropi
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα