the_valliant Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Γεια σας παιδιά. Έχω ένα βιβλίο εργασίας με πολλά φύλλα, όμοια στη δομή: όλα έχουν τον ίδιο αριθμό στηλών (A-G), με τους ίδιους τίτλους (ΕΠΩΝΥΜΟ, ΟΝΟΜΑ, ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, κλπ). Φυσικά ο αριθμός εγγραφών (δηλ. σειρών) σε κάθε φύλλο διαφέρει. Θέλω να δημιουργήσω ένα σύνθετο ερώτημα που να μου επιστρέφει αποτελέσματα από όλα τα φύλλα, κάτι σαν αυτό που κάνει το ίδιο το Excel όταν εκτελούμε αναζήτηση (Ctrl+F) με επιλογή "Μέσα σε: Βιβλίο Εργασίας". Ο λόγος που δεν με καλύπτει αυτή η λειτουργία είναι ότι μου επιστρέφει αποτελέσματα από διάφορες στήλες και όχι μόνο από εκείνη που θέλω, π.χ. η αναζήτηση του 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ' μου επιστρέφει τόσο τιμές από τη στήλη ΟΝΟΜΑ (Β) όσο και από τη στήλη ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ( C ). Επιπλέον, η τελευταία στήλη είναι τύπου Ημερομηνία. Αν είναι δυνατόν θα ήθελα να βρίσκω, για παράδειγμα, όσες εγγραφές έχουν στο ΟΝΟΜΑ (Β) το 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ' και να προέρχονται από μία συγκεκριμένη χρονιά ή συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Κοίταξα τα εργαλεία της Σύνθετης Αναζήτησης όσο και Αναφοράς Συγκεντρωτικού Πίνακα (Pivot Table) αλλά φαίνεται ότι τα δεδομένα πρέπει να βρίσκονται στο ίδιο φύλλο εργασίας μόνον. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση/βοήθεια! Νίκος
eMike Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Και γιατί αφού η δομή είναι ίδια δε μεταφέρεις όλες τις εγγραφές σε ένα φύλλο, προσθέτοντας μια στήλη αρχικά με το στοιχείο που τις διαφοροποιεί μεταξύ τους, ώστε να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη και την αναζήτηση ή το φιλτράρισμα παιχνιδάκι?
the_valliant Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Αφενός γιατί πρόκειται για 90 φύλλα εργασίας και αφετέρου γιατί το σύνολο των εγγραφών υπερβαίνει τις 65000 που επιτρέπει το κάθε φύλλο. (65536 για την ακρίβεια ^^).
gvarth Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Σε πιο πρόσφατες εκδόσεις του Excel , το μέγιστο πλήθος γραμμών ξεπερνά το ένα εκατομμύριο . Περισσότερα επί του θέματος μπορεί κανείς να διαβάσει εδώ .
basilis5 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 θα κανεις μια συνθεση των εντολων iferror & vlookup. δες ενα παραδειγμα που σου εφτιαξα με 2 sheets https://www.dropbox.com/s/vnvdtgxrz2t9koi/search.xlsx επειδη εχεις πολλα sheets θες nested iferror, ifferror(vlookup....;iferror(vlookup....);iferror(vlookup(....).....)
the_valliant Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Σε πιο πρόσφατες εκδόσεις του Excel , το μέγιστο πλήθος γραμμών ξεπερνά το ένα εκατομμύριο . Περισσότερα επί του θέματος μπορεί κανείς να διαβάσει εδώ . Και γιατί αφού η δομή είναι ίδια δε μεταφέρεις όλες τις εγγραφές σε ένα φύλλο, προσθέτοντας μια στήλη αρχικά με το στοιχείο που τις διαφοροποιεί μεταξύ τους, ώστε να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη και την αναζήτηση ή το φιλτράρισμα παιχνιδάκι? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απάντηση και στους δυο σας: πρόκειται για 90 φύλλα εργασίας, όπως είπα ήδη, με περισσότερες από 65000 γραμμές. Δεν προτίθεμαι να κάνω ένα-ένα αντιγραφή 90 φύλλα εργασίας για να κάνω κάτι που πιστεύω ότι μπορεί να γίνει με χρήση εντολών! Σκοπός είναι να κάνουμε εύκολη τη ζωή μας αποφεύγοντας χαμαλίκια, έτσι δεν είναι; Επιπλέον, γνωρίζω ότι οι νεώτερες εκδόσεις του εξέλ υποστηρίζουν περισσότερες γραμμές ωστόσο δεν μπορώ να προβώ σε τέτοια αναβάθμιση. Το αρχείο θα τρέχει σε Η/Υ της υπηρεσίας μου οπότε τίθεται θέμα είτε κόστους είτε νομιμότητας... ;-) @basilis5: το σκέφτηκα αυτό που λες, όμως φαντάζεσαι τη δομή της εντολής για... 90 nested iferror??? Χώρια που με ενδιαφέρει να κάνει αναζήτηση με τμήμα του string και όχι perfect match. Παράδειγμα: θέλω να γράφω "ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ" ώστε να βρίσκει τόσο τον κύριο ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ όσο και την κυρία ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ
eMike Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Τι έκδοση excel έχεις? 65.000 γραμμές δεν είναι και καμιά τρομερή ποσότητα, μη το τονίζεις συνέχεια. Για να στο πω πιο απλά. Αν θες να κάνεις ΣΩΣΤΑ τη δουλειά σου, θα βάλεις τις εγγραφές σε ένα sheet. Όποια άλλη λύση, και ειδικά μια με 90 sheet, θα είναι υπερβολικά σύνθετη χωρίς λόγο και πιθανότατα (πάρα) πολύ αργή ακόμα και αν παίξεις μόνο με vba..
acinonyx Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Έχω την αίσθηση πως κοιτάς σε λάθος κατεύθυνση. Το Excel είναι πρόγραμμα λογιστικών φύλλων ενώ αυτό που εσύ χρειάζεσαι είναι μια βάση δεδομένων. Όπως είπε και ο eMike αφού τα δεδομένα σου είναι της ίδιας μορφής μπορούν να μπουν όλα μαζί, αλλά να μπουν σε βάση δεδομένων. Όσο και αν δεν μου αρέσει η Access νομίζω πως για αυτό που θες θα κάνεις χαρά τη δουλεία σου. Απλά κανείς όλα τα sheets import* σε ένα table και με ένα απλό query βρίσκεις ότι θες. Το Excel μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν βάση δεδομένων, όχι όμως με τέτοιο όγκο. Αποφεύγω να βάζω πάνω από 40,000 γραμμές σε ένα φύλλο και ούτε που θα πλησίαζα τα 90 sheets σε ένα file!!! Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω οι νεώτερες εκδόσεις μπορούν, αλλά εγώ και πάλι θα το απέφευγα. *Για να κάνεις εύκολα import και τα 90 sheets ταυτόχρονα δες εδώ. Τέλος, και για την ιστορία αυτό που ζητάς θα μπορούσε να γίνει με VBA και σε excel όμως θα ήταν πολύ πιο πολύπλοκο και χρονοβόρο από τη λύση της Access. 1
the_valliant Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Προς το παρόν έκανα... το απονενοημένο και αντέγραψα όλα τα φύλλα σε ένα. Είναι μακράν από τη βέλτιστη λύση αφού και αργό είναι και δεν μπορεί να κάνει φιλτράρισμα ως προς δύο ή περισσότερα πεδία (περιορισμοί του 'παλιού' excel, το γνωρίζω αλλά είπαμε ήδη για την αδυναμία αναβάθμισης). Το επόμενο βήμα -και οριστικό- είναι η μεταφορά σε έναν πίνακα access, όπως έπρεπε να κάνω από την αρχή. Σας ευχαριστώ ξανά και παρακαλώ τον admin να κλείσει το topic
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα