Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 και φτάνει η ram σε κονσόλες ή ακόμα και σε pc να στα φορτώσει όλα με ένα loading, δε φορτώνει και καθώς κινείσαι στο χάρτη; Μπα, νομίζω φορτώνει τον χάρτη εξ'αρχής και απλά το μόνο που φορτώνει μετά είναι το draw distance. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 ***Edit: Άκυρο, είναι γίδια στο steam.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Delay στο pre-load..Lol.. πέρασε η πρωταπριλιά! μιας και κοιτόντας το original post https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204657218 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nektarios_rs Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 και φτάνει η ram σε κονσόλες ή ακόμα και σε pc να στα φορτώσει όλα με ένα loading, δε φορτώνει και καθώς κινείσαι στο χάρτη; Οι κονσόλες έχουν shared ram/vram οπότε δεν έχουν θέμα.. Το πρόβλημα είναι οι devs που συνήθως δε κάνουν καλά ports στο PC και έχουμε φτάσει να θεωρούμε standard τα 3-4GB Vram........... Για το φόρτωμα στο PC, αντιγράφονται συνεχόμενα textures στη Vram και από εκεί διαβάζει το παιχνίδι. Ακόμα και SSD είναι πολύ αργοί για να διαβάσει το παιχνίδι real time από εκεί. Γι αυτό τα παιχνίδια που έχουν memory leaks κολλάνε, γεμίζει η ram και πάνε να διαβάσουν από το δίσκο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Οι κονσόλες έχουν shared ram/vram οπότε δεν έχουν θέμα.. Το πρόβλημα είναι οι devs που συνήθως δε κάνουν καλά ports στο PC και έχουμε φτάσει να θεωρούμε standard τα 3-4GB Vram........... Για το φόρτωμα στο PC, αντιγράφονται συνεχόμενα textures στη Vram και από εκεί διαβάζει το παιχνίδι. Ακόμα και SSD είναι πολύ αργοί για να διαβάσει το παιχνίδι real time από εκεί. Γι αυτό τα παιχνίδια που έχουν memory leaks κολλάνε, γεμίζει η ram και πάνε να διαβάσουν από το δίσκο. ναι και επειδή έχουν shared ram τι πάει να πει; πάλι 8GB (ούτε καν τόση δηλαδή) δεν έχουν; επίσης τα pc έχουν και ram πριν φτάσει στον ssd και ακόμα και αν φτάσει στον ssd μέχρι στιγμής σε διαβεβαιώ ότι δεν έχει βρεθεί παιχνίδι για να το διαβάσει ενοχλητικά αργά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nektarios_rs Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 ναι και επειδή έχουν shared ram τι πάει να πει; πάλι 8GB (ούτε καν τόση δηλαδή) δεν έχουν; Πάει να πει ότι η κονσόλα μπορεί, που λέει ο λόγος, να χρησιμοποιήσει και τα 8GB σαν Vram ενώ το PC χρησιμοποιεί μόνο όσα έχει η GPU. Δυστυχώς τα περισσότερα games αναπτύσσονται πρώτα για κονσόλες και εκεί είναι το πρόβλημα.. Ότι πολλές φορές μας φέρνουν κακοδουλεμένα ports που ζητάνε πολλή Vram χωρίς να υπάρχει λόγος. Πάντως απορία το έχω πως θα τρέχει το GTA V.. Recommended GTX660/7870 μου φαίνεται εξωπραγματικό για open world παιχνίδι.. Εδώ το Max Payne 3 ήθελε GTX680.. Αν είναι τόσο μάγκες και το έφτιαξαν να τρέχει με τόσο χαμηλές απαιτήσεις, τους βγάζω το καπέλο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Πάει να πει ότι η κονσόλα μπορεί, που λέει ο λόγος, να χρησιμοποιήσει και τα 8GB σαν Vram ενώ το PC χρησιμοποιεί μόνο όσα έχει η GPU. Δυστυχώς τα περισσότερα games αναπτύσσονται πρώτα για κονσόλες και εκεί είναι το πρόβλημα.. Ότι πολλές φορές μας φέρνουν κακοδουλεμένα ports που ζητάνε πολλή Vram χωρίς να υπάρχει λόγος. Πάντως απορία το έχω πως θα τρέχει το GTA V.. Recommended GTX660/7870 μου φαίνεται εξωπραγματικό για open world παιχνίδι.. Εδώ το Max Payne 3 ήθελε GTX680.. Αν είναι τόσο μάγκες και το έφτιαξαν να τρέχει με τόσο χαμηλές απαιτήσεις, τους βγάζω το καπέλο Το ΜΡ είναι το καλύτερο παράδειγμα porting από την R*. Πήραν τον χρόνο τους για να φτιάξουν ένα game τόσο well optimized που παίζει στο high σε τοστιέρα. Ελπίζω να είναι και τέτοια η περίπτωση του V γιατί αλλιώς δεν δικαιολογείται το 3χ delay. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Όποιος το ψάχνει για steam http://gk4.me/en/steam/2270-grand-theft-auto-5-v-gift-region-free.html αν και για 6€ δεν νομίζω να αξίζει η διαφορά!= 53.99 και εδώ 9€ η διαφορά=50 http://www.cdkeyexpress.com/grand-theft-auto-v-cd-key-p-910.html http://www.gameliebe.com/gta-v-download-online-kaufen.html#a_aid=54e59e61a1313 =49.99 δεν έχω ψωνίσει από κανένα εκτός του πρώτου 3-4 φορές. Εδώ είναι τα μαγαζιά http://www.allkeyshop.com/blog/buy-gta-5-cd-key-compare-prices/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nektarios_rs Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Νομίζω, αν δε τα έχουν κλειδώσει και αυτά, ότι βρίσκεις steam gift από το Βιετναμέζικο store γύρω στα 45 ευρώ από traders.. To Βιετνάμ ήταν το αμέσως φθηνότερο μετά τη Κίνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Νομίζω, αν δε τα έχουν κλειδώσει και αυτά, ότι βρίσκεις steam gift από το Βιετναμέζικο store γύρω στα 45 ευρώ από traders.. To Βιετνάμ ήταν το αμέσως φθηνότερο μετά τη Κίνα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα εμπιστεύεστε αυτά. Μια φορά αγόρασα κάτι εκτός Steam, στο Kinguing (Civ Beyond Earth) και μου έφυγε ο πάτος μέχρι να μου στείλουν code και θα έλεγα ότι είναι ελαφρώς παράνομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cowboy Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Οι κονσόλες έχουν shared ram/vram οπότε δεν έχουν θέμα.. Το πρόβλημα είναι οι devs που συνήθως δε κάνουν καλά ports στο PC και έχουμε φτάσει να θεωρούμε standard τα 3-4GB Vram........... Για το φόρτωμα στο PC, αντιγράφονται συνεχόμενα textures στη Vram και από εκεί διαβάζει το παιχνίδι. Ακόμα και SSD είναι πολύ αργοί για να διαβάσει το παιχνίδι real time από εκεί. Γι αυτό τα παιχνίδια που έχουν memory leaks κολλάνε, γεμίζει η ram και πάνε να διαβάσουν από το δίσκο. Τα παιχνιδια στις κονσολες (PS4, Xbone) εχουν 4.5GB ολα και ολα διαθεσιμα ως ram/vram, για την cpu και την gpu. (Τα αλλα 3.5GB δεν ειναι αξιοποιησιμα απο τα παιχνιδια). Και ειναι ενας απο τους λογους που δεν εχουμε δει μεγαλα texture packs σε κανενα τιτλο στο PS4/Xbone. Παρεμπιπτοντως, το GTA V στο PC δεν ειναι port. Οσο για το φορτωμα, το ιδιο γινεται και στο PS4/Xbone. Μονο που εκει χρησιμοποιειται και ο παναργος οπτικος δισκος. Με μονη διαφορα οτι τα textures δεν αντιγραφονται σε VRAM, αλλα στην shared memory. Πάει να πει ότι η κονσόλα μπορεί, που λέει ο λόγος, να χρησιμοποιήσει και τα 8GB σαν Vram ενώ το PC χρησιμοποιεί μόνο όσα έχει η GPU. Δυστυχώς τα περισσότερα games αναπτύσσονται πρώτα για κονσόλες και εκεί είναι το πρόβλημα.. Ότι πολλές φορές μας φέρνουν κακοδουλεμένα ports που ζητάνε πολλή Vram χωρίς να υπάρχει λόγος. Πάντως απορία το έχω πως θα τρέχει το GTA V.. Recommended GTX660/7870 μου φαίνεται εξωπραγματικό για open world παιχνίδι.. Εδώ το Max Payne 3 ήθελε GTX680.. Αν είναι τόσο μάγκες και το έφτιαξαν να τρέχει με τόσο χαμηλές απαιτήσεις, τους βγάζω το καπέλο Η κονσολα (PS4/Xbone) μπορει να χρησιμοποιησει 4.5GB συνολικα σαν Ram και Vram. Που σημενει οτι αν ενα παιχνιδι χρειαζεται να γεμισει 2GB για την CPU, μενουν αλλα 2.5GB διαθεσιμα για την GPU. Η shared μνημη ειναι μια οικονομικη επιλογη για low-ends συστηματα με APUs, και σε καμια περιπτωση καλυτερη λυση απο dedicated μνημες. Οσο για το Max Payne 3, ειναι ενα αριστα optimized παιχνιδι. Και δεν χρειαζεται gtx680 εκτως αν μηλαμε για μεγαλες αναλυσεις. Στα 1080p Max Settings με FXAA μια GTX560 το παιζει ανετα (40+fps). Επεξ/σία 7 Απριλίου 2015 από Cowboy 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nektarios_rs Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα εμπιστεύεστε αυτά. Μια φορά αγόρασα κάτι εκτός Steam, στο Kinguing (Civ Beyond Earth) και μου έφυγε ο πάτος μέχρι να μου στείλουν code και θα έλεγα ότι είναι ελαφρώς παράνομα. Δε λέω για kinguin κλπ, μιλάω για κανονικούς traders, ανθρώπους, αν και στα steamgifts στο kinguin πάλι το ίδιο είναι, γιατί o trader έχει δώσει από πριν το παιχνίδι. Γενικά δεν υπάρχει θέμα αν διαλέξεις κάποιον που να έχει θετικό feedback. Εγώ κ ο xtrmsnpr από trader Κινέζο το έιχαμε πάρει, 30 ευρώ πριν το κλειδώσουν Και γενικά πριν απαγορεύσουν το cross-region trading με Ρωσία, σχεδόν τα μισά μου παιχνίδια από εκεί τα είχα πάρει. Τα παιχνιδια στις κονσολες (PS4, Xbone) εχουν 4.5GB ολα και ολα διαθεσιμα ως ram/vram. (Τα αλλα 3.5GB δεν ειναι αξιοποιησιμα απο τα παιχνιδια). Και ειναι ενας απο τους λογους που δεν εχουμε δει μεγαλα texture packs σε κανενα τιτλο στο PS4/Xbone. Παρεμπιπτοντως, το GTA V δεν ειναι port. Οσο για το φορτωμα, το ιδιο γινεται και στο PS4/Xbone. Μονο που εκει χρησιμοποιειται και ο παναργος οπτικος δισκος. Με μονη διαφορα οτι τα textures δεν αντιγραφονται σε VRAM, αλλα στην shared memory. Συμφωνώ, το ξέρω ότι δεν είναι port άντε να δούμε πως θα τρέχει, μια βδομάδα έμεινε hype hype hype 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Μια χαρά είναι το Kinguin, πήρα το BF4 από 'κει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Εδώ το Max Payne 3 ήθελε GTX680.. ε δεν ήθελε και 680 το max payne, εγώ το είχα παίξει μια χαρά ικανοποιητικά με 6950 σκέψου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Και 'γω το ίδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα