Προς το περιεχόμενο

Grand Theft Auto V [GTA 5][PC]


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι θα δώσει τόσα λεφτά για να βλέπει τα κάθε προβλήματα των σημερινών παιχνιδιών. Ούτε στο PS3 δεν υπάρχει το πρόβλημα με το LOD: http://imgur.com/a/jqCLK

 

Επειδη το εχω δει απο κοντα, το LOD στο PS3 δεν βλεπεται καν.

Το dithering υπαρχει (και στο PC version) λογο τον κονσολων. Και η μονη λυση πρoς το παρον ειναι να ανεβασεις τερμα τo Distance Scaling και Extended Distance Scaling (LodScale και MaxLodScale).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη το εχω δει απο κοντα, το LOD στο PS3 δεν βλεπεται καν.

Το dithering υπαρχει (και στο PC version) λογο τον κονσολων. Και η μονη λυση πρoς το παρον ειναι να ανεβασεις τερμα τo Distance Scaling και Extended Distance Scaling (LodScale και MaxLodScale).

 

Η πλάκα είναι πως συμβαίνει σε κάποια objects μόνο π.χ τους στύλους ή στις γέφυρες. Αυτά θα μπορούσαν να έχουν τέρμα distance scaling στην PC έκδοση. Ανεβάζοντας τις ρυθμίσεις που λες ναι μεν μπορεί να φαίνονται καλύτερα αλλά χάνεις 30+ fps επειδή οι ρυθμίσεις αυτές επηρεάζουν όλα τα αντικείμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η πλάκα είναι πως συμβαίνει σε κάποια objects μόνο π.χ τους στύλους ή στις γέφυρες. Αυτά θα μπορούσαν να έχουν τέρμα distance scaling στην PC έκδοση. Ανεβάζοντας τις ρυθμίσεις που λες ναι μεν μπορεί να φαίνονται καλύτερα αλλά χάνεις 30+ fps επειδή οι ρυθμίσεις αυτές επηρεάζουν όλα τα αντικείμενα.

Ευκολα φτιαχνεται το θεμα αυτο, ειτε το φτιαξουν οι ιδιοι σε καποιο patch ειτε οι modders.

Texture Dithering ειχαν χρησιμοποιησει και στο GTA IV. Κενικα το Dithering δεν λειτουργει σε χωρταρι, κολωνες, καλωδια, και στα γυαλινα παραθυρα των σπιτιων.

 

Ανεβαζοντας τις ρυθμισεις Distance Scaling και Extended Distance Scaling στο τερμο, δεν εξαφανιζεις το dithering αλλα το "σπρωχνεις" τοσο μακρια που παυει να ειναι προβλημα, και πολυ δυσκολα θα το παρατηρισεις εν ωρα gameplay.

Οσο για το αντυκτιπο των δυο αυτων ριθμισεω διαφερει σε κανε setup.

Σε εμενα με GTX970 1440p almost-Max settings ειναι 12%-15% κατω σε fps και περιπου το ιδιο σε frametimes. Δες τα παρακατω screenshots. (Ειναι με FXAA + MSAA).

 

0% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_53_20_61.jpg

 

100% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_53_33_71.jpg

 

100% Distance Scaling και 100% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_53_47_89.jpg

 

Στην τριτη περιπτωση (100%+100%) δεν φαινεται καθολου dithering εν ωρα gameplay.

 

Δες και εδω αντιστοιχα:

 

0% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_50_28_15.jpg

100% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_50_12_86.jpg

100% Distance Scaling και 100% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_49_56_24.jpg

 

 

 

 

Και εδω:

 

0% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_59_54_59.jpg

100% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_59_32_39.jpg

100% Distance Scaling και 100% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_59_11_95.jpg

 

 

Επεξ/σία από Cowboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ευκολα φτιαχνεται το θεμα αυτο, ειτε το φτιαξουν οι ιδιοι σε καποιο patch ειτε οι modders.

Texture Dithering ειχαν χρησιμοποιησει και στο GTA IV. Κενικα το Dithering δεν λειτουργει σε χωρταρι, κολωνες, καλωδια, και στα γυαλινα παραθυρα των σπιτιων.

 

Ανεβαζοντας τις ρυθμισεις Distance Scaling και Extended Distance Scaling στο τερμο, δεν εξαφανιζεις το dithering αλλα το "σπρωχνεις" τοσο μακρια που παυει να ειναι προβλημα, και πολυ δυσκολα θα το παρατηρισεις εν ωρα gameplay.

Οσο για το αντυκτιπο των δυο αυτων ριθμισεω διαφερει σε κανε setup.

Σε εμενα με GTX970 1440p almost-Max settings ειναι 12%-15% κατω σε fps και περιπου το ιδιο σε frametimes. Δες τα παρακατω screenshots. (Ειναι με FXAA + MSAA).

 

0% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_53_20_61.jpg

 

100% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_53_33_71.jpg

 

100% Distance Scaling και 100% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_53_47_89.jpg

 

Στην τριτη περιπτωση (100%+100%) δεν φαινεται καθολου dithering εν ωρα gameplay.

 

Δες και εδω αντιστοιχα:

 

 0% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_50_28_15.jpg

 100% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_50_12_86.jpg

 100% Distance Scaling και 100% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_49_56_24.jpg

 

 

 

 

Και εδω:

 

0% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_59_54_59.jpg

  100% Distance Scaling και 0% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_59_32_39.jpg

  100% Distance Scaling και 100% Extended Distance Scaling:

GTA5_2015_05_05_16_59_11_95.jpg

 

 

ze pics are not working!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια.

Εχω λοιπον εναν υπολογιστη ο οποιος παιζει ανετα το gta iv.

Χαρακτηριστικα.

Windows 7 Home Premium

Ram 4.00 GB

cpu : intel core 2 duo στα 2.94ghz

Καρτα γραφικων : Ge Force GT 220

Θα μπορω λοιπον να παιξω το gta v?

Αν οχι τι πρεπει να αλλαξω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ψαξεις λιγο στο θεμα του συγκεκριμενου παιχνιδιου θα δεις τι θα πρεπει να αλλαξεις! τα γραφουν εκει τα τοσα μνμτα.....ψαξε λιγο μην τα θελετε ολα ετοιμα~!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το distance scaling στο 0% κάνει τα κτήρια να φαίνονται ζωγραφιές νηπιαγωγείου δυστυχώς. Οπότε αναγκαστικά πάνω από 70%

Το Distance Scaling παντα στο 100%, δεν υπάρχει λογος να το κατεβάσεις, έχει ελάχιστο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Στα ss μου για παράδειγμα λιγοτερο απο 1fps διάφορα μεταξύ 0% και 100%.

Το Extended Distance Scaling απ' την άλλη είναι αρκετα πιο βαρύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Minimum requirements για το GTA V ειναι:

 

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Distance Scaling παντα στο 100%, δεν υπάρχει λογος να το κατεβάσεις, έχει ελάχιστο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Στα ss μου για παράδειγμα λιγοτερο απο 1fps διάφορα μεταξύ 0% και 100%.

Το Extended Distance Scaling απ' την άλλη είναι αρκετα πιο βαρύ.

Bασικά το Extended εννοούσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά και από εμένα.Έχω τα Minimum requirements για το GTA V αλλά έχω το εξής θέμα όποιος μπορεί ας με βοηθίσει. Έχω προχωρήσει πολλές  αποστολές όμως τώρα σε καμία δυο αποστολές όταν αρχίζει το πιστολίδι το game σταματάει να ανταποκτρίνεται τι πρόβλημα υπάρχει.Σας ευχαριστώ πολύ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...