Προς το περιεχόμενο

Grand Theft Auto V [GTA 5][PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το extended shadows γιατί να μπει στο 0%;

 

Παρατηρησα οτι η ρυθμιση αυτη χαλαει τις κοντινες σκιες σε πολλες σκηνες.

Οσο για τη διαφορα 0% vs 100% δες εδω: http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/grand-theft-auto-v/grand-theft-auto-v-extended-shadow-distance-interactive-comparison-1-100-percent-vs-0-percent.html

  • Απαντ. 6,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Το τέλος του Air Force Zero III

 

Προσγειώνομαι και όπως το παιχνίδι πάει να δείξει ότι κερδίσαμε, τρώω πύραυλο όπως βγαίνω από το ελικόπτερο. :P

Ευτυχώς, μέτρησε ότι έφτασα....πάλι καλά. :P

 

jSfBryQ.png

  • Like 5
Δημοσ.

Παρατηρησα οτι η ρυθμιση αυτη χαλαει τις κοντινες σκιες σε πολλες σκηνες.

Οσο για τη διαφορα 0% vs 100% δες εδω: http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/grand-theft-auto-v/grand-theft-auto-v-extended-shadow-distance-interactive-comparison-1-100-percent-vs-0-percent.html

Aν είναι δηλαδή.. Έλεος .. όντως τις ρημάζει άσχημα τις κοντινές σκιές.

Δημοσ.

 

2. Το PCSS είναι broken εκτός αν σου φαίνεται αυτό εδώ ως κάτι σωστό.

 

Ναι έτσι δούλευει το PCSS, δεν είναι broken. Η σκιά του φοίνικα στην πρώτη εικόνα είναι πολύ απαλή/θολή διότι το δέντρο που την δημιουργεί είναι μακριά. Αν ήταν πιο κοντά σε σένα το δέντρο θα ήταν όπως στο 2ο screenshot περίπου.

Γενικότερα , όσο μεγαλύτερη η απόσταση του αντικειμένου που δημιουργεί τη σκιά από το σημείο που πέφτει , τόσο πιο θολή φαίνεται.

Π.χ. Σε έναν στύλο φωτισμού στο δρόμο μπορείς να παρατηρήσεις ότι κοντά στη βάση του η σκιά θα είναι πολύ ευκρινής, αλλά στο σημείο που θα πέφτει η σκιά από την κορυφή του θα είναι πολύ θολή. Για real life μιλάω τώρα :)

Έτσι είναι το σωστό.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι έτσι δούλευει το PCSS, δεν είναι broken. Η σκιά του φοίνικα στην πρώτη εικόνα είναι πολύ απαλή/θολή διότι το δέντρο που την δημιουργεί είναι μακριά. Αν ήταν πιο κοντά σε σένα το δέντρο θα ήταν όπως στο 2ο screenshot περίπου.

Έτσι είναι το σωστό πάντως να ξέρεις.

Το δέντρο στην συγκεκριμένη φωτό ήταν ακριβώς πάνω από τον Michael.   Είναι και άλλα σημεία που μου φαίνεται broken. Δεν το λέω μόνο εγώ υπόψιν, το έχω διαβάσει από πολλά άτομα στα διάφορα ξένα φόρουμ.

 

Και όχι δεν το βρίσκω αληθινό/σωστό το PCSS,  αν είναι όντως αυτή η λειτουργία του, τουλάχιστον έτσι όπως φαίνεται στο GTA.

 

*Για το extended shadows όντως κατάλαβα τι γίνεται οπτικά και το έβαλα και εγώ στο 0%.

Δημοσ.

Αυτό υποτίθετε ότι κάνει τέλος πάντων. Προσπάθει να κάνει πιο ρεαλιστικές τις σκιές με τον τρόπο που ανέλυσα στο προήγουμενο ποστ. Τώρα δεν αποκλείω να έχει λαθάκια μες το παιχνίδι. Και γω με softest shadows παίζω πλέον για περισσότερα fps.

Δημοσ.

5fps παραπάνω  στοιχίζει περίπου το PCSS από το softest.  Από το extended shadows δεν πήρα ούτε frame και ας το μηδένισα. Kαι το reshade στοιχίζει 8 με 15 ανάλογα την περίπτωση όπως επίσης έχει αναφερθεί εδώ.

Δημοσ.

Άρα πρέπει να έχουμε dof στο on αφού είναι ΄΄δεμένο΄΄ με το Ambient Occlusion. Aν κατάλαβα καλά.

 

Για αυτό δεν καταλάβαινα διαφορά από ότι φαίνεται όταν έπαιζα με την επιλογή του Α.Ο. Είχα το dof ήδη ενεργοποιημένο και το PostFX στο Ultra.

Δημοσ.

ρε παιδες τι hack ειναι αυτο? ενας τυπας με πυροβολουσε και γεμιζα με τσαντες με λεφτα!!!! παιζει να φαω κ εγω μπανανα τωρα?

Δημοσ.

Άρα πρέπει να έχουμε dof στο on αφού είναι ΄΄δεμένο΄΄ με το Ambient Occlusion. Aν κατάλαβα καλά.

 

Για αυτό δεν καταλάβαινα διαφορά από ότι φαίνεται όταν έπαιζα με την επιλογή του Α.Ο. Είχα το dof ήδη ενεργοποιημένο και το PostFX στο Ultra.

 

Ναι αυτο λεει, οτι το Ambient Occlusion θελει Post FX Ultra και DOF ON για να δουλεψει.

Επισης οταν αλλαζεις τις ρυθμισεις του AO θελει restart το game ή redrawn τα shaders αλλαζοντας το Post FX (απο Ultra σε κατι αλλο, και παλι σε Ultra).

Εμενα μου δουλεψε το AO και ειδα διαφορα, αν και δεν ξερω κατα ποσο σωστα λειτουργει.

Δημοσ.

Λολ, κοιταξτε bugia που βρηκε ο αλλος για οσους εχουν Nvidia. Δοκιμάστε το και οταν επιστρέψω σπιτι θα τρεξω μερικα benchies για να δουμε αν οντως υπάρχουν διάφορες :

 

http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/344z7f/nvidia_usersraise_your_fps_and_save_cpu_usage_by/

 

Τιτανομαχε κανε μερικα check και εσυ :P

Δημοσ.

Λολ, κοιταξτε bugia που βρηκε ο αλλος για οσους εχουν Nvidia. Δοκιμάστε το και οταν επιστρέψω σπιτι θα τρεξω μερικα benchies για να δουμε αν οντως υπάρχουν διάφορες :

 

http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/344z7f/nvidia_usersraise_your_fps_and_save_cpu_usage_by/

 

Τιτανομαχε κανε μερικα check και εσυ :P

 

Δεν μου τρεχει κατι τετοιο εμενα  :-)

Δημοσ.

Έτρεχε αλλα κατα την απανεργεοποίηση το CPU% παρέμεινε το ίδιο. Μπορεί να είνια πιο smooth όμως την ώρα που παίζω πια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...