Cowboy Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Το extended shadows γιατί να μπει στο 0%; Παρατηρησα οτι η ρυθμιση αυτη χαλαει τις κοντινες σκιες σε πολλες σκηνες. Οσο για τη διαφορα 0% vs 100% δες εδω: http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/grand-theft-auto-v/grand-theft-auto-v-extended-shadow-distance-interactive-comparison-1-100-percent-vs-0-percent.html
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Το τέλος του Air Force Zero III Προσγειώνομαι και όπως το παιχνίδι πάει να δείξει ότι κερδίσαμε, τρώω πύραυλο όπως βγαίνω από το ελικόπτερο. Ευτυχώς, μέτρησε ότι έφτασα....πάλι καλά. 5
Alex21121988 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Παρατηρησα οτι η ρυθμιση αυτη χαλαει τις κοντινες σκιες σε πολλες σκηνες. Οσο για τη διαφορα 0% vs 100% δες εδω: http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/grand-theft-auto-v/grand-theft-auto-v-extended-shadow-distance-interactive-comparison-1-100-percent-vs-0-percent.html Aν είναι δηλαδή.. Έλεος .. όντως τις ρημάζει άσχημα τις κοντινές σκιές.
fixxxer29 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 2. Το PCSS είναι broken εκτός αν σου φαίνεται αυτό εδώ ως κάτι σωστό. Ναι έτσι δούλευει το PCSS, δεν είναι broken. Η σκιά του φοίνικα στην πρώτη εικόνα είναι πολύ απαλή/θολή διότι το δέντρο που την δημιουργεί είναι μακριά. Αν ήταν πιο κοντά σε σένα το δέντρο θα ήταν όπως στο 2ο screenshot περίπου. Γενικότερα , όσο μεγαλύτερη η απόσταση του αντικειμένου που δημιουργεί τη σκιά από το σημείο που πέφτει , τόσο πιο θολή φαίνεται. Π.χ. Σε έναν στύλο φωτισμού στο δρόμο μπορείς να παρατηρήσεις ότι κοντά στη βάση του η σκιά θα είναι πολύ ευκρινής, αλλά στο σημείο που θα πέφτει η σκιά από την κορυφή του θα είναι πολύ θολή. Για real life μιλάω τώρα Έτσι είναι το σωστό. 1
Alex21121988 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Ναι έτσι δούλευει το PCSS, δεν είναι broken. Η σκιά του φοίνικα στην πρώτη εικόνα είναι πολύ απαλή/θολή διότι το δέντρο που την δημιουργεί είναι μακριά. Αν ήταν πιο κοντά σε σένα το δέντρο θα ήταν όπως στο 2ο screenshot περίπου. Έτσι είναι το σωστό πάντως να ξέρεις. Το δέντρο στην συγκεκριμένη φωτό ήταν ακριβώς πάνω από τον Michael. Είναι και άλλα σημεία που μου φαίνεται broken. Δεν το λέω μόνο εγώ υπόψιν, το έχω διαβάσει από πολλά άτομα στα διάφορα ξένα φόρουμ. Και όχι δεν το βρίσκω αληθινό/σωστό το PCSS, αν είναι όντως αυτή η λειτουργία του, τουλάχιστον έτσι όπως φαίνεται στο GTA. *Για το extended shadows όντως κατάλαβα τι γίνεται οπτικά και το έβαλα και εγώ στο 0%.
fixxxer29 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Αυτό υποτίθετε ότι κάνει τέλος πάντων. Προσπάθει να κάνει πιο ρεαλιστικές τις σκιές με τον τρόπο που ανέλυσα στο προήγουμενο ποστ. Τώρα δεν αποκλείω να έχει λαθάκια μες το παιχνίδι. Και γω με softest shadows παίζω πλέον για περισσότερα fps.
Alex21121988 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 5fps παραπάνω στοιχίζει περίπου το PCSS από το softest. Από το extended shadows δεν πήρα ούτε frame και ας το μηδένισα. Kαι το reshade στοιχίζει 8 με 15 ανάλογα την περίπτωση όπως επίσης έχει αναφερθεί εδώ.
Cowboy Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Με το Ambient Occlusion ακομα δεν εχω καταλαβει τι ακριβως παιζει, παντως εχουν βγαλει ενα σωρο θεωριες. http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV_PC/comments/33vzno/ambient_occlusion_works_its_tied_to_the_postfx/
Alex21121988 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Άρα πρέπει να έχουμε dof στο on αφού είναι ΄΄δεμένο΄΄ με το Ambient Occlusion. Aν κατάλαβα καλά. Για αυτό δεν καταλάβαινα διαφορά από ότι φαίνεται όταν έπαιζα με την επιλογή του Α.Ο. Είχα το dof ήδη ενεργοποιημένο και το PostFX στο Ultra.
Metaksas Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 ρε παιδες τι hack ειναι αυτο? ενας τυπας με πυροβολουσε και γεμιζα με τσαντες με λεφτα!!!! παιζει να φαω κ εγω μπανανα τωρα?
Cowboy Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Άρα πρέπει να έχουμε dof στο on αφού είναι ΄΄δεμένο΄΄ με το Ambient Occlusion. Aν κατάλαβα καλά. Για αυτό δεν καταλάβαινα διαφορά από ότι φαίνεται όταν έπαιζα με την επιλογή του Α.Ο. Είχα το dof ήδη ενεργοποιημένο και το PostFX στο Ultra. Ναι αυτο λεει, οτι το Ambient Occlusion θελει Post FX Ultra και DOF ON για να δουλεψει. Επισης οταν αλλαζεις τις ρυθμισεις του AO θελει restart το game ή redrawn τα shaders αλλαζοντας το Post FX (απο Ultra σε κατι αλλο, και παλι σε Ultra). Εμενα μου δουλεψε το AO και ειδα διαφορα, αν και δεν ξερω κατα ποσο σωστα λειτουργει.
Prospector8 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Λολ, κοιταξτε bugia που βρηκε ο αλλος για οσους εχουν Nvidia. Δοκιμάστε το και οταν επιστρέψω σπιτι θα τρεξω μερικα benchies για να δουμε αν οντως υπάρχουν διάφορες : http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/344z7f/nvidia_usersraise_your_fps_and_save_cpu_usage_by/ Τιτανομαχε κανε μερικα check και εσυ
Titanomaxos Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Λολ, κοιταξτε bugia που βρηκε ο αλλος για οσους εχουν Nvidia. Δοκιμάστε το και οταν επιστρέψω σπιτι θα τρεξω μερικα benchies για να δουμε αν οντως υπάρχουν διάφορες : http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/344z7f/nvidia_usersraise_your_fps_and_save_cpu_usage_by/ Τιτανομαχε κανε μερικα check και εσυ Δεν μου τρεχει κατι τετοιο εμενα
seithan Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Έτρεχε αλλα κατα την απανεργεοποίηση το CPU% παρέμεινε το ίδιο. Μπορεί να είνια πιο smooth όμως την ώρα που παίζω πια.
Prospector8 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δεν μου τρεχει κατι τετοιο εμενα Γαμω Περιεργο που δεν σου έτρεχε, νομιζα πως ηταν στάνταρ σε όλους. Whateve..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα