CheOnWeb Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Σιγα μωρε κι συ. Μιλας λες και εισαι στο Λονδινο. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ??? ( Τότε γιατί όλοι πάνε αριστερά και η δεξιά λωρίδα είναι άδεια; ) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Το όλο θέμα των ποδηλατών (θα έλεγα ίσως και των πεζών) που σε κάθε τέτοια συζήτηση απαιτούν σεβασμό από τους υπόλοιπους -οι οποίοι συνήθως είναι κουτάκηδες, κάγκουρες κ.λπ.- μου θυμίζει λίγο το φεμινισμό, no pun intended. Απαιτούμε σεβασμό, θέλουμε ισότητα, αλλά ταυτόχρονα τους έχουμε όλους γραμμένους στα παλιά μας τα παπούτσια και θέλουμε και την ελευθερία να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Όχι φιλαράκι, αυτό δεν γίνεται. Δεν μπορείς να ζητάς ισότητα και σεβασμό αν εσύ ο ίδιος δεν σέβεσαι τους άλλους. Τρανό παράδειγμα το μέλος που προσπαθεί να εκλογικεύσει μια από τις πιο επικίνδυνες παραβιάσεις του Κ.Ο.Κ. Ο οποίος σίγουρα αν δει μηχανάκι να κάνει το ίδιο πράγμα θα τον βρίσει πολύ χειρότερα. Για σκέψου το λίγο, το ίδιο πράγμα δεν κάνεις και εσύ; Οδηγώ περίπου 6 χρόνια. Ζήτημα αν σε όσα χιλιόμετρα έχω κάνει έχω δει δέκα ποδηλάτες να τηρούν τον κώδικα. Από παραβιάσεις φαναριών, διαβάσεων, στοπ, μονοδρομήσεων και λοιπά καλά πάμε. Κάθε φορά που συναντάω ποδηλάτη στατιστικά μια καγκουριά θα την κάνει. Και δεν αναφέρομαι σε παιδιά που οι γονείς τους τους πήραν ένα ποδήλατο και τα αμολάνε έξω χωρίς να τους μάθουν τα βασικά (και τα οποία παιδιά θα μεγαλώσουν με την ίδια νοοτροπία). Αναφέρομαι σε ενήλικες, δήθεν συνειδητοποιημένους ποδηλάτες. Και μη πεταχτεί κανείς και πει «εγώ δεν τα κάνω αυτά». Μαγκιά σου. Οι περισσότεροι όμως τα κάνουν. Και αυτό γιατί το όλο θέμα δεν έχει καμία σχέση με το αν είσαι πεζός, ποδηλάτης, αναβάτης, οδηγός ή πιλότος. Έχει άμεση σχέση με τη μαλακία που μας δέρνει όλους μας (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) σε οτιδήποτε έχει να κάνει με συμπεριφορά προς τους άλλους, ασχέτως του τι καβαλάμε ή οδηγάμε. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wizzy Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα. (χρόνια ποδηλάτης εντός αστικού ιστού [Αθήνα και Λευκωσία]) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KAKADI Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Το ποδήλατο παγκόσμια σε όλες τις χώρες του πολιτισμένου κόσμου λογίζεται σαν πεζός.. Πάντα με πάντα.. Έχω ταξιδέψει σε αρκετά μέρη και το λέω. Βέβαια και το ποδήλατο πρέπει να συμμορφώνεται με τον κοκ όπως και οι πεζοί πχ φανάρια έλεγχο της στοπ πινακίδας κτλ. Όταν όμως το ποδήλατο στη συγκεκριμένη περίπτωση διασχίζει δρόμο και ο άλλος παραβιάζει στοπ τότε ο τύπος με το αμάξι την έκατσε. Εάν δεν είχε παραβιάσει στοπ τότε το συζητάμε.. Καταρχήν και μονόδρομος να ειναι οφείλει να κοιτάξει και απ τις 2 μεριές. Αν πέρναγε πεζός δηλαδή ο πεζός θα έφταιγε; Πραγματικά μερικούς δε μπορώ να τους καταλάβω. Απο και ως που στην Ελλάδα λογίζεται σαν όχημα που πρέπει για μερικούς να εχει πινακίδες; Ελαδισταν είμαστε και δυστυχώς δε θα αλλάξουμε. Σίγουρα φταίει και η πολιτεία. Σε άλλες χώρες υπάρχουν ολόκληροι ποδηλατοδρόμοι κατα μήκος όλων των οδικών δικτύων μιας πόλης. Και επειδή οι δικοί μας δε κάνουν τιποτα αυτο περιπλέκει τα πράγματα. Αρκεί να δούμε το μυαλό στο κεφάλι μας βέβαια. Δεν υπάρχει κρίση του καθενός. Το ποδήλατο δεν ειναι αυτοκινούμενο όχημα.. Τώρα αν κάποιον τον μπερδεύει η δήλωση του αστυνομικού στη συγκεκριμένη περίπτωση ένα πράγμα θα πω. Αυτοί μας αξίζουν και ειναι ντροπή μας και όχι να συμμερίζομαστε τέτοιες απόψεις!! Sent from my iPhone using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Για την ασφάλεια φταίει αυτός που βγήκε από το Stop. Μου έχει τύχει εμένα και ξέρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Το ποδήλατο παγκόσμια σε όλες τις χώρες του πολιτισμένου κόσμου λογίζεται σαν πεζός.. Πάντα με πάντα.. άρα επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε πεζοδρόμιο? γιατί όμως ο ΚΟΚ λέει αυτό? "Παράγραφος 2. Θεωρούνται ως πεζοί τα πρόσωπα που σπρώχνουν ή σύρουν: α) βρεφικά οχήματα, β) καθίσματα ασθενών ή ατόμων με μειωμένη κινητικότητα, γ) οποιοδήποτε μικρό όχημα χωρίς κινητήρα, δ) ποδήλατο. Επίσης τα πρόσωπα που κινούνται σε τροχήλατα καθίσματα με ταχύτητα πεζού ή με τροχοπέδιλα (πατίνια)." από http://www.podilates.gr/node/31 Για την ασφάλεια φταίει αυτός που βγήκε από το Stop. Μου έχει τύχει εμένα και ξέρω. τελείως διαφορετική η δικιά σου περίπτωση όμως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KAKADI Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Που διαφωνούμε; Μέσα στην πόλη με το ποδήλατο με ταχύτητα πεζού κινούμε εγώ τουλάχιστον.. Δηλαδή ένας πεζός που τρέχει τι θεωρείται; Για πες μου να σου απαντήσω.. Sent from my iPhone using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 δεν είναι δυνατόν να πηγαίνεις ΤΟΣΟ αργά με το ποδήλατο, παρά μόνο σε βαρβάτη ανηφόρα... επίσης αν πήγαινε τόσο αργά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω ότι πάθαινε ζημιά η ρόδα του ποδηλάτου κι αν πήγαινε με αρκετή ταχύτητα το αμάξι θα είχε πρόβλημα τραυματισμού ο αναβάτης, πράγμα το οποίο δεν αναφέρθηκε... btw δεν απάντησες στην 1η ερώτηση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Για τον Κ.Ο.Κ. όπως λέει η παράθεση του Θρες, θεωρείσαι πεζός μόνο αν σπρώχνεις ή σύρεις το ποδήλατο. Αν το καβαλάς είσαι υποχρεωμένος να συμμορφώνεσαι με τον κώδικα, όπως λες και εσύ. Δεδομένων των συνθηκών λοιπόν, τόσο ο οδηγός (υπό προϋποθέσεις) όσο και ο ποδηλάτης παραβίασαν τον κώδικα. Και λεω υπό προϋποθέσεις γιατί έχω φτάσει πολύ κοντά σε ακριβώς το ίδιο ατύχημα, ο ποδηλάτης κατέβαινε ανάποδα τον δρόμο, από την πλευρά που δεν είχα ορατότητα σχεδόν στο μισό οδόστρωμα (λόγω παρκαρισμένων) και τον είδα εντελώς από τύχη την τελευταία στιγμή επειδή μετακινήθηκε στη μέση του δρόμου. Εννοείται δεν είχε μπροστινο φως. Το ποδήλατο ογίζεται σαν όχημα γιατί είναι όχημα όταν το οδηγείς, ο όρος δεν περιγράφει μόνο αυτοκινούμενα. Για πινακίδες είναι όντως υπερβολικό αλλά θα έπρεπε να φέρουν τουλάχιστον φώτα μπρος-πίσω για ευνόητους λόγους, κάτι που ήδη προβλέπεται αλλά συνήθως δεν τηρείται. Γνωρίζει κανείς με σχετική σιγουριά τι θα συνέβαινε αν τυχόν στο ίδιο ατύχημα εμπλέκονταν δυο αυτοκίνητα; Δε θα έβγαινε, λογικά, συνυπαιτιότητα δεδομένου ότι και οι δυο παραβίασαν τον κώδικα; Γιατί να εξαιρεθεί ο ποδηλάτης από αυτό, μόνο και μόνο επειδή είναι ποδηλάτης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 ακριβώς, η ταχύτητα πεζού δεν συμπεριλαμβάνει τα ποδήλατα, μόνο τα τροχήλατα καθίσματα και τα πατίνια... αν είσαι καβάλα στο ποδήλατο δεν θεωρείσαι πεζός ανεξαρτήτως ταχύτητας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Το ποδήλατο παγκόσμια σε όλες τις χώρες του πολιτισμένου κόσμου λογίζεται σαν πεζός.. Πάντα με πάντα.. Έχω ταξιδέψει σε αρκετά μέρη και το λέω. Λάθος πολύ λάθος,τουλάχιστον στην Γερμανία που μένω.Υπολογίζεται σαν όχημα. Για αυτό αν σε πιάσουν οι μπάτσοι μεθυσμένο με ποδήλατο σου παίρνουν το δίπλωμα.Αν σε πιάσουν να μην είσαι μέσα στον ποδηλατοδρόμο ενώ έχει,΄τότε πρόστιμο. Ή την υποχρέωση να κατέβεις από το ποδήλατο για να περάσεις την διάβαση πεζών,τα φώτα κτλ. Άσχετα αν δεν τα πολυκυνηγάνε οι γερμανοί μπάτσοι. Και ίσως κάτι σχετικό. Πριν καμιά 6-7 χρόνια χτύπησα ποδηλάτη όπως αυτή την περίπτωση περίπου.Μόνο που είχε ποδηλατοδρόμο.Περνούσε πατητός σαν να πήγαινε για αυτοκτονία,δεν τον είδα και τον χτύπησα.Ευτυχώς δεν έπαθε γρατσουνιά. Αλλά το βλήμα έπεσε πάνω στο αμάξι μου,το γέμισε γρατσουνιές,Το δικό του ποδήλατο ήταν πραγματικά για σκουπίδια και μες στην σκουριά.Αστυνομία ήρθε,ασθενοφόρο ήρθε,εξετάσεις σε νοσοκομείο ξανά.Φταίχτης εγώ,αλλά δεν το κυνήγησα καθόλου,μιας και ήθελε 150 ευρώ αποζημίωση.Λέω από το να μπλέκω,δώστου τα να τελιώνει. Αλλά δεν υπολόγισα το πρόστιμο και τις εξετάσεις.150 ήθελε αυτός και άλλα 350 για εξετάσεις και πρόστιμο.Να μην βγάλει και το κράτος; Ίσως αν το κυνηγούσα να γινόταν κάτι διαφορετικό,πολύ δύσκολο εώς ακατόρθωτο και για αυτό το άφησα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Παρατηρώ για μια ακόμα φορά ότι τους υπάρχοντες νόμους και κανονισμούς (στην προκειμένη περίπτωση ο ΚΟΚ) ο καθένας τους ερμηνεύει, αξιολογεί αλλά κυρίως αποφασίζει αν θα ακολουθήσει μόνο αν (κατά τη γνώμη του) είναι σωστοί. Λοιπόν συνφρουμίτες, ίσως ο ΚΟΚ να είναι λάθος. Ίσως και το 90% της ελληνικής νομοθεσίας. Βγείτε έξω και προσπαθείστε να τους αλλάξετε προς το (κατά τη γνώμη σας) καλύτερο. Μέχρι όμως να αλλαχτούν ήμαστε υποχρεωμένοι να τους εφαρμόζουμε. Η προσωπική μου άποψη για το αν ένα ποδήλατο πρέπει να θεωρείται πεζός ή για το αν πρέπει να έχει πινακίδες είναι χρήσιμη μόνο εδώ (στο φόρουμ) χάριν της συζήτησης. Όταν βγω στο δρόμο δεν θα με βοηθήσει ιδιαίτερα και το πιθανότερο είναι να με μπλέξει (από ένα απλό διαπληκτισμό μέχρι εμπλοκή με υγειονομικές ή και δικαστικές υπηρεσίες) υγ το θέμα με τους (κακούς) ποδηλάτες δεν είναι το αν πρέπει να θεωρούνται πεζοί ή όχι. Το πρόβλημα είναι ότι θέλουν να έχουν τα "καλά" και από τους δύο "κόσμους". Να κινούνται άνετα και όπως θέλουν (τρέχοντας, κάνοντας ζιγκ-ζαγκ, κλπ) πάνω στα πεζοδρόμια, ανάμεσα στους πεζούς αλλά και ανάποδα στους μονοδρόμους ("πεζοί" γαρ) αλλά και να βγαίνουν στο δρόμο κανονικά ακόμα και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (το είδα χτες τελευταία φορά) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KAKADI Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Πρώτον στη Γερμανία έχω παει και έχω δει πως μολις ο ποδηλάτης πατήσει τη ρόδα του στο δρόμο τα αυτοκίνητα σταματάνε. Τουλάχιστον για την πόλη του Μονάχου το κάνουν για να τον αφήσουν να περάσει τη διάβαση και να συνεχίσει.. 2 βδομάδες έκατσα εκεί και μου έκανε πολυ εντύπωση η συγκεκριμένη συμπεριφορά των οδηγών. Όπως και το ότι υπάρχει σεβασμός για τους ποδηλάτες γενικότερα.. Δεύτερον το ποδήλατο ειναι τροχιλατο κάθισμα οπότε άκυρα τα όσα λέμε.. Τρίτον μέσα στη πόλη εκτός αν ο ποδηλάτης ειναι κανένας τρελός ανάπτυσει ταχύτητα ίση με ενός πεζού που εχει παει για τρέξιμο.. Τεταρτον δεν είπα ποτέ πως οι ποδηλάτες δεν πρέπει να συμμορφώνονται με τον κοκ.. Απλά πως έχουν προτεραιότητα έναντι των αυτοκινήτων. Και ξανά λέω όσοι νομίζουν πως αυτοκίνητο και ποδηλάτης ειναι το ίδιο πράγμα κάτι δε παει καλά στο μυαλό τους. Το λέω απολύτως φιλικά αλλα έχουν χαθεί πολλές ζωές για να έχουμε ακόμα τέτοιες αντιλήψεις. Sent from my iPhone using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KAKADI Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Σαφώς εννοείται και οι ποδηλάτες πρέπει να έχουν μυαλό.. Sent from my iPhone using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chrisxkar Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 http://www.snowguide.gr/mountain-bike/item/kodikas-odikis-kykloforias-podilatou αμα θελει καποιος ας κατσει να το διαβασει και να βγαλει πορισμα η εδω http://www.ecoreview.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=85&Itemid=95 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα