errika Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 διοικηση επιχειρησεων ειμαι και γι αυτο δεν ξερω και πολλα
Luciddream Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Η java το επιτρεπει (γινεται compile), κατα την εκτέλεση πεταει ArrayIndexOutOfBoundsException. σωστό αν το θέτεις έτσι... απτην άλλη αφου σου πετάει exception ουσιαστικά δεν σου επιτρέπει να κάνεις αυτο που προσπαθείς μάλλον αυτο θέλει να διαβάσει ο καθηγητής... καλα τέτοιες ερωτήσεις ειδικά για τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων ειναι τραγικές...
heartless Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 (επεξεργασμένο) Για να μην ανοίγω νέο ποστάρω εδώ. Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί χτυπάει ενώ δεν χτυπάει error δεν εκτελείται όταν ανοίγει το παράθυρο; Βγάζει μήνυμα στο netbeans: run:java.lang.NullPointerException at animball.AnimBall.init(AnimBall.java:44) at sun.applet.AppletPanel.run(AppletPanel.java:435) at java.lang.Thread.run(Thread.java:744)BUILD SUCCESSFUL (total time: 3 seconds) package animball; import java.applet.Applet; import java.awt.*; import java.awt.event.*; import static java.lang.Math.pow; public class AnimBall extends Applet implements Runnable, ItemListener, ActionListener { Image img; Image currentImg; Thread runner; int x; int y; int SpSel; int AnSel; String msg; Choice Speed=null; Choice Angle=null; Button Start; public void init() { setSize(800,600); setLayout(null); img=getImage(getCodeBase(), "ball.gif"); Speed = new Choice(); Speed.addItem("0"); Speed.addItem("5"); Speed.addItem("10"); Speed.addItem("20"); Angle = new Choice(); Angle.addItem("0"); Angle.addItem("30"); Angle.addItem("45"); Angle.addItem("60"); Angle.addItem("90"); Speed.setBounds(0, 20, 50, 30); Angle.setBounds(70, 20, 50, 30); Start.setBounds(170, 20, 50, 50); Start=new Button("Start"); add(Speed); add(Angle); add(Start); Speed.addItemListener(this); Angle.addItemListener(this); Start.addActionListener(this); } public void start() { if (runner == null) { runner = new Thread(this); runner.start(); } } public void stop() { runner = null; } public void run() { for (int i = 0; i <=800 ; i+=SpSel) { double t=(i/(SpSel*Math.cos(AnSel))); x=i; y= (600-(int)(SpSel*Math.sin(AnSel)*t-(1/2)*pow(t,2))); currentImg = img; repaint(); pause(10); } } void pause(int time) { try { Thread.sleep(time); } catch (InterruptedException e) { } } public void paint(Graphics g) { if (currentImg != null) g.setColor(Color.white); g.drawImage(currentImg, x, y, this); } public void itemStateChanged(ItemEvent e){ SpSel = Integer.parseInt(Speed.getSelectedItem()); AnSel = Integer.parseInt(Angle.getSelectedItem()); } public void actionPerformed(ActionEvent ae){ if (ae.getSource()==Start){ run(); } } } Ευχαριστώ. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2014 από heartless
AMIOX? Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Το button Start το κάνεις .setBounds πριν το κάνεις new.
xania4ever Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Ναι αλλα αναφερεται σε λογικες παραστάσεις. public class HelloWorld{ public static void main(String []args){ boolean a=true; boolean b=false; boolean c=a&b; System.out.println(c); } } Σωστός και οι bitwise δεν κάνουνε short-circuiting. Από so: short-circuiting (x != 0) && (1/x > 1) SAFE not short-circuiting (x != 0) & (1/x > 1) NOT SAFE Στην πρώτη περίπτωση μόνο αν το x!=0 είναι true τότε θα γίνει evaluate το 1/x > 1 ενώ στην δεύτερη θα γίνει ακόμα και όταν είναι false. Οπότε θεωρώ το 7 σωστό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα