Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μεγάλη πόρωση το παιχνίδι, μου έτυχε ένας Occultist με πολύ καλό crit και θερίζει τις πίσω γραμμές των αντιπάλων, έχω και δυο θηρία Hellion (κάνε να μη φάνε κανένα τρελό nerf...), Vestal για healing και φωτισμό, έναν πολύ καλό crusader και γενικά παρά τα άπειρα ψυχολογικά που μαζεύουν -το Σανατόριο να είναι καλά- έχει αρχίσει και μπαίνει το πράγμα σε μια σειρά.

 

Πολύ ενδιαφέρον έχουν οι Jesters, πολύτιμοι και οι Bounty Hunters.

 

Ετοιμάζω ομάδα για τα μεσαίας δυσκολίας μπουντρούμια, συμμαζεύω και τα πιο παλιά μέλη που μέχρι να στρώσει ο οικισμός λίγο είχαν μαζέψει αμέτρητα κουσούρια, και γενικά το απολαμβάνω.

 

Έχω την αίσθηση ότι βρισκόμαστε μπροστά σε έναν κλασικό τίτλο της κατηγορίας. 

  • Like 1
  • Απαντ. 694
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή αναφερθήκατε στα trinkets, στο estate μπορείτε να καταργήσετε όποια θέλετε με shift-click όπως ακριβώς κάνετε και στα dungeons αν γεμίσει το inventory. Θα προτιμούσα να μπορώ να τα πουλήσω στον vendor στο estate αλλά αυτό είναι minor complain. Τα περισσότερα απο αυτά που βρίσκεται στο πρώτο μισό του game μάλλον θα είναι άθλια. Τα μόνα σχετiκά χρήσιμα που βρήκα είναι αυτά που ανεβάζουν το acc (κυρίως για leppers) και αυτά που ανεβάζουν τα hp (για occultists-vespels). Αργότερα αν έχετε πολύ χρήμα από ότι είδα ο vendor έχει καλό πράμα :-D

 

Και κάτι άλλο. Αν θέλετε να παιξετε eco και να min-max άρεται early game to stress level σας αυτό το party είναι το κάτι άλλο.

91BE339CD1D1ED99BDA775C2E7A3D4FDF0EB48BE

Ο jester μένει 3η θέση μέχρι να μείνει 1 mob (διαλέγετε το πιο ακίνδυνο που δεν έχει stress abilities).

Αργότερα δε ξέρω αν είναι viable όμως (προτιμώ hellion και highwayman αντί jester ενώ εναλλάσσω vespel-occultist ανάλογα το mission).

Επεξ/σία από ilos
Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι απίστευτο. Αλλά δεν θέλω τώρα να γράψω κάτι καλό, θέλω να ρωτήσω ένα πράγμα... γιατί αν βρουν ένα Throny Bush μπροστά τους και δεν έχουν φτυάρι μαζί φορτώνονται 15-30 stress ?!?!?!?! Γενικά το έχουν παραχέσει λιγάκι με το stress. Περπατάς; Stress. Τρως ξύλο; Stress. Special attack από εχθρό που δίνει έξτρα stress; 

 

Όλα καλά αλλά θέλει ένα ballancing update για το stress. Όσο και για αυτό που είπε ο ilos. Καλό θα ήταν να μπορούμε να πουλάμε και το junk μας γιατί τα φράγκα είναι το Α & Ω

 

edit: 3/18/18/21 stress γιατί καθάρισαν rubble χωρίς φτυάρι

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το στρες είναι διαρκές και πανταχού παρόν. Οι devs ακριβώς επειδή θεωρούσαν πως ο τρόμος του να πολεμάς τέρατα, σκελετούς και κάθε λογής ψυχάκια δεν απεικονιζόταν αρκετά στα παιχνίδια, θέλησαν να φτιάξουν ένα παιχνίδι που να δείχνει αυτό το πράγμα.

 

Ένα άλλο στοιχείο stress, είναι η έλλειψη σωστής προετοιμασίας στον εφοδιασμό. Στην αρχή, πυρσοί και φαγητό είναι απολύτως απαραίτητα. Στο Weald, εμφανίζονται συχνά κουφάρια. Έχει ρίσκο, γιατί η περίπτωση να βγάλουν blight ή zoophobia είναι μεγάλη, όμως βρίσκεις τροφή εκεί με λίγη τύχη. Μου έχει τύχει να μαζέψω 12 μερίδες έτσι. Αυτό μεταφράζεται σε διπλή μερίδα στο camp για όλους ή 24 healing για τον front rank χαρακτήρα. Τα φτυάρια, γενικά, είναι απαραίτητα. Στα Ruins πολύ συχνότερα βγάζει rubble και κλειδωμένα μπαούλα, προθήκες κτλ., οπότε προτιμώ να δίνω έμφαση αν έχω χρήμα σε 1-2 κλειδιά, φτυάρι κτλ. Ο αγιασμός βοηθάει να έχετε ένα καλό bonus από τα σατανικά τοτέμ στο Weald. Με ρίσκο, τα εξομολογητήρια στα Ruins αφαιρούν κάποιο αρνητικό skill ή προσφέρουν κάποιο mission-wide bonus στο χαρακτήρα. Μπορεί και να του τσακίσουν την ψυχολογία όμως. Choices, choices.

 

Τρόποι ελέγχου υπάρχουν αρκετοί. Ο Jester, όπως αναφέρθηκε επάνω, είναι χρήσιμος για τον έλεγχο του στρες, αν και προσωπικά βρίσκω πως τα crits είναι πολύ ταχύτερος και αποτελεσματικότερος τρόπος, με δόση τύχης όμως.

 

Αγαπημένη ομάδα, Hellion, Bounty Hunter, Vestal, Occultist ή Plague Doctor. Γερή επίθεση στην αρχή στα πίσω ranks, στροφή στο stun στη συνέχεια για healing, light buff και αν σκάσουν στα low dmg χτυπήματα (stun/debuff) δυο-τρία crit, μου έχει τύχει να βγω ακόμη και σε καλύτερη κατάσταση από ό,τι μπήκα σε μια μάχη, σε επίπεδο στρες. Ή, στρώνεις έναν Jester από νωρίς, και τον αφήνεις να λιώσει στις μπαλάντες.

 

Το camp είναι επίσης εξαιρετικό εργαλείο, και αξίζει να επενδύσετε μερικές ασπίδες στην εκπαιδεύτρια αυτών των skills μόλις ανοίξει.

 

Σταδιακά, καθώς οι χαρακτήρες αποκτούν θετικές ιδιότητες και μέσω του Σανατορίου ξεσκαρτάρετε τις σοβαρά αρνητικές, αρχίζουν και προκύπτουν ομάδες ειδικευμένες σε κάθε κατηγορία μπουντρουμιού. Θέλει χρόνο, αλλά με +20% stress resist λόγω ιδιοτήτων και δυο-τρία βολικά αντικείμενα (sun cloak, ας πούμε, αν παίζετε με φως -που αρχικά είναι μονόδρομος όσο έχω δει αν δε θέλετε να σας σαλτάρουν μαζικά οι χαρακτήρες) περιορίζεται πολύ η πίεση.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Και ένα screenshot από την τελευταία μου περιήγηση στα γραφικά καντούνια των Ερειπίων:

 

Λίγο τα crits, λίγο οι μπαλάντες του κυρίου στα αριστερά και βεβαίως τα camp skills όλων (με τον Jester και το Turn Back Time να κάνουν και πάλι τη διαφορά), και πριν πέσουμε για ύπνο η εικόνα της ομάδας είναι αυτή:

 

2015-02-07_00001_zps2yppqnuv.jpg

 

Αν σταματούσε να μου βγάζει και κάτι απαίσια κουσούρια όπως το Yips (-5 ACC) θα μιλούσαμε για μια ιδανική εξόρμηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Snoob, με έχεις ψήσει τρελά για day 1 αγορά.

 

Το παιχνίδι πρέπει να είναι γαμάτο και μια φρέσκια ανάσα στα turn based rpg σχετικά με τους μηχανισμούς του.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έπρεπε να είχα πάρει screenshot πριν ξεκινήσω αυτή την αποστολή: ο Crusader μπήκε στα Ruins με 47/100 στρες, ο Bounty Hunter με 25/100, Occultist πρώτη αποστολή, καθαρός, Jester δεύτερη αποστολή, επίσης καθαρός (είναι ο κύριος με την κιθάρα στα αριστερά στο παραπάνω screenshot).

 

Crusader άλλαξα γιατί ο μηδενισμένος από στρες (βλ. παραπάνω screenshot, επίσης) μου πέταξε ένα αισχρό Yips στα αποτελέσματα. Αυτό το -5% ACC, σε συνδυασμό με το ότι ο άλλος Crusader ξεκινούσε με bonus εναντίον των unholy χαρακτήρων (σκελετοί και cultists, από τους οποίους βρίθουν τα Ruins) με οδήγησαν στο να επιλέξω τον στρεσαρισμένο και να το ρισκάρω για να δω πόσο πιάνει το σύστημα που περιέγραψα νωρίτερα.

 

Το αποτέλεσμα στο τέλος της αποστολής νομίζω μιλά από μόνο του:

 

2015-02-07_00002_zpsdcepndct.jpg

 

Εδώ τα rewards: 

 

2015-02-07_00003_zps2claysmr.jpg

 

Και τα traits που απέσπασαν/φορτώθηκαν:

 

2015-02-07_00004_zps2km44rdr.jpg

Δημοσ.

Από ένα σημείο και μετά πράματα όπως το stress και τα negative quirks δε πολυμετράνε στο end game αυτό που σε νοιάζει είναι το survivability τou group και το damage output. Ήδη έχω γεμάτο roster me 4 rank chars fully upgraded από armorsmith και guild. Το σανατόριο βγάζει 3 negative quirks τη βδομάδα προς 750 gold έκαστο. Αυτό όμως που μου τη σπάει είναι οτι δε βγάζει πάντα αυτά που διαλέγεις. Πολλές φορές δε βγάζει και τίποτα. Οι devs είπαν οτί είναι bug και το διόρθωσαν αλλά ακόμα μου συμβαίνει. Επίσης πολλά quirks επηρεάζουν και άλλα πράματα παρόλο που δε φαίνεται απο τη περιγραφή τους γιατί είναι κάπως γενικόλογη. Έίμαι και επίσημα στα 2/3 του game

B4C1C4B8163A42C76C0C77CABB79982B1F9D4032

Το gold ρέει άφθονο και αν εξαιρέσουμε έναν hellion που πέθανε από bs (2 criticals και καπάκι bleed χωρίς να έχω turn) γιατί μου δωσε η week μόνο level 5 dungeons και την hag, δεν υπάρχει θέμα να κινδυνεύω. Το Gold όπως βλέπω θα πάει στο τέλος σε trinkets lol.

2A64107961DD2ED7F5C749AA30EC1B573C56FD2D

Μερικά bosses είναι πολυ εύκολα με μερικά parties και με άλλα είναι αδύνατο να βγουν. Ειδικά η hag χωρίς helion και bleed δύσκολα βγαίνει.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Παράξενο που επιμένει το Σανατόριο, σήμερα όλη μέρα σε εμένα λειτουργεί άψογα.

 

Συμφωνώ ότι οι περιγραφές κάποιων neg traits πάσχουν, χάνονται ξαφνικά stats και δεν βλέπεις από πού.

 

Πάντως, στα loading screen το γράφει, πρέπει να προσαρμόζεις setup ομάδας και προμήθειες ανάλογα με το πού πηγαίνεις. Παράδειγμα, αν έχεις χαρακτήρα με fear the beast ή/και zoophobia, είναι μεγάλο ρίσκο να τον φέρεις στα Warrens που είναι πήχτρα στα beasts. Εντωμεταξύ, αν έχει και κάτι σε ανθρωποφοβία, πλησιάζεις στα όρια της αυτοκτονίας, αφού αυτοί είναι οι βασικοί συνδυασμοί εκεί, human/beast. -20% stress resistance x 2, δε θέλει πάνω από 2 crits να σου γονατίσει την ομάδα από τον πανικό. 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχει κανείς κάποια ιδέα τι προκαλεί αυτή την κάθετη πτώση των στατιστικών;

 

Η Hellion, λ.χ., το Dacnomania το είχε από την πρώτη στιγμή, δεν της μείωνε κάτι.

 

2015-02-08_00001_zps4cwytqse.jpg

 

Ο Occultist επίσης είχε εξαρχής το Diurnal. 

 

2015-02-08_00002_zps7iq5x3w8.jpg

Δημοσ.

Με τα αόριστα quirks όπως και με μερικά trinkets δε βγαζεις άκρη. Εγώ αφαίρεσα όλα τα αρνητικά quirks από όλο το roster πλέον και είμαι cool. Υπάρχουν trinket που άλλα υπόσxονται και άλλα κάνουν σαν τους πολιτικούς :devil: . Πχ λέει +10% melee damage και στα stats δε φαίνεται πουθενά, ενώ άλλο παρόμοιο item δουλεύει κανονικα. Επίσης παράδειγμα η ancestral berserker mask για lepre ενώ είναι κορυφαίο item σχετικά έχει και αρνητικά που δε φαίνονται πχ αν η base damage ήταν 11-18 με το +25% έπρεπε να πάει 13-22 ανταυτού πάει 13-16 για κάποιο λόγο (δηλαδή σου μειώνει το max damage). Πάντως το phat lewt είναι reel στο end game. New record 33k gold

.056AE8EF51CAC5F4DC5E81143E16A960CA2E4FF6

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πάντως από ό,τι βλέπω στο επίσημο φόρουμ, δεν είμαι ο μόνος που έχει το θέμα με την ταχύτητα που εμφανίζεται στο μηδέν. Και τονίζω το εμφανίζεται γιατί όπως το είδα στη μάχη, οι χαρακτήρες έπαιρναν σειρά ψηλότερη από ό,τι αν ήταν πράγματι μηδέν.

 

Μου πρότειναν ως λύση το camp στη διάρκεια της αποστολής, αλλά δε λειτουργεί. Επιστρέφοντας από την αποστολή, όμως, επανήλθαν και στα stats. Ελπίζω να το δει κάποιος dev.

 

Τα οικονομικά είναι και θέμα τύχης καμιά φορά, δηλαδή να σου βγάλει αρκετά ίδια πετράδια ή όταν αναγκαστείς να πετάξεις ένα πετράδι των 250 για να κρατήσεις ένα των 500, να μη σου πετάξει 3 των 250 στο επόμενο σεντούκι...

 

Έφαγα μια άσχημη ήττα από έναν Swine Prince που είχε κι έναν κολαούζο από δίπλα (υποψιάζομαι πως κακώς σκότωσα πρώτο τον κολαούσο, αφιονίστηκε το γομάρι έπειτα...) μου σκότωσε έναν καλό Bounty Hunter, αλλά υποχώρησα κι έτσι γλίτωσα τους υπόλοιπους, κάτι ήταν κι αυτό. Ίσως εκεί να έπεσε το σκάλωμα με την ταχύτητα και το damage, πρέπει να κουβαλούσαν κάποιο malus από το γουρουνογόμαρο όταν έκανα exit και τους έμεινε στον οικισμό.

Δημοσ.

Έφαγα μια άσχημη ήττα από έναν Swine Prince που είχε κι έναν κολαούζο από δίπλα (υποψιάζομαι πως κακώς σκότωσα πρώτο τον κολαούσο, αφιονίστηκε το γομάρι έπειτα...) μου σκότωσε έναν καλό Bounty Hunter, αλλά υποχώρησα κι έτσι γλίτωσα τους υπόλοιπους, κάτι ήταν κι αυτό. Ίσως εκεί να έπεσε το σκάλωμα με την ταχύτητα και το damage, πρέπει να κουβαλούσαν κάποιο malus από το γουρουνογόμαρο όταν έκανα exit και τους έμεινε στον οικισμό.

 

Ναι και εγώ έκανα το πείραμα να φάω τον debuffer πρώτα στον swine king κιόλας και μετα βίας γλίτωσα χωρίς να χάσω κάποιον. Το μόνο δύσκολο boss μέχρι στιγμής είναι οι hags (αν δεν έχεις τρόπο να stackάρεις τα bleeds - 1-2 hellion είναι απαραίτητες). Ο necromancer συνήθως η εμπροσθοφυλακή του δεν αντέχει και δε προλαβαίνει να σε stressάρει (το damage που κάνει είναι αστείο) ενώ ο swine king αν έχεις μπροστά 2 tanks με την ability για armor (crusaders - lepers) είσαι safe αν την έχεις enabled (και ΔΕΝ σκοτώσεις τον debuffer) το bleed επίσης θα του κάνει τρελό damage.

 

Το roster μου αποτελείται αυτή τη στιγμή απο 4 crusaders 4 lepers 2 hellions (η μία rank 0 όμως και δεν έχω τρόπο να την ανεβάσω χωρίς fatality) 2 highwaymen 1 jester (χρήσιμος για αν αποφορίζω μερικούς σε εύκολα missions) 1 graverobber και 1 plague doctor που είναι καπως meh και δε τους πολυχρησιμοποιώ (bounty hunter δεν έχω καν γιατι το damage του βασίζεται στα procs και είναι πολύ rng) 2 occultists και 3 vespel. Όταν φάει nerf το breakthrough από τις hellion δε θα έχω τόσο θέμα που δεν έχω ανεβάσει τη 2η ακόμα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Eγώ για αποφόρτιση χρησιμοποιώ μια grave robber, στάθηκα τυχερός και βρήκα δύο σπάνια αντικείμενα class specific, που ρίχνουν ελαφρώς το damage αλλά βελτιώνουν θεαματικά τα crits, έχει και ένα θετικό trait που της προσθέτει crit στο melee, με αποτέλεσμα να υπάρχουν επιθέσεις που πιάνει 25% crit, οπότε έχω συχνότατα θετικό αποτέλεσμα, ρίχνει το stress και παράλληλα δε χάνω επίθεση, όπως με τις μπαλάντες του jester.

 

Εντωμεταξύ, έναν jester που έχω τον ανεβάζω στο bleed, επόμενη αποστολή έχω μία όπου εκτός των βασικών reward έχει ως αμοιβή και το bloody dice, που δίνει +20% στο bleed. 

 

Τον Γουρουνοπρίγκιπα έτσι τον έφαγα, από μακριά και αγαπημένοι με τον κολαούζο, επικέντρωση στο θηρίο, hellion, grave robber και jester σε bleed attacks, ο occultist να τον πλακώνει στα dmg debuff (πέτυχα σε μια αποστολή ένα archer's ring που δίνει +10% στα ranged, πολύ καλό), έσκασαν από ένα crit η grave robber και η hellion, και παρότι έφαγα κάμποση ζημιά σε αυτές τις δύο, επικράτησα μάλλον εύκολα. Σε ένα γύρο ο Πόρκι έχασε 12 dmg από bleed, κανονικά κερδισμένη επίθεση. 

 

Μάπα αντικείμενα, μετριότατα χρήματα, αλλά πήρα εκδίκηση. Μουχαχά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι χρειάζεται κανείς για το παιχνίδι, χωρίς να είναι κάποια βοήθεια τρελή.

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=386706480&insideModal=1

 

Μετά από πολλά restart πλέον μπορώ να πω ότι ξέρω που παν τα 4. Έφαγα μια φρίκη που αποφάσισε ένας Crusader μου να πάει να βρει ένα "Vision Quest" και τον έψαχνα, ήρθε πίσω μετά από 4 weeks νομίζω.

 

Το Activity Log είναι MUST να το διαβάζεις γιατί λέει πολλά, όπως και διάφορα quirk που παίρνουν ενώ είναι σε Stress Relief ή έξτρα λεφτά που μπορεί να σου χαλάσουν (μου χάλασε ο άλλος 1000gold για να κάνει δωρεά στο Abbey).

 

Το παιχνίδι είναι ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΟ

Επεξ/σία από zeniath
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...