Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ περίμενα λίγο παραπάνω ουσία καθώς άκουσα ότι βγήκε rpg της χρόνιας. Μου θυμίζει περισσότερο browser game παρά CRPG. Δεν είναι κακό αλλά περίμενα κάτι σαν το Legend of Grimrock σε δύο διαστάσεις. 

 

Εχει ξεκάθαρη γραμμή το darkest dungeon. Ολο το παιχνίδι είναι λούπα και απλά κάθε φορά πας και λίγο παρακάτω (ή όχι, ανάλογα) μέχρι να φτάσεις στο τέλος όπου και εκεί το παιχνίδι δείχνει τα δόντια του και είναι σαφέστατα πιθανό να μην έχεις την υπομονή να το τερματίσεις ποτέ. Είναι αυτό που σε είπα, ένα ατέλειωτο grind και συνεπώς δεν αξίζει να το πάρεις σοβαρά. Αξίζει όμως η ενασχόληση μαζί του λόγο ατμόσφαιρας. Εγώ είχα κάνει το λάθος, το είδα σοβαρά και όταν έφτασα προς το τέλος μου τράβηξε τέτοιο σκαμπίλι που ξενέρωσα άσχημα. Τώρα παίζω σαφώς αλλά πολύ πιο light και δεν με ενδιαφέρει αν ποτέ θα το τελειώσω ή όχι καθότι ο στόχος μου είναι λήψη ατμόσφαιρας/εμπειρίας και όχι να δω τους τίτλους τέλους. Πολύ καλύτερη προσέγγιση κατ' εμέ. 

  • Like 2
Δημοσ.

Όταν ξεκίνησες το quest σε τι κατάσταση ήταν οι ήρωες? Εγώ δεν ξεκινάω quest με ήρωα πάνω από 20 stress. Επίσης έχεις Vestal στο party αλλά άφησες ήρωα να παίσει τόσο χαμηλά.. γιατί?

 

Εγώ προσωπικά τα party μου τα θέλω heal-heavy από εμπειρία με τα CRPG γενικά. Στους Leper θέλω Solemnity για να αυτοσυντηρούνται είναι πολύ δυνατό. Δεν ξέρω με τι στυλ παίζουν άλλοι αλλά εγώ θα είχα κάνει μάλλον abbadon quest ακόμα και 30% να ήταν ο leper

 

Από την άλλη παίζω με το option να κάνω delay την μάχη χωρίς αποτέλεσμα γιατί παίζω στο εύκολο επίπεδο.. όταν ξεκινήσω με την γυναίκα θα παίξω το normal. 

 

Ποιο εννοείς εύκολο επίπεδο, το radiant? Γιατί έτσι νόμιζα και γω στην αρχή αλλά ξεκινώντας το και φτάνοντας αισίως σε champion runs μπορώ να πω ότι έχει την ίδια δυσκολία με το darkest (normal?), το οποίο και είχα τερματίσει παλιότερα (πριν τα town events/ antiquarian). 

Οι ουσιαστικές διαφορές που έχω παρατήρηση έντονα και κοιτώντας το change-log (ή έλλειψη του hunger check και η αυξημένη defense σε high light δεν βλέπω να ισχύει που έλεγα), είναι το αυξημένο xp gain των ηρώων και της εκάστοτε περιοχής και το μειωμένο κόστος για upgrades/cure. Επίσης τα events κατα μέσο όρο γίνονται σχεδόν σε κάθε 2ο run.  

TLDR. Radiant same as darkest πάνω κάτω. 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

ήταν κάπου στο 50 στρεσαρισμένα τα παιδιά,μόνο ο ένας ήταν 100(έφαγα καλά στην προηγούμενη αίθουσα και ανέβηκαν όλοι),δεν είχα άλλους...οι άλλοι κάναν αποθεραπεία,όσους μπορούσα να πληρώσω δηλαδή!

ακόμα δεν έχω μάθει τους χαρακτήρες και με τί σύνθεση να κατεβαίνω στα σκοτάδια..γιαυτό και πειραματίζομαι

 

Αν δεις στα βίντεο που ανεβάζω, τονίζω αρκετά συχνά τη σημασία του να σημαδεύεις τους αντιπάλους που προκαλούν στρες.

 

Ο λόγος είναι απλός: έχεις περισσότερους τρόπους να περιορίσεις τη σωματική ζημιά από ό,τι την ψυχολογική συν του ότι ένας ετοιμοθάνατος (0 hp) παραμένει υπό τον έλεγχό σου, ενώ ένας με στρες 100 όχι απαραίτητα (αν και υπάρχει περίπτωση να βγάλει virtue αντί affliction και να γίνει σούπερ, δεν αποτελεί όμως ρεαλιστική προσέγγιση αυτή, είναι εξαιρετικά ριψοκίνδυνη).

 

Για να σημαδέψεις τους stress generators, θέλεις επιθέσεις στις θέσεις 3 και 4. Η ομάδα που σχημάτισες και βλέπουμε στο βίντεο δεν είναι καθόλου κακή (να το πω αλλιώς: είναι απολύτως βιώσιμη για ruins) αλλά μόνο η κατηγορία χαρακτήρα δεν λέει κάτι, έχει σημασία και τι ικανότητες διαθέτουν αυτοί οι χαρακτήρες.

 

Για μένα θέλεις τουλάχιστον 2 χαρακτήρες να βλέπουν στις θέσεις 3-4 -περισσότερους αν είναι εφικτό: στο επεισόδιο με τον προφήτη, λ.χ. (11) έχω και τους τέσσερις να μπορούν να χτυπήσουν στις θέσεις 3-4. Ο λεπρός, που δεν χτυπάει πίσω, είναι γομάρι και έχει άλλους τρόπους να φέρνει τους αντιπάλους μπροστά (θέσεις 1-2) για να τους χτυπήσει, μπορεί να απορροφήσει τεράστια ζημιά, έχει self heal/stress heal και γενικά είναι αρκετά αυτάρκης χαρακτήρας. Οπότε δεν είναι μονόδρομος αυτά που γράφω, μπορείς να πειραματιστείς.

  • Like 1
Δημοσ.

To 11ο: Like a bauss :)

 

 

 

(Χεχ, βλέπω το μικρόβιο μεταδίδεται, excellent, excellent).

 

Ερώτηση, τον χαρακτήρα με το δίκαννο στην τέταρτη θέση πως τον ξεκλειδώνεις; δεν τον έχει πάρει το μάτι μου στο stage coach και είμαι end game (βέβαια τα skills του μοιάζουν πολύ με arbalist, οπότε ίσως είναι κάποιο mod? )..  

Δημοσ.

Εχει ξεκάθαρη γραμμή το darkest dungeon. Ολο το παιχνίδι είναι λούπα και απλά κάθε φορά πας και λίγο παρακάτω (ή όχι, ανάλογα) μέχρι να φτάσεις στο τέλος όπου και εκεί το παιχνίδι δείχνει τα δόντια του και είναι σαφέστατα πιθανό να μην έχεις την υπομονή να το τερματίσεις ποτέ. Είναι αυτό που σε είπα, ένα ατέλειωτο grind και συνεπώς δεν αξίζει να το πάρεις σοβαρά. Αξίζει όμως η ενασχόληση μαζί του λόγο ατμόσφαιρας. Εγώ είχα κάνει το λάθος, το είδα σοβαρά και όταν έφτασα προς το τέλος μου τράβηξε τέτοιο σκαμπίλι που ξενέρωσα άσχημα. Τώρα παίζω σαφώς αλλά πολύ πιο light και δεν με ενδιαφέρει αν ποτέ θα το τελειώσω ή όχι καθότι ο στόχος μου είναι λήψη ατμόσφαιρας/εμπειρίας και όχι να δω τους τίτλους τέλους. Πολύ καλύτερη προσέγγιση κατ' εμέ. 

Ένα rouglike rpg είναι με τυχαία runs απλά συνδέονται μεταξύ τους με βάση το τι γίνεται στο hamlet είναι επαναλαμβανόμενο με την ίδια λογική που το binding of isaac είναι επαναλαμβανόμενο (αντίστοιχα και αυτο rouglike)

Ερώτηση, τον χαρακτήρα με το δίκαννο στην τέταρτη θέση πως τον ξεκλειδώνεις; δεν τον έχει πάρει το μάτι μου στο stage coach και είμαι end game (βέβαια τα skills του μοιάζουν πολύ με arbalist, οπότε ίσως είναι κάποιο mod? )..  

Σε κάποιο επεισόδιο νομίζω το είπε ότι είναι σαν reskin της arbalist για τους backers του παιχνιδιού 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

12ο επεισόδιο, short & sweet.

 

Βόλτα από τα warrens, με στόχο ένα ταπεινό αλλά χρήσιμο αντικείμενο, καθώς σιγά-σιγά πλησιάζει η ώρα να αναμετρηθούμε με τα bosses και άλλων περιοχών, εκτός των ruins. 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Snoob, τι θα λεγες να ονομαζες καποιους απο τους δυνατους σου ηρωες με ονοματα απο ατομα εδω του φορουμ? Θα εχει πολυ πλακα!

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το έχω σκεφτεί, αλλά επειδή υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να καταλήξουν σε αυτό το κομματάκι γης κάτω από το αββαείο, διστάζω κάπως...

Δημοσ.

Week 11-12 και ακομα δεν εθαψα κανέναν απο τους ήρωες μου, μια φορά έκανα μόνο abandon και αυτό λογω stress δεν ηθελα να το ρισκαρω... Κανω αυτο που ολοι λένε να ΜΗΝ κανω , δενομαι με τους ηρωες, έχω ένα κλειστό rotation 10-12 που χρησιμοποιω με συνδυασμούς αρκετά αποτελεσματικους so far...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κι εγώ δένομαι, έχω και αγαπημένες κατηγορίες ηρώων (αν και όλοι έχουν το γούστο τους και είναι ικανοί για σπουδαία πράγματα με σωστή χρήση -ναι, ακόμη και η αδικημένη antiquarian). Φυσικό κι επόμενο είναι. Αυτό που δεν πρέπει να κάνει κάποιος, είναι να διστάζει να διώξει κόσμο αν είναι της συμφοράς, με ένα σωρό "κλειδωμένα" κουσούρια κτλ. εφόσον δεν έχουν άλλα στοιχεία ή/και ανεβασμένο armor/skills.

 

Βέβαια, πλέον υπό συνθήκες και με τα κατάλληλα upgrade στην άμαξα μπορείς να βρεις και έμπειρους νεοφερμένους, οπότε ακόμη και το "δέσιμο" λόγω επένδυσης σε κάποιο χαρακτήρα μετριάζεται.

Δημοσ.

Το έχω σκεφτεί, αλλά επειδή υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να καταλήξουν σε αυτό το κομματάκι γης κάτω από το αββαείο, διστάζω κάπως...

 

Αν συμβεί αυτό θα είναι απλά a tragic extent of your failings. Εγώ ψηφίζω "ναι"!

  • Like 3
Δημοσ.

Κι εγώ δένομαι, έχω και αγαπημένες κατηγορίες ηρώων (αν και όλοι έχουν το γούστο τους και είναι ικανοί για σπουδαία πράγματα με σωστή χρήση -ναι, ακόμη και η αδικημένη antiquarian). Φυσικό κι επόμενο είναι. Αυτό που δεν πρέπει να κάνει κάποιος, είναι να διστάζει να διώξει κόσμο αν είναι της συμφοράς, με ένα σωρό "κλειδωμένα" κουσούρια κτλ. εφόσον δεν έχουν άλλα στοιχεία ή/και ανεβασμένο armor/skills.

 

Αυτό το "δέσιμο" το έχω παρατηρήσει και εγώ, είμαι κάπου Week 30-κάτι, όσο πιο αργά και προσεκτικά γίνεται και μπορώ να πω ότι ακόμα και με 24αρι roster, δεν θεωρώ κανένα απο τους χαρακτήρες μου αναλώσιμους. Έχασα δύο μόνο, μια antiquarian όπου, λόγω απληστίας συνέχισα εκεί που δεν έπρεπε :P και τον αγαπημένο μου Houndmaster στην πρώτη - και τελευταία - απόπειρα που έκανα εναντίον shambler (in all fairness, δεν είχα ιδέα τι κάνει το συγκεκριμένο altar και είμουν απροετοίμαστος για τέτοιο fight).

 

Edit: Φαντάζομαι ένας απο τους λόγους που σαν παίκτες "δενόμαστε" με τους χαρακτήρες μας είναι επειδή, στην τελική, είναι μέρος της ιστορίας μας, οι random heroes είναι κομμάτι του story κατά κάποιο τρόπο... Τα Positive / Negative quirks "φτιάχνουν" ένα background για τον χαρακτήρα, οπότε (at least προσωπικά) μπαίνω στη διαδικασία να φαντάζομαι το backstory π.χ. πως ο Reynauld απέκτησε Kleptomaniac/God Fearing.

 

Πάντως, με το νέο patch, έχει γίνει πιο εφικτό να κρατάς χαρακτήρες με negative quirks αφού τα λεφτά μαζεύονται κάπως πιο εύκολα πλέον.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Καλά, λοιπόν.

 

Ανεβάζω βίντεο, θα είναι σύντομο (13ο επεισόδιο) και έχει ξεκλειδώσει bauss μετά που θα αποτελέσει την αποστολή για το 14ο επεισόδιο.

 

Έχετε δει το roster που έχω αυτή τη στιγμή, 1 x όλους +1 musketeer (παραλλαγή της arbalest) και διπλούς occultist, man-at-arms και vestal. Στους μονούς, και μέχρι να γίνει κάποιο upgrade στην άμαξα (που δεν είναι στις προτεραιότητες) ισχύει το first come, first served.

 
Κρατήσεις χαρακτήρων εδώ.
 
Yπόψη (για λόγους συντόμευσης της διάρκειας του βίντεο) η ομάδα έχει ήδη επιλεγεί. Επειδή δεν ξέρω πότε θα αρχίσω να γράφω το επόμενο επεισόδιο, δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι (και να έχετε επιλέξει χαρακτήρα που θα είναι στην αποστολή) θα έχει το όνομά σας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...