Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Rogulike είναι και τα δύο, αλλά δεν έχω ασχοληθεί με το Desktop Dungeons. Στην παρουσίαση και το κλίμα από όσο βλέπω σαφέστατα διαφέρουν, αλλά υποθέτω υπάρχουν κοινά στοιχεία στους μηχανισμούς. Χθες, επιχείρησα το πρώτο μου μέσης δυσκολίας μπουντρούμι. Γεμάτος αυτοπεποίθηση από τις 6 σερί επιτυχίες, άφησα τη βασική μου healer να ξεκουραστεί (στην πορεία απέκτησε πρόβλημα με τον τζόγο...) και πήρα τον καλό μου Plague Doctor, έναν καλό Crusader και έναν επίσης καλό Bounty Hunter, να μαζέψω παπύρους και να δώσω -νόμιζα- εύκολη εμπειρία στην καινούργια μου healer. Μου το έλεγε η δύστυχη, στην επιλογή ομάδας, "αυτό το μέρος είναι πάνω από τις δυνατότητές μου", τίποτε εγώ. Μου το είπε ξανά και το πρώτο δωμάτιο, τίποτε εγώ. Νικάω μια ομάδα, παλούκι, είχε αρχίσει να στρεσάρεται αυτή και να συμπαρασύρει και τον Bounty Hunter. Λέω, "θα τα καταφέρω", συνεχίζω, πέφτω πάνω σε ένα γιγάντιο εκτόπλασμα με τρελά resistances σε όλες τις μορφές ζημιάς... Πανικοβάλλεται η healer, ακολουθεί ο BH, με το που σκοτώνεται η καινούργια χάλασε κάθε στρατηγική. Κοιτάω αν υπάρχει retreat, έπρεπε να νικήσω στη μάχη. Αδύνατο. Αποτέλεσμα, πήγαν χαμένοι και οι τέσσερις. Καλά να πάθω. Οι μαγκιές πληρώνονται.
Bspus Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 save πριν το καθε dungeon δεν εχει? Γιατι ετσι οπως το περιγραφεις φαινεται σαν να μην εχει.
Atallos1 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δεν εχει save με την κλασσικη εννοια του ορου Οπου κλεισεις το παιχνιδι , εκει σε ξεκινιαει αυτοματα . Ακομα κ μεσα σε μαχη η σε dungeon 1
Bspus Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Μαλιστα. Σιγουρα με καποιες αντιγραφες και επαναφορες αρχειων θα μπορεις να πας πισω στο χρονο αφου προκειται για offline παιχνιδι. Το ξερω οτι ειναι cheating αλλα πολυ δυσκολα θα αντισταθω στον πειρασμο να το παρακαμψω.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Για μένα, αυτό είναι το γούστο. Να ζεις (και να πεθαίνεις) με τις επιλογές σου. Έτσι μαθαίνεις καλύτερα, νομίζω, από τα λάθη. Και τα λάθη μου, χωρίς πίεση χρόνου, από κακή εκτίμηση, υπερβολική αυτοπεποίθηση ή ακόμη και εκεί που στάθηκα άτυχος, είναι αυτά που μου έχουν χαρίσει ορισμένες από τις πιο αξέχαστες στιγμές σε παιχνίδια. Παρενθετικά, το παιχνίδι έχει τρία save slots, οπότε υπάρχει η δυνατότητα πειραματισμών.
ilos Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Το game ειναι ΠΡΕΖΑ και χαλαρά ότι καλύτερο έχω δει σε roguelike μετά το FTL.To content δεν είναι ακόμα εκεί βέβαια και μπορείς να βαρεθείς με τα limited classes και τα 4 dungeons/boss variations, αλλά το management στο stress/quirks/gold/inventory/light/items κλπ είναι απίστευτο. Αν γίνει αρκετά πλούσιο σε dungeons/bosses/classes κλπ θα αφήσει εποχή. 3
Super Moderators Snoob Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Έχει εμφανιστεί σε κανέναν Arbalist, Houndmaster ή Man-at-Arms; Τις άλλες κατηγορίες χαρακτήρων που ξέρω πως θα έχει το παιχνίδι, τις έχω δει, αυτές τις τρεις καθόλου.
ilos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Man at arms μόνο στο chivalry εχω δεί xD Στο wiki απλά τον αναφέρει χωρίς αλλες πληροφορίες. http://darkestdungeon.gamepedia.com/Character_Classes Arbalist, Houndmaster ούτε που έχω ακουσει τίποτα (θα είναι μελλοντικό content λογικά).
Tmark Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Στο early access νομίζω ότι έχουν γίνει release οι 10 από τους 16 χαρακτήρες που θα έχει τελικά το παιχνίδι και 3 από τα 5 dungeons.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Crusader, Highwayman, Plague Doctor, Vestal, Hellion, Occultist, Jester, Bounty Hunter, Leper, Grave Robber έχω δει ήδη. Τις άλλες τρεις κατηγορίες τις ξέρω από το KS, πάμε στις 13, ακόμη καλύτερα αν είναι δεκαέξι. Εκτός των 10 πρώτων που ανέφερα, έχετε δει κάποια άλλη στο παιχνίδι; Μπουντρούμια έχει τα ruins, warrens, weald και εμφανίζονται αλλά δεν έχουν ενσωματωθεί cove και darkest dungeon. Ελπίζω να καταφέρω να ασχοληθώ λίγο ακόμη σήμερα, θέλω να πειραματιστώ με τον Jester που έχει μηχανισμούς εκτόνωσης του στρες μέσα στη μάχη, που σημαίνει πως ιδανικά θέλω να τον σετάρω με Hellion, Vestal και Bounty Hunter για πιο επιθετικό παιχνίδι ή Plague Doctor για πιο αμυντικό. Δεν ξέρω αν υπάρχει μηχανισμός να απαλλασσόμαστε από αντικείμενα που δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε μέσα από το estate screen, είναι λίγο παράξενο να πρέπει να τα κουβαλάς σε αποστολές για να τα "πετάς" όταν γεμίσεις το inventory.
Atallos1 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δεν υπαρχει κατι τετοιο δυστυχως , το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να φορας τα trinkets αν εχεις για να μην πιανουν χωρο
Super Moderators Snoob Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Ευχαρίστως να τα φορέσω, αν προσθέτουν κάτι. Αλλά κάτι common που σου δίνουν +10% dmg και σου τρώνε 2 speed, ας πούμε, είναι καταστροφή, το trade-off είναι κάκιστο. Οπότε, ας ελπίσουμε πως θα φτιάξει λίγο αυτό, χτες στη μόνη αποστολή που πρόλαβα να κάνω ένα αντικείμενο που μου έριξε δεν το πήρα καν μαζί, έχω δύο τέτοια ήδη και δεν τα χρησιμοποιώ ποτέ. Βρήκα ένα ancestral για Leper, ωραίο κομμάτι, με +hp, +dmg και healing και μικρό trade-off σε αντιστάσεις, αλλά παρότι μου αρέσει πολύ σαν χαρακτήρας και έχει καλά camp skills, δε με βολεύει στον τρόπο που προσεγγίζω τις μάχες. Τέλος πάντων, ωραία διλήμματα αυτά, ετοιμάζω σιγά-σιγά και ομάδα για μέτριας δυσκολίας μάχες, έχει πολύ ψωμί το παιχνίδι. Και να σημειώσουμε ότι σταθερά κάνουν μικροδιορθώσεις οι devs στη βάση των παρατηρήσεων που τους γίνεται, καλό σημάδι αυτό.
Tmark Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Διάβαζω από πολλούς ότι είναι ίσως ο πιο polished & stable early access τίτλος που έχει βγει στο Steam. Θα μπορούσε άνετα δηλαδή να είναι release το version που είναι τώρα.
Atallos1 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Ακριβως , δεν σου δινει εντυπωση παιχνιδιου που ειναι σε early access Μακαρι ολα τα παιχνιδια να ηταν ετσι
Super Moderators Snoob Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Πράγματι είναι πολύ σταθερό. Μου έχουν τύχει 1-2 κολήματα, αλλά επειδή ό,τι ενέργεια κάνεις σώζεται αυτόματα, δε χάνεις κάτι. Και μια φορά το αποτέλεσμα μιας επίσκεψης στην ταβέρνα βγήκε με τρόπο που θύμιζε κώδικα. Ψιλοπράγματα. Το σοβαρότερο σημείο που με προβλημάτισε, αλλά δεν έχω διασταυρώσει αν πρόκειται για πρόβλημα, είναι ότι σε δύο περιπτώσεις οι χαρακτήρες που έστειλα στο Σανατόριο, δεν έχασαν αρνητικό trait. Κατά τα άλλα, σταθερότατο, ατμοσφαιρικό και έξυπνο. Εφόσον ενισχυθεί και άλλο, στο πλαίσιο του σχεδίου που παρουσιάστηκε στο KS, πιστεύω πως οι φίλοι του είδους θα έχουν έναν κλασικό τίτλο στα χέρια τους, και τίποτε δεν εμποδίζει τους Red Hook να συνεχίσουν να τον εμπλουτίζουν με νέους χαρακτήρες και μπουντρούμια για πολύ καιρό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα