Tmark Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Επειδή βλέπω ότι χρησιμοποιείς αρκετά το mouse για torches κλπ, ορίστε μερικά hotkeys. Torch -> T Εναλλαγή map - inventory -> TAB Άνοιγμα ήρωα -> C Για να πάρεις όλο το loot -> spacebar Εναλλαγή μεταξύ ηρώων χωρίς clicks -> Q/E Επιλογή skills -> 1 - 5
mike299 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Βλέποντας τα lets play του Snoob, φτάνω στο συμπέρασμα ότι κάθε week είναι περίπου 45' real time. Πόσες βδομάδες χρειάζεται περίπου για να τελειώσει το παιχνίδι? Και μια εκτίμηση του ποσοστό αυτού που θα αναλωθεί σε καθαρό grinding? Μιλάω για την normal δυσκολία. Ρωτάω επειδή συνέχεια τρώγομαι να το ξεκινήσω και θέλω να εχω μια τάξη μεγέθους πόσες ώρες χρειάζεται το παιχνίδι για να ολοκληρωθεί ένα επιτυχημένο play through. Και κυρίως αν αξίζει σε σχέση με τον χρόνο που απαιτεί το grinding
Super Moderators Snoob Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Μήπως είναι κουραστικό έτσι όπως το κάνω; Θα μπορούσα και με τα hotkeys, απλά με το mouse κερδίζω αφενός λίγο χρόνο για να σκεφτώ (τα "τρέχω" κάπως τα μπουντρούμια, για να μην τραβάνε πολύ τα βίντεο) αφετέρου κάποια σημεία που θεωρώ πως έχουν ενδιαφέρον τα "δείχνω" με τον κέρσορα. Θα το δοκιμάσω και με τα hotkeys στο επόμενο, ίσως είναι καλύτερα. Βλέποντας τα lets play του Snoob, φτάνω στο συμπέρασμα ότι κάθε week είναι περίπου 45' real time. Πόσες βδομάδες χρειάζεται περίπου για να τελειώσει το παιχνίδι? Και μια εκτίμηση του ποσοστό αυτού που θα αναλωθεί σε καθαρό grinding? Μιλάω για την normal δυσκολία. Ρωτάω επειδή συνέχεια τρώγομαι να το ξεκινήσω και θέλω να εχω μια τάξη μεγέθους πόσες ώρες χρειάζεται το παιχνίδι για να ολοκληρωθεί ένα επιτυχημένο play through. Και κυρίως αν αξίζει σε σχέση με το grinding στην normal δυσκολία. Εξαρτάται, ό,τι έχεις δει ως τώρα είναι μικρά/μεσαία μπουντρούμια στο πρώτο επίπεδο (κανονικής δυσκολίας, Darkest όπως τη λένε τώρα). Δεν ξέρω πόσο θα πάρουν τα δυσκολότερα και μεγαλύτερα μπουντρούμια. Εκτίμηση δεν μπορώ να κάνω. Αν δεν έγραφα βίντεο, θα έκανα περισσότερη ώρα. Υπάρχουν όμως και speed runs που στις 30 εβδομάδες έχουν νικήσει το παιχνίδι -προφανώς δεν είναι αυτός ο μέσος όρος. 1
Tmark Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Βλέποντας τα lets play του Snoob, φτάνω στο συμπέρασμα ότι κάθε week είναι περίπου 45' real time. Πόσες βδομάδες χρειάζεται περίπου για να τελειώσει το παιχνίδι? Και μια εκτίμηση του ποσοστό αυτού που θα αναλωθεί σε καθαρό grinding? Μιλάω για την normal δυσκολία. Ρωτάω επειδή συνέχεια τρώγομαι να το ξεκινήσω και θέλω να εχω μια τάξη μεγέθους πόσες ώρες χρειάζεται το παιχνίδι για να ολοκληρωθεί ένα επιτυχημένο play through. Και κυρίως αν αξίζει σε σχέση με τον χρόνο που απαιτεί το grinding Ο μέσος παίκτης θα χρειαστεί 150-200 weeks αν πάρει τον χρόνο του και ευχαριστηθεί το παιχνίδι. 1
mike299 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Ο μέσος παίκτης θα χρειαστεί 150-200 weeks αν πάρει τον χρόνο του και ευχαριστηθεί το παιχνίδι. Πόσο όμως από αυτό αναλώνεται σε grinding? Ρωτάω γιατί με ανησυχεί αυτό που ανέφερε νωρίτερα ο ikaruga24, ότι είναι grinding fest. 150 ώρες δεν είναι πρόβλημα αν ο χρόνος ξοδεύεται εποικοδομητικά. Το grinding δεν είναι τέτοιος. Αν είναι το 20% του παιχνιδιού οκ, παλεύεται γιατί πραγματικά φαίνεται πολύ καλό και στα γούστα μου. Αν είναι όμως 50%+, δυστυχώς δεν πρόκειται να ξοδέψω 75+ ώρες, πάνω από 3 μήνες IRL, για να κάνω farming για λεφτά και xp.
Tmark Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Κοίτα να δείς, υπάρχει αρκετό grinding αν και τώρα με Radiant Mode μειώθηκε αρκετά. Αλλά το θέμα είναι ότι το gameplay προσωπικά μ αρέσει τόσο πολύ που δεν το βλέπω σαν grind. Αν το παίξεις με την ησυχία σου και όχι 8ωρα κάθε μέρα δεν θα μπουχτίσεις καθόλου, απεναντίας. 1
mike299 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Κοίτα να δείς, υπάρχει αρκετό grinding αν και τώρα με Radiant Mode μειώθηκε αρκετά. Αλλά το θέμα είναι ότι το gameplay προσωπικά μ αρέσει τόσο πολύ που δεν το βλέπω σαν grind. Αν το παίξεις με την ησυχία σου και όχι 8ωρα κάθε μέρα δεν θα μπουχτίσεις καθόλου, απεναντίας. To Radiant Mode περίμενα εδώ και καιρό, αλλά διάβασα ότι γίνεται πολύ πιο εύκολο έτσι. Προσωπικά δεν ήθελα easy, αλλά quick mode, καθότι με τραβάει η δυσκολία του. Μάλλον θα πρέπει να επιλέξω το ένα ή το άλλο. Πιθανότερο να πάω για Radiant mode αλλά θα περιμένω και το expansion και θα το ξανασκεφτώ Thanks for the info mate
Tmark Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Μην μπερδεύεσαι, το Radiant Mode δεν είναι εύκολο, έχει σχεδόν την ίδια δύσκολια με το Darkest. Το θέμα που λύνει το Radiant mode είναι το grinding. 1
mike299 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Μην μπερδεύεσαι, το Radiant Mode δεν είναι εύκολο, έχει σχεδόν την ίδια δύσκολια με το Darkest. Το θέμα που λύνει το Radiant mode είναι το grinding. Και εγώ αυτό ήξερα, αλλά σε άλλα forum που διαβάζω για το παιχνίδι, υπήρξαν post από παίκτες που έλεγαν ότι δοκιμάζοντας το mode αυτό, σαν να τους ευνοεί το παιχνίδι και να "προσπερνάνε" καταστάσεις και δυσκολίες με ευκολία. Μπορεί να οφειλόταν και στο RNG, δεν εχω προσωπική εμπειρία, τα δικά τους λεγόμενα μεταφέρω. Anyway, θα περιμένω και το DLC και θα το ξαναδώ
>-Nosakos<- Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 RADIANT MODE: Never Again changed: heroes are now allowed to return to the Darkest Dungeon. However, they will undergo significant stress upon doing so, and are more likely to become afflicted instead of virtuous when in the Darkest Dungeon. More Power Leveling flexibility: Heroes of up to Level 4 may enter Novice dungeons. Any hero may enter a Veteran or Champion dungeon. Stage Coach can now be upgraded to allow the appearance of new recruits starting at up to Level 4. Increased chance of upgraded recruits appearing. [*]Reduced cost of Upgraded Recruits upgrades. Accelerated hero XP progression Hero upgrade and treatment cost scaling by level reduced Random Hunger Checks do not occur in Radiant Mode Food Provision cost increased and stack sized decreased to compensate Returned provisions now give slightly more money back Tweaks to Stagecoach: Added another upgrade tier to Experienced Recruits (Lvl 4 Characters will now appear) Changed Experienced Recruit requirements. (Lvl 1 now only requires Lvl 1 Blacksmith and Guild) New Stage Coach population option to use a Deck based system. (This can be used on all modes). New Stagecoach generation method that gives a more even long-term distribution and also favors healers more, since they are the backbone of most parties. This can be toggled off in the Options menu if you wish to still ride the bittersweet wave of total RNG. Higher Light conditions confer slightly more to party DEF bonuses. Accelerated Region Progression Town Events trigger more frequently to compensate for shorter playtime Ξαναδες λίγο το changelog που πόσταρες. Και πιο συγκεκριμένα κάποια που βλέπω : Random Hunger Checks do not occur in Radiant Mode, Higher Light conditions confer slightly more to party DEF bonuses, κτλ....δυστηχώς είναι easy mode, εκτος αν μπορείς να απενεργοποιήσεις αυτες τις βοήθειες κάπως. Θα ήταν το καλύτερο αν δεν σου δίναν διάφορα μπόνους όσο είσαι στα dungeons. edit: βέβαια βρήκα και αυτό The mode is still challenging–monsters have the same stats and nothing about permadeath has changed source: 2
Tmark Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Ναι έχεις δίκιο, δεν τα είχα δει αυτά που σημείωσες. Τότε ναι, είναι ευκολότερο το Radiant Mode σε κάποιο μικρό βαθμό.
>-Nosakos<- Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Πάντως όπως και να έχει πιστεύω το mode αξίζει περισσότερο απο το να αναλώνεσαι σε ατελείωτο grind. Μιας και σκοπεύω να το ξαναξεκινήσω ξέρει κανείς αν το νέο expansion θα χρειάζεται restart? Τα παραπάνω lets plays με έψησαν πολύ !
Tmark Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Όχι, η Red Hook είπε ότι θα είναι ενσωματωμένο στο υπάρχον run. Για όσους έχουν τερματίσει το Darkest Dungeon ή το θεωρούν εύκολο, υπάρχει ένα απίστευτο mod από έναν developer της Red Hook, το Pitch Black Dungeon. http://steamcommunity.com/app/262060/discussions/4/618453594742937266/ Φοβερή δουλειά, ισάξια και ίσως καλύτερη του vanilla παιχνιδιού. 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Επεισόδιο 5 ή πώς μια ήσυχη βόλτα στο Weald κόντεψε να στραβώσει: https://youtu.be/6LXdsbJF6WM 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Στο έκτο επεισόδιο, κατηφορίζουμε για ψάρι στο Cove: https://youtu.be/u5KCuuIkE9I 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα