Tobajara Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Εγώ ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο - τώρα που θα βγει το expansion/ DLC, υπάρχει περίπτωση συλλογικού playthrough για το χαβαλέ και την παρέα? Ε, τι λέτε?
ikaruga24 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Βασικά όλα ξεκίνησαν από το ότι βγήκα για ένα short 90% exlore rooms run και δεν περίμενα με τίποτα να πέσω σε κολέκτορα. Από τη στιγμή που έπεσα όμως είδα το tragic extent of my failings. Η ιδέα σου έχει βάση αν μπορείς να έχεις μια σταθερή ροή από σωστές κινήσεις. Οταν όμως εξ΄αρχής η ομάδα σου δεν είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τέτοιο κίνδυνο τότε χάνεται η μπάλα. Το stun του crusader παράδειγμα είναι μόνο για τους δυο πρώτους και όταν αυτοί έχουν 45% base resist σε stun τότε απλά χάνεις πολλούς γύρους που δεν κάνεις στην ουσία τίποτα. Γι αυτό είπα ότι αντί για highway man αν είχα plague doctor θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Με πολλούς γύρους χαμένους λοιπόν ανέβηκε πολύ το στρες σε όλους και άρχισαν οι τρέλες. Εκεί λοιπόν χάθηκε το παιχνίδι. Απλά περίμενα τον θάνατο μου.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δεν νομίζω ότι θα έσωσε την κατάσταση η Plague Doctor. 1
ilos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Χαχα crusaders... Αν δεν παίζεις Ruins ειδικά χωρίς jester ή για κάποιο ανεξήγητο λόγο τσιγκουνεύεσαι να αγοράσεις torches δεν παίζει να υπάρχει χειρότερο tank imo. Βασικά 2 lepers πρέπει να είναι ακόμα ez mode, αλλά υπάρχουν και πιο techy builds. Εμένα το αγαπημένο μου comp πάντως ήταν occultist-houndmaster-abomination-man at arms. Μιλάμε για τρελό tanking/dps και single healing potential στον man at arms με τα κατάλληλα trinkets. Επίσης υπάρχει και to yolo crit comp με jester και 3 hellions αλλά δεν είχα ποτέ τα @@ να το δοκιμάσω .
ikaruga24 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δεν νομίζω ότι θα έσωσε την κατάσταση η Plague Doctor. Ανετα έσωζε την κατάσταση μιας και τον κολέκτορα τον "εχω" άπαξ και έχω plague doctor. Γιατί; Γιατί τα dot της τον σκίζουν και επίσης το buff της τρώει τρελό στακάρισμα. Ενα τριπλό στακ από dots σε level 3 είναι 18 damage ανά γύρω για 3 γύρους. Το μισό Life δηλαδή του κολέκτορα. Μετά τα dots αρχίζεις και buffάρεις αβέρτα όποιον μπορεί να χτυπήσει άμεσα τον κολέκτορα (καλή ώρα ο highway man μου ή αν είχα το κατάλληλο skill η helion μου). Το έχω κάνει τρεις φορές ήδη αυτό. Πολύ χρήσιμη και δυνατή η plague doctor με την κατάλληλη υποστήριξη.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Να το πω αλλιώς: Αν η παρουσία ενός χαρακτήρα, ενός οποιουδήποτε χαρακτήρα, μπορεί να σου εξασφαλίσει τη νίκη ή να σου στοιχίσει την επιβίωση, έχεις σετάρει λάθος όλη την υπόλοιπη ομάδα. Crusader επίπεδο 3, με full upgrades σε armor/weapon και skills, εκτός του ότι κάνει γερή ζημιά, έχει stun, self ή party heal, stress reduction (ακόμη και τη δυνατότητα να χτυπάει πίσω από τις θέσεις 1-2, καλύπτοντας τις θέσεις 3-4, σε κάθε γύρο, σε συνεργασία με το Highwayman, αλλά εκεί χάνεις τη Hellion και θυσιάζεις ένα heal, εγώ θα προτιμούσα το απλό). Hellion, χωρίς swan, είναι σαν να πολεμάς με το ένα χέρι δεμένο πίσω από την πλάτη (στις θέσεις 3-4 είναι -μέχρι το Radiant, θα δούμε τους νέους χαρακτήρες- όλοι οι stress generators των αντιπάλων). Γενικά, δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε έναν λόγο να μη θέλει να έχει κάποιος το swan, σε οποιοδήποτε σενάριο (πλην Swine bosses, αλλά για να φτάσεις στο boss πρέπει να περάσεις από κάποιες μάχες, άρα...) Το αν είναι καλύτερο το adrenaline rush από ό,τι το if it bleeds (προτιμότερο του breakthrough, για επίθεση στη θέση 3, πλην σκελετών) είναι μια συζητήση, αλλά το swan... Έτσι όπως τη φαντάζεσαι την plague doctor, θα μπορούσες να έχεις τη grave robber, χτυπάει και στις 4 θέσεις, έχει πολύ καλύτερα crits από την pd, και poison (όχι τόσο καλό, αλλά καλό), πολύ καλύτερο dodge, speed. Θέμα σεταρίσματος και συνεργασιών είναι. Και σωστής επιλογής ομάδας: αν στείλω όλους τους bleeders μου στους undead, σπαταλάω τις ικανότητές τους. Ή να στείλω τους plaguers στα γουρούνια, πάλι τους bleeder στα ψάρια κτλ. Γενικά, θέλεις πάντοτε τουλάχιστον 2 που να χτυπάνε σε όλες τις θέσεις και τουλάχιστον στην 4. Από περιέργεια, θυμάσαι τι skills τους είχες; edit: Το Radiant Update είναι live στο beta branch. Mε την επιφύλαξη συγκλονιστικών αστοχιών, διαθέσιμο στο main branch την Πέμπτη. 1
Tmark Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 RADIANT MODE: Never Again changed: heroes are now allowed to return to the Darkest Dungeon. However, they will undergo significant stress upon doing so, and are more likely to become afflicted instead of virtuous when in the Darkest Dungeon. More Power Leveling flexibility: Heroes of up to Level 4 may enter Novice dungeons. Any hero may enter a Veteran or Champion dungeon. Stage Coach can now be upgraded to allow the appearance of new recruits starting at up to Level 4. Increased chance of upgraded recruits appearing. [*]Reduced cost of Upgraded Recruits upgrades. Accelerated hero XP progression Hero upgrade and treatment cost scaling by level reduced Random Hunger Checks do not occur in Radiant Mode Food Provision cost increased and stack sized decreased to compensate Returned provisions now give slightly more money back Tweaks to Stagecoach: Added another upgrade tier to Experienced Recruits (Lvl 4 Characters will now appear) Changed Experienced Recruit requirements. (Lvl 1 now only requires Lvl 1 Blacksmith and Guild) New Stage Coach population option to use a Deck based system. (This can be used on all modes). New Stagecoach generation method that gives a more even long-term distribution and also favors healers more, since they are the backbone of most parties. This can be toggled off in the Options menu if you wish to still ride the bittersweet wave of total RNG. Higher Light conditions confer slightly more to party DEF bonuses. Accelerated Region Progression Town Events trigger more frequently to compensate for shorter playtime
ikaruga24 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Λοιπόν Snoob γενικά ναι συμφωνώ αλλά όπως είπες και όπως είπα η ομάδα εξ' αρχής ήταν "κακοφτιαγμένη" κυρίως γιατί δεν υπολόγιζα με τίποτε να πέσω σε αυτό το θηρίο. Η αλήθεια είναι ότι στάθηκα πολύ στις δυνατότητες του highway man σε συνδυασμό με τον κεραυνό της Vestal ως επίθεση στις πίσω σειρές (και ειδικά στην τέταρτη). Για νορμάλ mobs αυτό το δίδυμο μια χαρά είναι . Οχι για κολέκτορα όμως. Κατά τα άλλα όπως έχω κάνει πολλές φορές με την plague doctor, η βασική τακτική είναι γέμισμα dots (που δεν μειώνονται με protect) και ενδιάμεσα το buff της plague doctor στον highway man για να αρχίσει να αποδίδει αστρονομικά ποσά % έξτρα damage με τα πιστόλια ενώ οι μπροστινοί χαρακτήρες θα ασχολούνται με τους δυο μπροστινούς summoned heroes. Εχω φάει 2-3 κολέκτορες με αυτήν την τακτική.
Tobajara Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Πολύ γρήγορα αυτή η τακτική δε θα αποδίδει γιατί το DOT παίρνει 2 - 3 γύρους να τους ξεκάνει και θα χρειάζεσαι να παίρνεις προβάδισμα από τον πρώτο. Για αυτό χτυπάμε τη θέση 4 από την αρχή, για να αποφευχθεί η συσσώρευση stress και κυρίως με high damage skills έναντι αδύναμων αντιπάλων να βγει ένας από τη μέση γρήγορα και με ένα καλό initiative η μάχη να τελειώσει πριν αρχίσει. Όσο περισσότερο επιτρέπεις στους αντιπάλους να ενεργούν και ασχολείσαι με τα meat shields των θέσεων 1 - 2 τόσο περισσότερο ρισκάρεις, χάνεις HP χωρίς να μπορείς πάντα να τα αναπληρώσεις και το stress αρχίζει να προκαλεί προβλήματα.
hurin Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Έχετε γίνει επιστήμονες. Καμιά συμβουλή για εμάς τους νέους που τα έχουν βρει μπαστούνια?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Τι σε δυσκολεύει περισσότερο; Η σύνθεση της ομάδας, η ανάπτυξη του οικισμού; Χοντρικά, στις αντίπαλες ομάδες οι δύο πίσω κάνουν ζημιά στο ηθικό, οι δύο μπροστά στην υγεία. Χοντρικά (υπάρχουν και ομάδες αντιπάλων χωρίς stress dealers). Γενικά, είναι προτιμότερο να χτυπάς τους stress dealers πρώτα: και γιατί έχεις περισσότερους τρόπους να αναπληρώσεις υγεία από ό,τι ψυχολογία, και γιατί η κακή ψυχολογία είναι πολύ πιο επικίνδυνη από ό,τι η χαμηλή υγεία. Οι ομάδες πρέπει να είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να μπορείς να χτυπάς όλες τις θέσεις σε κάθε γύρο, γιατί θα υπάρξουν και dodge, και miss, οπότε όσο περισσότερες επιλογές έχεις, τόσο το καλύτερο. Να θυμάσαι ότι όσο υψηλό prot (protection) και να έχει ο αντίπαλος, η ζημιά από αιμορραγία (bleed) και δηλητήριο (venom) τους χτυπάει κανονικότατα. Αν μπορείς, περιέγραψε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις, να δούμε πιο συγκεκριμένα τι μπορείς να τροποποιήσεις. Υ.Γ. Την άμαξα πρέπει να τη βελτιώσεις λίγο στην αρχή, να σου δίνει τουλάχιστον 3 νέους ανά εβδομάδα, γιατί μέχρι να αναπτύξεις το σανατόριο ώστε να αφαιρείς αρνητικά χούγια (negative quirks τα λέμε κανονικά ) εύκολα μπορούν να σου αχρηστευτούν οι υπάρχοντες. 1
Tmark Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Έχετε γίνει επιστήμονες. Καμιά συμβουλή για εμάς τους νέους που τα έχουν βρει μπαστούνια? Ποια βδομάδα είσαι, τι έχεις κάνει από Bosses?
hurin Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Τι σε δυσκολεύει περισσότερο; Η σύνθεση της ομάδας, η ανάπτυξη του οικισμού; Χοντρικά, στις αντίπαλες ομάδες οι δύο πίσω κάνουν ζημιά στο ηθικό, οι δύο μπροστά στην υγεία. Χοντρικά (υπάρχουν και ομάδες αντιπάλων χωρίς stress dealers). Γενικά, είναι προτιμότερο να χτυπάς τους stress dealers πρώτα: και γιατί έχεις περισσότερους τρόπους να αναπληρώσεις υγεία από ό,τι ψυχολογία, και γιατί η κακή ψυχολογία είναι πολύ πιο επικίνδυνη από ό,τι η χαμηλή υγεία. Οι ομάδες πρέπει να είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να μπορείς να χτυπάς όλες τις θέσεις σε κάθε γύρο, γιατί θα υπάρξουν και dodge, και miss, οπότε όσο περισσότερες επιλογές έχεις, τόσο το καλύτερο. Να θυμάσαι ότι όσο υψηλό prot (protection) και να έχει ο αντίπαλος, η ζημιά από αιμορραγία (bleed) και δηλητήριο (venom) τους χτυπάει κανονικότατα. Αν μπορείς, περιέγραψε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις, να δούμε πιο συγκεκριμένα τι μπορείς να τροποποιήσεις. Υ.Γ. Την άμαξα πρέπει να τη βελτιώσεις λίγο στην αρχή, να σου δίνει τουλάχιστον 3 νέους ανά εβδομάδα, γιατί μέχρι να αναπτύξεις το σανατόριο ώστε να αφαιρείς αρνητικά χούγια (negative quirks τα λέμε κανονικά ) εύκολα μπορούν να σου αχρηστευτούν οι υπάρχοντες. Έχω ανεβάσει την άμαξα να μου δίνει 4 νέους, αλλά δυσκολεύομαι στη σύνθεση της ομάδας. Δεν μπορώ να διαχειριστώ το stress γιατί στις περισσότερες αποστολές εγκαταλείπω με τον φόβο μη μου πεθάνει κανείς (σύνδρομο xcom...). Τι αναβαθμίζω πρώτα? Να επενδύσω σε ποιες classes? Ποια βδομάδα είσαι, τι έχεις κάνει από Bosses? Κανένα boss, εκτός από collector (2 φορές) / 7η βδομάδα νομίζω
Super Moderators Snoob Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Αν εγκαταλείψεις μια αποστολή, το ηθικό επιδεινώνεται. Απώλειες θα έχεις (τουλάχιστον μέχρι να μάθεις το παιχνίδι), δεν είναι όπως το XCom. Θέλεις ένα tank μπροστά (Crusader, Leper, Helion -με swan, είναι η κίνηση που χτυπάει στη θέση 4) Man at Arms. Στη θέση 2 υποστήριξη, Houndmaster, Bounty Hunter κτλ. Αυτούς τους δύο σου τους αναφέρω γιατί μπορούν να χτυπήσουν και τις πίσω θέσεις, εκτός από τις δύο μπροστά. Ο Houndmaster έχει και ισχυρό self-heal. Highwayman, χτυπάει παντού, έχει και bleed. Στη θέση 3, μια vestal στην αρχή, είναι η πιο βατή λύση: μαζικό heal, χτυπάει και στις θέσεις 3-4, έχει και stun, ταμάμ. Αργότερα, occultist. Plague Doctor είναι μια καλή λύση, πολύ πιο "επιθετική" και "μαζική" στα χτυπήματά της, αλλά με χειρότερο heal. Με Crusader, Houndmaster, όμως, δεν χρειάζεται τόσο το heal. Στη θέση τέσσερα, arbalest ή φέρνεις τη vestal στην 4 και πηγαίνεις plague doctor στην τρία. Στην τρία πολύ καλός ως υποστήριξη και stress heal είναι ο jester. Να το πούμε πιο απλά: πες ποιους έχεις τώρα (διαθέσιμους, χωρίς ψυχολογικό τραλαλά) να δούμε τι μπορείς να σετάρεις. 1
Tmark Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Έχω ανεβάσει την άμαξα να μου δίνει 4 νέους, αλλά δυσκολεύομαι στη σύνθεση της ομάδας. Δεν μπορώ να διαχειριστώ το stress γιατί στις περισσότερες αποστολές εγκαταλείπω με τον φόβο μη μου πεθάνει κανείς (σύνδρομο xcom...). Τι αναβαθμίζω πρώτα? Να επενδύσω σε ποιες classes? Κανένα boss, εκτός από collector (2 φορές) / 7η βδομάδα νομίζω Καταρχάς μη φοβάσαι να χάσεις τους ήρωες σου. Κάθε βδομάδα θα έχεις φρέσκους. Το σημαντικό είναι να αναβαθμίζεις τα κτίρια σου, το stagecoach ειδικά στην αρχή. Μετά από το stagecoach σειρά έχει το Guild & το Blacksmith. Πολυ σημαντικό κομμάτι στα dungeons είναι το scouting, σε βοηθάει για traps κλπ. Επίσης, στις περισσότερες fights να κάνεις focus 3ο και 4ο row, είναι συνήθως οι stress-dealers οι οποίοι είναι πολύ επικίνδυνοι. Accuracy & speed τα σημαντικότερα attributes, σε αυτά δώσε βάση. Vestal & Occultist οι δύο πιο σταθεροί healers. Καλό θα ήταν να έχεις έναν σε κάθε dungeon. Μέχρι να φτάσεις σε επίπεδο Champion Dungeon, μην χαλάσεις λεφτά για να αφαιρέσεις negative quirks. Αν δεις ότι κάποιος ήρωας αποκτά πολλά negative και είναι ακόμα low level μην επενδύσεις πάνω του, κάντον dismiss & recruit άλλον. Ruins: Πάρε 1-2 bandages & 1-2 skeleton keys. Weald: Antidotes - Medicine Warren: Antidotes Δεν θα ήθελα να σου δώσω συμβουλές για τα bosses γιατί θα σου χαλάσω όλη την φάση να το μάθεις μόνος σου. Και ας κάνεις wipe. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα