Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε εντάξει, τσατσιές :-(

 

Ξεκινάω να αντιμετωπίσω για πρώτη φορά το Sonorous Prophet. Το run πηγαίνει αρκετά καλά με στρωτό party lvl 2 (Vestal - Occultist - Man-at-Arms - Crusader), κάνω ένα rest στο τελευταίο δωμάτιο και ξεκινάω.

 

Από τη σύνθεση του party είναι προφανές ότι δεν έχω ιδέα τι θα αντιμετωπίσω, πράγμα που είναι συνειδητό καθώς δεν ήθελα να χαλάσω το παιχνίδι χρησιμοποιώντας wiki. Δύσκολα θα είχ διαλέξει πιο ακατάλληλη ομάδα.

 

Τέλος πάντων, η μάχη στραβώνει από ένα σημείο και μετά, ο Man-at-Arms πέφτει, σταδιακά γίνονται όλοι afflicted, και συνειδητοποιώ ότι δε μπορώ να κάνω flee from battle. 4 σερί απόπειρες αποτυχημένες. ΕΛΕΟΣ. Ρίχνω μια ματιά στο Internet και βλέπω πως όταν είναι ψηλό stress δε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις (δηλαδή όταν το χρειάζεσαι περισσότερο μήπως και σώσεις κάτι).

 

Σέβομαι τον trial and error χαρακτήρα του παιχνιδιού, την έννοια της προετοιμασίας απέναντι στο άγνωστο, το "κακό" roll κλπ, αλλά το συγκεκριμένο ήταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στήσιμο. Άλλο το να χάσω party members για Χ λόγους και άλλο ένας μηχανισμός να μην είναι διαθέσιμος και εγώ να μην έχω καμία πληροφορία. Για αυτό κι εγώ θα ξηγιέμαι copy save πριν τα boss runs.

 

Η επόμενη απόπειρα θα είναι με Arbalist (Grave Robber) - Occultist - Highwayman - Leper. Θεωρητικά θα μπορούσα επίσης με το Party Heal της Vestal να τους έχω όλους ετοιμοθάνατους και να κάνω δουλειά μου, αλλά μου φάνηκε πολύ ρίσκο γιατί δεν είμαι εξοικειωμένος με αυτό το μηχανισμό. Προτιμώ κατευθείαν στόχευση στη θέση 4 ή Blight, Heal, Marked και Tank μπροστά.

 

Το παιχνίδι είναι πρέζα. Αυτά.

Δημοσ.

Όταν τα λέγαμε έκανες τον δύσκολο. :P

 

Εκτός αν σε μπέρδεψα με άλλον, σόρρυ αν έγινε κάτι τέτοιο. Βαριέμαι να ψάχνω και το θρεντ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με μπέρδεψες με άλλον, εγώ τώρα το ξεκίνησα :P

 

EDIT: Έριξα και τον πρώτο μου Collector σήμερα, σε Cove. Είμαι χαρούμενος που τα κατάφερα αλλά το τίμημα ήταν μεγάλο - χαμένη αποστολή και δύο μέλη της ομάδας νεκρά. Είχα μπει με Plague Doctor / Jester / Man-at-Arms / Hellion (ο Jester του κουτιού) σε Short clear rooms και υπολόγιζα να τα καταφέρω χωρίς healer. Δυστυχώς οι πρώτες μάχες πήγαν πολύ άσχημα, έχασα αρκετό health και στο δρόμο για την τελευταία έχοντας ξεμείνει από προμήθειες πετάχτηκε το τρελό αγόρι. Ο Jester έφυγε κάπου στα μισά μετά από αρκετούς ηρωισμούς at Death's Door, ο Plague Doctor έκανε όργια με το Blight αλλά δεν άντεξε στο Death's Door ενώ μαθηματικά ο Collector θα έπεφτε σε 2 γύρους, και οι άλλοι δύο καθάριζαν τα summons.

 

*σφίγγει γροθιά και κοιτάει τον ουρανό με αποφασιστικότητα*

 

We shall endure.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 1
Δημοσ.

Μια ερώτηση προς τους πιο έμπειρους.

 

Έχω έναν Highwayman, έναν Man-At-Arms και μια Hellion με Rabies. Να το θεραπεύσω ή να το κρατήσω για το +bonus damage? Για να πω την αλήθεια δεν έχω δει τρομερά miss μέχρι στιγμής αλλά ο αρνητικός modifier δε μου αρέσει καθόλου.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα νούμερα απο τότε που το έπαιξα τελευταία αλλά συνήθως δεν το θεράπευα...μέχρι που έφτασα σε veteran dungeons και έκανα τόσα miss που παραλίγο να φύγει το pc έξω απο το παράθυρο  :P ...ακόμα βλέπω εφιάλτες με τα κολό-σκυλα στο weald , παραλίγο να χάσω όλο το team και να μην έχω σταυρώσει ένα Hit.  :-D

Παρόλα αυτά, σε χαρακτήρες με μεγάλο accuracy, οπως πχ grave robber, αξίζει ..απο κει και πέρα βλέπεις και κάνεις ανάλογα. Η άποψη μου είναι να τα κρατήσεις σε Highwayman και Hellion που κάνουν ζημιά (βάλτους και κάποιο trinket ) και άμα δεις ότι στραβώνει τα γιατρεύεις κατα την διάρκεια του camping η όταν επιστρέψεις .

 

Επίσης για να μην ξεχνιόμαστε: 

"Overconfidence is a slow and insidious killer."

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχω διαβάσει συζητήσεις επί συζητήσεων για το πόσο καλό είναι το rabies (+15% dmg, -10 acc) αλλά ποτέ δεν με έπεισε. Ενδεχομένως σε χαμηλό επίπεδο αντιπάλου κάτι να λέει, αλλά στα υψηλότερα όπου το dodge ορισμένων πάει στα ύψη, να έχεις και malus στην ευστοχία για ένα (φαιδρό, αν το καλοσκεφτείς), bonus στη ζημιά...

 

Σε χαρακτήρες με low base acc (Λεπρός, λ.χ.) δεν το συζητάω καν. 

Δημοσ.

Συμφωνώ και με τους δυο σας, και για αυτό τους θεράπευσα.

 

Κατά τα άλλα συνεχίζω και το παιχνίδι αποδεικνύει πόσο μεγάλη σημασία έχει η σωστή γνώση των μηχανισμών. Χωρίς να έχω κάνει κάποιο μεγάλο καουμποϊλίκι, απλά κρατώντας μια λίστα με το τι αντικείμενο χρειάζεται σε κάθε Curio, έχω καταφέρει να βγάλω και αρκετό χρήμα και πολλά shields/ paintings/ etc . Το party τα πηγαίνει αρκετά καλά (επιτέλους μου έβγαλε δεύτερους Occultist, Vestal και ανανέωσε τον Crusader που τα είχε τινάξει σε μια υπόγα), πρώτo πορτοκαλί μπουντρούμι βγήκε με σχετική άνεση (για να μην πω πως όπως μπήκα βγήκα), έχω φάει 6 από τα 8 bosses σε Apprentice και μόλις τώρα στράβωσε άσχημα ένα run για το Swine Prince και το εγκατέλειψα (ο Bounty Hunter μου - από τους καλούς μάλιστα - έφαγε point blank critical, μετά τον κάνανε focus, μετά έγινε Afflicted Paranoid και μετά έφαγε Deathblow, παίρνει το βραβείο αχρηστίας).

 

Τουλάχιστον με τον τρόπο που παίζω βρίσκω την καμπύλη δυσκολίας όσο πρέπει. Αν πίεζα να προχωρήσω δε θα πήγαινα βήμα, αν έκανα λάθος upgrades δε θα μπορούσα να προχωρήσω, αν δε μάθαινα τα curios δε θα μπορούσα να αναβαθμίσω, χωρίς αναβαθμίσεις δε θα μπορούσα να αυξήσω το roster για να έχω πάγκο και να αναβαθμίσω skills / weapons. Είναι παιχνίδι που θέλει λάου λάου, αργά και προσεκτικά βήματα, και όσο προχωράς τόσο ανακατεύονται οι τακτικές και αρχίζεις να εξερευνάς και τομείς που δε σου ήταν απαραίτητοι (πχ survivalist ή κάποια parties και synergies). Μόνο πρόβλημα τα χρήματα, και αυτό επειδή είμαι σπάταλος με τις προμήθειες και πολλές φορές έρχομαι ίσα βάρκα ίσα πανιά.

 

Προχωράμε!

Δημοσ.

Αγαπητό μου ημερολόγιο

 

Τα πράγματα πηγαίνουν αρκετά καλά, με τους πρώτους χαρακτήρες να έχουν ήδη φτάσει lvl 5 και να μπορούν να κάνουν champion quests. Το ρόστερ (28 ατόμων) είναι αρκετά απλωμένο, έχοντας χαρακτήρες από lvl 0 μέχρι 5, αλλά ακόμα δεν υπάρχει πρόβλημα με τις ομάδες που σχηματίζονται. Μερικά κωλόφαρδα runs έφεραν οικονομική άνεση και, έχοντας αναβαθμίσει τα skills αρκετών μεσαίων χαρακτήρων, μπορώ  να αρχίσω να κλειδώνω quirks - τα πεντοχίλιαρα δεν είναι πετσετάκια βέβαια, αλλά όταν ο Highwayman έχει βγάλει 5 καλά quirks και 5 αδιάφορα negative quirks δε μπορώ να τον αφήσω να χαλάσει. Αναβαθμίσεις στο χωριό πηγαίνουν επίσης αρκετά καλά, με τα guild και blacksmith να έχουν ξεκλειδώσει περισσότερα upgrades από όσα μπορώ να κάνω.

 

Το παιχνίδι πλέον περιστρέφεται γύρω από το εκάστοτε very rare trinket που θέλω να πάρω και το farming χρυσού ή συγκεκριμένου crest. Αυτό οδηγεί σε ανωμαλίες, όπως να μην έχω προλάβει να σκοτώσω ακόμα όλα τα Apprentice bosses (μου λείπει η Siren του Cove, θα πέσει άμεσα) και τα Warrens να είναι ακόμα lvl 2 με τα bosses τους τέζα. Στο ενδιάμεσο έχω ήδη φάει 2 πορτοκαλί, ενώ όλα έχουν πέσει με την πρώτη προσπάθεια χωρίς να κοιτάζω wiki. Το παιχνίδι παραμένει απαιτητικό και δύσκολο αλλά ξέροντας πλέον τι να περιμένω από bosses και πώς λειτουργούν τα curios έχω λύσει παρα πολλά προβλήματα. Η οργή μου σε προηγούμενο ποστ μου φαίνεται πια λίγο αστεία, καθώς δεν έχω χρειαστεί καθόλου το εφεδρικό save. Έχω βρεθεί στα πρόθυρα να κάνω μεγάλες μπούρδες με το party ή έχω ξεκινήσει αποστολές χωρίς σωστό skill setup γιατί απλά το ξέχασα επειδή είμαι γίδι, αλλά εύκολα ή δύσκολα βγήκανε. Αυτό που παρατηρώ είναι πως ακόμα και φαινομενικά άχρηστα

 

Το μόνο μειονέκτημα που διακρίνω είναι η οπτική κούραση. Χωρίς το gameplay να είναι επαναλαμβανόμενο ή μονότονο, κάπου έχω αρχίσει να κουράζομαι να βλέπω τους ίδιους διαρκώς εχθρούς και χώρους. Ακόμα το διασκεδάζω, αλλά μια καθαρά σχεδιαστική ποικιλία δε θα έβλαπτε.

 

Μεγαλύτερη καφρίλα το Apprentice medium run όπου έκανα rest πριν το Shambler Altar, τον σκότωσα, έδωσα 2 - 3 μάχες ακόμα για να θεραπεύσω τους χαρακτήρες (ας είναι καλά το permastun του Abomination), έφαγα το boss με τους πειρατές και τερμάτισα την αποστολή με 28+ χιλιάδες και μπόλικα crests. Επίσης έχω βρει και τα τρία Heads trinkets και τα έχω συλλογή. Θέλω να αρχίσω να κυνηγάω Shamblers αλλά σε τρία altars που έχω βρει στα δύο όρμηξε και τα ενεργοποίησε party member (...) και στο τρίτο σκότωσα το boss, έριξα τους πυρσούς για να κάνω χώρο στο Inventory και μετά δε μπορούσα να το ενεργοποιήσω. Γιούπι.

  • Like 4
Δημοσ.

Μετά από μέρες με πολλά σκαμπανεβάσματα και πολύ, πάρα πολύ κλάμα, έχω να παρατηρήσω κάτι.

 

Κάτι δεν πάει καλά με το ζάρι.

 

Πολλές φορές έχει τύχει είτε από τη δική μου πλευρά είτε του αντιπάλου να σκάσουν όλες οι ζαριέςμαζεμένες. Αφήνω στην άκρη το βρώμικο focus που όποτε γουστάρει απλά σου σβήνει το χαρακτήρα, είναι τακτική και μέρος του παιχνιδιού. Δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται Occultist με +30% heal να φέρνει σε 3 γύρους 0, 4, 0, ή αντίπαλος stress dealer να κάνει 3 dodge συνεχόμενα, ή ακόμα και εγώ να σκάω τρία critical σερί με άκυρους χαρακτήρες. Δεν είναι απλά το "δε μου έκατσε η ζαριά" ή ότι βλέπω τα δικά μου και όχι τα απέναντι, συχνά έχω την εντύπωση πως το παιχνίδι έχει αποφασίσει να κάνει κάτι από την αρχή και απλά το κάνει. Αν αυτό συνέβαινε μάλιστα σε μία μάχη στο μπουντρούμι θα έλεγα ΟΚ, τυχαίνει. Ορισμένες φορές μπαίνω όμως και σε 3 - 4 μάχες σερί γίνεται το ίδιο πράγμα. Έλεος.

  • Like 1
Δημοσ.

Τι μάθαμε σήμερα.

 

Πως η lvl 6 αποστολή με τους ληστές στο χωριό, που πρέπει να σκοτώσεις του Vvulf, δε βγαίνει με lvl 5 party και lvl 3/4 skills που να χτυπιέμαι κάτω.

 

Πάμε για άλλα...

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λεπόν.

 

Είμαι αισίως έτοιμος να αρχίσω να καθαρίζω Champion level bosses. Έχω κάνει τα περισσότερα upgrade στην πόλη, με 4 κτίρια κλεισμένα, το party μου είναι κατά 80% lvl 5 - 6, έχω φάει δύο φορές το Βουλφ και γενικά είμαι στα μισά της endgame φάσης (100 ωρες). Έχω πλήρη εικόνα για το παιχνίδι, οπότε μερικά σχόλια.

 

Πολύ δύσκολη και απότομη μετάβαση από Veteran σε Champion. Πρέπει πρακτικά να κάνεις grind σε lvl 4 με την ησυχία σου, να ρίξεις αρκετό χρήμα σε συγκεκριμένα μέλη της ομάδας που θα αρχίσουν σιγά σιγά να παίζουν short και medium runs σε πολύ συγκεκριμένα μπουντρούμια. Ακόμα και εγώ που το έχω σαν αρχή να μη βιάζομαι σχεδόν βρέθηκα κολημμένος λόγω χρημάτων. Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει περιθώριο ενός ακόμα level.

 

Το παράπονό μου για την ποικιλία γίνεται εμφανές όσο περισσότερο παίζω. Από τη μια απαιτείται όντως σκέψη, γνώση και δημιουργικότητα, αλλά από την άλλη πόσες φορές να δεις τους ίδιους παρόμοιους εχθρούς?

 

Μετά από τόσες ώρες ακόμα δεν έχω καταλάβει πώς ακριβώς δουλεύει το initiative, και το θεωρώ ό,τι και να είναι κακή σχεδιαστική επιλογή και υλοποίηση. Δε σου δείχνει πουθενά τη σειρά (ΟΚ, αληθοφάνεια κλπ αλλά από στρατηγική γίνεται τυχερό παίγνιο) και κάνει roll στην αρχή κάθε γύρου, οπότε δε μπορείς να σχεδιάσεις τακτική και πολλές φορές τυχαίνει να παίζεις είτε εσύ είτε ο αντίπαλος 5 - 6 φορές συνεχόμενα. Ή τις τρως λοιπόν χωρίς να μπορείς να κάνεις τίποτα ή τις ρίχνεις και η μάχη τελειώνει εκεί.

 

Το κυριότερο. Το ζάρι του παιχνιδιού είναι τουλάχιστον άγαρμπο, και όταν κολλάει κολλάει με ΠΟΛΥ άσχημο τρόπο. Σου δίνει την εντύπωση πως αποφασίζει ΤΩΡΑ να σε σκίσει ό,τι και να κάνεις. Ειδικά σε Champion αυτό γίνεται όλο και πιο προφανές.

 

(και ναι ξέρω πως είναι rogue-like και survival και tactical και αν δεν την παλεύεις πήγαινε παίξε Barbie, αλλά δε μιλάω για την Χ μάχη που στράβωσε ή για τα τρία σερί critical που έφαγα αλλά για ΠΟΛΥ πιο τραβηγμένες καταστάσεις)

 

ΟΚ, πρέπει οι πιθανότητες να στραβώσουν κάπου για να μην πηγαίνεις τρένο. ΟΚ, δε θα σου κάτσουν τα "σίγουρα" rolls. ΟΚ, όσο κάθονται στον υπολογιστή κάθονται και σε σένα.

 

Με βάση ποιο RNG afflicted χαρακτήρας αρνείται να γίνει heal 6 φορές σε 8 γύρους?

Με βάση ποιο RNG Occultist με +45% heals lvl 4 φέρνει 5 φορές σερί heals από 0 ως 5?

Με βάση ποιο RNG αντίπαλος κάνει dodge ΤΑ ΠΑΝΤΑ για τους 2 πρώτους γύρους?

Πόσο φυσιολογικό είναι σε long Champion run να γίνομαι ambush και στα δύο rest?

Πόσο φυσιολογικό είναι σε κάθε μάχη του dungeon να γίνεται focus συγκεκριμένος χαρακτήρας, ή σε ολόκληρη μάχη να τις τρώει ένας?

 

Και αυτά είναι μόνο σημερινά παραδείγματα. Τέτοια πράγματα γίνονται σε όλα τα παρόμοια παιχνίδια (XCOM κλπ), αλλά εδώ γίνονται εξόφθαλμα και με απογοητευτικό τρόπο, σα να γυρίζει ένας διακόπτης ή σα να μη μπορεί να συντονιστεί το ΑΙ και το παιχνίδι να "κλέβει". Καταντά ψυχοφθόρο, πραγματικά.

 

Είναι όντως από τους καλύτερους Kickstarted τίτλους, πολύ όμορφο παιχνίδι, σωστά υλοποιημένο με πρωτότυπες και ψαγμένες ιδέες, απίστευτα ατμοσφαιρικό και αγωνιώδες, απαιτητικό, με βάθος και όσα έχουν ειπωθεί - δε μετανιώνω στιγμή για την ώρα και τα χρήματα που ξόδεψα, και το απολαμβάνω. Αλλά υπάρχει ένα θέμα με την κλιμάκωση αφ'ενός και το ζάρι (?) ΑΙ (? όπως θέλετε πείτε το) που χαλά την αίσθηση, σε βαθμό πολύ πιο πέρα από το "δε μου κάτσανε οι ζαριές" ή "μου φάγανε τον καλό Leper".

  • Like 1
  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκίνησα το παιχνίδι. Πολύ εθιστικο.
Λίγες απορίες αρχικά.

1)ποια θεωρούνται τα καλύτερα teams? (ξέρω μπροστά tank πίσω healer,αλλά έχει τόσα class που έχω χαθεί)
2)αυτο με τα level που αναφέρεται δεν το κατάλαβα. Δηλαδή να αποφύγω να κάνω level up (η να το καθυστερω) πριν βγάλω αρχικά boss γιατί μετά θα αρνούνται να μπουν σε κατώτερο dungeon? Κάτι τέτοια?
3)το concept είναι να το βλέπω σαν management της πόλης και όχι των ηρώων (και έτσι να αναβαθμίσω κυρίως τη πόλη και όχι τους ήρωες) γιατί αυτοί αργά ή γρήγορα θα πεθάνουν. Κάπως έτσι δεν είναι?
4)κανα έξτρα tip? Από ότι έψαξα οι αποστολές αυτοκτονίες είναι ιδανικές για να διωξω τους άρρωστους /στρεσαρισμενους μαζεύοντας όσο πιο πολλά μπορώ. Κάτι άλλο?
5)ολα αυτά τα ντουλάπια κτλ να τα ανοίγω γενικά η να τα προσπερναω? Γιατί συνήθως έχει αρνητικά quirks

Επεξ/σία από Praetorian
έφυγε το engreek κείμενο
Δημοσ.

1) Εξαρτάται από το μπουντρούμι και το setup του κάθε χαρακτήρα. Όσο θα αποκτούν positive/ negative traits και θα εξειδικεύονται τόσο θα κατασταλάζεις σε ομάδες. Από την άλλη, μπορείς πχ να έχεις μια Grave Robber με Ranged/  Blight και μια για Critical/ Melee καταστάσεις.

 

2) Αν θες να εξοντώσεις όλα τα bosses, που συνίσταται, πρέπει να το κάνεις με party members στα levels του boss. Δε μπορείς να φέρεις lvl 3 - 4 heroes για να φας Apprentice boss, και αν θες σώνει και καλά πρέπει να αδειάσεις θέσεις στο roster, να μισθώσεις νέους, να τους φτιάξεις λίγο και να το σκοτώσεις.

 

3) Αν απλά τους στέλνεις να πεθάνουν θα καταλήξεις χωρίς ήρωες.

 

4) Δεν το πιάνω, τους stressed απλά τους αφήνεις στο αναρρωτήριο.

 

5) Αν χρησιμοποιήσεις το κατάλληλο item στο κατάλληλο curio παίρνεις το θετικό bonus. Ορισμένα ίσως συμφέρει να τα παίξεις, αλλά γενικά για σίγουρο αποτέλεσμα (ειδικά σεντούκια κλπ) με ένα αντικείμενο λύνεται.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Για κάποιο λόγο δεν είδα κάπου post ή νέο.

 

DLC για το Darkest Dungeon ονόματι Crimson Court, που θα κυκλοφορήσει αρχές του 2017. Ανακοινώθηκε αρχές Οκτώβρη. Το θέμα φαίνεται να είναι οι βρικόλακες (εξ ου και το "The Blood! I must have The Blood!" σα μοτό της κυκλοφορίας) και κάτι σχετικό με...κουνούπια? Θα σε κολλάνε ελονοσία? Θα σου πίνουν το αίμα (μάλλον) ? Θα ζουζουνίζουν μέσα στ'αυτί σου ώσπου να πεις "αμάν"? Θα σε τσιμπάνε και θα γίνεσαι βαμπίρ?

 

Κανείς δεν ξέρει, γιατί η Red Hook δεν έχει δώσει ακόμα καμία πληροφορία.

 

http://www.darkestdungeon.com/darkest-dungeon-the-crimson-court/

 

Σε άλλα νέα, το Darkest Dungeon έχει ξεπεράσει το 1 εκ. σε πωλήσεις (ανακοινώθηκε 3 Νοεμβρίου), οι developers είναι καταχαρούμενοι και έδωσαν αρκετές πληροφορίες για το πώς διακινήθηκαν τα κομμάτια. Αξιόλογα σημεία

 

1) Πολύ δυνατό Early Access με το που εμφανίστηκε στο Steam, καθώς έφυγαν 50.000 κομμάτια (συν 11.000 οι Kickstarter  backers). Οι πωλήσεις σε κονσόλες είναι πολύ λίγες (50.000 προς το παρόν) αλλά κυκλοφόρησε και πολύ πρόσφατα.

2) Πολλές κορυφώσεις κατά τη διάρκεια ζωής του τίτλου, τόσο σε πωλήσεις όσο και σε ταυτόχρονους παίκτες, που δείχνει σταθερή ζωή και ενδιαφέρον ειδικά σε σημαντικές περιόδους όπως η κυκλοφορία και οι εκπτώσεις του Steam. Παρέχονται διαγράμματα

3) 46% τωνπωλήσεων είναι από ΗΠΑ, και οι ίδιοι βλέπουν σαν πολύ σημαντικό το κομμάτι που απομένει οπότε και προσπαθούν για ακόμα μεγαλύτερο localisation.

4) Αν και αναξιόπιστο, ο μέσος χρήστης έχει 27 ώρες παιχνιδιού.

5) Επόμενοι στόχοι official merchandise, Steam Workshop, ακόμα περισσότερες πλατφόρμες.

6) Θα κάνουν, επίσημα πλέον, και άλλο παιχνίδι. Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η παραγωγή, αλλά είναι σε θέση να το κάνουν επιχειρηματικά.

 

Πληροφορίες εδώ

 

http://www.darkestdungeon.com/1-million-copies-and-the-road-ahead/

  • Like 3
Δημοσ.

Για κάποιο λόγο δεν είδα κάπου post ή νέο.

 

DLC για το Darkest Dungeon ονόματι Crimson Court, που θα κυκλοφορήσει αρχές του 2017. Ανακοινώθηκε αρχές Οκτώβρη. Το θέμα φαίνεται να είναι οι βρικόλακες (εξ ου και το "The Blood! I must have The Blood!" σα μοτό της κυκλοφορίας) και κάτι σχετικό με...κουνούπια? Θα σε κολλάνε ελονοσία? Θα σου πίνουν το αίμα (μάλλον) ? Θα ζουζουνίζουν μέσα στ'αυτί σου ώσπου να πεις "αμάν"? Θα σε τσιμπάνε και θα γίνεσαι βαμπίρ?

 

Κανείς δεν ξέρει, γιατί η Red Hook δεν έχει δώσει ακόμα καμία πληροφορία.

 

http://www.darkestdungeon.com/darkest-dungeon-the-crimson-court/

 

Σε άλλα νέα, το Darkest Dungeon έχει ξεπεράσει το 1 εκ. σε πωλήσεις (ανακοινώθηκε 3 Νοεμβρίου), οι developers είναι καταχαρούμενοι και έδωσαν αρκετές πληροφορίες για το πώς διακινήθηκαν τα κομμάτια. Αξιόλογα σημεία

 

1) Πολύ δυνατό Early Access με το που εμφανίστηκε στο Steam, καθώς έφυγαν 50.000 κομμάτια (συν 11.000 οι Kickstarter backers). Οι πωλήσεις σε κονσόλες είναι πολύ λίγες (50.000 προς το παρόν) αλλά κυκλοφόρησε και πολύ πρόσφατα.

2) Πολλές κορυφώσεις κατά τη διάρκεια ζωής του τίτλου, τόσο σε πωλήσεις όσο και σε ταυτόχρονους παίκτες, που δείχνει σταθερή ζωή και ενδιαφέρον ειδικά σε σημαντικές περιόδους όπως η κυκλοφορία και οι εκπτώσεις του Steam. Παρέχονται διαγράμματα

3) 46% τωνπωλήσεων είναι από ΗΠΑ, και οι ίδιοι βλέπουν σαν πολύ σημαντικό το κομμάτι που απομένει οπότε και προσπαθούν για ακόμα μεγαλύτερο localisation.

4) Αν και αναξιόπιστο, ο μέσος χρήστης έχει 27 ώρες παιχνιδιού.

5) Επόμενοι στόχοι official merchandise, Steam Workshop, ακόμα περισσότερες πλατφόρμες.

6) Θα κάνουν, επίσημα πλέον, και άλλο παιχνίδι. Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η παραγωγή, αλλά είναι σε θέση να το κάνουν επιχειρηματικά.

 

Πληροφορίες εδώ

 

http://www.darkestdungeon.com/1-million-copies-and-the-road-ahead/

Πολύ ευχάριστα νέα, μπράβο τους, αξίζουν την επιτυχία αυτή. 1 εκ πωλήσεις για indie τίτλο είναι πολύ μεγάλο νούμερο.

 

Ειδικά για παιχνίδι που φημίζεται για την δύσκολα του την στιγμή που οι περισσότεροι developers φτιάχνουν παιχνίδια που σε παίρνουν από το χέρι και δεν δυσκολεύουν καθόλου τον παίχτη.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...