Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καθώς πλησιάζει η ημερομηνία έναρξης του early access, ευκαιρία να δούμε ένα βίντεο που παρουσιάζει μια μάχη απέναντι σε boss. Στο βίντεο εξηγούνται αρκετά πράγματα σχετικά με το πώς λειτουργεί η σειρά των μελών της ομάδας, τον τρόπο που αντικείμενα στο χάρτη δίνουν επιπλέον δυνατότητες στους αντιπάλους αλλά και το πόσο εύκολο είναι να ξεφύγει η κατάσταση εξαιτίας της ψυχολογικής πίεσης που δέχονται οι χαρακτήρες (και αποτελεί βασικό μηχανισμό του Darkest Dungeon):

 

  • Like 2
  • Απαντ. 694
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Nαι, τα κλειδιά στάλθηκαν από ό,τι διαβάζω και στο επίσημο forum. 

 

Το εγκατέστησα, και οι (πολύ) πρώτες εντυπώσεις από το πρώτο κομμάτι του παιχνιδιού είναι εξαιρετικές: υπέροχη αισθητική, πολλές έξυπνες ιδέες, εντυπωσιακή ατμόσφαιρα στην οποία βοηθάει τα μέγιστα ο λιτός ήχος, τα εφέ και ο πάρα πολύ πειστικός αφηγητής.

 

Το μεγάλο πρόβλημα, από όσο είδα (και με τα όποια λάθη έκανα -και πόσα ακόμη έκανα και δεν έχω αντιληφθεί ακόμη ότι είναι λάθη) ονομάζεται stress: αυξάνεται εύκολα, διαρκώς και δοκιμάζει τις αντοχές της ομάδας. Γύρισα από το πρώτο μπουντρούμι και ήδη οι τρεις από τους τέσσερις ήρωές μου με παρακαλάνε να μην τους στείλω πίσω. Να δούμε στην πόλη πώς μπορεί να εκτονωθεί η κατάσταση, αλλά αυτά από αύριο.

 

Νομίζω πως βρήκα τον τίτλο που θα με κρατήσει για πολύ καιρό ακόμη.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Άλλο ένα μικρό μπουντρούμι ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Με νέα ομάδα κατά τα 3/4, καθώς εκτός μιας (ενός; δεν έχει σημασία) Plague Doctor που είχε ανεκτό stress level και ακολούθησε, τους άλλους τρεις τους μοίρασα σε Αββαείο και Ταβέρνα, να προσευχηθούν/διαλογιστούν/πιουν τα άντερά τους, μπας και χαλαρώσουν λιγάκι.

 

Πέρασα από την άμαξα (το σημείο της πόλης όπου εμφανίζονται νέοι αφελείς τυχοδιώκτες ηρωικοί πολεμιστές), μάζεψα μια Helion (πολεμίστρια σε στυλ βαρβάρου) και δύο Grave Robbers και πήγα να δοκιμάσω την τύχη μου.

 

Παραδόξως, πήγα σχετικά καλά -καλύτερα από ό,τι στο πρώτο μπουντρούμι, αν και αυτό ήταν ευκολότερο και μικρότερο. Μάζεψα λίγα χρήματα και 2 αντικείμενα (το ένα περιλαμβάνει bonus & malus, το δεύτερο μόνο bonus από ό,τι βλέπω, αλλά θα το δοκιμάσω στην πράξη) και κανείς δεν αποτρελάθηκε, αν και ο-η Plague Doctor θα αρράξει κάπου για την ερχόμενη εβδομάδα, αφού το stress που ήταν ήδη ανεβασμένο, έφτασε σε ψηλό σημείο. Κι επειδή ούτως ή άλλως από αυτά που ζουν στις μάχες οι πολεμιστές μαζεύουν χούγια, δεν είναι να φορτώνονται και άλλα εξαιτίας του stress -συν του ότι, όπως είδε όποιος παρακολούθησε το βίντεο, έτσι και σαλτάρουν μέσα στη μάχη πρακτικά αχρηστεύονται.

 

Νικητής και τροπαιούχος, πηγαίνω να δω τι κάνουν τα τρία παλλικάρια που άφησα στην πόλη να χαλαρώσουν. Μου κόστισε κάμποσο, αλλά το stress έπεσε. Ούρα! που λέγανε και στα παλιά Λούκι Λουκ. Οπότε, μου σκάει το μαντάτο: ο Λεπρός (ναι, έχουμε και από δαύτον...) που τον άφησα να προσευχηθεί, είδε λέει όραμα και την έκανε... Οριστικά, παροδικά, θα σας γελάσω -αν και, κρίνοντας από το στυλ του παιχνιδιού, μάλλον τον κλαίω. Οπότε έμεινα με μόνο ένα front rank πολεμιστή, εκείνη τη Helion. Άντε να δούμε πώς θα φτιάξω ομάδα τώρα.

 

Εγώ τα έλεγα, η προσευχή είναι επικίνδυνο πράγμα. Τουλάχιστον ο σιδεράς της πόλης ξεθάρρεψε από τις δύο απανωτές επιτυχίες και άνοιξε το μαγαζί του, μπας και φτιάξω κανένα όπλο εκεί πέρα.

 

Α, και να βελτιώσω την άμαξα, μπας κι αρχίσουν να έρχονται τίποτε σοβαροί πολεμιστές. Και να γυρίσει ο Λεπρός. Που δεν, αλλά...

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Μερικά ακόμη μαθήματα, από το τρίτο μπουντρούμι -αυτή τη φορά στην "εξοχή" (Weald). Επειδή ενέχουν χαρακτήρα spoiler, τα κρύβω για όσους θέλουν να ανακαλύψουν τι κρύβεται εκεί μόνοι τους:

 

 

 

 

- Πάρτε μαζί σας φτυάρια, θα σας χρειαστούν για να ξεπερνάτε εμπόδια βλάστησης χωρίς τεράστιες ποινές σε hp.

- Tα εκτοπλάσματα αναπαράγονται. Προσοχή, εστιάστε σε αυτά πρώτα.

 

 

 

 

Γενικά, στον εφοδιασμό, πάρτε οπωσδήποτε πυρσούς και τροφή. Αυτό ισχύει παντού, βέβαια. (αυτά τα λέει και το tutorial, οπότε δε νομίζω πως χρειάζεται να μπουν σε spoiler). Η τροφή, σας δίνει 1 hp όταν την καταναλώνετε. Μην το κάνετε πριν πεινάσουν οι χαρακτήρες, γιατί το starvation έχει πολύ μεγαλύτερο malus, εκτός κι αν έτσι θα γλιτώσετε τη ζωή κάποιου έμπειρου χαρακτήρα.

 

Οι πυρσοί, φωτίζουν το δρόμο σας: αν προχωράτε στο σκοτάδι, με την κατάλληλη ομάδα (child of night, night vision κτλ.) βγάζετε περισσότερο loot από τις μάχες. Το "περισσότερο" δεν το έχω συγκεκριμενοποιήσει πόσο είναι, αλλά τα bonus των τεράτων (καλύτερο acc και dmg) με κάνουν να σκέφτομαι πως ίσως να μην αξίζει το ρίσκο.

 

Και δύο ευχάριστα (ναι, έχει και τέτοια το Darkest Dungeon): το πρώτο, το Σανατόριο, έναντι αδράς αμοιβής και θέτοντας τον χαρακτήρα εκτός για μία εβδομάδα (όπως όλα τα stress relief κτίρια) σας απαλλάσσει από ένα κουσούρι. Χρησιμότατο, για να "σμιλέψετε" τους χαρακτήρες σας ή έστω να μην τους αφήσετε να γίνουν τελείως ψυχάκηδες.

 

Το δεύτερο θετικό, ο Λεπρός επέστρεψε! Οπότε, δεν ήταν οριστική η απώλειά του.

 

Τέλος, γενική παρατήρηση (με την ευγενική χορηγεία των δημητριακών Κάπτεν Όμπβιους): το updgrade των κτιρίων, και κυρίως των θέσεων που προσφέρουν για την κάθε κατηγορία δραστηριότητας, κρίνεται απολύτως απαραίτητο. Πρώτα στραφείτε στην άμαξα, θα έλεγα, αφού από εκεί κρίνεται το πλήθος και η ποιότητα των χαρακτήρων που εμφανίζονται, και σε δεύτερο στάδιο οι θέσεις στο roster.   

  • Like 1
Δημοσ.

δλδ για να καταλάβω το gameplay του είναι σαν τα dnd που κάθεσε στο χωριό και απλά μαζεύεις την ομάδα σου για να μπεί σε κάποιο dungeon?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Nαι, ο οικισμός αποτελεί χώρο ξεκούρασης και βελτίωσης χαρακτηριστικών/όπλων, στρατολόγησης νέων πολεμιστών κτλ.

 

Έπειτα, επιλέγεις μια αποστολή στα διάφορα μέρη (ερείπια, όρμος, ερημιά κτλ.) και προσπαθείς να την ολοκληρώσεις.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Συγκεκριμένη ημερομηνία, όχι. Το χρονικό πλαίσιο αυτή τη στιγμή είναι για το καλοκαίρι του '15.

 

Όπως το βλέπω το παιχνίδι τώρα (και με την επισήμανση ότι θέλει ακόμη ψάξιμο) είναι απόλυτα σταθερό, οι μηχανισμοί λειτουργούν και, πέρα από τη δεδομένη μελλοντική ενσωμάτωση δύο ακόμη χώρων (Cove και το κυρίως Darkest Dungeon) δε βλέπω να απουσιάζει κάτι ουσιαστικό.

 

Έχοντας βγάλει 4 μικρά μπουντρούμια, νομίζω ότι ξεκλείδωσα όλους τους υφιστάμενους χώρους στον οικισμό χωρίς άλλο πρόβλημα πέρα από το ότι στα εβδομαδιαία αποτελέσματα η περιγραφή των δραστηριοτήτων ενός χαρακτήρα έδειξε λίγο κώδικα, αντί κανονικού κειμένου. Πέραν αυτού, τίποτε.

 

Νομίζω ότι οι μηχανισμοί μείωσης του στρες στην πορεία της εξερεύνησης θα έπρεπε να είναι λίγο ισχυρότεροι, δηλαδή όταν βγάζεις με crit τον βασικό αντίπαλο από τη μέση, το +4/5 που σου δίνει στο ηθικό είναι ελάχιστο, αλλά αυτά είναι θέματα ρύθμισης, ο μηχανισμός λειτουργεί.

 

Γενικά, μου αρέσει πάρα πολύ μέχρι στιγμής. Ατμοσφαιρικό, αποκαλύπτεται σταδιακά, απαιτεί τακτική και προγραμματισμό. "Αδικία" δεν έχω εντοπίσει άλλη πέραν του ότι δεν σου μένουν οι όποιες προμήθειες περισσεύουν, αν και βλέπω πως έχει ανοίξει ήδη συζήτηση σχετικά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ανάλογα με την αποστολή και τη διάρκειά της (στοιχεία τα οποία φαίνονται στην περιγραφή) υπάρχει η δυνατότητα (και όχι η υποχρέωση) να κάνεις camp. Οι πολύ σύντομες αποστολές έχουν 0, οι μέτριες 1. Διαβάζω και για 2 ή 3, αλλά τέτοια δεν έχω καταφέρει να φτάσω ακόμη.

 

Στο camp, παίζουν τα camping skills (στη μάχη τα battle skills). Στην αρχή της αποστολής, παίρνεις δωρέαν ένα δεμάτι ξύλα. Όταν κρίνεις πως ήρθε η ώρα να ξεκουραστείς, δεξί κλικ και περνάς στο camp. Εκεί το πρώτο στάδιο είναι το φαγητό. Υπάρχει επιλογή (ή από ανάγκη) να μη φας καθόλου, πράγμα καταστροφικό για το health και το stress, να φας μισή, κανονική ή διπλή μερίδα (2, 4 και 8 αντίστοιχα), με τα ανάλογα malus και bonus.

 

Μετά το φαγητό, περνάς στο στάδιο των camp skills. Εκεί υπάρχουν διάφορες μορφές θεραπείας και εκτόνωσης της έντασης, ανάλογα με τον κάθε χαρακτήρα (παράδειγμα, ο Jester έχει το mockery, που κοροϊδεύει ένα μέλος της ομάδας -το οποίο ανεβάζει stress- και δίνει μεγάλη μείωση στους υπόλοιπους τρεις). Κάθε επιλογή αφαιρεί ώρες ξεκούρασης (από τις συνολικά 12) και μετά περνάς στην ξεκούραση. Ελοχεύει πάντοτε ο κίνδυνος να σου επιτεθούν την ώρα που ξεκουράζεσαι -αλλά και γι' αυτό υπάρχουν αντίμετρα.

 

Γενικά, έχει εντυπωσιακό βάθος το παιχνίδι. Και οι διάφοροι χαρακτήρες παίζουν διαφορετικά, άλλοι είναι κάργα επιθετικοί, άλλοι κάνουν healing ή buff/debuff, αλλάζουν τη σειρά που παίζουν σύμμαχοι και αντίπαλοι, και πολλά ακόμη.

 

Προσοχή στην ταχύτητα, είναι σημαντικότατο στατιστικό. Μόνο αν είναι ήδη 0 αξίζει να τη ρίξετε για να εξοπλίσετε κάποιο αντικείμενο, αλλιώς είναι ζημιά που δύσκολα αντισταθμίζεται από το bonus.

 

Τροφή, φτυάρια και δαδιά (ειδικά στην αρχή, που οι πολεμιστές είναι άμαθοι, το stress θερίζει). Παίξτε με φως στην αρχή, είναι ευκολότερο και βοηθάει να μάθετε τους μηχανισμούς.

 

Το Σανατόριο είναι υπερπολύτιμο, αλλά τα upgrades του πανάκριβα. Αν κάποια στιγμή κληθείτε να επιλέξετε τι θα κουβαλήσετε από λάφυρα (relics ή νομίσματα/πολύτιμα αντικείμενα) πάντοτε προτιμήστε τα relics.

Δημοσ.

Επαιξα κανα 2 ωρες

 

Πρωτες εντυπωσεις καλες , αλλα το stress ειναι υπερβολικο imo

 

Αν γινει ενας 100% stressed , σου χαλαει κ τους αλλους 3 . Το να αποφυγεις να γινει καποιος 100 stressed κ να αποκτησει ενα state η οπως λεγεται αυτο το feat , ειναι πολυ δυσκολο και δεν βρηκα κ πως βγαινει ακομα . Αν βγαινει δηλαδη

  • Super Moderators
Δημοσ.

Aυτή την αίσθηση είχα κι εγώ αρχικά -νομίζω το έχω γράψει κιόλας κάπου παραπάνω.

 

Αν με ρωτήσεις τώρα, θα σου πω ότι δεν είναι το stress το μεγάλο πρόβλημα, τα negative traits είναι -και γι' αυτό η ανάπτυξη του Σανατόριου αποτελεί βασικό στόχο.

 

Σαφώς αν ξεφύγει το stress, σου διαλύει το παιχνίδι. Η μόνη λύση σε αυτή την περίπτωση, αν έχεις κάποιο χαρακτήρα που θες να κρατήσεις, είναι το retreat.

 

Τώρα, αν πιάσει κάποιος χαρακτήρας 100 stress, βγάζει ένα affliction (το οποίο μπορεί να οδηγήσει και σε σταθερό negative trait). Από αυτό μπορεί να απαλλαγεί χαλαρώνοντας στην πόλη (ταβέρνα) ή με προσευχή και αυτοταπείνωση (αββαείο). Την επόμενη εβδομάδα (δηλαδή μετά την επόμενη αποστολή) το stress θα έχει πέσει λίγο και το affliction θα έχει αφαιρεθεί.  Από εκεί και πέρα, τα negative traits μπορούν να αφαιρεθούν στο Σανατόριο.

 

Συμβουλή, προσπάθησε να έχεις από δύο πολεμιστές σε κάθε κατηγορία (tank, shuffler/ranged, support-heal, support buff/debuf). Και πολύ προσοχή στα traits. Από το να πάρεις έναν προβληματικό (εντάξει, όλοι προβληματικοί είναι) καλύτερα να μην τον πάρεις καθόλου. Παράδειγμα, αν σχεδιάζεις να κατέβεις στα ruins, και έχεις χαρακτήρα που φοβάται τα ruins ή/και τους ανθρώπους, καλύτερα να τον αφήσεις, πρόβλημα θα σου βγάλει σε αυτό το setting.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το αρχοντικό των Μόργκαν ζει μεγάλες στιγμές: οι πολεμιστές μου επέστρεψαν από τα ερείπια, έχοντας κατατροπώσει ένα μαθητευόμενο νεκρομάντη, φέρνοντας μαζί τους αρκετά κειμήλια για την αναβάθμιση του Σανατορίου (πλέον υποδέχεται δύο ασθενείς ταυτόχρονα) ώστε να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο περιορισμού της παλαβομάρας σε ανεκτά επίπεδα.

 

Πλέον έχω την άνεση να ξεκουράζω κάποιους από τους βασικούς μου, να αφαιρώ αρνητικά traits και να προσφέρω εμπειρία σε νέα μέλη. Θα τολμούσα να πω ότι τα πράγματα εξελίσσονται αρκετά καλά (μόνο που στον κόσμο του Darkest Dungeon μεγάλη μπουκιά από πλοκάμι eldritch φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις...)

 

Το camp βοηθάει πολύ στον περιορισμό των τραυματισμών -σωματικών και ψυχολογικών- και μάλιστα στην αποστολή με το νεκρομάντη κατάφερα να το φυλάξω μέχρι πριν από την τελική μάχη, με αποτέλεσμα να πάω αρκετά χαλαρός και απολύτως υγιής στο τελευταίο δωμάτιο (στοιχείο που αποδείχτηκε πολύ χρήσιμο, μιας και μέχρι να θέσω υπό έλεγχο το νεκρομάντη είχα φάει κάμποσα χτυπήματα).

 

Εντωμεταξύ, οι αποστολές δυσκολεύουν. Πλέον εμφανίζονται εκτός από εύκολες, μέτριας και υψηλής δυσκολίας, όπου εκτός από χρήματα και κειμήλια προσφέρονται ως αμοιβή και σπάνια αντικείμενα. Γενικά, το παιχνίδι έχει ψωμί και ανυπομονώ να προστεθούν οι δύο επόμενοι χώροι, ο όρμος και τα μπουντρούμια κάτω από το αρχοντικό.

Δημοσ.

Να κάνω μια χαζή ερώτηση με βάση αυτά που διαβάσω από Snoob: το παιχνίδι μοιάζει υπέρβολικά με το Desktop dungeons ή είναι ιδέα μου? (σαν προσόν το αναφέρω).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...