Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έχω προβλήματα γενικότερα με το game. Απλά μου φάνηκε ηλίθιο το concept κράτα τα teams lvl2 και πρόσεχε μη τους πας lvl3 για να βγάλεις πρώτα τα 8 bosses, μετά το ίδιο στο lvl4 προσέχοντας μη πας lvl5 κτλ κτλ. Είναι κακό concept.

 

Έχει ήδη άπειρο management να κάνεις με quirks, items, skill lvls, stress, diseases, κατάλληλα groups ανά αποστολή κτλ κτλ. Αυτό που το χωριό είναι στο χείλος τους γκρεμού και λες στον άλλο mercenary που είναι τούμπανος:

-"Αδερφέ πάμε να φάμε τον necromancer. Είσαι πολύ δυνατός οπότε τον έχουμε"

-"Γάμησε μας ρε coach. Λέω να την πέσω αυτή τη βδομάδα αλλά αν βρεις τίποτα άλλο πιο επικίνδυνο μου λες οκ?"

 

Όχι αυτό το managent δε το θέλω. Το έκανα τη πρώτη φορά και ήταν σπάσιμο νεύρων. Να βρίζεις επειδή έκανες lvl up. Συνειδητή επιλογή είναι.

 

συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο από πάνω...το παιχνίδι το πάω πολύ σιγά και ξαφνικά βλέπω ότι στο lvl 3 ο χρόνος που θα ασχοληθώ θα είναι αναλογικά πολύ μικρότερος

  • Απαντ. 694
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δύο είναι τα θέματα που τους απασχολούν: το πρώτο, τι γίνεται όταν χάνεις ισχυρούς ήρωες (αρκετοί παίκτες φαίνεται να "εγκαταλείπουν" το παιχνίδι). Παρότι πρόθεσή τους είναι να διατηρήσουν το παιχνίδι απαιτητικό και "θανατηφόρο", σκέφτονται να εισαγάγουν υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις έμπειρους χαρακτήρες μέσω του stagecoach και ενδεχομένως αυτό να έπαιξε ρόλο στο ότι, στο update του Μαρτίου, θα έχουμε μόνο την antiquarian και όχι ακόμη τα town events.

 

antq_zpsbqv1do1r.jpg

 

Η antiquarian πρακτικά δίνει καλύτερο/περισσότερο loot αλλά στη μάχη είναι ελαφρώς μάπα, οπότε αυξάνει το ρίσκο για τις ομάδες που θα τη χρησιμοποιούν.

 

Ωραία πράγματα :)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Nαι, κανονικά.

 

Ο περιορισμός στο τι επίπεδο πρέπει να είναι ο χαρακτήρας προκειμένου να συμμετάσχει σε μια αποστολή λειτουργεί μόνο προς τα κάτω: δηλαδή, ένας χαρακτήρας επιπέδου 3+ δεν δέχεται να πάει σε εύκολο (πράσινο) μπουντρούμι.

 

Αντίθετα, ένας χαρακτήρας επιπέδου 0 μπορεί να πάει στο Darkest Dungeon, λ.χ. (υπάρχει και σχετικό achievement) και, λογικά, να πεθάνει. Θα σου "κλαφτούν" όταν τους επιλέξεις για μια τέτοια αποστολή αυτοκτονίας, αλλά δεν θα αρνηθούν να πάνε, όπως θα συμβεί αν πιάσεις έναν 6αρη να τον στείλεις σε εύκολο/μέτριο.

 

Οι μικρές αποκλίσεις (να στείλεις έναν 2αρη σε μέτριο, λ.χ.) είναι καταστάσεις που βγαίνουν: οι αντίπαλοι στοχεύουν τον άπειρο, το στρες του ανεβαίνει ευκολότερα, γενικά είναι πιο δύσκολη η αποστολή, αλλά εφόσον επιβιώσει θα κερδίσει αισθητά περισσότερη εμπειρία από ό,τι ένας 3αρης/4αρης στην ίδια αποστολή.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έστω και πολύ καθυστερημένα, καταπιάστηκα κι εγώ. Πρώτες εντυπώσεις εξαιρετικές!! Βέβαια βρίσκομαι ακόμα σε πειραματικό στάδιο εκμάθησης, αλλά θα αφιερώσω πολύ χρόνο σίγουρα.

 

Έτρεξα 2 επιτυχημένα runs με ένα κάπως δύστροπο party Doctor / Vestal / Highwayman / Crusader και ένα πολύ αστείο Vestal / Arbalist / Houndmaster / Bounty Hunter. Καταρχάς ξεχάστηκα με τις αναβαθμίσεις στο χωριό και δε μου έφτασαν τα λεφτά να αγοράσω φτυάρια :D Δεύτερον οι μάχες στο Weald ήταν αρκετά εύκολες και το party συνεργαζόταν εξαιρετικά με τα Marked, αλλά ανέβασαν τόσο stress που πλακώθηκαν μεταξύ τους :D :D Η Vestal και ο Bounty Hunter έγιναν Paranoid, ο Hound Master μαζοχιστής και η Arbalist πολύ γκρινιάρα. Το μπουντρούμι ακόμα κι έτσι θα έβγαινε αλλά έπεσα σε δεύτερο εμπόδιο ακριβώς πριν το τελευταίο δωμάτιο που το πέρασα με τα γυμνά μου χέρια :D :D :D και μπήκα στη μάχη με τελείως στρεσαρισμένη Vestal και Bounty Hunter, οπότε τέζα. Ας πρόσεχα, αλλά το χάρηκα.

 

Υπάρχουν αρκετά πράγματα που ακόμα μαθαίνω αλλά το παιχνίδι φαίνεται από την αρχή πως είναι πολύ καλά ζυγισμένο. Οι απορίες που έχω αφορούν τις προμήθειες και κυρίως το food. Επειδή προς το παρόν παίζω σε μπουντρούμια χωρίς Camping, πώς μπορώ να συνεφέρω το party μου ανάμεσα στις μάχες και πόσες προμήθειες αξίζει να αγοράζω? Επίσης πώς ξεχωρίζουν και πώς να αξιοποιώ καλύτερα τα curios?

 

EDIT: Ξεκίνησα νέο playthrough που προς το παρόν πηγαίνει αρκετά καλά, έχω χάσει μόνο έναν Man-At-Arms στην πρώτη του αποστολή σε μπουντρούμι που ξέχασα να αγοράσω πυρσούς και μπήκα μέσα χύμα :D :D αλλά από stress, afflictions κλπ δεν έχω παράπονο. Πέρα από ένα ενοχλητικό -5% melee στο Highwayman τα υπόλοιπα είναι σε μεγάλο βαθμό αδιάφορα - ή έτσι μου φαίνεται. Έχει πολλή πλάκα ο Crusader μου που έγινε θεούσος (μόνο με προσευχή ρίχνει το stress και έφυγε σε μια δόση να αναζητήσει ένα θείο όραμα :D :D ) αλλά τώρα τελευταία έβγαλε κι ένα Selfish που θα το διορθώσω. Έφαγα και τον Apprentice Necromancer μεπολύ επιθετικό party Occultist (lvl1) / Plague Doctor (lvl1) / Highwayman (lvl2) / Crusader (lvl2) που τα Bleed / Plague έκαναν πολλή δουλειά, και είμαι έτοιμος για νέες περιπέτειες! Θέλω να δοκιμάσω έναν καουμπόικο συνδυασμό Vestal / Arbalist / Houndmaster / Hellion.

 

Μου αρέσει πολύ το ότι το παιχνίδι επιβάλλει rotation στο party, τουλάχιστον στην αρχή. Επειδή 1 - 2 άτομα θα καταλήξουν στο αναρρωτήριο έχω την ευκαιρία να ανεβάσω τους καινούριους. Πολύ ωραία αγωνιώδης ατμόσφαιρα, μεγάλη απόλαυση να έχουν ανεβάσει όλοι stress και να σκοτώνονται μεταξύ τους (ο Highwayman ειδικά έχει μεγάλη γλώσσα) και gameplay που δε συγχωρεί.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 2
Δημοσ.

(Παιδιά ασχολείται κανείς άλλος ή θα γράφω μόνος μου? :D)

 

Νέο παιχνίδι, γιατί τα προηγούμενα πήγαν στράφι και είμαι ακόμα σε φάση εκμάθησης (αναγκάστηκα να διαγράψω παιχνίδι που μου είχε ρίξει το Junia's Head επειδή με το που μπήκα στο πρώτο lvl 3 μπουντρούμι με το main party μου απλά με σκίσανε), τρίτο ή τέταρτο run, medium clear all room battles, Vestal (1) / Grave Robber (0)/ Highwayman (1)/ Crusader (1). Συνολικά σα διαχείριση το run πήγε μετριοκαλά, με την τελευταία μάχη πριν το τελευταίο δωμάτιο να μου πηγαίνει κάπως στραβά αλλά όχι καταδικαστικά. Ξεκινάω να πάω προς το τελευταίο δωμάτιο, λοιπόν, και στο διάδρομο μου πετάει...

 

Collector.

 

Μου έκανε summon 3 Ghost Man-At-Arms (ο Crusader πόνεσε), εστίασα στον Collector μήπως καταφέρω και τον ρίξω, τον έφερα στα 13 HP με Blight / Pistol shot, αλλά κάπου εκεί έκανε ένα δικό του Heal και η σεμνή τελετή έλαβε τέλος.

 

Θα αρχίσω να μη σνομπάρω τόσο ξεροκέφαλα το Abandon Quest. Μπορεί να μου πει κάποιος τι συνέπειες έχει πέρα από το επιπλέον stress?

Δημοσ.

Όταν κάνεις abandon quest απλά φορτώνεσαι πολύ stress , δεν κερδίζεις xp και χάνεις το reward. Άμα δεν θέλεις να χάσεις κάποιον χαρακτήρα , στον οποίο έχεις επενδύσει , είναι μια καλή τακτική.

Όσο για τα curios ειναι πολύ Hit or miss αλλά άμα πας με την λογική οτι πχ τα bandages θα βοηθήσουν άμα υπάρχει περίπτωση να κοπής , τα herbs σε περίπτωση που έχεις μολυσμένα φαγητά/ αντικείμενα ενώ το Holy water όταν έχεις βωμούς κτλ. τότε θα έχεις μεγάλη επιτυχία. Τώρα άμα θες να πετυχαίνεις το 100% υπάρχει το wiki.   

Επίσης στα μικρά dungeons συνήθως φέρνω 6/6 food-torches(συνήθως το hunger χτυπάει μια φόρα) ενώ στα camping 12/12,τουλάχιστον άμα έχεις healer μαζί σου γιατί αλλιώς 2xfood. Και ανάλογα την περιοχή θα φέρω κανα shovel/key παραπάνω ή κάποιο αντικείμενο όπως holly water σε ruins.

 

Ο collector δεν συγχωρεί και ειδικά άμα δεν έχεις άτομα που μπορούν να χτυπήσουν το 4ο spot καλά. Για μένα ήταν απο τα πιο δύσκολα mini-bosses, τουλάχιστον στην αρχή. 

 

Γενικώς ήταν πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι και μ'αρεσε ιδιαίτερα καθώς προχώραγες σε ποιο δύσκολα dungeons, το παιχνίδι σου επέβαλε να αλλάζεις στρατηγικές , καθώς οι προηγούμενες αποδεικνύονταν επιζήμιες. 

 

Αν και το έχω αφήσει προς το παρών (μιας και έφτασα στο τέλος),όταν ανέβω στο χωριό σε τίποτα Πάσχα/Χριστούγεννα θα το ξανά πιάσω σίγουρα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν το εχω παρει ακομα αλλα με βλεπω να κανω backup το save folder πριν απο καθε run οταν με το καλο το αρχισω.

 

Το ξερω οτι θεωρειται cheating αλλα και το να αρχιζεις 3-4 φορες απο την αρχη επειδη εκανες μια χαζομαρα που δεν συγχωρειται ειναι επισης ενοχλητικο.

Δημοσ.

 

1) Όσο για τα curios ειναι πολύ Hit or miss αλλά άμα πας με την λογική οτι πχ τα bandages θα βοηθήσουν άμα υπάρχει περίπτωση να κοπής , τα herbs σε περίπτωση που έχεις μολυσμένα φαγητά/ αντικείμενα ενώ το Holy water όταν έχεις βωμούς κτλ. τότε θα έχεις μεγάλη επιτυχία. Τώρα άμα θες να πετυχαίνεις το 100% υπάρχει το wiki.   

 

2) Επίσης στα μικρά dungeons συνήθως φέρνω 6/6 food-torches(συνήθως το hunger χτυπάει μια φόρα) ενώ στα camping 12/12,τουλάχιστον άμα έχεις healer μαζί σου γιατί αλλιώς 2xfood. Και ανάλογα την περιοχή θα φέρω κανα shovel/key παραπάνω ή κάποιο αντικείμενο όπως holly water σε ruins.

 

 

1) Δε μου είχε κόψει ότι μπορώ να χρησιμοποιώ τα αντικείμενα στα curios! Πολύ χρήσιμη πληροφορία!

 

2) Εδώ σε χάνω. Πέρα από το να καταναλώσεις φαϊ και να ξεκουραστείς, πώς μπορείς να αναπληρώσεις το health σου εκτός μάχης? Γενικά παίρνω πολλές προμήθειες μαζί μου γιατί προτιμώ να χάσω χρήματα από το να τις χρειαστώ και να μην τις έχω.

Δημοσ.

1) Δε μου είχε κόψει ότι μπορώ να χρησιμοποιώ τα αντικείμενα στα curios! Πολύ χρήσιμη πληροφορία!

 

2) Εδώ σε χάνω. Πέρα από το να καταναλώσεις φαϊ και να ξεκουραστείς, πώς μπορείς να αναπληρώσεις το health σου εκτός μάχης? Γενικά παίρνω πολλές προμήθειες μαζί μου γιατί προτιμώ να χάσω χρήματα από το να τις χρειαστώ και να μην τις έχω.

Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος, μόνο φαΐ/camping όπως είπες . Το μόνο που ίσως θα μπορούσες να κάνεις είναι κατα το τέλος της μάχης να την καθυστερήσεις με κάποιο stun και εν το μεταξύ να κάνεις heal στα teammembers που το χρειάζονται. Αλλά μερικές φορές μπορεί να στραβώσει.    

 

Στα μικρά dungeons φέρνω 6 food κυρίως για το hunger(που είναι συνήθως 4-food) και στα μεσαία 12 (4 για hunger και άλλα 8 για full-rest).

 

Πάντως θυμάμαι στα αρχικά dungeons το βασικό μου πρόβλημα ήταν κυρίως το stress managment .Συνήθως ποιους φέρνεις μαζί σου στο team?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Υπάρχουν και ορισμένα poi που αναπληρώνουν health εκτός μάχης.

 

Το stall είναι ρίσκο, εκτός κι αν βγει η μάχη πολύ γρήγορα (3 γύροι, ας πούμε) και διαθέσεις 1-2 ακόμη για healing, μετά χτυπάει άσχημο stress damage.

 

Βέβαια, αν έχεις χαρακτήρες ικανούς στο mass stress heal, είναι κι αυτό μια λύση. Γενικά, όμως, σε dungeon όπου τα πράγματα είναι ζόρικα, δεν το προτείνω, παρά μόνο αν είναι να βγάλεις χαρακτήρα από το "κατώφλι του θανάτου" (και πάλι, με την προϋπόθεση ότι δεν θα ξεπεράσει ο βαριά τραυματίας ή κάποιος άλλος το 100 stress).

Δημοσ.

 Στα μικρά dungeons φέρνω 6 food κυρίως για το hunger(που είναι συνήθως 4-food) και στα μεσαία 12 (4 για hunger και άλλα 8 για full-rest).

 

Πάντως θυμάμαι στα αρχικά dungeons το βασικό μου πρόβλημα ήταν κυρίως το stress managment .Συνήθως ποιους φέρνεις μαζί σου στο team?

 

 

 

Το stall είναι ρίσκο, εκτός κι αν βγει η μάχη πολύ γρήγορα (3 γύροι, ας πούμε) και διαθέσεις 1-2 ακόμη για healing, μετά χτυπάει άσχημο stress damage.

 

Βέβαια, αν έχεις χαρακτήρες ικανούς στο mass stress heal, είναι κι αυτό μια λύση.

 

Μάλλον το παρακάνω με τις προμήθειες, όντας προσεκτικός, γιατί χρησιμοποιώ το food και για healing. Τώρα που το roster έχει αρχίσει και δένει κάπως μπορώ να πειραματιστώ, αλλά μόνο με πολύ συγκεκριμένα setups.

 

Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη ομάδα, είμαι σε φάση που θέλω να συμπληρώσω έναν από κάθε class και μερικούς αναπληρωματικούς. Γενικά τα party μου είναι σε γενικές γραμμές (από αριστερά προς τα δεξιά) healer / mage / melee dps / tank με τα απαραίτητα synergies, πχ arbalist / houndmaster . Επειδή έχουν εμφανιστεί ορισμένα positive quirks για συγκεκριμένες περιοχές προσπαθώ να προσαρμόζομαι σε αυτό.

 

Το delay για heal είναι όντως ρίσκο και ενίοτε δώρον άδωρο, γιατί όποιος είναι χαμηλά έχει την τάση να γίνεται στόχος. Αν βγει από το rotation ή κάτσει το stun έχει καλώς, αλλά γενικά δεν το κάνω.

 

Μου αρέσει πολύ η μεγάλη καμπύλη εκμάθησης του παιχνιδιού. Ανακαλύπτω πως τα upgrades στο χωριό ήταν τελείως λάθος στα προηγούμενα παιχνίδια και τώρα διαλέγω αποστολές ανάλογα με το τι relics δίνουν για να ανεβάσω Guild / Blacksmith ώστε να μη μπω ξεβράκωτος σε lvl 3 runs. Έχω επενδύσει πολλά επίσης στο ψυχιατρείο. Έχω ακόμα πολύ πράμα να ανεβάσω, οπότε μπορώ να αποταμιεύσω.

 

Αγαπημένη μου στιγμή το μουρλό party με τέσσερα άτομα afflicted και το stress να πλησιάζει το 200, που έπεφτα κάτω από τα γέλια με τον τσακωμό να φτάνει άλλα επίπεδα. Άλλος καταπιεστικός, άλλος θεούσος, άλλος τρομαγμένος, άλλος παρανοϊκός, μιλάμε για μεγάλες στιγμές. Το τέλειωσα όμως το μπουντρούμι :D :D  Πιο θλιβερή στιγμή το playthrough που μου είχε ρίξει το Junia's Head σε ένα secret room και πήγε αδιάβαστο, αν και ίσως σωζόταν. Δε βαριέσαι....

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...