ikaruga24 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Για κάποιο λόγο δεν μπορώ να κάνω camping. Τα βλέπω εκεί πέρα να βρίσκονται και τα λιγουρεύομαι αλλά δεν μπορώ να κάνω camping. Στα provisions δεν έχει κάποιο αντικείμενο για να κάνω camping. Είναι αυτόματο χαρακτηριστικό του ζαριού και αυτό ανά δωμάτιο;
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Camping από medium και πάνω, στο short δεν έχει 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Camping από medium και πάνω, στο short δεν έχει Σωστά, δεν το διευκρίνισα αυτό.
headbanger Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 @@ρια πάλι. να ξεκινήσω από την αρχή λοιπόν να μάθω να μην κάνω λάθη με τα λεφτά μου
ikaruga24 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Και εγώ, i give up σε αυτό το save. Αν δεν κάνεις καλό run τις πρώτες 2 εβδομάδες δύσκολα θα υπάρξει ανατροπή καθώς απλά θα μαζεύεις έναν στρατό χαμένων, πειραγμένων και ψυχάκηδων άρρωστων που δεν θα έχουν καμιά πιθανότητα να περάσουν από μερικά δωμάτια πριν να πρέπει να κάνεις abort mission. Ηδη το δεύτερο save μου στην τέταρτη εβδομάδα είναι πολύ καλύτερο και έχω και περισσότερα φράγκα. Η τύχη συνεχίζει να είναι εναντίον μου οπότε και εγώ απλά το παίζω πιο επιθετικά και ρισκάρω θυσιάζοντας χαρακτήρες να τελειώσω την αποστολή για τα βραβεία και τα λεφτά. Οσον αφορά το παιχνίδι είναι εθιστικό μέχρι αηδίας.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 H τύχη παίζει ρόλο, αλλά υπάρχουν και κάποια βήματα που βοηθούν τα πράγματα: στην αρχή, σε επίπεδο "tutorial" (όταν σου παρουσιάζει κάποιες βασικές λειτουργίες) το παιχνίδι σου δίνει αρκετά heirlooms για να βελτιώσεις λίγο την άμαξα. Αυτό είναι μια καλή κίνηση, καθώς έχεις μεγαλύτερη ποικιλία στις πιθανές επιλογές. Στην αρχή, το να έχεις 4 νέους κάθε εβδομάδα είναι πολυτέλεια (κι αργότερα, αχρείαστο) οπότε ανέβασέ το στους τρεις. Επίσης θα χρειαστεί να φτιάξεις τους κοιτώνες, για να έχεις αρκετούς να αλλάζεις, μέχρι να ξεκλειδώσει το σανατόριο ώστε να περιοριστούν τα αρνητικά traits. Έχε υπόψη ότι στα διάφορα μπουντρούμια υπάρχουν curios που αφαιρούν και προσθέτουν traits και stress. Θέλεις οπωσδήποτε να εκμεταλλευτείς αυτά που αφαιρούν και να αποφύγεις όσα προσθέτουν. Υπόψη και ότι το να πας με λάθος/καθόλου αντικείμενο σε κάποια curios μπορεί να δημιουργήσει ένταση, κι εκεί που θα έβγαζες χρήμα, να εισπράξεις stress/αρρώστια. Το scouting είναι υπερπολύτιμο, οπότε προσπάθησε να το αξιοποιήσεις, επιλέγοντας όποτε γίνεται έναν τουλάχιστο χαρακτήρα με "έφεση" στη συγκεκριμένη κατηγορία μπουντρουμιών όπου σκοπεύεις να πας. Μην αγοράζεις υπερβολικές προμήθειες. Για ένα short μπουντρούμι, ακόμη και χωρίς χαρακτήρες που με κινήσεις τους στις μάχες ανεβάζουν την ένταση του πυρσού, οτιδήποτε πάνω από 8 πυρσοί είναι σπατάλη, λ.χ. Δώσε βάση στα traits, και στα θετικά αλλά και στα αρνητικά. Ο crusader με τον οποίο ξεκινάς έχει ένα trait που στην αρχή μπορεί να σου στοιχίσει πολύτιμους πόρους. Αυτά, πολύ γενικά και κατά το δυνατόν "spoiler-free", αν θέλεις να ανακαλύψεις τα πάντα μόνος σου. Ό,τι απορίες έχεις, ρώτησε, να πούμε και πιο συγκεκριμένα πράγματα.
ikaruga24 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Ωραία, τέλεια! Πάντως στους εχθρούς δίνω ιδιαίτερη βάση σε αυτούς που προκαλούν stress damage γιατί αυτό είναι το κύριο στατιστικό που σου επιτρέπει να τελειώσεις ή όχι μια αποστολή. Ειδικά αυτές οι καριολίτσες που σου κάνουν και push/pull και αυτοί οι καραφλοί ντελάληδες που το έχουν σύστημα. Οτιδήποτε άλλο το συμμαζεύεις ή το αγνοείς και περνάς σε θυσία αλλά το stress...σε σκοτώνει.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Γενικά, ναι, αλλά μην υποτιμάς το physical damage. Χαρακτήρες που πέφτουν στο 0 health, περνούν "στο κατώφλι του θανάτου", που σημαίνει πως (χωρίς bonus/malus) το επόμενο χτύπημα έχει 33% πιθανότητα να τους σκοτώσει. Θα συμφωνήσω πως, στα περισσότερα μπουντρούμια, το στρες είναι το πρόβλημα. Γι' αυτό και θέλεις όσο το δυνατόν περισσότερους χαρακτήρες ικανούς να χτυπάνε στις θέσεις 3 και 4. Δες τις ικανότητες των διαφόρων χαρακτήρων και επίλεξε ανάλογα. Μόλις μπει στο παιχνίδι το guild μπορείς -έναντι χρημάτων, φυσικά- να ξεκλειδώσεις ικανότητες για να φτιάξεις τον κάθε χαρακτήρα στα μέτρα σου. Εξαίρεση αποτελεί ο abomination, που έρχεται και με τα οκτώ skills ξεκλείδωτα, αλλά μόνο το μισά προσβάσιμα κάθε φορά, ανάλογα με τη μορφή που παίρνει. Υπόψη, στη μορφή του θηρίου που κάνει μεγαλύτερη ζημιά, προκαλεί στρες σε όλους -μην υποτιμήσεις και την ανθρώπινη μορφή του, όμως, έχει stun, self physical και stress heal και διπλό poison.
ultralisk Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 τα bossάκια είναι απαραίτητα για την εξέλιξη του game?...σκότωσα τα πάντα lvl 1 αλλά τώρα με τα lvl 3 bosses θα έχω πάει lvl 5 πριν προλάβω να τα σκοτώσω όλα...κάθε dungeon πάει τους χαρακτήρες μου από level 3 σε level 4
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Aπαραίτητα, όχι, εκτός κι αν πας για το achievement του caretaker. Πρακτικά, είναι 8 lvl 1-2, 8, lvl 3-4 και 8 lvl 5-6, από δύο δηλαδή σε κάθε κατηγορία. Συν δύο roaming bosses, ο collector και το shambler, που ο μεν πρώτος εμφανίζεται χωρίς να το επιδιώξεις, ενώ το δεύτερο πρέπει να το κυνηγήσεις συνειδητά για να το βρεις. Ρίχνουν κάποια καλά αντικείμενα ή/και χρήμα. Με 1-2 ομάδες δύσκολο (αδύνατο, για την ακρίβεια) να τους βγάλεις όλους τους bosses, θέλεις περισσότερο κόσμο.
ultralisk Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 το θέμα είναι ότι θεώρησα σωστό και πήγα όλο το roster level 3 ώστε να ξεκινήσω τα αντίστοιχα dungeons...έλα όμως όπου με ένα dungeon πάνε κατευθεία level 4 που σημαίνει ότι μέχρι να τρέξω κανένα απλό για gold/heirlooms θα έχουν πάει level 5 και δεν θα μπορώ να τα σκοτώσω...εννοείται δεν έχω μόνο 1-2 ομάδες
jim777 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Η συγκεκριμένη ιστορία με τα bosses είναι και το μεγάλο φάουλ του παιχνιδιού για την ώρα. Ισως θα έπρεπε να κάνουν το exp να ανεβαίνει πιο αργά αλλά αυτή η "τιμωρία" σου επειδή ανέβηκες lvl είναι απαράδεκτη και από άποψη lore/λογικής και κυρίως από άποψη gameplay. Στα πρώτα playthrough μου αναγκάστηκα να έχω άπειρους διπλούς και τριπλούς χαρακτήρες επειδή ήξερα να τους παίζω λόγω αυτών των bosses (4 vestals, 3hellions etc. etc.) Τελικά moddαρα το ini file του παιχνιδιού για να μπορώ να μπαίνω σε όποια αποστολή θέλω σε όποιο lvl θέλω και το ευχαριστήθηκα παραπάνω το παιχνίδι με ένα roster 18 ατόμων ένα από κάθε class που αντικαθίσταται όταν πεθαίνει. Το παιχνίδι συνεχίζει να έχει αντίστοιχο βαθμό δυσκολίας. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Αν μας άφηνε να παίζουμε όλες τις αποστολές με όλα τα επίπεδα, θα έχανε σε σημαντικό βαθμό τη σημασία του η άμαξα. Το βρίσκω διαχειρίσιμο το όλο θέμα, πάντως, και προσπαθώ να έχω στο roster έναν από όλους τους χαρακτήρες, και για πειραματισμό και για ποικιλία. Συνήθως ασχολούμαι πρώτα με weald και παράλληλα (αλλά λιγότερο) με τα ruins, για να ανεβάσω το σιδερά και το σανατόριο, αντίστοιχα. Προσπαθώ να έχω αρκετούς χαρακτήρες σε παραπλήσιο επίπεδο, δηλαδή να μην ξεφύγει μια τετράδα στην αρχή. Τελειώνω με τους 8 "πράσινους" bosses και παράλληλα προχωράω με τους "πορτοκαλί". Για μένα το ζήτημα είναι να μη βιαστείς να προχωρήσεις (εκτός κι αν κάποιος είναι πολύ έμπειρος παίκτης και πηγαίνει για το achievement των 99 εβδομάδων, λ.χ.) και να τους αναπτύσσεις σταδιακά. Έπειτα, έχει να κάνει και με το τι χρειάζεται η ομάδα: αν έχω οικονομική στενότητα, υπάρχουν φορές που προτιμάω το cove, για κουσούρι-therapy. Σταδιακά, οι ομάδες πλάθονται, κάποιοι εξειδικεύονται στο δάσος ή τους υπονόμους, και προσπαθώ να τους οδηγώ προς την κατάλληλη κατεύθυνση (λ.χ. αυτοί που έχουν poison τα πηγαίνουν καλύτερα με τους undead από ό,τι αυτοί που βασίζονται στο bleed, το ίδιο και με τα "ψάρια", ενώ αντίθετα το poison δεν βοηθάει στους υπονόμους το ίδιο). Μια άλλη τακτική, αλλά δεν προτείνεται για νέους παίκτες (ή για όσους θέλουν να τα ανακαλύψουν όλα/πειραματιστούν μόνοι τους (εξ ου και το spoiler), είναι το radiant battles, darkest scrounging, δηλαδή να παίζεις τις μάχες με φως αλλά να αφήνεις όσα περισσότερα curios ανέγγιχτα και να περνάς αφού καθαρίσεις τις μάχες να τα μαζεύεις μέσα στο απόλυτο σκοτάδι. Έχει ρίσκο, όμως, ειδικά στα υψηλότερα επίπεδα και ανάλογα με το πόσο ταλαιπωρημένη είναι η ομάδα. Έχω βγάλει όμως και ξεγυρισμένα 35αρια από medium/medium μπουντρούμια με αυτό τον τρόπο. Γενικά, βλέπεις στην πορεία τι βολεύει καλύτερα.
jim777 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δεν έχω προβλήματα γενικότερα με το game. Απλά μου φάνηκε ηλίθιο το concept κράτα τα teams lvl2 και πρόσεχε μη τους πας lvl3 για να βγάλεις πρώτα τα 8 bosses, μετά το ίδιο στο lvl4 προσέχοντας μη πας lvl5 κτλ κτλ. Είναι κακό concept. Έχει ήδη άπειρο management να κάνεις με quirks, items, skill lvls, stress, diseases, κατάλληλα groups ανά αποστολή κτλ κτλ. Αυτό που το χωριό είναι στο χείλος τους γκρεμού και λες στον άλλο mercenary που είναι τούμπανος: -"Αδερφέ πάμε να φάμε τον necromancer. Είσαι πολύ δυνατός οπότε τον έχουμε" -"Γάμησε μας ρε coach. Λέω να την πέσω αυτή τη βδομάδα αλλά αν βρεις τίποτα άλλο πιο επικίνδυνο μου λες οκ?" Όχι αυτό το managent δε το θέλω. Το έκανα τη πρώτη φορά και ήταν σπάσιμο νεύρων. Να βρίζεις επειδή έκανες lvl up. Συνειδητή επιλογή είναι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα