Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Λόγω προσωπικών προβλημάτων στην οικογένεια ενός εκ των dev και καθώς η ομάδα είναι ολιγάριθμη, η κυκλοφορία του πλήρους παιχνιδιού τελικά μετατίθεται για τις 19 Ιανουαρίου του '16. Προς το τέλος του Νοεμβρίου αναμένεται νέο patch, με το οποίο θα ενσωματωθεί στο παιχνίδι νέος χαρακτήρας, το Abomination, σχεδιασμένος σε συνεργασία με τον υποστηρικτή του παιχνιδιού που συνεισέφερε στην υψηλότερη κατηγορία, Lord. Με το ίδιο patch θα ενσωματωθούν δύο νέα τέρατα, επίσης σχεδιασμένα από υποστηρικτές του παιχνιδιού, ενώ οι devs υπόσχονται και άλλες "εκπλήξεις". Στο μεταξύ θα συνεχίσουν να ανεβάζουν updates με διορθώσεις και βελτιώσεις. Τώρα, σε επίπεδο εντυπώσεων μετά το patch που εισήγαγε το Cove, το παιχνίδι σαφέστατα έχει δυσκολέψει, κυρίως γιατί αρρώστιες και κουσούρια είναι συχνότερα αλλά και επειδή οι επιθέσεις των αντιπάλων στο στρες των ηρώων είναι πολύ πιο αποτελεσματικές. Τα πτώματα για τα οποία έγινε ντόρος δεν τα βρίσκω ενοχλητικά (τουλάχιστον ως το επίπεδο 3-4 που βρίσκομαι τώρα) συν του ότι υπάρχουν αποτελεσματικοί τρόποι απομάκρυνσής τους. Όμως τα χρήματα που κερδίζεις από κάθε αποστολή έχουν λιγοστέψει, το κόστος απομάκρυνσης των κουσουριών έχει αυξηθεί (ειδικά αν κάποιο από αυτά "κλειδώσει" στο χαρακτήρα του ήρωα) ενώ η πολύ χρήσιμη δυνατότητα κλειδώματος θετικού χαρακτηριστικού είναι πανάκριβη. Γενικά, οι πόροι είναι πιο περιορισμένοι και αυτό επηρρεάζει το παιχνίδι. Βέβαια, δε λείπουν και οι επιτυχίες: μπόρεσα να κάνω scout από νωρίς ένα μεσαίο μπουντρούμι, καθάρισα 4/5 παγίδες που βγήκαν στη μέση, ήμουν έτοιμος για τους εχθρούς, ήξερα πώς να διαχειριστώ τους πόρους μου αφού έβλεπα πού έπεφταν χαλάσματα στους διαδρόμους -λ.χ.- και το αποτέλεσμα ήταν να κάνω camp στο τέλος, πριν φύγω από το μπουντρούμι, και να βγω σε καλύτερη κατάσταση ψυχολογικά από ό,τι μπήκα. Δε συμβαίνει συχνά, αλλά συμβαίνει. Επίσης, το παιχνίδι είναι πιο ξεκάθαρο σε επίπεδο πιθανοτήτων, critical hits κτλ. και γενικά έχει βελτιωθεί και αισθητικά, αλλά και ουσιαστικά. 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Στο update του Νοεμβρίου θα προστεθούν τρεις χαρακτήρες οι οποίοι δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με υποστηρικτές του παιχνιδιού μέσω του Kickstarter: Abomination (στην εικόνα, shapeshifter χαρακτήρας με ισχυρό poison damage), Madman και Collector. Στην παρούσα φάση οι devs εργάζονται κατά προτεραιότητα πάνω στην προσθήκη του πέμπτου και τελευταίου κομματιού του παιχνιδιού, του Darkest Dungeon κάτω από την καταραμένη έπαυλη που κληρονομεί ο παίκτης στην ιστορία του παιχνιδιού. 2
tidus666 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Βγήκε και το τελευταίο update πριν την full release. Έχω παίξει 3 runs και δεν μου έχει βγει ο Abomination, δηλαδή τι σκατά, δεν με θέλει.
tidus666 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2015 Δυστυχώς, μαζί με πολλές και καλές αλλαγές στο UI και σε πράγματα που ζητάγαμε καιρό, το παιχνίδι έφαγε και τεράστιο nerf στο gameplay και στη δυσκολία. Μεγάλη ξενέρα. HOLIDAY CHEER AND KEIR - December 21, 2015 Build #12331 (PC and Mac) "Hope is the last thing a person does before they are defeated."--Henry Rollins This surprise update adds more gameplay options, a number of interface and quality-of-life improvements, and some key gameplay tweaks! Happy Holidays from Red Hook! HOTFIX 12331: Fixed bug with graphical display of Options tooltips Game Options More game options have been added! Options are sorted into categories Gameplay Options are now controlled by a master "Darkest Dungeon Config" option. In order to toggle individual gameplay options off, you must first change "Darkest Dungeon Config" to OFF. "Darkest Dungeon Mode" is the default configuration as designed. If you previously had Corpses turned OFF, you will need to turn Darkest Dungeon Config OFF and then turn Corpses OFF again. Removed the option to disable Heart Attacks. Heart Attacks were changed substantially in the Inhuman Bondage update (they no longer kill you instantly) and the stress mechanics of the game require you to play with the revised Heart Attacks New Game Option: Disable Combat Delay Penalties New Game Option: Reduce strength of enemy crits New Game Option: Eliminate lasting mortality debuffs from Death's Door and Heart Attacks New Game Option: Make Combat Retreats always succeed (except when blocked by Affliction) Interface Improvements Town Quicknav Buttons - Upon entering a town building, you can quickjump to another building by clicking the buttons on the left side of the screen. This reduces the clicks necessary to get around town and attend to your heroes. Embark Memory - Upon returning to the Hamlet, the party slots will remain occupied by the previous party. Roster sort by activity should also include sorting by who is in current party. Trap Disarm Tray Icon - Upon approaching a scouted trap, a tray icon will pop for the hero(s) to show their chances of disarming it. TAB to switch between Map and Inventory panels. Right panel will no longer automatically swap to map from inventory when the party starts moving. Manually do it with TAB or (M). CLICK on torch meter at top of screen to quickly use a torch from inventory. Added "actions remaining" to the health/stress bar tooltips to indicate what the tickmark means (hero or monster still has another action this combat round) Added tutorial event for selling trinkets. Misc town UI icon polish Trinket selling confirm now has an "always" button, to reduce popups on repeated trinket selling If embarking on a quest of Veteran or Champion difficulty and you don't have any trinkets equipped, a warning box will pop up to remind you. Curio disease resists will say "Resist!" to give a better idea of what happened Trinket alphabetical secondary sort so that identical trinkets end up beside one another after a class/rarity sort. Gameplay Adjustments Afflictions: if trying to heal, move or buff an afflicted hero and they resist, this will no longer consume the originating hero's turn. That hero can try to do another action. (e.g. You try to heal your paranoid Crusader with a Vestal. If the Crusader refuses, you still get to use the Vestal to do something else that turn.) Increased ACC of many hero skills, with particular emphasis to make status skills (debuffs, stuns, etc.) more accurate overall. This shifts more burden onto resist rolls for those skills. Highwayman - Tracking Shot now procs the buff even on a miss Sanitarium - increased chance of curing all diseases at once during a disease treatment Monsters - some veteran and champion HP increases to partially account for overall increased hero accuracy Monsters - review of resistances (bleed, blight, stun, move, debuff), mostly resulting in reductions Monsters - some speed tweaks to emphasize roles Monsters - dodge tweaks (some up, some down) to still reflect intent of dodgy monsters, given increased hero accuracy Madman - reduced stress output at apprentice level so he isn't quite so bad of a new party landmine Fungal Bloat - reduced dmg, crit, and marked target dmg (he was a bit too over-damaging, contributing to high Weald death rates) Miscellaneous Fixes Fix to padlock stress buff not applying on transform stress. Abomination stance fixes. Fix to abomination not reseting to idle when fighting in battle that has no loot. Restricted hero class can swap out eachother in quest select when no other restrictions will take place. Clamp stress when pending affliction to avoid heart attack before affliction is applied. Removed the ability to use items when screen is not idle. Fix to instant skill buffs carying over when transforming because of affliction and selected skill being set. A break in the clouds--hark, the sun! --the Darkest Dungeon team
Tmark Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2015 Για πες λεπτομέρειες, γιατί με ενδιαφέρει να το αγοράσω τώρα που θα βγει από Early Access.
tidus666 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2015 Nα το αγοράσεις αμέσως, αξίζει 100% τα λεφτά του. Και όσο είχε 20 άξιζε 100%. 'Ασε που αμφιβάλλω αν θα έχει μεγαλύτερη έκπτωση μέχρι την full release, η οποία είναι 3 Φλεβάρη. Νταξ, μην παρεξηγηθώ, το παιχνίδι παραμένει δύσκολο, ειδικά στις αρχές. Δεν ξέρω τι λεπτομέρειες θες, αν δεν το έχεις παίξει. Δεν ξέρω αν έχει και νόημα κιόλας.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Είναι παιχνιδάρα, αύριο (Full game will go live at 10am PST, January 19th, 2016) με το καλό κυκλοφορεί το Go to Hell "expansion", ουσιαστικά προσθέτουν το 5ο και -προς το παρόν- τελευταίο dungeon, το επώνυμο Darkest Dungeon, με τα τελικά bosses κτλ. Το παιχνίδι δεν έχει ολοκληρωθεί, θα προστεθούν town events που θα ανατρέπουν τη σχετική ηρεμία στο hamlet, ενώ θα συνεχίσουν να εμπλουτίζουν το παιχνίδι με νέα αντικείμενα κτλ. Από αύριο, όμως, θα μπορέσει κάποιος να το δει από την αρχή ως το τέλος του. Είναι μία από τις καλύτερες δουλειές που έχω στηρίξει μέσω KS και το προτείνω ανεπιφύλακτα. Είναι δύσκολο, ειδικά για τους νέους παίκτες στην αρχή (γενικά η αρχή μπορεί εύκολα να εξελιχτεί εφιαλτικά) αλλά αξίζει να επιμείνετε και να το εξερευνήσετε. 2
Tmark Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Γίνεται release και στο GOG για όποιον το θέλει drm-free!
Tobajara Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Γίνεται release και στο GOG για όποιον το θέλει drm-free! Ε ΓΑΜΩΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΤΟ STEAM!!! Με την πρώτη ευκαιρία που θα πέσει σε πενταροδεκάρες θα το αποκτήσω και για GOG, η απόφασή μου για τη νέα χρονιά είναι να απεξαρτηθώ από τη χαφιέδικη γκανιότα του Gabe τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα indie.
Tmark Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Εγώ ακόμα δεν ξέρω αν και που να το αγοράσω. Το budget είναι περιορισμένο και πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε 2 από τα παρακάτω τρία: Order of Battle: Pacific Grim Dawn The Darkest Dungeon.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Ε ΓΑΜΩΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΤΟ STEAM!!! Με την πρώτη ευκαιρία που θα πέσει σε πενταροδεκάρες θα το αποκτήσω και για GOG, η απόφασή μου για τη νέα χρονιά είναι να απεξαρτηθώ από τη χαφιέδικη γκανιότα του Gabe τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα indie. H χαφιέδικη γκανιότα του Gabe, όμως, μας έδωσε τη δυνατότητα να διαμορφώσουμε το παιχνίδι από νωρίς. Δεν το λέω ως δικαιολογία των πρακτικών του Steam, απλώς αυτή τη στιγμή είναι ο καλύτερος τρόπος πρόσβασης σε early access (και το γράφω έχοντας μαρτυρήσει με τη beta του ΟοΒ: Μorning Sun). Τέλος πάντων, όπου θέλει αγοράζει ο καθένας, απλά το συγκεκριμένο ήταν με διαφορά το καλύτερο early access στο οποίο είχα συμμετοχή (ξεπερνώντας ακόμη και το έξοχο Sunless Sea). Εγώ ακόμα δεν ξέρω αν και που να το αγοράσω. Το budget είναι περιορισμένο και πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε 2 από τα παρακάτω τρία: Order of Battle: Pacific Grim Dawn The Darkest Dungeon. Τελείως διαφορετικά παιχνίδια και επομένως δύσκολο να υπάρξει πρόταση. Το Grim Dawn δεν ανήκει σε κατηγορία που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, οπότε προσωπικά δεν θα έμπαινα σε δίλημμα. Το ΟοΒ είναι πολύ καλό και το ΜS πολύ καταλληλότερο για εισαγωγικό campaign από ότι είτε το Αμερικανικό, είτε το Ιαπωνικό. Πάντως, σε επίπεδο ατμόσφαιρας, ιδιαιτερότητας (quirkiness το λέγαμε στο χωριό μου) και χαρακτήρα, το Darkest Dungeon ξεχωρίζει. Συν του ότι, θα βγει και πιο οικονομικά. Έχω και τα δύο, όπως ξέρεις, δεν μετανιώνω για κανένα, το αντίθετο. Απλά, αν έπρεπε να προτείνω οπωσδήποτε ένα, θα έλεγα το Darkest Dungeon. Όχι, όμως, στον αντίποδα του ΟοΒ. Δεν συγκρίνονται. Απλά, για μια πιο ιδιότροπη εμπειρία. 1
Tmark Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Θα σου πω πιο είναι τι με προβληματίζει στο Darkest Dungeon, το roguelike στοιχείο του και το ironman-permadeath στοιχείο του. Πλέον δεν έχω ούτε την υπομονή ούτε τον χρόνο να πετάω ώρες gaming στον βρόντο επειδή έκανα μια λάθος κίνηση ή με διέλυσε το rng roll. Zero tolerance για frustrating gaming με λίγα λόγια, κάτι που πιστεύω ότι το Darkest Dungeon θα μου το δώσει στο πιάτο. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά μάλλον τείνω προς Order of Battle.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Kοίταξε, εξαρτάται και από το πώς θα παίξεις το ΟοΒ: λ.χ., εγώ δεν φορτώνω ποτέ παιχνίδι εκεί. Σενάριο, αρχή με τέλος, κι ό,τι βγει. Βέβαια, το ΟοΒ δεν είναι τόσο "απόλυτο" στην καταστροφή μιας μονάδας, μπορείς να την ανασυγκροτήσεις (με τεράστια απώλεια εμπειρίας, οπότε αν χαθεί πολύ νωρίς ίσως να μην αξίζει καν), όπως ήταν λ.χ. στο Panzer General, που έχανες μια μονάδα και ήταν ανεπανόρθωτη η ζημιά. Αλλά, όπως είπα, είναι τελείως διαφορετικά παιχνίδια. Άσχετα με το τι θα προτιμήσεις τελικά, κάποια στιγμή να το δεις οπωσδήποτε το Darkest Dungeon. Είναι έξυπνο παιχνίδι και μπορείς να παίξεις ένα μπουντρούμι και να σταματήσεις (ή ακόμη και στη διάρκεια της εξερεύνησης). Στο ΟοΒ, όποτε έχω αφήσει σενάριο στη μέση (και στα μεγαλύτερα αυτό -για το χρόνο που μπορώ να διαθέσω, τουλάχιστον- είναι αναπόφευκτο) έχω σκαλώσει άσχημα, καταλήγω να κρατάω σημειώσεις για να μην ξεχνάω τι έκανα, πού είχα δει τους αντιπάλους να υποχωρούν κτλ. 1
Tobajara Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 H χαφιέδικη γκανιότα του Gabe, όμως, μας έδωσε τη δυνατότητα να διαμορφώσουμε το παιχνίδι από νωρίς. Δεν το λέω ως δικαιολογία των πρακτικών του Steam, απλώς αυτή τη στιγμή είναι ο καλύτερος τρόπος πρόσβασης σε early access (και το γράφω έχοντας μαρτυρήσει με τη beta του ΟοΒ: Μorning Sun). Συμφωνώ, και για αυτό το στήριξα αγοράζοντάς το κατά το early acces. Αυτό δεν αναιρεί όμως το ότι αν ήταν παράλληλα διαθέσιμο στο GOG θα το προτιμούσα εκεί εξ αρχής. Για να είμαι πιο ακριβής περίμενα ότι θα αργούσε πολύ να κυκλοφορήσει στο GOG, για αυτό και το αγόρασα πριν κάποιους μήνες. Τέλος πάντων, όπως και να έχει σίγουρα το παιχνίδι αξίζει τα χρήματά του και σε πλήρη τιμή, οπότε ας μη γκρινιάζω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα