Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα φίλοι. Σύντομα θα κάνω ανακαίνιση το δωμάτιο μου, και αποφάσισα να τοποθετήσω κρυφό φωτισμό με ledοταινία... Θέλω να είναι RGB έτσι ώστε να αλλάζει χρώματα, με ασύρματο χειριστήριο. Αν κάποιος από εσάς έχει κρυφό φωτισμό από ledοταινία, ας μου προτείνει όλα τα παρελκόμενα (επειδή είμαι λίγο άσχετος στο θέμα αυτό ) τα οποία να είναι καλά ( ledοταινία, τροφοδοτικό, ασύρματο χειριστήριο κατά προτίμηση από το ίδιο μαγαζί και να μην ξεπερνάει τα 20-25€ )

Ευχαριστώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορω να παραγγειλω με αντικαταβολη απο ebay? Και χωρις να χρειαστει να καταθεσω καποια πιστωτικη καρτα?

Επεξ/σία από TheCaptainSS
Δημοσ.

Το έχουμε συζητήσει εδώ  http://www.insomnia.gr/topic/503434-%CE%BA%CF%81%CF%85%CF%86%CE%BF%CF%82%CE%B1%CF%84%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3/

Πόσα μέτρα ταινία θα βάλεις, γιατί πχ αν βάλεις 5 μέτρα 15-25 ευρώ έχει μόνο το τροφοδοτικό!

Επίσης στο ebay υπάρχουν 5 μετρες ταινίες από 10-15 έως 50 ακόμα και 70 ευρώ. Προφανώς και δεν είναι ίδιες...

Αλλά διάβασε το παραπάνω θέμα και θα βρεις απαντήσεις.

Δημοσ.

Μπορείς απλά να κάνεις paypal και να βάλεις τα λεφτά μέσω paysafe. Ούτε τράπεζες, ούτε κάρτες.

Φιλε μου συγνωμη που ρωταω αλλα με ποιο τροπο μεταφερεις τα λεφτα απο paysafe σε paypal?

Δημοσ.

Είχα ξεχάσει αυτή την λεπτομέρια.. ότι δεν γίνεται να βάλεις άμεσα τα λεφτά.. Όπως έχει συζητηθεί και εδώ

Για εμένα το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βρείς κάποιον που έχει paypal και να του δώσεις τα λεφτά.

Δημοσ.

Να προσθέσω ότι στο παραπάνω λινκ για το ebay το τροφοδοτικό είναι 2Α!!!!

Η ταινίες 5050 rgb έχουν μέγιστη κατανάλωση 1,2Α ανά μέτρο!!!

Κάντε τον πολλαπλασιασμό...!!!

Δημοσ.