Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3 [Xbox One][PS4]


panther_512

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 774
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

R(ole)PG δεν είναι μόνο τα συστήματα μάχης και levelling up, παιδιά. Τα Witcher 1+2 προσέφεραν πολύ καλό σύστημα για να κάνεις actual role playing και δε σε αντιμετώπιζαν και σαν πιτσιρίκι με ADHD. Αν κάποια παιχνίδια αξίζουν να χαρακτηριστούν ως "ενήλικα" είναι αυτά (και κάποια άλλα, αλλά πολύ λίγα), και οι περισσότεροι νομίζω ότι γι' αυτό τα έχουν σε τόσο υψηλή εκτίμηση, όπως και τους δημιουργούς τους.

 

Οι συγκρίσεις με τα DS και BB είναι άστοχες, θεωρώ, καθώς δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Οχι πως αυτό δε σημαίνει πως το W2 δε θα μπορούσε να επωφεληθεί απείρως από ένα σύστημα μάχης σαν του BB, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο, τουλάχιστον όχι από μένα. Θα προτιμούσα μια πιο ισχυρή στροφή προς ένα Batman-like σύστημα, κι όχι αυτό το χυμαδιό του 2, αλλά με ακόμα περισσότερο βάθος στην προετοιμασία πριν τη μάχη , που είναι και η μισή ουσία του Witcher (έρευνα, εξερεύνηση, crafting, enhancing etc). 

 

Τώρα, αν κάποιος πάρει το W3 περιμένοντας να παίξει κάτι σαν το BB, απατάται οικτρά. Εννοείται πως θα βγουν γνωστοί άγνωστοι να κάνουν σαματά, επειδή είναι της μόδας, αλλά μην εκτροχιαζόμαστε κι εμείς μαζί :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπήρχε σχετική συνέντευξη της CDP όπου ανέφεραν ότι μετά από feedback του κόσμου για τις μάχες στο Witcher 2, αποφάσισαν για το Witcher 3 σε πιό arcade batman style combat mechanics, διότι το κοινό της συγκεκριμένης σειράς ενδιαφέρεται να κυλά η ιστορία ομαλά και όχι να τρώει τα μούτρα του σε δύσκολες μάχες.

 

Έχουμε δεί στο πρόσφατο Shadow of Mordor ότι κάτι τέτοιο μπορεί να δώσει ένα πολύ καλό, εθιστικό και διασκεδαστικό αποτέλεσμα, όσον αφορά batman combat mechanics σε fantasy setting.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Για να πω την αλήθεια το περίμενα χειρότερο οπτικά και χαίρομαι που οι αμφιβολίες μου δεν επαληθεύτηκαν. Για τα δεδομένα του PS 4 μου φαίνεται πολύ αξιόλογο και πλέον πιστεύω ότι και η έκδοση για το Xbox One θα είναι περίπου στα ίδια επίπεδα. Μικρές παρατυπίες υπάρχουν αλλά μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα όταν πέσω με τα μούτρα στο παιχνίδι. Η CD Project είναι μάστορας στον τεχνικό τομέα και φαντάζομαι ότι η έκδοση σε τούμπανο PC θα κάνει μεγάλο σαματά. Προς το παρόν φέρτε το game να το θαυμάσουμε και τα υπόλοιπα τ'αφήνω σε εσάς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να 'μαι κι εγώ στη συζήτηση. Ας πω το μακρύ και το κοντό μου.

 

- Αν και γενικά προτιμώ να παίζω τέτοια παιχνίδια σε PC, για το Witcher είπα να πρωτοτυπήσω και το πήρα πριν 2 βδομάδες σε Xbox One (βοήθησε και η χαμηλότερη τιμή του Hong Kong store, γύρω στα 45 ευρώ).

 

- Κάποτε είχα δοκιμάσει να παίξω το Oblivion σε 360 αλλά βαρέθηκα γρήγορα. Για το Skyrim πχ. δεν είχα κανένα δίλημμα, PC και πάλι PC (όχι μόνο λόγω των mods). Τώρα όμως  η απόφαση ήταν πιο εύκολη. Μεγαλύτερη τηλεόραση, home cinema (επιτέλους), 60 fps ακόμα και στην κονσόλα, αξιοπρεπής τιμή.

 

- Γελάω με την κλάψα στη σχετική συζήτηση για PC. Με την ατέλειωτη γκρίνια τους (διαβάστε τις τελευταίες σελίδες) κατάφεραν ακόμα και να κλειδώσουν το thread ενός τόσο σημαντικού παιχνιδιού (ξεκλείδωσε κάμποσες ώρες αργότερα). Κλάψα με το "downgrade", κλάψα για το 4Κ, κλάψα για το ότι η CD Projekt Red έβαλε και τις κονσόλες στο κόλπο, κλάψα και οδυρμός για τα πάντα όλα. Υποψιάζομαι πως όταν με το καλό κυκλοφορήσει το παιχνίδι (αμήν και πότε) ένα στα δύο posts θα επικεντρώνεται πάλι στα fps, σε SLI/Crossfire setups, σε benchmarks, συγκριτικά (ποιος την έχει πιο μεγάλη, την κάρτα γραφικών εννοείται), σε overclocking και τα γνωστά... Κι εγώ PC fan είμαι αλλά αυτό το πράγμα δεν το κατάλαβα ποτέ.

 

- Κάθομαι τώρα και βλέπω video με τους δύο πρώτους τίτλους της σειράς για να δω τι έχω χάσει. Στο 1 γράψει κάμποσες ώρες, αλλά ήταν ακόμα η περίοδος των άπειρων bugs οπότε το παράτησα γρήγορα. Με το 2 ασχολήθηκα ελάχιστα επειδή είχα σάπιο PC τότε και δεν το σήκωνε με τίποτα. Για όσους δεν έτυχε να παίξουν το πρώτο, ένα ενδιαφέρον review που προτείνω είναι αυτό εδώ:

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως προαναφέρθηκε, δεν θα τρέχει 60fps στις κονσόλες.

 

Όσο για την "κλάψα", οταν κάνεις προπαραγγελία μήνες πριν, σκάς όσα σκάς και δύο-τρείς εβδομάδες πριν την κυκλοφορία βλέπεις τι αλλαγές έχει υποστεί, λογικό δεν είναι?

Παρόμοια είχανε γίνει και στην Ε3 του '13 αν δεν κάνω λάθος, που έδειχναν PC footage απο παιχνίδια και οι console gamers έλεγαν παραπλάνηση κλπ.

 

Και ας μην το συνεχίσουμε, κρίμα είναι να κλειδωθεί κι αυτό το topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

900p/30fps για XboxOne και 1080p/30fps για Ps4. Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λογος που σπαμαρουν το 900p στο One? Δεν εχω καταλάβει ακομα το γιατι..

Όπως και να εχει πιστεύω θα το απολαύσουμε ολοι, οποιο σύστημα και να έχουμε,και μακάρι χωρις bugs/προβλήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποψιάζομαι πως όταν με το καλό κυκλοφορήσει το παιχνίδι (αμήν και πότε) ένα στα δύο posts θα επικεντρώνεται πάλι στα fps, σε SLI/Crossfire setups, σε benchmarks, συγκριτικά (ποιος την έχει πιο μεγάλη, την κάρτα γραφικών εννοείται), σε overclocking και τα γνωστά... Κι εγώ PC fan είμαι αλλά αυτό το πράγμα δεν το κατάλαβα ποτέ.

 

πόσα?...ζήτημα αν δεις 1-2 post στα 10 να μιλάνε για το παιχνίδι...η πλάκα είναι πως υπάρχουν και άτομα που σκάνε 300+ ευρώ σε κάρτες και στο τέλος δεν το παίζουν κιόλας (παίζουν κανά 2ωρο να μετρήσουν τα fps και uninstall)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα πραγματικά όποτε έχω μπει να διαβάσω thread ενός game (πέρα από moba/hearthstone που γίνονται εποικοδομητικές συζητήσεις), μόνο για MSAA διαβάζω και bottlenecks :-D ...tragic 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνιδι ειναι εξαιρετικο σε ολα , απλως οσοι το εκαναν pre order σε X1 αισθανονται λιγο "ρηγμενοι" .

http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-12-witcher-3-on-xbox-one-uses-dynamic-scaling-to-boost-resolution

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...