Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3 [Xbox One][PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχεις δίκιο. Πρέπει να σπρώχνει και η δεύτερη gpu που την κρατούσαν μυστική τότε με τις φήμες λίγο πριν κυκλοφορήσει η κονσόλα ... Στο power brick νομίζω δεν την κρύψανε;  :P  :P

  • Like 1
  • Απαντ. 774
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλά αν καθήσουμε και γράψουμε τις παρατυπίες που κάνουν οι εταιρείες ούτε σεντόνια δεν μας φτάνουν. Το κακό είναι ότι με τέτοια βιντεάκια ο κοσμάκης γρήγορα καυλώνει, γρήγορα τελειώνει.

  • Like 3
Δημοσ.

Μπράβο στην MS που το παραδέχτηκε. Τουλάχιστον αυτή δεν κάνει όπως άλλες που δείχνουν video από upcoming exclusive game να τρέχει στα 1080p/60fps, λίγο πριν την κυκλοφορία του ανακοινώνει ότι θα τρέχει στα 30 με την φθηνή δικαιολογία της κινηματογραφικότητας και όταν κυκλοφορεί τελικά να μην μπορεί να πιάσει ούτε αυτά! Κατά τα άλλα ότι είπε και ο Fulgore.

Δημοσ.

Από περιέργια, σε ποιο παιχνίδι αναφέρεσαι?

 

Από την άλλη, δεν χρειαζόταν να το παραδεχτεί η ms για να καταλάβουμε ότι δεν έτρεχε σε Xbone... Απλό damage control έκανε. Εκτός εαν όντως υπάρχουν ανόητοι που θα πίστευαν ότι το W3 θα τρέχει 1080p60 στο Xbox.

Δημοσ.

Μάλλον εννοεί το Bloodborne που το αρχικό αρχικό trailer ήταν στα 60 καρέ. Μετά έγινε 30 καρέ και πλέον έχει αρκετά frame drops. Δεν έχει άδικο σε αυτό ο HarryGrey. Η Sony είναι δασκάλα στα παραποιημένα βιντεάκια για τις κονσόλες της. Η Microsoft έχει ακόμα πολλά μαθήματα να κάνει για να της μοιάσει. Την Nintendo την αφήνω απέξω γιατί (αν) έχει κάνει τα λιγότερα και με διαφορά.

 Το πρόβλημα στην όλη υπόθεση είναι ότι μεγάλοι developers αλλά και publishers διατυμπάνιζαν ότι το παιχνίδι τους θα θερίζει, θα κάνει, θα ράνει στα γραφικά και όσο φτάνουμε στο τελικό αποτέλεσμα τόσο πιο γήινες είναι οι δηλώσεις τους.

 

 Θυμάμαι πριν βγει το PS 4 και το Xbox One, όπως και όταν πήραμε τα specs, ότι οι κονσόλες αυτές θα μαμάνε και θα δέρνουν και από ότι φαίνεται έχουμε μια λογική εξέλιξη από την προηγούμενη γενιά και όχι το οπτικό σοκ που πολλοί εσφαλμένα πίστευαν.

Δημοσ.

Κι εγώ συμφωνώ ότι η Sony έχει τα πρωτεία στον τομέα της οπτικής εξαπάτησης.  :P 

Ακόμα θυμάμαι το hype με τα tech demos (βλέπε FFVIII dance κλπ) του PS2 και τις βαρύγδουπες δηλώσεις για 1080p+120fps και... 4d στο PS3. 

 

Δυστυχώς όμως το downgrading έχει γίνει πλέον της μόδας και τώρα το ακολουθούν και μικρά studios για να προκαλέσουν hype και να πέσουν εύκολα προπαραγγελίες. 

 

Επίσης εκνευρίζομαι όταν οι devs μετά το αρχικό κράξιμο, βγαίνουν και λένε μπούρδες του στυλ "απλά ο φωτισμός είναι διαφορετικός", "ξεχάστε εκείνο και κοιτάξτε εδώ που βελτιώσαμε αυτόν τον τοίχο", "μπα ιδέα σας είναι, εμείς θα λέγαμε ότι τα βελτιώσαμε κιόλας τα γραφικά" κλπ.

 

Και μια και μιλάμε για το Witcher 3, αυτό πιστεύω είναι εμφανέστατο από τα τελευταία gameplay video που κυκλοφορούν και δεν αμφιβάλλει κανένας. Σίγουρα θα είναι παιχνιδάρα αλλά αυτό από μόνο του δεν ακυρώνει και το αίσθημα μιας μικρής εξαπάτησης από πίσω. Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ προσωπικά. 

 

 

 

 

Όσο αναφορά το βίντεο τώρα, το Xbox προφανώς βρίσκεται στην πιο μειονεκτική θέση σε σχέση με τα υπόλοιπα format. Πιστεύω ότι προτιμούν να δείξουν την καλύτερη έκδοση του παιχνιδιού (και να ζητήσουν συγνώμη μετά) έτσι ώστε ο κόσμος να κάνει focus στο πόσο γαμάτο είναι το παιχνίδι καθ' αυτού παρά στο πχ πόσο θολό φένεται.

 

 

Και απ' ότι φένεται πέφτουν διάνα. Γιατί όχι μόνο ο κόσμος δεν τους κατηγορεί για απάτη, αλλά σπεύδει μάλιστα να χειροκροτήσει και την συγκεκριμένη κίνηση ως επίδειξη διαφάνιας, σεβασμού και μετάνοιας (για το "λάθος") από πλευρά της εταιρίας! Win win σενάριο λοιπόν! Κρύβεις τα μειονεκτήματα του προιόντος σου και παράλληλα χαιδεύεις και το ευαίσθητο σημείο του καταναλωτή. Αυτό του φιλότιμου και της ειλικρίνιας  :-)

Λοιπόν δεν ξέρει μόνο η Sony να χειραγωγεί το πλήθος. Η MS το κάνει τουλάχιστον το ίδιο καλά αλλά με διαφορετικό τρόπο.

      

Γι αυτό ας σηκωθούμε όλοι να χειροκροτήσουμε φίλοι μου. ΜΠΡΑΒΟ στην ms. ΜΠΡΑΒΟ.

  • Like 5
Δημοσ.

^ xaxxaxaxaxa

 

εγώ πάντως ακόμα θυμάμαι τo video του Dark Souls 2 που δήθεν έτρεχε σε ps3 και το αποτέλεσμα είναι ότι ΟΥΤΕ η νέα DX11/nextgen έκδοση δεν είναι τόσο θεαματική όσο εκείνο το video  :D  :lol:  :lol:

  • Like 1
Δημοσ.


Μάναγκες, δεν ξέρω...κατι μου βρωμάει εδώ και καιρό - πέραν του εμφανέστατου downgrade (ακομα και για PC έτσι ?)...

Να πουμε τώρα την αλήθεια ? Τα Witcher ποτε δεν ηταν "παιχνιδάρες" όσων αφορά το gameplay, για την υπόθεση και τον Geralt τα παίξαμε όλοι (και τα gfx φυσικά)...
Ιδίως τώρα που προερχόμαστε οι περισότεροι απο Bloodborne (πλην του Χαρούλη φυσικά) και του Dark Souls 2: SOTFS...οι μάχες και η δράση του Witcher θα μας φανεί αστεία - κρίνοντας πάντα απο τα προηγούμενα παιχνίδια...
Ξερω, ξέρω, τα souls είναι action rpg ενω το Witcher καθαρόαιμο (σχετικά) rpg οπότε η σύγκριση να ειναι λίγο ατυχής.

Σχετικά με τα γραφικά...ναι...εχει πέσει σφαγή στο - ξέρετε ποιό - forum και...συγγνώμη, αλλα πρέπει να είσαι τυφλός για να μην αντιληφθείς την διαφορά απο τα πρώτα trailer σε σχέση με τώρα, ο Luffy ωραία τα είπε, αυτή η κοροϊδία που μας ρίχνουν οι εταιρείες (βλέπε: "lol no gaiz, αλλη ωρα της ημερας ειναι και απλά αλλάζει ο φωτισμός LOL") ώρες-ώρες...

Κατα την άποψή μου, η CDProjekt είναι...υπερτιμημένη εταιρεία και τα παιχνίδια της μέχρι τώρα αποτελούν περισσότερο tech demo, όπως και αυτά της Crytek την οποία όμως αρεσκόμαστε να την κράζουμε οι περισσότεροι - 2 μετρα και 2 σταθμά ένα πράμα...Kαι μη μου πείτε πως ο λαός έπαιξε τα Witcher για το gameplay που προσφέρουν γιατί...ναι... ;) Οταν ειχε κυκλοφορήσει το W2, θυμάμαι τα περισσότερα threads είχαν να κάνουν με γραφικά/optimization παρά με το gameplay - κλασσική περίπτωσης "βαριού" παιχνδιού οπου τα gfx > gameplay, ΠΑΝΤΑ.
Bαλτε και το οτι είναι η 1η τους προσπάθεια σε παιχνίδι ανοιχτού κόσμου ("όπεν γουόρλντ") και...δένει το γλυκό...

Δεν ξέρω, θέλω πολύ να μου αρέσει  - και δεν θα πω ψέματα - το 1o επίσημο trailer ηταν...οτι καλύτερο εχω δεί (επίσης: dat music) αλλά...λίγο η έλλειψη  εμπειρίας εκ μέρους της CD σε project τέτοιου μεγέθους/βασικών συστημάτων gameplay/μάχης καθώς και την φόλα/παραμύθα που φάγαμε σχετικά με τα γραφικά, λίγο το damage control που προσπαθούνε να ρίξουνε και - θα το ξαναπώ - νιώθω οτι κατι δεν "πάει" καλά - βάλτε και οτι παίξαμε και 2 souls τίτλους τον μήνα αυτό οπου η δράση/gameplay είναι "top" και η μετάβαση σε συστήματα οπως του Witcher φαντάζει "ύπνος"...

θα δείξει, εγώ προσωπικά αυτή την φορά θα περιμένω λίγο μέχρι να τους στάξω την 60-άρα

 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω, εγώ τα W1+2 τα έπαιξα γιατί ήταν rpg... οι μάχες ήταν ανάλογες του είδους δε μπορώ να πω ότι με χάλασαν - δεν τις περίμενα και αλλιώς.

Παλιά κάναμε click στους εχθρούς/όπλα τώρα έχουμε και παραπάνω έλεγχο.. Σενάριο/κόσμος ήταν πολύ καλά πάντως για μένα , όπως και το branching ανάλογα τις επιλογές σου, τα ευχαριστήθηκα 101%.

Πάλι όμως λαμβάνοντας υπ'όψιν ποιός το έφτιαξε, δε μιλάμε για origin/bethesda/ssi...

 

Τώρα άτομα που ασχολούνται μόνο με γραφικά κτλ τα έχουμε ζήσει , δεν χρειάζεται σχολιασμός. Πάντως όποιος το πάρει σε κονσόλα και περιμένει να δει γραφικάρες τρελές νομίζω θα απογοητευτεί. 

(...τουλάχιστον να μην είναι απαράδεκτο τεχνικά  :lol:)

 

Επίσης δε παίζει σύγκριση με *souls/bb ΙΜΗΟ, είναι παντελώς διαφορετικά σαν παιχνίδια/φιλοσοφία... τώρα για το αν θα επισκιαστεί σαν μάπα παιχνίδι είναι άλλη ιστορία

 

Το DOWNGRADE ήρθε για να μείνει!

  • Like 2
Δημοσ.

Βασικά κι εγώ κυρίως για το story και τα σκηνικά του το περιμένω.

 

Εαν κάποιος περιμένει να παίξει Witcher για rpg μηχανισμούς μάλλον τον εαυτό του κοροιδεύει. Το πληρέστερο, καλύτερο και καθαρόαιμο rpg αυτή τη στιγμή είναι το pillars of eternity. Και μάλιστα critically acclaimed. Όποιος θέλει σοβαρή rpg εμπειρία εννοείται ότι θα κοιτάξει εκεί...

Δημοσ.

Δεν ξέρω, εγώ τα W1+2 τα έπαιξα γιατί ήταν rpg... οι μάχες ήταν ανάλογες του είδους δε μπορώ να πω ότι με χάλασαν - δεν τις περίμενα και αλλιώς.

Παλιά κάναμε click στους εχθρούς/όπλα τώρα έχουμε και παραπάνω έλεγχο.. Σενάριο/κόσμος ήταν πολύ καλά πάντως για μένα , όπως και το branching ανάλογα τις επιλογές σου, τα ευχαριστήθηκα 101%.

 

Τώρα άτομα που ασχολούνται μόνο με γραφικά κτλ τα έχουμε ζήσει , δεν χρειάζεται σχολιασμός. Πάντως όποιος το πάρει σε κονσόλα και περιμένει να δει γραφικάρες τρελές νομίζω θα απογοητευτεί. 

...τουλάχιστον να μην είναι απαράδεκτο τεχνικά  :lol:

Κero, ΑΜΑ, επαναλαμβάνω, AMA ρίξανε την ιδια δουλειά που είχανε ρίξει και στην εκδοση του X360 για το witcher 2 είμαστε ΟΚ καθώς ηταν ενα μικρό τεχνικό επίτευγμα το port εκείνο - και αποψη γραφικών αλλά και απο άποψη του πως έτρεχε, α ρε αθάνατο Χ360...

 

Σχετικά με το gameplay αδερφέ...τι να σΕ πω, το W1 ηταν point and click, μετριότατο κιόλας χωρίς αίσθηση προφανώς "βάρους", το W2...θα μπορούσες να το πεις και button mashing με...άκυρα, αργά και εκτενή animation ανευ λόγου με παντελή έλλειψη αίσθησης/βάρους και αυτό.Ε, δεν μπορώ να φανταστώ ρε φίλε οτι του 3 θα είναι πολύ καλύτερο...τα άτομα απλα δεν το έχουν, πως να το κάνουμε τώρα...Θέλεις καλή μάχη σε RPG ? Dragon's Dogma μάγκα, κλασσικό, αθάνατο και καλοδουλεμένο "σύστημα μάχης Capcom®", οτι καλύτερο έχει υπάρξει σε RPG - ναι, ακομα και σε σχέση με των souls...

 

Artwork και ατμοσφαιρα ναι, εκει τα πάει καλά η CD, σε όλα τα άλλα όμως δυστυχώς...δεν...

 

Τεσπα, θα δείξει, 1 μηνας έμεινε ;)

  • Like 1
Δημοσ.

D.Luffy γιατί το λες αυτό για τους rpg μηχανισμούς του; Έχουμε καμοιά πληροφορία;

 

Το Pillars ελάχιστα το άγγιξα, δε μου φάνηκε κάτι ιδιαίτερο... ίσως αν δεν έχει κάποιος παίξει στο παρελθόν ανάλογα να του κάνει εντύπωση αλλά έχωντας φάει σαν νιάτο με το κουτάλι τα rpgs του 1991+ μου φάνηκε βαρετό.... θέλω open world τώρα, top-view παίξαμε έππη ultima/dnd τα βαρέθηκα...  :lol:  :lol:  :lol:

 

@red1

τί να σου πω ρε μαν,μου αρέσανε και τα 2 όπως είπα σαν σενάριο/branching... θυμάμαι όμως ειδικά στο 2 χωρίς patch οι μάχες ήταν τραγικότατες .... τεχνικά δε περίμενα κάτι παραπάνω όμως είναι η αλήθεια...

 

Το Dark Arisen το έχω, θέλω remaster όμως να το παίξω σωστά!

 

... πάντως αυτό που θέλω είναι ένα open world *souls, δε ξέρω πώς θα το κάνουνε αλλά το θέλω χτες. Το έχω αποθημένο από τους πύργους που βλέπεις απέναντι στο 2-1 του Demon's και από το 1-2/1-3 που δεν μπορείς να πας παντού στη Boletaria ... 

Δημοσ.

D.Luffy γιατί το λες αυτό για τους rpg μηχανισμούς του; Έχουμε καμοιά πληροφορία;

 

Το Pillars ελάχιστα το άγγιξα, δε μου φάνηκε κάτι ιδιαίτερο... ίσως αν δεν έχει κάποιος παίξει στο παρελθόν ανάλογα να του κάνει εντύπωση αλλά έχωντας φάει σαν νιάτο με το κουτάλι τα rpgs του 1991+ μου φάνηκε βαρετό.... θέλω open world τώρα, top-view παίξαμε έππη ultima/dnd τα βαρέθηκα...  :lol:  :lol:  :lol:

 

ΟΚ είναι λίγο νωρίς να κρίνω αλλά μιλάω μόνο σε περίπτωση που μοιάζει με το 2.

Εμένα μου φάνηκαν λίγο ριχοί οι μηχανισμοί στο προηγούμενο (δεν έτυχε να παίξω το πρώτο). Πχ δεν ένιωσα την ανάγκη να χρησιμοποιήσω ποτέ δυνάμεις και να εξελίξω το χαρακτήρα μου πέρα από σπαθί γιατί οι μάχες ήταν απλοικές, γρήγορες και εύκολες. Ίσως να έφταιγε και το τετραπληγικό AI των εχθρών...

Μακάρι βεβαίως να βελτιώθηκαν τα πράγματα στο 3. 

 

Τώρα για το pillars, απόλυτα σεβαστό ότι μερικοί μπορεί να βαρέθηκαν και να κουράστηκαν αλλά δεν παύει να θεωρείται από τα καλύτερα στο είδος του και πιο "περίπλοκο" από τα Witcher. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω θελω να πιασω το 2 στο 360 αλλα δεν ξερω αν προλαβαινω.Περισσοτερο για το στορυ γιατι το συστημα μαχης δεν μου αρεσει καθολου.

Δημοσ.

D.Luffy το 1 ήταν ακόμα πιο απλό , απλό κλικ έκανες light/strong attack IIRC ... έπρεπε να είχες level/equipment για να γλιτώσεις και να κανεις και κανα περα-δώθε... σαν τα παλιά του είδους ένα πράμα αλλά σε 3D.

Η αλήθεια είναι ότι οι μάχες στα "καθαρά" rpg είναι απλές , βαράς και ανάλογα τα stats/luck ελπίζεις για το καλύτερο αποτέλεσμα. Το βάρος δίνεται αλλού σε αυτά τα παιχνίδια .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...