Fulgore Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Τι να σου πω προσωπικα εκτως απο καποια αρνητικα που πολυ σωστα αναφερεις παραπανω εμενα σαν γενικα μου αρεσε προσωπικα το παιχνιδι. Ισως φταιει οτι ηταν και η περσινη χρονια τοσο χαλια και που εχουμε και ελλειψη απο σοβαρους exlcusive τιτλους,εκτως του Bloodborne που ειναι οτι πιο αξιολογο εχει βγει ως τωρα για Ps4 τουλαχιστον. Οσο για το Dragons Dogma οντως ειχε πρωτοτυπες ιδεες και λιγο που το δοκιμασα μου αρεσε,αλλα τι να το κανεις που ειχε τοσα πολλα προβληματα στον τεχνικο τομεα και bugs που το κραταγανε πισω... 1
red1 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Τι να σου πω προσωπικα εκτως απο καποια αρνητικα που πολυ σωστα αναφερεις παραπανω εμενα σαν γενικα μου αρεσε προσωπικα το παιχνιδι. Ισως φταιει οτι ηταν και η περσινη χρονια τοσο χαλια και που εχουμε και ελλειψη απο σοβαρους exlcusive τιτλους,εκτως του Bloodborne που ειναι οτι πιο αξιολογο εχει βγει ως τωρα για Ps4 τουλαχιστον. Οσο για το Dragons Dogma οντως ειχε πρωτοτυπες ιδεες και λιγο που το δοκιμασα μου αρεσε,αλλα τι να το κανεις που ειχε τοσα πολλα προβληματα στον τεχνικο τομεα και bugs που το κραταγανε πισω... Καλά τα λές φίλε Ful Απο την μια που - οπως λες και εσύ - υπάρχει μια ψιλο-έλλειψη και πλην του Bloodborne...δεν - και παεριμεναμε τον σωτήρα του RPG (Witcher 3), βαλε και την αναμονη/delay που εφαγε ο τιτλος, βαλε και τα "10/10 BEST GAME EVAHHH" και...καταλαβαίνεις... Aπο 'κει και πέρα, αυτα που έγραψα για το Witcher 3 ισχύουν έτσι ? (τα περι gameplay/προβληματων συγκεκριμενα). Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ εν ετη 2015, παιχνιδι το οποιο ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ στη μαχη ως προς την αλληλεπιδραση με τον κοσμο να είναι ΤΟΣΟ προβληματικο, το collision detection ειναι απαράδεκτο ρε φίλε, πραγματικη ντροπη - ιδιως απο την στιγμή που οι "αρενες" στις οποιες λαμβανουν χωρα οι μαχες ειναι γεματες απο εξτρα γεωμετρια (ριγμενες ασπιδες/κονταρια/κρανη/πτωματα/βαρελια κτλπ κτλπ) και...να "κολλάει" ο χαρακτηρας σου κάνοντας πιρουετες whiff-άροντας τα animation των χτυπηματων καθε γ@νημένη φορά...Εκεινο το "fake papers" quest...οτι πιο σπαστικο εχω παιξει τα τελευταια χρονια και κυριολεκτώ... Οταν η ΒΑΣΙΚΗ πλοήγηση στον κόσμο του παιχνιδιού είναι επίσης τόσο προβληματική επίσης (κλαδιά/κορμοι δέντρων οπου είναι λες και πέφτεις πάλι σε αόρατο ντουβάρι με το που έρχεσαι σ'επαφή μαζί τους και πρέπει να κάνεις ΚΥΚΛΟ γυρω απο την γεωμετρία για να "ξεφύγεις"...οταν η camera δεν έχει reset και πρέπει κάαααθε φορά να την χειριζεσαι χειροκίνητα...και τρώει σπαστικά...και πρεπει μετά ΠΑΛΙ να την ξανα-φτιάξεις...ελεος ρε φιλε, 2015 έχουμε... Στο Dragon's Dogma ρε φίλε...αμα το έχεις παίξει, τα controls, η camera και η μαχες ήταν ΒΟΥΤΥΡΟ τουλάχιστον, β-ο-ύ-τ-υ-ρ-ο, οτι ηθελες μπορουσες να το κάνεις και σε καμια περίπτωση οι μηχανισμοι (ή, η έλλειψη αυτών) δεν σε εμπόδιζαν. Ναι, είχε τα τεχνικά του προβλήματα και εκείνο (και ιδίως στο PS3) οπως pop-up, framerate κτλπ αλλά...σε ΟΛΑ τα άλλα ηταν (σχεδόν) άριστο αδερφέ - το Witcher ΔΕΝ κανει τίποτα απολύτως καλά, ουτε καν είναι παιχνίδι οπου η σούμα των στοιχείων του το κάνει "καλό παιχνίδι" αφου τα ΠΑΝΤΑ είναι προβληματικά. Θελεις να μαζεψεις/κανεις loot ? πρεπει να εισαι ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που θελει το παιχνιδι για να σου δειξει interaction και αμα η camera είναι λιγο πιο πάνω, δεξιά ή αριστερά...κανε την ΠΑΛΙ re-center για να μπορέσεις να κανεις interaction...πλοήγηση κοσμου πονοκέφαλος, μάχη υπο το μηδέν (σε σχέση και με άλλα games), κάκιστα, μη χρηστικά και laggy μενού (αλήθεια ρε CDprojekt ? ουτε καν re-arrange τα αντικείμενα ? 2015 έχουμε), γενικά, μια απόλυτη μετριότητα απο κάθε άποψη που αφορά το βασικό πράμα το οποιο εινια το GAMEPLAY, γιατι, στην τελική μιλάμε για videogame, έτσι ? Δεν λέω οτι δεν πρεπει να αρέσει στον κόσμο, αυτό που λέω ειναι οτι Α) δείχνει την έλλειψη εμπειρίας της συγκεκριμένης εταιρείας (για αλλη μια φορά) και Β) ανήκει δυστυχώς στην κατηγορία "IGN/Gamespot 10/10 OMG CITIZEN KANE OF GAMING !11!! τρέξε αγόρασέ το κόοοσμε" Θα το ξαναπώ, κρίμα, περίμενα κατι - οχι άριστο - αλλά τουλάχιστον λειτουργικό, για τα χρήματα που έσταξα, δεν πληρεί/καλύπτει τίποτα απο αυτά που θα έπρεπε όπως π.χ, ΒΑΣΙΚΑ στοιχεία σωστού gameplay/εκτέλεσης αυτού. 2
nzeppos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Το θέμα δεν είναι τόσο πολύ με το ίδιο το παιχνίδι (όποιος έχει ακούσει το όνομα CDPR γνωρίζει καλά ότι είναι συνώνυμο των bugs και των προβλημάτων, τουλάχιστον για τους πρώτους αρκετούς μήνες μετά την κυκλοφορία), αλλά με τους "επαγγελματίες" reviewers του 10/10. Και πάλι, όχι τόσο με αυτούς, αλλά με όσους σπαταλάνε το χρόνο τους δίνοντας σημασία στα "επαγγελματικά" reviews. Όσο οι reviewers θα παίρνουν τζάμπα παιχνίδια ή/και θα αμείβονται με πολλαπλούς τρόπους από τους publishers (πρώτη μούρη στα events, τζάμπα ταξιδάκια στις εκθέσεις, τραπεζώματα, προσκλήσεις κλπ) δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να είναι αντικειμενικοί. Τα παίρνουν και άρα πρέπει να γράψουν κάτι που θα ευχαριστήσει τον εκδότη του παιχνιδιού. Τόσο απλά.. Αν μιλήσουμε συγκεκριμένα για το Witcher 3 (και όχι για games που τα κουσούρια τους φαίνονται σε βάθος μηνών και συχνά κυρίως στο online, πχ. Fifa), τότε όλα αυτά που ανέφερες είναι κάτι παραπάνω από προφανή με μόλις 2-3 ώρες gameplay. Δεν χρειάζεται περισσότερο. Και θεωρητικά ένας "επαγγελματίας" reviewer (μου έρχεται αναγούλα και μόνο που το γράφω) έχει πολύ περισσότερο χρόνο στη διάθεσή του για να ασχοληθεί με ένα νέο τίτλο. Προσωπικά έχω πάψει να διαβάζω τέτοια reviews εδώ και χρόνια, δίνω σημασία μόνο σε user ratings επί μεγάλου συνόλου και φυσικά σε video στο youtube. Στις δε κριτικές χρηστών, συνήθως διαβάζω πρώτα τις αρνητικές, για να πάρω μια ιδέα για ποιο ακριβώς λόγο κράζουν. Αν πχ. ο άλλος λέει "δεν έχει ωραία textures η μασχάλη της γκόμενας", τότε είναι προφανές πως σε γενικές γραμμές το παιχνίδι αξίζει. Αν όμως κάποιος γράφει "η κίνηση του Geralt είναι ό,τι χειρότερο έχουμε δει εδώ και χρόνια σε τίτλο πρώτης γραμμής", τότε όντως έχουμε σοβαρό πρόβλημα. ps: όταν όμως η συντριπτική πλειοψηφία των μηνυμάτων, ειδικά στα PC fora, ασχολούνται αποκλειστικά με γραφικά και επιδόσεις, υπάρχει μικρή ελπίδα για τα παιχνίδια του κόσμου τούτου. 4
Fulgore Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Ποτε δεν ειπα οτι το παιχνιδι ειναι 10/10. Απλα οπως εχω πει πολλες φορες ειναι η καταντια που το κανει το παιχνιδι να ξεχωριζει ετσι. Και εμενα πολλα απο αυτα τα αρνητικα που αναφερεις οπως πχ η κινηση του χαρακτηρα ή καποιες φορες το συστημα μαχης μου την δινει στα νευρα Εδω η ιδια η Naught Dog εριξε Delay στο Uncharted 4(λες και υπαρχουν τα απειρα exclusives) για να βγαλει τα αλλα 3 remastered και οι πιο πολλοι πανηγυριζουν επειδη ηχαν πριν Xbox360....... Καλα για την Ελλαδα δεν πολυ σχολιαζω http://www.gameslife.gr/gfk-hellas-april-43149κατω το καλυτερο παιχνιδι για Ps4 σε πωλησεις απο το Minecraft για ps3..... Μιας και ανεφερες το Alien Isolation(το οποιο παιχνιδι το εχω απλα εχει μπει σε λιστα αναμονης για το καλοκαιρι καθως εχω μαζεψει πολλα παιχνιδια που δεν ξερω ποιο να πρωτοπαιξω) να σου θυμισω το Aliens Colonial Marins πως το περιμεναμε πως και πως και τι πατατα που βγηκε??? Οσο για το Dragons Dogma εκει φταιει αποκλειστικα η ιδια η Capcom που δεν το στηριξε οσο επρεπε. Ενω θα μπορουσε οντως να ξεχωρισει και να ειναι απο τα top του ειδους του(ειδικα το συστημα μαχης με τα Boss στα σπαει)το παρατησε για να ασχοληθει με αλλα παιχνιδια.... Δυστηχως οπως εχουν πει και οι περισσοτεροι αυτη ειναι η χρονια των remastered και των multiplattform.... Εχει φρεναρει και η Sony απιστευτα στο θεμα exclusives παρολο τις τρελες πωλησεις του Ps4,ειναι λιγο και η καταντια με τα παιχνιδια των 7ωρων story/campaign mode γιαυτο και εχει πεσει τοση λατρεια για το W3. Εδω ακομα και το Mortal Kombat εν μερη το χαλασανε και αυτο σε σχεση με το φοβερο MK 9. 1
Fotis13 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Ρε σεις με ολα αυτα που λετε εδω περα με κανετε να χαιρομαι που δεν το εχω ξεκινησει ακομα .Το κοβω να αρχιζω σε κανα μηνα ελπιζω να εχουν διορθωθει τα βασικα με τα απανωτα patches
red1 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Ρε σεις με ολα αυτα που λετε εδω περα με κανετε να χαιρομαι που δεν το εχω ξεκινησει ακομα .Το κοβω να αρχιζω σε κανα μηνα ελπιζω να εχουν διορθωθει τα βασικα με τα απανωτα patches Φωτάρα μου, το βασικό gameplay...λίγο δύσκολο να το κανουν rework ολόκληρο, μιλάμε για την όλη δομή του παιχνιδιού και οχι για 2-3 χαζά bugs... θα μου πειτε, για το Witcher 2 βγαλανε ολόκληρο patch που εφτιαχνε το ολο σύστημα μαχης...2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού... Τελος πάντων, εγώ το έβαλα στις αγγελίες, δεν άντεξα παραπάνω πραγματικά, είμαι πρόθυμος να παραβλέψω πάντα τα οποιαδήποτε προβλήματα ενος τιτλου (γιατί, μεταξύ μας, ολα έχουν και απο κάτι) αλλά το "AAA πλήρωσε τώρα και παίξε μετά τα 64572164 patch" gaming να μου λείπει. Ερασιτέχνες με Ε κεφαλαίο στην CdProjekt, καλά που "κέρδισαν" και την πίστη του gaming λαουτζίκου...αλλιως θα είχε πάει απίστευτο είναι εδώ και καιρό - κατι το οποιο βλέπω να αλλάζει πλέον μετά το τελευταίο "συμβάν" και κυκλοφορία τους, ψέμα στο ψέμα, κακό PR και...απο gameplay έχουνε μείνει 5-ετία (το λιγότερο) πίσω...Απαράδεκτα UI/συστηματα μάχης/κύριο gameplay/interactions για κυκλοφορία 2015... Eiμαι περίεργος τώρα για το cyberpunk 2077 - η κρυστάλλινη σφαίρα μου λέει πάντως πως θα ειναι και αυτο ο 2ος ερχομός ή/και σωτήρας του gaming...Gamespot : 10/10 EDIT : Δεν ξερω τι φρίκη εχει φαει το site αλλα καθε φορά που κανω edit δεν μου το δέχεται, εκει που λέω "αλλιως θα είχε πάει απίστευτο είναι εδώ και καιρό¨" εννοώ "αλλιώς θα είχε πάει απίστευτο είναι εδώ και καιρό" ^ LOL, ουτε καν με αφήνει να γράψω την λέξη "ά-π-α-τ-η"
vag.patrick Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Εγω θελω να δω τον φιλο μας τον angryjoe.... αυτον τον αχωνευτο τι θα εχει να πει για το παιχνιδι....κατα τα αλλα εγω το χ παρατησει το παιχνιδι εχουν αλλα προτεραιοτητα....
tidus666 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 10/10 σε όλα του έβαλε, θα έγινε πλούσιος και αυτός απ' την CDPR. 2
panther_512 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Το πρόβλημα είναι ότι παιχνίδια όπως τα Dark Souls, Monster Hunter ή ακόμα και το Shadow of Mordor μας έχουν δείξει πώς είναι τα "nailed combat mechanics", οπότε αναπόφευκτα θα γίνονται συγκρίσεις. Έχοντας τερματίσει από 2 φορές Witcher 1 και 2, και έχοντας τερματίσει Dark Souls 1κ2, Monster Hunter 4 και Shadow of Mordor, πιστεύω ότι οι προσωπικές μας προσδοκίες καθορίζουν την ποιότητα ενός παιχνιδιού. Αν περιμένεις combat mechanics από Dark Souls στα Witcher, το λάθος είναι δικό σου που δεν ενημερώθηκες σωστά. Όταν προπαρήγγειλα το Witcher 2, το άφησα στη ζελατίνα του για καιρό, ξέροντας όπως και στο Witcher 1 ότι το παιχνίδι θα περάσει από περίοδο στρωσίματος, κάτι που το βλέπουμε σε όλα τα μεγάλα-πολύπλοκα παιχνίδια. Κατα τη διάρκεια της αναμονής διάβασα πολλές ιστορίες τρόμου για άθλιο χειρισμό με keyboard-mouse, για απότομο spike δυσκολίας, άσχημα combat mechanics. Αγόρασα ένα ΧΒΟΧ360 χειριστήριο και ξεκίνησα το παιχνίδι περιμένοντας τα χειρότερα. Αφού το τερμάτισα 2 φορές, το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα διαμαρτυρόμουν θα ήταν ο χειρισμός ή τα combat mechanics. Έφτασα να αναρωτιέμαι αν έπαιξα το ίδιο παιχνίδι με τους διαμαρτυρόμενους. Τα ίδια βλέπω να γίνονται εν μέρη και με το Witcher 3, και ναί το παιχνίδι το είχα προπαραγγείλει και τώρα είναι με τη ζελατίνα του.... Προσωπική μου άποψη για τα Witcher ότι: "Το όλον είναι μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του" 3
red1 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Το πρόβλημα είναι ότι παιχνίδια όπως τα Dark Souls, Monster Hunter ή ακόμα και το Shadow of Mordor μας έχουν δείξει πώς είναι τα "nailed combat mechanics", οπότε αναπόφευκτα θα γίνονται συγκρίσεις. Έχοντας τερματίσει από 2 φορές Witcher 1 και 2, και έχοντας τερματίσει Dark Souls 1κ2, Monster Hunter 4 και Shadow of Mordor, πιστεύω ότι οι προσωπικές μας προσδοκίες καθορίζουν την ποιότητα ενός παιχνιδιού. Αν περιμένεις combat mechanics από Dark Souls στα Witcher, το λάθος είναι δικό σου που δεν ενημερώθηκες σωστά. Όταν προπαρήγγειλα το Witcher 2, το άφησα στη ζελατίνα του για καιρό, ξέροντας όπως και στο Witcher 1 ότι το παιχνίδι θα περάσει από περίοδο στρωσίματος, κάτι που το βλέπουμε σε όλα τα μεγάλα-πολύπλοκα παιχνίδια. Κατα τη διάρκεια της αναμονής διάβασα πολλές ιστορίες τρόμου για άθλιο χειρισμό με keyboard-mouse, για απότομο spike δυσκολίας, άσχημα combat mechanics. Αγόρασα ένα ΧΒΟΧ360 χειριστήριο και ξεκίνησα το παιχνίδι περιμένοντας τα χειρότερα. Αφού το τερμάτισα 2 φορές, το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα διαμαρτυρόμουν θα ήταν ο χειρισμός ή τα combat mechanics. Έφτασα να αναρωτιέμαι αν έπαιξα το ίδιο παιχνίδι με τους διαμαρτυρόμενους. Τα ίδια βλέπω να γίνονται εν μέρη και με το Witcher 3, και ναί το παιχνίδι το είχα προπαραγγείλει και τώρα είναι με τη ζελατίνα του.... Προσωπική μου άποψη για τα Witcher ότι: "Το όλον είναι μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του" Δεν είναι, κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο μετρια εως...κακά... Παιχνίδια για τα οποία ισχύει αυτό που έγραψες ? - Μass effect 1 : κακη αποδοση/framerate/shooting κτλπ αλλά τα παρέβλεπες λόγω "διαφορετικότητας" τότε (βλέπε:space opera), αισθητικής, καλλιτεχνικής διεύθυνσης, υπόθεσης κτλπ. - Dragon's Dogma : FLLLYYYYIIING INTO FREEEEEE... :D - πλάκα κάνω, στον τεχνικό τομέα (framerate/tearing/pop-up) δεν τα πήγαινε καλά αλλά...Το συστημα μάχης είναι οτι γανω-καλύτερο εχει μπει ποτέ σε Α-RPG, το UI/menu ηταν καλά και χρηστικά και η υπόθεση μια χαρουλα και αυτή απο ενα σημείο και μέτα. - Red Dead Redemption : κλασσικα προβλήματα σε παιχνίδια της R* όπως κακό εως μέτριο shooting, physics που δυσκολεύουν ωρες-ωρες την πλοήγηση στον κόσμο του παιχνιδιού κτλπ κτλπ, απο αποψη ατμόσφαιρας όμως και "ζωντανου κόσμου" καθώς και καλλιτεχνικής διεύθυνσης (spaghetti western)...λίγα παιχνίδια της προηγούμενης γενιάς το ακουμπούσαν... Fallout 3 : Κλασσική περίφτωσηςςςς τιτλου Bethesda...gamebryo engine με οτι αυτο συνεπάγεται, αχανής κόσμος ωρες-ωρες απλά για το "έτσι" κ.ο.κ, DAT ATMOSPHERE THO και quests...διάολε... Shadow of the Colossus : ολοι θυμόμαστε πως έτρεχε στο PS2...slideshow ρε...Επίσης :μετρια controls. παρόλα αυτά, εξακολουθεί να αποτελεί ακόμα απο τους πιο αξιομνημόνευτους τιτλους ever. θα μπορούσα να βάλω αλλα 73457928356793425 παιχνίδια στη "λιστα" αλλά...ελπίζω να καταλαβες τι προσπαθω να πω φίλε Πανθηρα. Tα Witcher ποτε δεν ηταν "καλα" παιχνιδια, ποτε δεν κανανε κατι (τιποτα δλδ) ιδιαιτερα καλά (πλην των gfx) απλά, ο κοσμος του και οι χαρακτηρες του ειναι αυτο που προσέλκυσαν κόσμο - κατι το οποιο ειναι σεβαστότατο, το να γυρισεις ομως και να μου πεις φιλτατε με straight μουτρα οτι τον τομεα του gameplay το πετυχαίνανε "σωστά"...αχεμμμμ. Η CDpro ειναι καργα-ερασιτέχνες και ακόμα μαθαίνουν, σεβαστό και αυτό, παρόλα αυτά, οταν στάζει καποιος 60€/$ για κατι το οποιο παίρνει 10-ρια απο παντου, τα βασικα του gameplay ακομα δεν τα εχει μαθει η ιδια εταιρεία και περιμενεις να διορθώνονται πράματα ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ με patch...sorry αλλα δεν θα πάρω, επίσης, ουδεμία σχέση δεν εχει με το "Αν περιμένεις combat mechanics από Dark Souls στα Witcher, το λάθος είναι δικό σου που δεν ενημερώθηκες σωστά.", δεν νομίζω να περίμενε κανείς βάθος gameplay Devil may cry ή ninja Gaiden αλλά τα βασικά ρε φίλε τουλάχιστον, τα γανω-βασικά μόνο...Εδω, ακομα και τα menu του ειναι μια τραγωδια απο μονα τους - RPG vidjya κιόλας ε ?
panther_512 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψή του. Στο τέλος της ημέρας είναι προσωπική υπόθεση του καθενός μας το πόσο αφήνουμε τα αρνητικά ενός οποιουδήποτε προϊόντος να επισκιάσουν τα θετικά του. Ούτε λάθος έχεις εσύ που το παράτησες, ούτε ο άλλος που το θεωρεί από τα καλύτερα RPGs των τελευταίων ετών. 1
nzeppos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Για το Red Dead Redemption δεν ακούω τίποτα, δεν έχει ξαναβγεί τέτοιο παιχνίδι!
BigBOSS Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δεν λέω οτι δεν πρεπει να αρέσει στον κόσμο, αυτό που λέω ειναι οτι Α) δείχνει την έλλειψη εμπειρίας της συγκεκριμένης εταιρείας (για αλλη μια φορά) και Β) ανήκει δυστυχώς στην κατηγορία "IGN/Gamespot 10/10 OMG CITIZEN KANE OF GAMING !11!! τρέξε αγόρασέ το κόοοσμε" Η CD Project ειναι απο τις λιγες ομάδες ανάπτυξης που έχει την εμπειριά ή μάλλον την ικανοτητα να δημιουργει rpgs διαμάντια. Πλέον στα rpg θα μιλάμε για προ και μετά Witcher 3 εποχή. Eiμαι περίεργος τώρα για το cyberpunk 2077 μην περιμένεις καθόλου, εσυ τους ειπες ερασιτέχνεις εισαι και περίεργος Ερασιτέχνες με Ε κεφαλαίο στην CdProjekt, καλά που "κέρδισαν" και την πίστη του gaming λαουτζίκου...αλλιως θα είχε πάει απίστευτο είναι εδώ και καιρό - κατι το οποιο βλέπω να αλλάζει πλέον μετά το τελευταίο "συμβάν" και κυκλοφορία τους, ψέμα στο ψέμα, κακό PR και...απο gameplay έχουνε μείνει 5-ετία (το λιγότερο) πίσω...Απαράδεκτα UI/συστηματα μάχης/κύριο gameplay/interactions για κυκλοφορία 2015... εντάξει μετά απο αυτο δεν μπορώ να συζητησω στα σοβαρά. Tα Witcher ποτε δεν ηταν "καλα" παιχνιδια, Η CDpro ειναι καργα-ερασιτέχνες άκρα των άκρων Ούτε λάθος έχεις εσύ που το παράτησες, ούτε ο άλλος που το θεωρεί από τα καλύτερα RPGs των τελευταίων ετών. οταν κάποιος θεωρει πως το παιχνιδι ειναι το καλυτερο rpg των τελευταιων ετών και κάποιος άλλος λέει πως ειναι για πέταμα, δηλαδή υπάρχει ΤΟΣΟ μεγάλη διάσταση αποψεων τοτε κάποιος απο τους δυο δεν ξέρει τι λεει. Ο παραπάνω κάνει την τριχα τριχιά, δινει απιστευτες διαστάσεις στα οποια αδυναμα σημεια του παιχνιδιου παραβλέποντας παντελώς τα στοιχεια που κάνουν τον τίτλο καταπληκτικο. Φθανει στο σημειο να λεει πως τα Witcher δεν ειναι καν καλά παιχνιδια, ε απο εκει και πέρα δεν ειναι να τον πάρεις και πολύ στα σοβαρά, σαν να λεμε τα Balidurs Gate ή τωρα τα Pillars of Eternity, Wasteland 2 και Divinity Original Sin δεν ειναι καλα παιχνιδια.
red1 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2015 Η CD Project ειναι απο τις λιγες ομάδες ανάπτυξης που έχει την εμπειριά ή μάλλον την ικανοτητα να δημιουργει rpgs διαμάντια. Πλέον στα rpg θα μιλάμε για προ και μετά Witcher 3 εποχή. εντάξει μετά απο αυτο δεν μπορώ να συζητησω στα σοβαρά. Για πες...σοβαρα τώρα όμως...Ρίξε κανα' επιχειρημα - αμα δεν σΕ κανει κόπο - μπας και καταλαβουμε και εμεις το γιατί - εκτος και αν εχεις παίξει καποιο game της που δεν έχουμε παίξει οι υπόλοιποι "απο τις λιγες ομάδες ανάπτυξης που έχει την εμπειρία ή μάλλον την ικανοτητα να δημιουργει rpgs διαμάντια. Πλέον στα rpg θα μιλάμε για προ και μετά Witcher 3 εποχή." Eντάξει, μετά απο αυτο δεν μπορώ να συζητησω στα σοβαρά. Oταν μπαίνετε να πειτε το δικό σας τουλάχιστον προσπαθήστε να το εξηγησετε κιόλας, εκτος και αν ισχυει και εδω η λογικη του γηπέδου οπου μπαινουμε, φωναζουμε κατι και ολα good. Eυχαριστώ ΥΓ : Βoss, η Πολωνία πως είναι αυτόν τον καιρό ? YΓ 2 : Baldur's gate POE, W2 κτλπ κτλπ, βρε τα gaming credentials, PC κι'ετς, στειλε και βιογραφικο αμα θελεις μπας και μετρησει ακομα περισσότερο Aκυρο, ατυχές και άσχετο παράδειγμα απ'οπου και να το μετρήσεις. YΓ 3 : Εξήγησα σε 3 post το όποια προβλήματα του παιχνιδιού, αμα δεν τα βλεπεις ή εθελοτυφλείς, η πρεπει να σου βρούμε κανα Elven waifu ή να σου στειλουμε εισιτήριο για κανα LARP event γιατι μάλλον, μονο η ιστορια σε ενδιαφέρει και οχι ολα τα υπόλοιπα συστήματα. Αν θεωρεις πως 3 παιχνιδια στο ιστορικό μιας εταιρείας είναι αρκετά (τα οποία παρεμπιπτόντως μοιράζονται αρκετά απο τα ίδια προβλήματα χρόνια τώρα) και αρκουν ωστε να θεωρηθει μια εταιρεία "έμπειρη", πραγματικα πάω πάσο. YΓ 4 : Αμα πηγαίνεις και αγοράζεις ή γουστάρεις κατι μονο και μονο επειδή συμφωνεί μια μερίδα ή οι "ειδικοί"...παράτα τα ολα φίλε και άρχιζε να ακούς μονο Jay Z, Kanye, Lady Gaglol, σταμάτα να βλέπεις τις ταινίες που βλέπεις και ξεκίνα να βλέπεις μονο το Α-list που προτείνεται κάθε χρόνο για το χρυσό αγαλματίδιο στις Αμερικές, παράτα το ντύσιμο σου και άρχισε να ντύνεσαι σύμφωνα με τις στήλες "Ανοιξη/Καλοκαιρι 2015" - αφου το λένε όλοι κατι παραπάνω θα ξέρουν, amirite ? ΥΓ 5 : Αντι-επιχείρημα ακομα δεν πρόβαλλες, προσπάθησε περισσότερο παιδί μου - εξήγησε το γιατί θεωρείς πως το W3 είναι "ποιοτικός" τίτλος ή, κατα την άποψη σου, πόσα/ποια είναι τα "δυνατά" του στοιχεία. Η καλή παραγωγή δεν ισούται αυτομάτως με "καλο προϊόν" - κατα την άποψη μου παντα, εσύ μπορείς φυσικά να παιζεις και να κανεις οτι γουστάρεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα