Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3 [Xbox One][PS4]


panther_512

Προτεινόμενες αναρτήσεις

witcher3_Xbox_One.jpg

 

Ναι ρε παιδιά, έτσι είναι τα γραφικά στο Xbone. Αυτά τα προηγούμενα screenshots που τα βρήκε το DF; Καθόμουν χθες επίτηδες και παρακολουθούσα την κοτσίδα και τα texture της πανοπλίας του Geralt, και σε καμία περίπτωση δεν φαίνονται όπως τα παρουσιάζουν τα εν λόγω screenshots.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 774
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το DF ξέρει μια χαρά τι κάνει (fanning the flames), εμείς γιατί ασχολούμαστε ακόμα μαζί του δεν ξέρω :P

 

Από όταν άρχισε να ανεβάζει τακτικά υλικό ο NXGamer ούτε για χαβαλέ προσπαθώ να μην τους δίνω κλικ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

witcher3_Xbox_One.jpg

 

Ναι ρε παιδιά, έτσι είναι τα γραφικά στο Xbone. Αυτά τα προηγούμενα screenshots που τα βρήκε το DF; Καθόμουν χθες επίτηδες και παρακολουθούσα την κοτσίδα και τα texture της πανοπλίας του Geralt, και σε καμία περίπτωση δεν φαίνονται όπως τα παρουσιάζουν τα εν λόγω screenshots.

 

Απο το patch 1.01 στο PS4 εφαγε downgrade σε Anisotropic Filtering, Ambient Occlusion, κ.α. για να μειωσει τα fps drops.

Ενω το Xbox One απ'οτι φαινεται δεν εφαγε downgrade και δειχνει πανεμορφο, οπως το εδειχναν και πριν την κυκλοφορια του στα trailers/teasers.

 

Τα γραφικα στο PS4 παντως ειναι πολυ-πολυ κατωτερα και δεν θυμιζουν παιχνιδι του 2015, δες εδω screenshot απο ps4 και συγκρινε..

Witcher3-222.jpg

 

Witcher3-45.jpg

 

Witcher3-34.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ αυτά που λες κοπήκανε αποδεδειγμένα στο Χ1 με το 1.01 , για το ps4 δεν ξέρουμε - έχεις πηγή;

επίσης το shot χωρίς σύγκριση δίπλα-δίπλα σαν του DF δε λέει απολύτως τίποτα...

 

... όσο για το ότι τα γραφικά στο Χ1 είναι όπως στα trailer που δείχνανε το αφήνω ασχολίαστο γιατί εδώ πολύ απλά γελάμε  :lol: 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λέει, αλλά το shot του DF πολύ απλά δεν ισχύει. Δεν μπορώ να φανταστώ τι έκαναν λάθος ή αν είναι κάποιο στιγμιαίο glitch, πάντως όπως είπα και πριν, τα γραφικά του Xbone σε καμία περίπτωση δεν φαίνονται τόσο θολά. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι είναι και τέλεια.

 

Ενδεχομένως αυτά του PS4 να είναι κάπως καλύτερα. Και ενδεχομένως αυτά που βλέπω στο PC μου να είναι ακόμα πιο όμορφα (άσχετα αν δεν παίζω εκεί). Και ενδεχομένως κάποιος που τα έχει σκάσει για 980 να τα βλέπει τούμπανο. Νοιάστηκε κανείς; Όλα καλά είναι.

 

Αντί να κάθεται ο κόσμος και να γκρινιάζει για την απαράδεκτη, stiff και εντελώς ψεύτικη κίνηση του Geralt, τρωγόμαστε σε ποιο σύστημα φαίνεται καλύτερη η κοτσίδα του μπάρμπα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά η κίνηση και τα animation έχουν μεγάλο θέμα...το άλογο κάνει Ότι του καπνίσει όλο κάπου θα πάει να κολλήσει πέφτει από γκρεμούς...Θα του βάλω αλεξίπτωτο...

 

Από τη μια η κίνηση από την άλλη η κάμερα που τρεμοπαιζει χωρίς λόγο και τα frames που κάνουν βουτιές...Δυστυχώς πράγματα που χαλάνε την εμπειρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ αυτά που λες κοπήκανε αποδεδειγμένα στο Χ1 με το 1.01 , για το ps4 δεν ξέρουμε - έχεις πηγή;

επίσης το shot χωρίς σύγκριση δίπλα-δίπλα σαν του DF δε λέει απολύτως τίποτα...

 

... όσο για το ότι τα γραφικά στο Χ1 είναι όπως στα trailer που δείχνανε το αφήνω ασχολίαστο γιατί εδώ πολύ απλά γελάμε  :lol: 

 

Καταρχην δεν εχω Xbox One, και μιλαω για 5 screenshots που ειδα στο reddit (ειναι Xbox One vs PC και δεν εχει αντιστοιχα PS4 shots) τα οποια με αφησαν εκπληκτο.

Η επισημη πηγη (τα release notes) γραφουν απλα για "optimizations" και στις δυο κονσολες, το οποιο εχει απο τριτους αποδεδειχθει downgrade.

 

Τα shots μπορεις να τα ανοιξεις και εσυ διπλα διπλα και να συγκρινεις τα γραφικα, δηλαδη πιο εχει καλυτερα textures, shaders, σκιες, φωτισμο, νερο, anti aliasing, AF, κτλ. Δοκιμασε το..

Γι αυτο postαρα και τρια shots απο PS4 σε παρομοια σκηνικα.

 

Εγω εχω μονο PS4 και PC και δυστηχως δεν εχει κανεις γνωστος μου Xbox One για να το δω απο κοντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ μα αυτό είναι το θέμα , αν δεν έχεις κάποιο frame grabber και να συγκρίνεις τα ίδια shots τότε δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα. Γιατί ναι μεν τα shots που έβαλες δεν είναι θεαματικά ΑΛΛΑ μπορεί να είναι το ίδιο και στα άλλα 2 μηχανήματα... 

 

άλλο ένα καλό video είναι εδώ, έχει και τα 3: http://www.ign.com/videos/2015/05/21/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-comparison?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά η κίνηση και τα animation έχουν μεγάλο θέμα...το άλογο κάνει Ότι του καπνίσει όλο κάπου θα πάει να κολλήσει πέφτει από γκρεμούς...Θα του βάλω αλεξίπτωτο...

 

Από τη μια η κίνηση από την άλλη η κάμερα που τρεμοπαιζει χωρίς λόγο και τα frames που κάνουν βουτιές...Δυστυχώς πράγματα που χαλάνε την εμπειρία.

 

Για το δευτερο που λες ειδα καποια βελτιωση μετα τα Patches, αν δεν τα εχεις κανει.

Την πρωτη μετα που προσπερασα το update γιατι βιαζομουν να το παιξω, lagαρε τρελα, σε καποια σημεια δεν παιζοταν με τιποτα. Και μου εκανε και νερα/γραμμες η καμερα.

Μετα που εκανα το update εστρωσε καπως, σαν να ανεβηκε μερικα frames. Και παλι κανει βουτιες σε αρκετα σημεια και οταν γυρνας την καμερα αποτομα lagαρει, αλλα λιγοτερο απο πριν.

 

 

^ μα αυτό είναι το θέμα , αν δεν έχεις κάποιο frame grabber και να συγκρίνεις τα ίδια shots τότε δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα. Γιατί ναι μεν τα shots που έβαλες δεν είναι θεαματικά ΑΛΛΑ μπορεί να είναι το ίδιο και στα άλλα 2 μηχανήματα... 

 

άλλο ένα καλό video είναι εδώ, έχει και τα 3: http://www.ign.com/videos/2015/05/21/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-comparison?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social

 

ενταξει δεν διαφωνω οτι με ιδια shots κανεις σωστη και πληρη συγκριση, αλλα καποια πραγματα οπως την αναλυση, τα textures, τo AA, το AF, κ.α. μπορεις να τα συγκρινεις σε οποιοδηποτε (παρομοιο) shot καθως δεν εχουν σχεση με τη συγκεκριμενη σκηνη, και δεν αλλαζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά η κίνηση και τα animation έχουν μεγάλο θέμα...το άλογο κάνει Ότι του καπνίσει όλο κάπου θα πάει να κολλήσει πέφτει από γκρεμούς...Θα του βάλω αλεξίπτωτο...

 

Από τη μια η κίνηση από την άλλη η κάμερα που τρεμοπαιζει χωρίς λόγο και τα frames που κάνουν βουτιές...Δυστυχώς πράγματα που χαλάνε την εμπειρία.

 

(Ευκαιρία να αφήσουμε λίγο τα γραφικά στην άκρη)

 

Η κίνηση του αλόγου είναι τόσο απρόβλεπτη που πλέον έχω σχεδόν εγκαταλείψει την προσπάθεια να πολεμάω πάνω σε αυτό, ειδικά αν αντιμετωπίζω μόνο ένα εχθρό. Χίλιες φορές πεζός, που όχι μόνο έχω καλύτερο έλεγχο αλλά μπορώ να χρησιμοποιήσω και τα ξόρκια. Δεν λέω ότι είναι αδύνατον να πολεμήσεις έτσι, αλλά θέλει αρκετή ώρα να το συνηθίσεις (στην τελευταία μου μάχη κυριολεκτικά κυνηγιόμασταν με ένα warg για κανα δίλεπτο μέχρι να καταφέρω να στρίψω όπως έπρεπε για να τον σφάξω).

 

Κάτι άλλο που πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω είναι ο τρόπος που επιταχύνει ο Geralt όταν πατάω τον αναλογικό μοχλό της κίνησης. Αν κουνήσω λίγο το μοχλό, τότε ο χαρακτήρας περπατάει σιγά (καλά μέχρι εδώ). Όταν όμως δοκιμάσω να κάνω μια πιο απότομη κίνηση (κάτι πολύ συνηθισμένο σε τέτοια παιχνίδια), τότε ξαφνικά επιταχύνει από... 0-100 σε 2" και αρχίζει να τρέχει σαν παλαβός, να πέφτει πάνω σε κόσμο, να πέφτει από γκρεμούς κλπ. Μάλιστα αν πατήσω και το κουμπί του speed, τότε ναι μεν τρέχει πιο γρήγορα αλλά όχι πολύ πιο γρήγορα. Πάει να πει η μέγιστη ταχύτητα με σκέτο αναλογικό μοχλό, θα έπρεπε να ήταν πιο χαμηλή. Αν ήθελα ντε και σώνει να τρέξω, θα πατούσα εξαρχής το ρημάδι το Α.

 

Δεν ξέρω αν είναι εύκολο να το εξηγήσω, πρέπει να παίξετε για να το καταλάβετε. Προσπαθήστε όμως να θυμηθείτε πως είναι τα αντίστοιχα controls στο Assassin's Creed και πόσο πιο φυσική η κίνηση εκεί. (όχι μόνο σαν animations, αλλά και σαν αίσθηση στο χειριστήριο) Τι διάολο, ένας κερατάς dev/tester δεν έπαιξε το παιχνίδι πριν κυκλοφορήσει και να τους πει ρε παιδιά, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό, πως πάει συνέχεια σαν χεσμένος ο τύπος.

 

Τεσπα, υπομονή, σιγά-σιγά προχωράει. Μου τη σπάει μόνο που κάθε τρεις και λίγο χάνω, άρα πρέπει να κάνω save κάθε 2 λεπτά ενώ τα loads αργούν πάρα πολύ να φορτώσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως αργεί περισσότερο στο Xbox; Σε PS4 δεν παίζεις; Ο (εσωτερικός) δίσκος μου είναι στο 80% αλλά δεν νομίζω να φταίει αυτό. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να μου κάνει πάνω από 20-25", θα το μετρήσω αύριο και θα επανέλθω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μέτρησα πριν λίγο. Γύρω στα 20 δευτερόλεπτα αλλά αν συνυπολογίσουμε όλη την διαδικασία πάμε άνετα στο μισό λεπτό. Κατά τ' αλλά κλασική CDPR, τίγκα στο bug. Εκεί που έπαιζα και τελείωσα ένα quest, θολώνει η οθόνη, πετάει ένα loading icon κάτω δεξιά και πρακτικά κολλάει το παιχνίδι αφού το icon σπίναρε για κάνα δεκάλεπτο χωρίς να γίνεται τίποτα. Ωραία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...