Προς το περιεχόμενο

FIFA 15 [PC]


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

sorry για το οφτοπικ.

παιδια κοιταξτε και το gameplay football, δεν το εχω δοκιμασει αλλα πρεπει να ναι καλο κι αυτο - ισως συνολικα καλυτερο (προσοχη δεν τα συγκρινω με προ και φιφα) ετσι για να σπαμε την μονοτονια  B)

 

 

λεει στο videaki που μπορειτε να βρειτε την beta.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sorry για το οφτοπικ.

παιδια κοιταξτε και το gameplay football, δεν το εχω δοκιμασει αλλα πρεπει να ναι καλο κι αυτο - ισως συνολικα καλυτερο (προσοχη δεν τα συγκρινω με προ και φιφα) ετσι για να σπαμε την μονοτονια  B)

 

 

λεει στο videaki που μπορειτε να βρειτε την beta.

Τι ναι αυτό?σαν fifa 1800 είναι.τραγικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο αξιοπρεπής προσπάθεια και να είναι. δεν παύει να αποτελεί πολύ μικρό project ελάχιστων ατόμων. Μακάρι να εμφανιστούν περισσότεροι τίτλοι όπως παλιά και να σπάσει επιτέλους το δίπολο ΠΑΣΟΚ-Νέας Δημοκρατίας, εεεε συγγνώμη, Fifa-Pro εννοούσα. Όμως δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να γίνει αυτό χωρίς να εμπλακούν μεγάλα studio με προϋπολογισμούς πολλών εκατομμυρίων, αφού τα standards είναι πλέον πολύ υψηλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Guys το παραπανω ποδοσφαιρακι το εχει φτιαξει ενας τυπος μονος του!!!!! του πηρε μερικα χρονια να φτασει σε αυτο το σημειο αφου εχει και δουλειες ο αν8ρωπος (βεβαια αυτο ειναι το αντικειμενο του απ οτι εχω διαβασει αλλα αυτο το εκανε απο μερακι).

Αν εξαιρεσεις τα γραφικα, τις αδειες και οτι αλλο του λειπει ο ΣΤΟΧΟΣ ηταν το gameplay. Οσοι ασχοληθηκαν λιγο με αυτο το project αυτο ειπαν. Οτι δεν ειναι πινκ πονκ οπως οι 2 τιτλοι που παιζουμε.

Προς το παρον το εχει παρατησει-παγωσει το παιχνιδακι αλλα εχει πει οτι θα το δουλεψει κι αλλο καποια στιγμη.

 

Τραγικο δεν το λες...απλα δεν μπορει να σε κρατησει . Αλλωστε δεν ειναι ολοκληρωμενο. 

Απο τα τσουγκρισματα μεταξυ συμπαιχτων στο φιφα, το μπουλουκι με τις τρελες ταχυτητες ή τα τρελα αποτομα-αφυσικα στριψιματα των σωματων.....το προτιμω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αυτό είναι που λείπει από την αγορά είναι ένα ποδοσφαιράκι που να ΜΗΝ είναι ανελέητο ping pong, να ΜΗΝ έχει αυτόματα σουτ, πάσες κλπ, να ΜΗΝ έχει διαρκές πάνω-κάτω αλλά κυρίως παιχνίδι κέντρου με λάθη, γιόμες, καραμπόλες, να ΜΗΝ έχει παίκτες που δεν κουράζονται με τίποτα, που αλλάζουν κατεύθυνση αφύσικα γρήγορα κλπ.

 

Με λίγα λόγια κάτι που να μοιάζει με το συνηθισμένο ποδόσφαιρο που βλέπουμε στην τηλεόραση (και μάλιστα ΟΧΙ αυτό που παίζουν οι ομάδες των 300 εκατομμυρίων αλλά αυτό που παίζει το 99% του πλανήτη).

 

Δηλαδή στο περίπου τα πλεονεκτήματα που είχε το Pro σε σχέση με το Fifa προ 15ετίας, τότε που εδραιώθηκε ως το καλύτερο ποδοσφαιράκι (άσχετα αν μετά οι ρόλοι αντιστράφηκαν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αυτό είναι που λείπει από την αγορά είναι ένα ποδοσφαιράκι που να ΜΗΝ είναι ανελέητο ping pong, να ΜΗΝ έχει αυτόματα σουτ, πάσες κλπ, να ΜΗΝ έχει διαρκές πάνω-κάτω αλλά κυρίως παιχνίδι κέντρου με λάθη, γιόμες, καραμπόλες, να ΜΗΝ έχει παίκτες που δεν κουράζονται με τίποτα, που αλλάζουν κατεύθυνση αφύσικα γρήγορα κλπ.

 

Με λίγα λόγια κάτι που να μοιάζει με το συνηθισμένο ποδόσφαιρο που βλέπουμε στην τηλεόραση (και μάλιστα ΟΧΙ αυτό που παίζουν οι ομάδες των 300 εκατομμυρίων αλλά αυτό που παίζει το 99% του πλανήτη).

 

Δηλαδή στο περίπου τα πλεονεκτήματα που είχε το Pro σε σχέση με το Fifa προ 15ετίας, τότε που εδραιώθηκε ως το καλύτερο ποδοσφαιράκι (άσχετα αν μετά οι ρόλοι αντιστράφηκαν).

 

Ποτέ κανένα Pro δεν είχε αυτό που λες με γιόμες καραμπόλες λάθη κτλ. Ο λόγος που ήταν καλύτερο ήταν επειδή ήταν πιο responsive που στη πράξη σημαίνει τρίπλες και μη ρεαλιστικά σενάρια να τους περνάς όλους κτλ . Όπως είναι και το Fifa τώρα δηλαδή και γι'αυτό θεωρείται καλύτερο.

 

Επίσης σοβαρά τώρα θέλεις να ΠΑΙΖΕΙΣ ματς στυλ Καλλονή-Πλατανιάς και να μη γίνεται τίποτα όλο το ματς? Ρεαλισμός ξερεαλισμός μιλάμε για παιχνίδι. Πόσο διασκεδαστικό θα ήταν 2 τελικές σε όλο το ματς. Δε λέμε όλα τα σουτ να πηγαίνουν στο γάμα αλλά υπάρχει και μέση λύση ανάμεσα σ'αυτό και στα "κοντρόλ Καρέλης".

 

Σε πολύ καλό επίπεδο έχει φτάσει το Fifa και αν φτιάξει κατ'εμέ και το FUT Online θα ξεπεράσει και το Pro 6 στη συνείδησή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μενα το fifa απλα πρεπει να φτιαξει την αμυνα που ειναι για τα πανηγυρια.ευελπιστω στο 16 οι πιωμενοι εκει που το δοκιμαζουν να το φτιαξουν αυτο το ζητημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι η άμυνα είναι για τα πανηγύρια είναι μια σωστή, αλλά υπεραπλουστευμένη παρατήρηση.

 

Πρώτον, οι επιθετικοί είναι απίστευτα OP, είναι η πρώτη φορά σε ποδοσφαιράκι από το 1998 που παίζω FIFA/PES που μπορείς να ντριπλάρεις με πατημένο το τούρμπο (μιλάμε πάντα για πεντάστερες ομάδες βέβαια).

 

Δεύτερον, το πρόβλημα με την άμυνα οφείλεται στο γενικότερο πρόβλημα της ελλιπούς ΑΙ. Πέραν του ότι οι αμυντικοί κινούνται σαφέστατα χωρίς να αντιλαμβάνονται πού είναι η μπάλα ή οι αντίπαλοι παίκτες, τα περισσότερα γκολ μπαίνουν γιατί μπουρδουκλώνονται μεταξύ τους αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον επιθετικό. Οπότε αφενός αν παίξεις ένας με έναν τον επιθετικό είσαι τελειωμένος γιατί ο επιθετικός είναι πολύ πιο γρήγορος και ευέλικτος (πράγμα παράδοξο από μόνο του αφού κουβαλάει και την μπάλα μαζί) αφετέρου αν πας με δύο πάνω του η ΑΙ αγνοεί παντελώς τον παίκτη που ελέγχεις ή/και πέφτει πάνω σου λες και το κάνει επίτηδες. Οπότε εγώ προσωπικά αναγκάζομαι να κρατάω όσο πιο μακριά γίνεται τον αμυντικό που ελέγχω και να αφήσω την AI μόνη της να τον κάνει contain, πράγμα που φυσικά του δίνει πλεονέκτημα αφού αντί να είναι δύο εναντίον ενός, είναι απλά σαν να αντιμετωπίζει τον έναν μετά τον άλλον. Απόδειξη αυτών που λέω είναι ότι τις όποιες - σχετικά λίγες - φορές πιάσει το διπλό μαρκάρισμα, σπάνια με περνάει ο επιθετικός, ακόμη κι αν είναι ο Μέσσι ή ο Ρονάλντο.

 

Συνεπώς, το πρόβλημα του FIFA κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ πιο βαθύ από το απλά "να φτιάξουν λίγο την άμυνα" και αφορά στη γενικότερη λογική του παιχνιδιού. Προσθέστε και τα scripted αποτελέσματα, τα momentum και λοιπές αηδίες και να πώς καταστρέφεται η διασκέδαση. Συμφωνώ απόλυτα ότι πάνω από όλα ένα ποδοσφαιράκι πρέπει να είναι αυτό ακριβώς, δηλαδή "ποδοσφαιράκι" και όχι "εξομοιωτής ποδοσφαίρου". Αλλά δυστυχώς η ΕΑ προσπάθησε να κάνει ακριβώς αυτό, δηλαδή έναν εξομοιωτή ποδοσφαίρου, τον οποίο όμως απλά δεν μπορεί να σηκώσει η μηχανή της.

Επεξ/σία από ektelion
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση το Fifa 15 γιατί πολύ απλά είχα να ευχαριστηθώ ποδοσφαιράκι από το pes 2008 περίπου. 

 

Σε γενικές γραμμές νιώθω ότι τα κάνει όλα πολύ σωστά με μία μοναδική εξαίρεση την άμυνα. Πρώτα απ'όλα αν ήταν εξομοιωτής ποδοσφαίρου θα ήταν μια μπούρδα και μισή. Όπως είπα και πιο πάνω δε γουστάρω ούτε να βλέπω ούτε πολύ περισσότερο να παίζω Καλλονή-Πλατανιάς. Μου φαίνεται απόλυτα λογικό οι επιθετικοί να είναι γρήγοροι και ενδεχομένως OP ώστε να βγαίνουν φάσεις και να είναι διασκεδαστικό το game. Εξάλλου και στο καλύτερο ποδοσφαιράκι κατά πολλούς (το PES 6) μπορούσες να περάσεις 11 παίκτες, να βάλεις γκολ και να μη γκρινιάξει κανένας για την άμυνα.

 

Το πρόβλημα που βλέπω εγώ στην άμυνα δεν είναι ότι ο Ντούμπια με περνάει σε ταχύτητα όταν ελέγχω τον Cahil. Το πρόβλημά μου είναι ότι οι αμυντικοί δεν έχουν αρκετό "όγκο"/πεδίο δράσης ώστε αφ ενος να μη νιώθω ότι περνάει από μέσα μου και αφ'ετέρου να μην κερδίζει τη ρημαδοκόντρα τόσο συχνά όταν διαλέγω σωστή πλευρά. 

 

Αν οι αμυντικοί είχαν ένα κλικ παραπάνω όγκο και δύναμη και τίποτα παραπάνω και θα τιμωρούσαν οι γρήγοροι επιθετικοί όπως πρέπει τη "πισωπεταλιά" αλλά παράλληλα θα επιβραβεύοταν ο καλός αμυντικός και θα μειωνόταν η αηδία που συμβαίνει στα πλάγια της περιοχής που απλά δεν υπάρχει άμυνα ακόμη και αν διαλέξεις σωστή πλευρά στο σωστό timing. 

 

Αυτό σε συνδιασμό με καλύτερες αλλαγές στους παίκτες στην άμυνα που 9/10 γκολ απ'αυτό μπαίνουν θα βελτίωνε πολύ την αμυντική εμπειρία χωρίς παράλληλα να καταστρέψει την επιθετική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμένα το μεγάλο κρίμα με αυτό το ποδοσφαιράκι είναι ότι ενώ φτιάχνω φάσεις, συνήθως θα βάλω τη μούφα. Δηλαδή αφενός χάνω τα άχαστα μετά από αριστουργηματική ανάπτυξη, αφετέρου ενώ θέλω να κάνω κοντινή πάσα στα τρία μέτρα η ΑΙ αποφασίζει να τη στείλει συστημένη από το κέντρο του γηπέδου στο σέντερ φορ μου παρακάμπτοντας 6 παίκτες, ο οποίος περνάει μέσα από τα στόπερ (αν αυτά δεν έχουν πρώτα τρακάρει μεταξύ τους ή αν δεν είναι αλλού για αλλού) και το καρφώνει. Αντίστοιχα στην άμυνα νιώθω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των γκολ που τρώω είναι undefendable.

 

Ισχύει αυτό που λες ότι και στο παλιό καλό PRO μπορούσε να ντριπλάρει έξι παίκτες ο αντίπαλος, αλλά τότε απαιτούταν skill από τον ίδιο, ενώ τώρα οποιοσδήποτε noob μπορεί να πάρει τον Μπέιλ, να δέσει το τούρμπο με λαστιχάκι γιατί απλά δεν υπάρχει λόγος να το αφήσει (μην κουράζεται και το κωλοδάχτυλο), να περάσει μέσα από όλη την αντίπαλη άμυνα και να σκοράρει ενώ ο αντίπαλος κοιτά, ανίκανος να αντιδράσει. Μη μου πεις ότι δεν σου έχει τύχει το φαινόμενο "γιούργια από τη σέντρα".

 

Δεν ξέρω, περί ορέξεως ουδείς λόγος, αλλά προσωπικά πολλές φορές νιώθω ότι το παιχνιδάκι παίζει μόνο του, ειδικά αν έχει προαποφασιστεί κάποιο αποτέλεσμα (δεν θα αναφέρω παραδείγματα επ' αυτού γιατί θα χρειαστεί να κάνεις scroll down πέντε οθόνες). Ακούγοντας τις συμβουλές του blue panther πείραξα τα instructions ή πώς σκατά τα λένε και έφτιαξα custom σύστημα ώστε να παίζω εντελώς safe passing game στο κέντρο, αλλά και πάλι, αν θέλει η ΑΙ, ό,τι κατεύθυνση κι αν έχω στο μοχλό, όσο απαλά ή δυνατά κι αν πατάω την πάσα, μερικές φορές απλά τρελαίνεται και στέλνει την μπάλα εκεί που θέλει. Συστημένη στον επιθετικό μου που βρίσκεται στην πλάτη της άμυνας αν θέλει να βάλω γκολ, ή δωράκι στον αντίπαλο μέσο αν θέλει να το φάω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ό,τι διάολο και να είναι το Fifa15, ρεαλιστικό ποδόσφαιρο ΔΕΝ είναι (ειδικά αυτό που παίζεται στο online, ναι εκεί που δεν παίζει σχεδόν κανένας slow και manual).

 

Και ναι, προσωπικά προτιμώ ένα Πλατανιάς-Καλλονή, παρά ανελέητο φλιπεράκι πάνω κάτω. Για τα παλιότερα Προ, δεν νομίζω ότι ξεχώρισαν επειδή ήταν πιο "responsive" αλλά επειδή αυτό που έβλεπε κάποιος συνολικά στην οθόνη του ήταν πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα από τα Fifa 1995-2007.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμένα το μεγάλο κρίμα με αυτό το ποδοσφαιράκι είναι ότι ενώ φτιάχνω φάσεις, συνήθως θα βάλω τη μούφα. Δηλαδή αφενός χάνω τα άχαστα μετά από αριστουργηματική ανάπτυξη, αφετέρου ενώ θέλω να κάνω κοντινή πάσα στα τρία μέτρα η ΑΙ αποφασίζει να τη στείλει συστημένη από το κέντρο του γηπέδου στο σέντερ φορ μου παρακάμπτοντας 6 παίκτες, ο οποίος περνάει μέσα από τα στόπερ (αν αυτά δεν έχουν πρώτα τρακάρει μεταξύ τους ή αν δεν είναι αλλού για αλλού) και το καρφώνει. Αντίστοιχα στην άμυνα νιώθω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των γκολ που τρώω είναι undefendable.

 

Ισχύει αυτό που λες ότι και στο παλιό καλό PRO μπορούσε να ντριπλάρει έξι παίκτες ο αντίπαλος, αλλά τότε απαιτούταν skill από τον ίδιο, ενώ τώρα οποιοσδήποτε noob μπορεί να πάρει τον Μπέιλ, να δέσει το τούρμπο με λαστιχάκι γιατί απλά δεν υπάρχει λόγος να το αφήσει (μην κουράζεται και το κωλοδάχτυλο), να περάσει μέσα από όλη την αντίπαλη άμυνα και να σκοράρει ενώ ο αντίπαλος κοιτά, ανίκανος να αντιδράσει. Μη μου πεις ότι δεν σου έχει τύχει το φαινόμενο "γιούργια από τη σέντρα".

 

Δεν ξέρω, περί ορέξεως ουδείς λόγος, αλλά προσωπικά πολλές φορές νιώθω ότι το παιχνιδάκι παίζει μόνο του, ειδικά αν έχει προαποφασιστεί κάποιο αποτέλεσμα (δεν θα αναφέρω παραδείγματα επ' αυτού γιατί θα χρειαστεί να κάνεις scroll down πέντε οθόνες). Ακούγοντας τις συμβουλές του blue panther πείραξα τα instructions ή πώς σκατά τα λένε και έφτιαξα custom σύστημα ώστε να παίζω εντελώς safe passing game στο κέντρο, αλλά και πάλι, αν θέλει η ΑΙ, ό,τι κατεύθυνση κι αν έχω στο μοχλό, όσο απαλά ή δυνατά κι αν πατάω την πάσα, μερικές φορές απλά τρελαίνεται και στέλνει την μπάλα εκεί που θέλει. Συστημένη στον επιθετικό μου που βρίσκεται στην πλάτη της άμυνας αν θέλει να βάλω γκολ, ή δωράκι στον αντίπαλο μέσο αν θέλει να το φάω.

 

Ναι δε διαφωνώ πουθενά. Απλά προσπάθησα λίγο να εντοπίσω στο γιατί τόσο στραβή η άμυνα νίωθω ότι οι αμυντικοί πέρα από το AI έχουν θέμα στο "πλάτος" τους και γι αυτό τους κάνουν γιο-γιο οι αμυντικοί.

 

Nzeppos ειλικρινά ήμουν ερωτευμένος με τα παλιά pro αλλά μάλλον λόγω νοσταλγίας ξεχνάς κάτι vieri-adriano να βάζουν γκολ απ'τα 40μέτρα σε κάθε ματς. Τώρα από κει και πέρα δε καταλαβαίνω ακριβώς πώς θες να παίζεται το παιχνίδι. Να δεχτώ ότι και ο ρυθμός μπορεί να βελτιωθεί και οι πάσες να γίνουν πιο manual (που θα το κάνει ευκολότερο το παιχνίδι για τους skilled για τους λόγους που ανέφερε ο ektelion) και τα σκορ πόλο να διορθωθούν ΑΛΛΑ...

Αν είναι να διαλέξω ανάμεσα στο τωρινό Fifa και αυτό που λες για παιχνίδι κέντρου με ανούσια κατοχή και τη μπάλα γύρω γύρω...όπως παίζουν πολύ καθυστερημένοι online λες και είναι ο Γκουαρδιόλα και νιώθω πιο πολύ να παίζω κορόιδο αντί για ποδόσφαιρο τότε προτιμώ το Fifa όπως είναι τώρα.

 

Από κει και πέρα μια ενδιάμεση λύση θα ήταν καλή προφανώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι η άμυνα είναι για τα πανηγύρια είναι μια σωστή, αλλά υπεραπλουστευμένη παρατήρηση.

 

Πρώτον, οι επιθετικοί είναι απίστευτα OP, είναι η πρώτη φορά σε ποδοσφαιράκι από το 1998 που παίζω FIFA/PES που μπορείς να ντριπλάρεις με πατημένο το τούρμπο (μιλάμε πάντα για πεντάστερες ομάδες βέβαια).

 

Δεύτερον, το πρόβλημα με την άμυνα οφείλεται στο γενικότερο πρόβλημα της ελλιπούς ΑΙ. Πέραν του ότι οι αμυντικοί κινούνται σαφέστατα χωρίς να αντιλαμβάνονται πού είναι η μπάλα ή οι αντίπαλοι παίκτες, τα περισσότερα γκολ μπαίνουν γιατί μπουρδουκλώνονται μεταξύ τους αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον επιθετικό. Οπότε αφενός αν παίξεις ένας με έναν τον επιθετικό είσαι τελειωμένος γιατί ο επιθετικός είναι πολύ πιο γρήγορος και ευέλικτος (πράγμα παράδοξο από μόνο του αφού κουβαλάει και την μπάλα μαζί) αφετέρου αν πας με δύο πάνω του η ΑΙ αγνοεί παντελώς τον παίκτη που ελέγχεις ή/και πέφτει πάνω σου λες και το κάνει επίτηδες. Οπότε εγώ προσωπικά αναγκάζομαι να κρατάω όσο πιο μακριά γίνεται τον αμυντικό που ελέγχω και να αφήσω την AI μόνη της να τον κάνει contain, πράγμα που φυσικά του δίνει πλεονέκτημα αφού αντί να είναι δύο εναντίον ενός, είναι απλά σαν να αντιμετωπίζει τον έναν μετά τον άλλον. Απόδειξη αυτών που λέω είναι ότι τις όποιες - σχετικά λίγες - φορές πιάσει το διπλό μαρκάρισμα, σπάνια με περνάει ο επιθετικός, ακόμη κι αν είναι ο Μέσσι ή ο Ρονάλντο.

 

Συνεπώς, το πρόβλημα του FIFA κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ πιο βαθύ από το απλά "να φτιάξουν λίγο την άμυνα" και αφορά στη γενικότερη λογική του παιχνιδιού. Προσθέστε και τα scripted αποτελέσματα, τα momentum και λοιπές αηδίες και να πώς καταστρέφεται η διασκέδαση. Συμφωνώ απόλυτα ότι πάνω από όλα ένα ποδοσφαιράκι πρέπει να είναι αυτό ακριβώς, δηλαδή "ποδοσφαιράκι" και όχι "εξομοιωτής ποδοσφαίρου". Αλλά δυστυχώς η ΕΑ προσπάθησε να κάνει ακριβώς αυτό, δηλαδή έναν εξομοιωτή ποδοσφαίρου, τον οποίο όμως απλά δεν μπορεί να σηκώσει η μηχανή της.

E ναι διαολε! ειναι κανονας στο ποδοσφαιρο! ΟΧΙ μπουλουκι! χαρακτηριστικο του φιφα το μπουλουκι γι αυτο και ο ενας πεφτει στον αλλον. Κι ολα αυτα μηπως επειδη ειχαν την φοβερη ιδεα να εισαγουν την τακτικαλ ντιφενς?

Αυτο που μαλλον απο οτι διαβαζω εχει αλλαξει στο νεο φιφα ειναι οτι δεν μπορεις να κανεις ευκολα τις κουρσες με τα ζικ ζακ και κολλημενη την μπαλα στα ποδια αφηνοντας πισω σου ολη την αντιπαλη αμυνα.

Για να δουμε ομως αν ισχυει κατι τετοιο στο ντεμο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...